جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1032903
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مهدوی طلب

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی طلب از آغاز جذب طلاب و روحانیون جهت گذراندن خدمت سربازی در فراجا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام مهدی مهدوی طلب در جمع خبرنگاران از طلاب و روحانیون سراسر کشور برای گذراندن خدمت سربازی در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

رئیس دفتر امور روحانیون عقیدتی سیاسی فراجا افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که «حضور روحانیون در جای جای ارگان‌ها یک حضور اثر بخش است و استمرار حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با حضور روحانیت شکل و سرعت می گیرد»، در همین راستا سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از طلاب و روحانیون واجد شرایط و علاقمند و ولایی که دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند دعوت می کند جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی در مقرهای نظامی، کلانتری‌ها ، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی برای انجام امور فرهنگی، معنوی و تبلیغی حضور یابند.

وی افزود: روحانیونی عزیزی که فراجا را برای انجام خدمت مقدس و مبارک سربازی انتخاب می‌کنند، در اولویت جذب و گزینش سازمان عقیدتی سیاسی فراجا هستند.

حجت الاسلام مهدوی طلب خاطرنشان کرد: از نمایندگان طلاب، مدیریت حوزه های علمیه، اساتید و علما در سراسر کشور تقاضا داریم طلاب و روحانیون توانمند با روحیه جهادی و انقلابی را برای حضور در این مجموعه در راستای تحقق و تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی تشویق و ترغیب نمایند.

جذب سرباز طلبه در فراجا + جزئیات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    5 1
    سلام شماره تماس عقیدتی استانهارو بذاریت
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    سرباز طلبه
  • اسماعیل IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    سلام نحوه ثبت نام روهم اعلام کنید
  • محمد رضا محمد پور IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    سلام نحوه ثبت نام و حداقل وحداکثر سن را بزارید
  • بابایی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 2
    این هم یک راه منصرف کردن طلاب از درس و بحث است طلبه ها دیگر به فکر اجتهاد و تالیف و تصنیف نمی افتند
    • روح الله IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 0
      خیلی هاشون مجبورن به خاطر وضعیت اقتصادی الان اجتهاد و تالیف فکر آزاد و آرامش خیال میخواد شرایط هم با علماء گذشته متفاوته چون اختلاف طبقاتی ها زیاد شده به خلاف گذشته که همه مث هم بودن