جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی

حوزه/ مسئولان فرهنگی استان قم در نشست هیئت اندیشه ورز قرارگاه ۱۹ دی در مورد راهکارهای ترویج عفاف و حجاب و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هم اندیشی هیئت اندیشه ورز قرارگاه ۱۹ دی و کارگروه فرهنگی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ریاست مصطفی ملائی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام طاهری مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه، مهدی کبیری پور جانشین سپاه استان قم و بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران و سرهنگ بادینلو از سپاه استان قم، حضور داشتند.

همچنین: این نشست در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوعات عفاف و حجاب، جمعیت، فززندآوری، هویت و پیوست نگاری و بحث برگزاری جلسات آسیب‌های اجتماعی با حضوری کنشگران فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

تأکید بر شناخت زبان ارتباط با جامعه هدف، تشکیل میزهای اندیشه ورز متناسب با هر پدیده، رصد آسیب ها به همراه تحلیل و تفسیر برای تصمیم گیری دقیق تر و بهتر، تبدیل ایده‌ها و طرح‌ها به گفتمان و تبدیل گفتمان به مطالبه از سازمان‌ها و نهادها، ایجاد جذابیت در مساجد و بازگرداندن کارکردهای موثر به مساجد و توجه به خلاقیت به‌عنوان حلقه مفقوده کار فرهنگی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

همچنین در این نشست بر شناسایی سران منحرف و معرفی آنان به مردم، استقرار دفاتر مشاوره و برگزاری کارگاه‌ها در حاشیه شهرها، تأمین و اعزام مبلغ به سراسر کشور . شهر و استان در راستای خدمت رسانی دینی و فرهنگی، تشکیل یک گروه تبلیغی و تخصصی متشکل از روانشناس، طلبه، نماینده دستگاه قضا و پلیس برای امر به معروف و نهی از منکر و کار فرهنگی تاکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha