جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / کارگاه رقابتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، در حوزه علمیه خواهران قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه رقابتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد، گفت: جهاد تبیین وظیفه دائمی و همیشگی است و در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تحریف و وارونه جلوه دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شده و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از همه اقشار اعم از اساتید و طلاب حوزه های علمیه، رسانه ها، نخبگان و دانشجویان این است که می فرمایند که «گذشته را خوب روایت کنید و آینده را هم خوب مشخص کنید و مسیر را به درستی نشان دهید و به آینده امید داشته باشید که پیروزی از آن جبهه حق است».

وی ادامه داد: ما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... به خوبی تبیین و با زبان شیوا نسل جوان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیم.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری از ارکان مهم مقابله با توطئه‌های دشمنان است و خوشبختانه ملت ایران این مسئله را بارها به خوبی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تمام توطئه‌های دشمنان به همراهی آمریکای جنایتکار و حامیان او در دنیا و منطقه به خاطر بصیرت مردم و همراهی آنها با انقلاب اسلامی و حضور فعال در عرصه‌های مختلف نقش بر آب شده است.

یادآوری می شود، کارگاه رقابتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن با موضوعات تدبر و تفسیر در آیات نورانی قرآن مجید، از امروز به مدت سه روز در حوزه علمیه خواهران قزوین (صبح و بعدازظهر) در حال برگزاری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha