پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامه امینی

حوزه/ همایش علمی بزرگداشت علامه امینی(ره) در شهرستان سراب با ارائه ۱۱ مقاله علمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش علمی بزرگداشت علامه امینی(ره) امروز در شهرستان سراب برگزار شد و در آن ۱۱ مقاله علمی با موضوع شخصیت علامه شیخ عبدالحسین امینی توسط محققان و پژوهشگران ارائه شد.

در این همایش علمی و تخصصی شخصیت‌هایی چون حجج اسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، علی خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان، هادی ملکوتی و محمدتقی پورمحمدی نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از علما، روحانیون خانواده‌های شهدا، محققان و پژوهشگران حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این همایش اظهار داشت: امروز مردم آذربایجان و شهرستان سراب به خود می‌بالند که شخصیتی چون علامه امینی در این خطه زندگی می‌کرده است.

وی افزود: این بزرگ مرد جهان تشیع توانست با تلاش شبانه روزی و عنایات الهی شیعه را در جهان بشناساند و گنجینه ای ارزشمند به نام الغدیر که حاصل زحمات این عالم بزرگ است را به عنوان یادگار برای ما بگذارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی و برجستگی‌های علمی این عالم بزرگ اشاره کرد و از همراهی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در برگزاری این همایش علمی تخصصی تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha