جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به اینکه در فصول سرد سال استفاده مردم از گاز بیشتر می‌شود، گفت: از امروز لازم است که برای اصلاح الگوی مصرف در فصول سرد، تدابیری اندیشیده شود، همانند هوشمندسازی وسایل گازسوز که می‌توان به وسیله آن جان مردم را نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار علی حجتی‌پور سرپرست شرکت گاز استان قزوین، اظهار داشت: امیدوار هستیم در ایام مسئولیت شما، شاهد تحولی در همه زمینه‌ها اعم از ساختار، مدیریت، خدمت‌رسانی به مردم و توجه به امنیت شغلی پرسنل شرکت گاز استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به آیه ۱۴۲ سوره اعراف، تصریح کرد: بر اساس هدایت، عقلانیت و منطق به گونه‌ای عمل کنیم که نسل‌های بعدی ما را تحسین‌ کنند و اگر نواقصی و اشکالاتی در گذشته وجود داشته در مسیر اصلاح آنها قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه قدردان فرصت خدمت باشید، گفت: در قیامت از انسان سؤال می‌شود که چقدر صداقت داشتی، چقدر امانت‌دار بودی، چقدر با انگیزه در خدمت به بندگان خدا بودی و چقدر حلال خوردی و از حرام پرهیز کردی؟، بنابراین لازم است تا در دنیا حساسیت‌های لازم را در این زمینه‌ها داشته باشیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه در فصول سرد سال استفاده مردم از گاز بیشتر می‌شود، مطرح کرد: از امروز لازم است که برای اصلاح الگوی مصرف در فصول سرد تدابیری اندیشیده شود، همانند هوشمندسازی وسایل گازسوز که می‌توان به وسیله آن جان مردم را نجات داد.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید بتوانیم در فضای دانش‌بنیان ورود بیشتری داشته باشیم و با کمک گرفتن از فعالان و اندیشمندان دانشگاهی در این زمینه، شاهد تحولات عظیم در این عرصه باشیم.

در ابتدای این دیدا حجتی‌پور، سرپرست شرکت گاز استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود در شرکت گاز استان ارائه کرد.

از امروز برای فصول سرد سال تدبیر شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha