پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1033369
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
دومین جلسه کارگروه مشورتی غدیر

حوزه/ کاروان بزرگ خودرویی از غدیر تا ظهور یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با شب عید سعید غدیر خم، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد مهدی برقعی دبیر ستاد مردمی مساجد منطقه ۴ قم، گفت: دومین جلسه کارگروه مشورتی منطقه ۴ شهر مقدس قم با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت مساجد منطقه ۴ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار و بر هماهنگی برنامه‌های مساجد در کوچه و خیابان و بوستان‌های منطقه تأکید شد.

وی با بیان اینکه مهمترین برنامه ما، برگزاری جشن‌های خیابانی در دهه ولایت است افزود: ان‌شاالله در دهه ولایت هر شب در یکی از محلات قم جشن و شادی خواهیم داشت و کاروان خودرویی در شب عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی مساجد منطقه ۴ قم با اشاره به تأمین نظم و امنیت مراسمات توسط برادران نیروی انتظامی و راهور گفت: در خصوص تزئین و اجرای برنامه‌های خیابانی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، به مساجد منطقه، قول مساعدت داده است.

وی برگزاری مسابقات متنوع و اطعام روز غدیر را از جمله برنامه‌های مساجد منطقه ۴ دانست و گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز در اجرای برنامه‌های دهه ولایت با قوت و تمام توان شرکت خواهند کرد.

خاطر نشان می شود: کاروان بزرگ خودرویی از غدیر تا ظهور یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با شب عید سعید غدیر خم، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد کرد و سپس در حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی علیه‌السلام با حضور آحاد مردم شریف ولایت مدار شهر مقدس قم، به اجرای نورافشانی خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha