پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانواده شهید زرتشتی یزد

حوزه/ مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید زرتشتی یزد گفت: حضور اقلیت‌های مذهبی در دوران دفاع مقدس و حمایت از انقلاب نشان دهنده اتحاد ملی و هویّت جمعی همه ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران عصر چهارشنبه در سفر دو روزه خود به استان یزد، پس از شرکت در اولین یادواره شهدا و ایثارگران ادارات و مجموعه‌های تابعه راه و شهرسازی این استان، با خانواده شهید زرتشتی، شهید رستم مهربان آذرباد دیدار کرد.

مردانیان در این دیدار که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد انجام شد، با اشاره به همدلی و اتحاد زرتشتیان با مسلمانان در سالیان طولانی، به نشانه اتحاد و همبستگی و همزبانی دست پدر شهید رستم مهربان آذرباد را بوسید.

وی به همزیستی و همزبانی زرتشتی‌ها با مردم یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این همزیستی، همدلی و اتحاد بین ادیان مختلف در استان یزد الگو و زبانزد در کشور است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران حضور اقلیت‌های مذهبی در دوران دفاع مقدس و حمایت از انقلاب را نشان از اتحاد ملی و هویت جمعی همه ایرانیان دانست و خاطر نشان کرد: امروزه بازخوانی دوران دفاع مقدس به عنوان برهه‌ای از تاریخ تابناک انقلاب در جهت حرکت و نگه داشت پیوندهای ملی و دینی برای عبور از بحران‌های نوظهور، کارآمد است.

وی تصریح کرد: مروری بر تاریخچه هشت سال دفاع مقدس گویای همبستگی این اقوام و اقلیت‌های دینی در دفاع از میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha