سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ساوه گفت: ابتدا خود مبلغ لازم است که شناخت کافی نسبت به آداب و احکام عبادت و نماز پیدا کند تا بتواند شرایط ایجاد شناخت برای مخاطب را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه توجیهی یاوران نماز، طلاب مدارس علمیه خواهران و مربیان آموزش و پرورش، با حضور حجت الاسلام رودبارانی مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ساوه در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رودبارانی در این جلسه با تاکید بر اهمیت توجه به معنی نماز، اظهار داشت: ابتدا خود مبلغ لازم است که شناخت کافی نسبت به آداب و احکام عبادت و نماز پیدا کند تا بتواند سپس شرایط ایجاد شناخت برای مخاطب را ایجاد کند.

وی گفت: مبلغ بعد از شناخت باید روی باور خود کار کند و بعد از تقویت بعد شناخت و باور خود، به یاری نماز که همان یاری دین خدا و یاری امام زمان(عج) است بپردازد و کمکی برای داشتن جامعه‌ای سالم و افزایش نور الهی باشد.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ساوه به بیان راهکارهای دعوت به نماز و معرفی کتاب‌های مفید پرداخت و در پایان کتاب‌های "دانستنی‌های لازم از نماز" و "راهبردهای روانشناختی تبلیغ با مخاطبان جوان" را به یاوران نماز اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha