جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره آموزشی مدارس علمیه کهگیلویه و بویر همت در استان یزد برگزار می شود

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی طلاب پایه اول، دوم و سوم مدارس علمیه این استان، در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام رحیم رحیمی‌نیک معاون آموزش حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طلاب پایه اول، دوم و سوم استان کهگیلویه و بویراحمد در استان یزد به منظور ارتقاء سطح علمی طلاب، اظهار داشت: با از آنجایی که حدود دو سال درگیر بیماری منحوس کرونا بودیم و در این مدت کلاس‌ها تعطیل و یا به صورت مجازی برگزار می‌شد، بنابراین بیان دروس و مباحث راضی کننده و رضایت‌بخش نبود.

وی افزود: به همین منظور مدیریت حوزه علمیه استان تصمیم گرفت تا با برگزاری دوره آموزشی، هم بتوانیم حداقل بخشی از این خسارات علمی و اخلاقی وارد شده را جبران و هم فضای رشد، تعالی علمی و معنوی طلاب را فراهم کنیم.

معاون آموزشی حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی و نشست‌های قبلی که بین مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و یزد صورت گرفته بود، مقرر شد تا در مدرسه علمیه مدینه ‌العلم کاظمیه استان یزد، دوره آموزشی به مدت یک ماه برای طلاب پایه‌های اول، دوم و سوم همه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با اشاره به بهره مندی طلاب از ظرفیت اساتید مدارس علمیه یزد، مطرح کرد: این دوره آموزشی با تلاش و کوشش تمام وقت طلاب، با مباحث علمی و اخلاقی پر خواهد شد تا شاهد جبران بخشی از خسارات‌های درسی در دوران کرونا باشیم.

حجت الاسلام رحیمی نیک ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همه مسئولان استان یزد در برگزاری این دوره آموزشی، گفت: لازم است تا به صورت ویژه از حجج اسلام والمسلمین ناصری نماینده ولی‌فقیه در یزد، شمس مدیر حوزه علمیه یزد، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب مدیر مدرسه‌ مدینه ‌العلم کاظمیه، آیت‌الله مدرسی یزدی متولی مدرسه مدینه ‌العلم کاظمیه تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha