پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مشارکت آحاد مردم در بازسازی عتبات عالیات حرکتی ارزشمند معنوی و ماندگار است و باید اهتمام علاقه مندان به ائمه اطهار (علیها السلام) تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در دیدار با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: مردم استان قزوین در کمک به ستاد بازسازی عتبات در این امر بسیار پیشگام بودند و دلبستگی عمیق خود را به ارزش های دینی نشان دادند.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: جلب مشارکت مردمی در برنامه های کمک به بازسازی اماکن مقدس کربلا و نجف و طفلان مسلم باید بیشتر شود.

وی به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: این کار یک حرکت بزرگی است که در دنیا بی‌سابقه است و در ایران بر عهده ستاد عتبات عالیات است.

وی اظهار کرد: ماهیت زیارت اهل بیت(ع)، رسیدن به جایگاه والا، بندگی خداوند همراه با هدایتگری ائمه(ع) است و باید این اماکن مقدس برای زیارت و عاشقان اهل بیت(ع) آماده باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مشارکت آحاد مردم در بازسازی عتبات عالیات حرکتی ارزشمند، معنوی و ماندگار است و باید با اهتمام علاقه مندان به ائمه اطهار (علیها السلام) تداوم یابد.

مهدی طاهر خانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: فعالان در زمینه بازسازی عتبات عالیات واسطه میان ائمه اطهار (ع) و زائران هستند و برای رفاه زائران کار می کنند که این امر توفیق بزرگی است.

وی عنوان کرد: مردم مومن ایران اسلامی به عنوان طلایه‌داران مذهب مقدس تشیع، نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات برعهده دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در بخش های عمرانی، جذب و فرهنگی، برنامه های پیش رو و نیازمندی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مردم در کمک به بازسازی عتبات عالیات سنگ تمام گذاشتند

انتهای پیا م /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha