سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر:حضور طلاب مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی (ره)کاشان دراردوی جهادی و ارتقایی

حوزه/ ۲۵ نفر از طلاب برادر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) کاشان به مدت یک ماه در اردوهای جهادی، ارتقائی و آموزشی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ۲۵ نفر از طلاب مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) کاشان به همراه مدیر مدرسه به مدت یک ماه در اردوی جهادی، ارتقائی و آموزشی در روستاهای کم برخوردار سادیان و مرق شرکت کردند.

حجت الاسلام مسلم کاظم زاده، مدیر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان (ره) با اشاره به اقدامات جهادی طلاب در این اردو، اظهار کرد: اولویت کار طلاب در این اردوها، تقویت روحیه خداباوری، اعتقادات و ولایت‌مداری است.

مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان (ره) بیان کرد: در این اردو ۲۵ نفر از طلاب علاوه برلایروبی قنوات، به آبیاری درختان مزرعه مفتاح حوزه علمیه کاشان در روستای سادیان، شرکت در دوره ارتقایی و آموزش زبان، فعالیت های فرهنگی، بازسازی و تعمیر خانه های محرومین روستاها، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور بر مزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل اسماعیلی مدیر فقید حوزه علمیه کاشان پرداختند.

وی با اشاره به نقش آفرینی طلاب به ویژه در سطوح مختلف علمی و بصیرتی خاطرنشان کرد: طلاب شرکت کننده در این اردو نشست های بصیرتی متعددی را در زمینه های مختلف برای روستائیان برگزار کردند.

وی، تصریح کرد : سال گذشته طلاب مدرسه آیت الله مصطفوی در قالب اردوی ارتقائی به مدت ۲۰ روز به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد مکی از روحانیون جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی و رئیس مؤسسه تعالی از مؤسسات زیر مجموعه مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) قم، نیز طی چندین جلسه در جمع طلاب شرکت کننده در این اردو به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: معتقدیم باید بیش از پیش از ظرفیت جانبازان و ایثارگران استفاده کرد، اما افسوس که از این ظرفیت بسیار خوب کشور آن طور که باید و شاید استفاده نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکی ازاهالی سادیان IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    بنده از همه ی اشخاصی که در روستای سادیان در امور جهادی اعم از لایروبی جوب و استخر و سنگ فرش کردن بخشی از روستا تشکر به عمل می آورم اجرکم عند الله
  • یا حیدر IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    انشاالله این کار ها ادامه پیدا کند