جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم زینب جعفری

حوزه/ شب گذشته یک زن بی حجاب در قطار ۶۲۰ تهران-یزد به بانوی محجبه و معلم یزدی که از همایش کشوری معلمان نخبه انقلابی در حال بازگشت به یزد بود حمله ور شد تا روسری و چادر او را بردارد.

خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، در خصوص ماجرای شب گذشته قطار ۶۲۰ تهران- یزد اظهار داشت: برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی کشور به همراه چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و شب گذشته (هشتم مرداد ۱۴۰۱) در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ در ساعت ۲۱:۵۵ عازم یزد شدیم.

وی افزود: من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد هم می پرداختند.

معلم یزدی ادامه داد: من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید.

وی افزود: وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن‌های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در آن لحظه خداوند قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه قوی تری نسبت به من داشت روسری خود را حفظ کنم.

فرزند شهید جعفری تصریح کرد: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به داخل سالن آمدند و من را مقصر ایجاد اختلال در نظم عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک بامداد ۹ مرداد) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه بعد پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به داخل سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و بعد یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا آن را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

خانم جعفری افزود: مأمور قطار کاشان وقتی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اعتماد نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

معلم یزدی ادامه داد: به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را ثابت کنید آن وقت از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات حرف خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا صورت مسئله را پاک کند.

خانم جعفری گفت: وقتی به یزد رسیدیم در بدو ورود به همراه همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و ماجرا را گفتیم و شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن حضور یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

این بانوی یزدی افزود: با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

جعفری گفت: کتک خوردن ما به خاطر حجاب و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق بعد از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اعظیمه ااکبری IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    درود برشیر زنان یزدی
    • حامد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      و لعنت بر اون رئیس قطار و پلیس نادان که تابع بی‌قانونی و به لجن کشیدن جامعه هستند. این خائنین به خون شهدا هستند کا در منصبهای مختلف در حال خیانت به خون سهدا و ایجاد نا امنی هستند
    • ساده IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      قدیم لوتیا یه رسم داشتن هرچی کثیف کاری بود توی محرم تعطیل میکردن چیکار میکنن بعضیا؟!! تف به شرف نداشته بعضیا
    • محسن قاسمپور سرخکانی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      52 53
      ما که دستمان به جایی نمی رسد و کسی نداریم این امور را اطلاع دهیم به کجا باید اطلاع دهیم؟ از این دست موارد روزانه زیاد اتفاق میافتد،من حس میکنم چون الحمدلله این خانم بزرگوار فرزند شهید بودند و افرادی رو در زده های بالای شهرشان میشناختند پیگیر این موضوع شدند و به نتیجه رسیدند! ما چه کنیم برای اطلاع دادن؟!
    • امر به معروف IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      59 60
      منافقین میان سایت شما منفی میدن اونوقت خود روحانیون و طلبه ها نمیتونن بیان لااقل در حد مثبت و منفی به ترویج دین اسلام کمک کنن.
    • گلی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      64 35
      وقتی در حادثه اتوبوس تهران، وزیر ارشاد اسلامی جناب محمد مهدی اسماعیلی........صراحتا از خانم بدحجاب دفاع کرد دیگه معلوم پررو میشن
    • خوش نظر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      20 19
      به مفسدین گفته شود در روی زمین فساد نکنید گویند ما اصلاح طلبیم . سوره بقره آیه ۱۱
    • به «خوش نظر» IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      24 1
      «وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي‌الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ؛ (بقره/11) و چون آنان را گویند که فساد در زمین نکنید، گویند: تنها ما کار به صلاح کنیم.» ترجمه و تفسیر به‌رأی آیات قرآن با اهداف سیاسی چرا؟!!
    • ؟ IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      24 13
      تفسیر به رایش کجا بود؟ منفی به امر به معروف و حجاب مال مومنه یا منافق؟
    • م ع IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      18 12
      خیلی جریح و پرو شدن باید باهاشون برخورد بشه
  • اکبری اسحقوندی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    به نظر من رئیس قطار برکنار بشه چنین فردی لیاقت خدمت در دولت نداره
    • ی م IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      91 99
      رئیس قطار و پلیس ایستگاه باید اخراج شوند تا عبرتی باشد برای دیگران!!
    • سیروس IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      67 99
      مشکل ما بد حجابها نیستن مشکل وجود بعضی از مسئولین خائن مثل این مسئول قطار هست که البته تعدادشون کم نیست و تین بدحجابی هم نتیجه عملکرد امثال همین افراده
    • قاطعیت تمام و عبرت آور IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      54 82
      فقط برکنار ؟! جسورانی مانند این که از اعتماد نظام سوء استفاده می کنند می بایست برخورد قاطع شاملشان شود و از سیستم کارمندی حذف گردند.
    • مهماندار IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      45 92
      اون رییس قطار مشکل اخلاقی داره معروفه خودش زندگیشم سر کثافت کاریش از هم پاچیده امیدوارم تا برکناریش پیگیری شه.
    • علی عماری IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      22 59
      رئیس قطار اخراج،جریمه و زندانی بشه و بی حجاب رو ادب کنن
  • الف میم IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    واقعا باعث خجالت هست از مدعیان روشنفکری
    • دین‌داری صحیح IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در دهم رمضان سال دهم هجری امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام را به عنوان قاضی یمن برگزیدند و به او فرمودند: «هنگامی‌که طرفین دعوا در برابرت نشستند، قبل‌از شنیدن سخنان طرفین و قضاوت، همان‌گونه که سخن یکی را شنیدی، حتماً سخن دومی را بشنو و سپس قضاوت کن. این عمل شایسته‌تر است برای کشف حق و قضاوت صحیح»(میزان الحکمه ،ج 18،ص196). فارغ‌از دعوای حجاب و بدحجابی که داستان مفصلی دارد و مجال دیگری می‌طلبد، توجه به این نکته مبنایی، ضرورت دارد که: با صرف شنیدن و خواندن گزارش این بانوی یزدی و بدون شنیدن توضیحات و دفاعیات آن بانوی دیگر و مسئولین ذی‌ربط، یک‌طرفه به قضاوت پرداختن و حکم برکناری، مجازات، شلاق و... صادر کردن، هرچه باشد قضاوت دینی و اسلامی نیست، بلکه غلیان احساسات و عواطف دینی محسوب می‌شود بدون درنظرگرفتن اصول و منطق صحیح دینی در امر داوری. و البته اولین نتیجه بدیهی این بگومگوها، قطب‌بندی اجتماعی و افزایش این‌گونه درگیری‌ها خواهد بود. والله اعلم
    • عیان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      8 13
      جناب دین داری صحیح، جرات متجاسران متجاهر بفسق، بر همگان معلوم است، کم اتفاق افتاده که آمر و ناهی را اعم از طلبه و غیر طلبه کشته اند؟ شما هنوز در حال شکید؟ البته در دادگاه می بایست جزئیات بر اساس موازین شرعی و قانونی مورد بررسی و قضاوت قرار گیرد.
  • م مج IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    43 86
    این بی لیاقت ها باید از مسولیت بر کنار شوند تا افراد لایق جایگزین شوند . درود بر شرف و عزت شما
    • یا فاطر IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 18
      اگه ماجرا برعکس هم بود همین رو می‌گفتید!!! از بس هیچی نگفتیم خفه خون گرفتیم ما محجبه ها باید برخورد بشه چون ۲ تا قانون زیر پا گذاشته شده بی‌حجابی بی قانونی است
    • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 25
      اونا فضا رو دوقطبی می‌کنن امام حسین علیه‌السلام هم دوقطبی کرد لطفاً از حرفای روشنفکرنمایی دست بردارید
    • ن FR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      31 14
      جامعه نه تنها دو قطبی، بلکه چند قطبی هست. مهم اینه که مسلمانان نباید احکام خود را به قطب های دیگر تحمیل کنند. تنها می توانند دعوت کنند. بله، جامعه تک قطبی وجود ندارد. باید همه قطب ها را به رسمیت شناخت تا از این خبرهای سطح پایین در این اوضاع اقتصادی نشنویم. اگر قطب های مختلف جامعه نتونن با هم تعامل کنن، از نظر اقتصادی دچار عذاب میشن که شدیم. چون اقتصاد چیزی جز تعامل نیست
    • رسول IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      15 11
      در پاسخ به. ن. فکر میکنی موضوع خانم محجبه فرزند شهید موضوع پیش پا افتاده وسطح پایین است؟! موضوع به این مهمی. شما ظاهرا اقتصاد را فقط موضوع مهم میدانی در حالیکه موضوع اقتصاد خیلی مهم است. ولی حجاب وحیا هم کمتر از اقتصاد نیست.
  • عببل IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    36 35
    شیطان در هر لباسی وارد میسه مخصوصا زنان بی حجاب
  • علی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    27 41
    مایه تأسف هست در کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه......اینها همه از کوتاه آمدن ما از ارزشهای دینی و انقلابی ماست....بر خورد قاطع با رئیس قطار مایه عبرت دیگران خواهد شد.
    • بابایی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      18 17
      این وقایع نشان می دهد که متدیینین بیشتر باید حجاب شون رو حفظ کنند. اهانت کنندگان به حجاب ( چه آن خانم> چه رئیس هرزه قطار، چه پلیس نافهم و ....) بدانند که آب در آسیاب دشمنان دین می ریزنند. و با شیطان همکاری میکنند و روزی باید پاسخگو باشند.
    • کشور FR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      13 13
      جناب امام زمان کشور ندارد!!!! پیروان جهانی دارد. امام زمان در چارچوب یک مملکت و کشور نیست!!!! کشور صرفا مکان جغرافیایی تولد عده ای است با عقاید و ادیان متفاوت. از جمله، کافر، کسلمان، نصرانی و ... چرا همه چیز را لوث و مسخره می کنید؟؟؟ همین فرض های بی پایه و اساس رو می کنید که فرض کردید تمام زنانی که در ایران متولد می شوند ژنتیکی ، مومنه مسلمان اند و باید در حد زن مومنه مسلمان پوشش داشته باشند!!!! و اینطوری پوشش مومنه مسلمان را مسخره کردید!!!!
    • پاسخ به کشور IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      77 2
      جناب! اساسا مرزهای جغرافیایی ملاک نیستند، امام زمان عجل الله تعالی فرجه و صلوات الله علیه، کشورش کل گیتی است، مساله حجاب فراتر از دین و قانون است، شما واقعا عقب نشینی اروپاییها از پوشش گذشته و تبعات کنونیش رو نمی بینی؟! مگه اونها ادعای آزادی زن نداشتند؟ الآن صدای زن غربی از تشکر نسبت به آزادی بلنده یا از آزار جنسی که امنیت رو ازش سلب کرده؟ مگر نمی گفتند این آزادیها سیری آوره؟ سیر شدند یا هار؟ چرا کمی فکر نمی کنید؟ چرا قدری عبرت نمی گیرید؟ چرا تلاشتان را در مسیر چاه ویل آنها قرار داده اید؟ چرا ...؟!
  • بهرامی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    27 33
    رئیس قطار و پلیس کاشان باید از کار بر کنار بشن تا دیگه از این اتفاق‌ها ی ناخوشایند پیش نیاد و بدحجابا جرات همچین جسارتی به خودشون ندن
  • حسینی زاده IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    20 25
    اگر این اتفاق پیگیر ی نشه زنان بد حجاب دیگر رفتاری به مراتب بدتر از این خواهند داشت این که خانمهای محجبه با تندی برخورد می کنند دروغ هست ما با مهربانی هم که تذکر می‌دهیم گاهی حرفهای زشت و ر کیکی در جواب ما می دهند بعضی از آنها خیلی بی ادبانه برخورد می کنند
    • سیروس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      15 11
      پلیس مقصر نی پلیس طبق صورت جلسه رییس قطار عمل میکنه رییس قطار مقصره باید برکنار شه
    • اختیار IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      6 1
      جناب سیروس، پلیس غلام زرخرید رئیس قطار نیست، پلیس متخلف هم بایستی مورد برخورد قراربگیره.
  • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    39 32
    به نظر من مردم بی تفاوت هم مقصرند که از باحجاب دفاع نکردند...........
    • زهره IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      12 14
      سلام .به نظرمن بایدرئیس قطار رابرکنارکنند تادرس عبرتی باشه برای بقیه .البته مردم هم خیلی بی انصاف بودن که ازفردباحجاب حمایت نکردن
  • مهریان IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    20 10
    واقعا لازمه که به وضعیت قطارها و هتل ها رسیدگی شود. حتی هتل های مشهد مقدس هم درسایه اغماض هدفمند متصدیان هتلها، به جولانگاه زنان بی حجاب تبدل شده. دیگر زیارت امام رضا هم نریم کجا بریم؟
  • بنده خدا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    21 9
    تا کی این بی تفاوتی ب بی بندوباری ادامه خواهد داشت؟
    • ط ق IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      12 7
      واقعا همینطوره من فکرمی کنم سند ۲۰ ۳۰ درهتل ها و رستورانهای کشور درحال اجراست ومسئولین ما خوابند. چندسال هتلها دنبال ایزو ۲۰۰۰ و چه چه بودند که تماما قوانین غربی بدون رعایت شئونات بوده وقتش رسیده به این مسائل رسیدگی شود
  • حمیدرضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    10 7
    یعنی چی؟ پیگیری کنید این رییس قطار جوابگو بشه
  • سردار IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 10
    بنظرم رئیس قطار باید برکنار بشه.و مامور پلیس هم به دادسرای نظامی معرفی شود
    • سیروس IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      18 6
      جواب چیو بده طرف زندگیشو نتونسته جمع کنه بیاد جواب چیو بده. متاسفم همچین ادمایی مسول میشن لطفا برکنار کنین این رییس قطار نالایق رو.
  • س IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    19 10
    باید با این مسؤولین خاطی که معتقد نیستند حجاب جزو ضروریات دین هست برخورد جدی صورت بگیره
    • ن FR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 10
      جناب، همه که پیرو یک دین نیستند!!! ضروریات کدام دینه؟؟؟ اگر اسلامه، خوب برای پیروان اسلامه. مگر هر ایرانی مسلمانه؟؟؟ بعدش برای همان اسلام هم در این باب تفاسیر زیادی هست و اینطوری نیست که شما میگی.
    • پاسخ به ن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 0
      رعایت حجاب و شئونات اسلامی، قانون کشور و لازم الاتباع است (گرچه فرد مسلمان نباشد) زیرا در حکومت اسلامی زندگی می‌کند.
  • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    9 12
    این راهیه که خودتان انتخاب کردین بانوی گرامی
    • حقگو IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      12 10
      درسته این همان راه امام حسین علیه السلام که برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.
    • رضایی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      23 13
      دقیقاً این همان راهی که انتخاب کردیم. امر به معروف و نهی از منکر. که جزو فروع دین است.
  • . IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    17 10
    سلام باید با مسئولینی که در قطار و ایستگاه راه آهن این خانم رو حمایت نکردند توبیخ بشوند و خبر آن رسانه ای بشود تا برای دیگران درس عبرت بشود و بفهمند کشف حجاب جرم است
  • مام امیر IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 6
    اوضاع همینه کسی که لیاقت نداره و نااهلان همه جا هستن از یه مدیریت زپرتی قطار بگیر تا خیلی از مسئولین رده بالای شورای انقلاب فرهنگی که خودشون و خانواده هاشون عقیده ای به دین و انقلاب ندارن از همه بدتر مردمی که به ظاهر متدینن ولی عافیت طلبن و در برابر این منکرات ساکت و خاموشند که واقعا مایه تاسف و لعن ائمه هیتن و هبچ فرقی باساکتان و بی تفاوتهای صدر اسلام ندارن
  • عباسی صادق IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    13 4
    کلکم مسئول و کلکم راع همه ما باید در کنار هم و با هم جلوی اینهمه هتک حرمت را بگیریم ان شاالله به حول قوه ی الهی
  • ن IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    15 9
    اولا اون رئیس قطار رو باید حسابی ادب کرد. او اصلا حق چنین برخوردی نداشته و باید از آمر معروف حمایت میکرده . دوما شرم بر مردم بی تفاوت!! شرم بر مردمی که ناموس حالیشون نمیشه. چند سال پیش در قطار اهواز مشهد به چند جوان آقای هنجارشکن تذکر دادیم جواب سربالا دادند . دیگران هم بی تفاوت بودن یا حتی ما را نصیحت میکردن!! به رئیس قطار شکایت کردیم الحمدلله ایشان آمدند و تذکر بسیار جدی به آنها دادند و گفتند اگر تکرار شود در اولین ایستگاه باید از قطار اخراج شوند. آن جوان ها هم ترسیدند و تمرد نکردند هر چند که تا آخر سفر به هر بهانه ای تمسخرمان می‌کردند ولی ما با سعه صدر تحمل کردیم طوری که آخرش حلالیت گرفتند.
    • شهدای زنده IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 12
      این رییس قطار مشکل اخلاقی داشته خودش معروفه. لطفاااااا تا برکناریش پیگیری شه
  • محسن IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    10 13
    الحمدلله ماهیت شعار #نه به حجاب اجباری برامون رو شد، اینا بی حجابی اجباری رو میخوان یعنی همون کار رضاخان قلدر
  • محمد هادی تسخیری IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    19 6
    شواهد و قرائن نشان می دهد که این حوادث موارد خاص و بدون برنامه قبلی نیست!! ( بدون اینکه احساساتی شوم عرض می کنم) ، لذا مسئولین انتظامی، حقوقی و امنیتی کشور برای مقابله با اینگونه حوادث طرحی جامع و فراگیر تهیه و اجرا کنند تا وضع برای زنان محجبه در کشور امام زمان عجل الله شرفه الشریف نا امن جلو داده نشود. و بی حجاب ها بیش از این وقیح و متجاوز نشوند‌ .
    • مهدیس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 7
      دقیقا. منم فکر می‌کنم هماهنگ شده‌س.
  • محمد هادی تسخیری IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 8
    شواهد و قرائن نشان می دهد که این حوادث موارد خاص و بدون برنامه قبلی نیست!! ( بدون اینکه احساساتی شوم عرض می کنم) ، لذا مسئولین انتظامی، حقوقی و امنیتی کشور برای مقابله با اینگونه حوادث طرحی جامع و فراگیر تهیه و اجرا کنند تا وضع برای زنان محجبه در کشور امام زمان عجل الله فرجه الشریف نا امن جلو داده نشود. و بی حجاب ها بیش از این وقیح و متجاوز نشوند‌ .
  • بانوی مججبه IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    13 8
    با بدحجابی به طور جدی برخورد نشه نتیجه همین میشه، تو جامعه اسلامی محجبه ها و مذهبی ها امنیت جانی نداریم.
    • خ IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 6
      چون اصلا حجاب امنیت ندارد عزیز این ها ساخته های ذهن خودتون است امنیت واقعی جور دیگر است امنیت برای هم زنان باشد چه بدحجاب چه بی حجاب
  • 4450154721 IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 8
    واقعا جدی باید برخورد بشه با مسئولین قطار
  • حسینی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    21 11
    خاک عالم بر سرتان که در ماه محرم و ماه امر به معروف و نهی از منکر باید خانم محجبه ما توسط اراذل کتک بخورد و اراذل رسمی مثل پلیس و رییس قطار از منکر دفاع کنند. خاک بر سرتان کنند. باید آن پلیس و آن رییس قطار و آن راه آهنی که این افراد مدیر و مسئولش هستند را با خاک یکسان کرد. دفاع رسمی از منکر می کنید و نهی از معروف در کشوری که این همه شهید داده است!!!!!
  • هستی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    18 22
    شما سرتون توی زندگی خودتون باشه لطفا
    • حسینی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      18 13
      درود بر خانم با غیرت ومومن یزدی که زینب گونه عمل کردند.
    • ایمانی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      10 8
      زندگی ما همین است. امر به معروف و نهی از منکر تا آخر عمرمان.
    • رسول IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 11
      شما هم سرتون به زندگی خودتون باشه لطفا.
    • ص IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      12 9
      همین ها را گفتید که الان به اینجا رسیده ایم .سرمان پایین بود که دارد کشتی را آب می‌برد. حجاب داشتن افتخاری است که از حضرت زهرا سلام الله علیها به ما رسیده تا پای جان بر آن می ایستیم ان شاءالله
    • سامان IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 5
      ما انسانیم... قسمتی از زندگی انسان را اجتماع تشکیل می ده... شاید زندگی شما محدود باشه... خود دانید ولی به دیگران توصیه های الکی نکنید...
    • من IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 10
      وات؟
    • ریحانه IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      10 0
      با سلام .خواهشا در ادارات وهمه پستها انسان های دیندار واسلامی بگذارید .تا از ارزشهای دین اسلام دفاع کنند نه افرادی که ازاین انسان های بی حجاب دفاع کنند وهمه جا هم به آنها اهمیت بیشتری می دهند .کاری نکنیم که در ان دنیا شرمنده خون شهدا شویم.
    • 1 IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 13
      اول تو وامثال تو یر تو زندگی دیگران کردید. سرتون رو بکشید بیرون تا چیزی نشنوید
    • پاسخ به هستی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      11 1
      خانم هستی ! شما میگید سرتون توی زندگی خودتون باشه اما در حقیقت اون کسی که به دیگران آسیب میزند ، سرش توی زندگی دیگران است خواهر پس لطفا بدحجاب‌ها سرشون رو نکنن توی زندگی ما چون با حجاب نامناسبشون در سطح جامعه ، امنیت خانواده های ما رو از بین میبرن تذکر هم می‌دیم چون تا موقعی که چنین پوششی دارن سرشون توی زندگی ماست و باید کمکشون کنیم سرشون رو خارج کنند والسلام
  • فازیما IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 4
    *کسی نیست به این بدحجاب‌ها بگوید* ⛔️هر روز شالهایتان عقب ‌تر ⛔️مانتوهایتان چسبان ‌تر ⛔️ ساپورتتان تنگ‌ تر ⛔️رژ لبتان پررنگ‌تر میشود ❓بنده‌ی کدام خدایید؟ ❓دل چند نفر را لرزانده‌اید؟ ❓کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده‌اید؟ ❓اشک چند پدر و مادر و همسر شهید را درآورده‌اید؟ ❓چند دختر بچه را تشویق کرده‌اید که بعدها بی‌حجابی را انتخاب کنند؟ ❓چند زن را به فکر انداخته‌اید که از قافله مُد عقب نمانند؟ ❓آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده‌اید؟ ❓پا روی خون کدام شهید گذاشتید؟ ❓باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟ ❓چند زوج را بهم بی اعتماد کرده‌اید؟ ❓ نگاه‌های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود، به تیپ و هیکلت افتاد؟ ⛔️نگاه‌های هوس آلود چند رهگذر و... 🔥 🔥🔥🔥🔥 🚫چطور؟ 🔥بازهم میگویی، دلم پاک است! 🚫چادری‌ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟ 😑بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندند و نگاه نکنند؟ 🚫جامعه چار دیواری اختیاری تو نیست❗️ 🔻 من اگر گوشه‌ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند. 🔥میتوانم گاز سمی اسپری کنم و بعد بگویم، شما نفس نکشید؟ ⛔️چرا اینقدر در حق خودت و دیگران ظلم میکنی؟ ⛔️ﻭقتی ﮐﻪ می‌ﮔﻮﻳﻨﺪ "امیرالمؤمنین امام ﻋﻠــی(علیه السلام )" ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ ، ﻟﻌﻨﺖ می ﮐﻨﻴﻢ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ؛ ﻭﻗﺘﻲ ﮐﻪ می ﮔﻮﻳﻨﺪ "امام ﺣﺴﻴـــﻦ (علیه السلام)" ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ ، و ﻟﻌﻨﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻴﻢ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ؛ ﻭﺍی ﺑﻪ ﺭﻭﺯی ﮐﻪ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﻣﻬـــﺪی(ﻋﺞ الله تعالی فرجه الشریف) ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ، و ﻟﻌﻨﺘﻤﺎﻥ کنند…!!!!!! بیایید هرچه زودتر از خواب غفلت بیدار شویم .!!!!!! بیاییم به خاطر امام زمان (علیه السلام) به همدیگه تذکرِ رعایت حجاب بدیم و ... .
    • فاطمه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      18 3
      سلام،چقدرعالی مشکل رابیان نمودید،افرین به طرز تفکر وقلم‌‌ِ رسایتان..متشکرم،گرامی هموطن.
    • عادل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      10 3
      سلام علیکم. بنده کاملاموافقم باشمابزرگوار. بایدرسیدگی بشه.
  • طیبه IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 3
    خدا به همراهتان. موفق باشید خواهران عزیزم
  • Hd IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    16 5
    واقعا متاسفم امشب در پارک محل هم از آمدن یک سگ به داخل پارک جلوگیری کردم و متاسفانه یه آقا گفتن ما هم جلوی شما می ایستیم و من گفتم پلیس جلوی شما می ایسته و قانون باید رعایت بشه سگ گردانی ممنوعه اگه همه در پارک ها حضور داشته باشید و تذکر بدید اینقدر وقیحانه عمل نمیکنن و دل رهبر انقلاب رو خون
    • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 5
      ما که در دینداری از مقام رهبری که بالاتر نیستیم ایشان تشریف بردن کوه ، در میان راه با دختری بد حجابی که سگی در بغل داشت روبرو میشوند فیلمش تو اینترنت هست رفتار ایشون رو ببینید و درس بگیرید راه درست رو ایشون نشون میدن اما عده ای افراطی خودشون رو دیندارتر میدونن مثل ابن ملجم که خودش رو دیندارتر از علی (ع) میدانست
  • عباس IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 6
    لطفا مسئولین محترم اون ریس قطار رو کلا از کار برکنارش کنید نه اینکه بفرستید جایی دیگه و بعدا بهش پست بهتری بدید!!! خون شهدا داره پایمال میشه مسئولین محترم لطفا به خودتون بیایید.
  • فریده زارع زاده IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    8 4
    با سلام باید رئیس قطارهای مسافری و نیز پرسنل قطار ها موظف به اجرای قانون حجاب اسلامی از سوی مسافران بشوند و مسئولان خاطی مؤاخذه بشوند تا دیگر کسی جرأت جسارت به بانوان محجبه را نداشته باشد #امر به معروف
  • کاظمی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    8 2
    ان شاء الله ریشه ظلم وفساد ریشه کن بشه
  • سید محمد حسین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    13 16
    وقتی جامعه رو دوقطبی میکنید همین میشه. ای کاش عقل داشتید و میدونستید هرکاری رو چه موقع باید انجام داد.
  • لیلا IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 4
    احسنت به شما . متأسفانه وضعیت حجاب بانوان یسیار بد شده و هیج کس هم کاری نمیکنه
  • لیلی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 4
    درود بر شما.رییس قطار باید برکنار شود
  • زرین مایه IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 5
    وقتی ما عقب نشینی کنیم همین میشه؛ تمام مسئولین شهری باید که به میدان بیان تا این افراد که اقدام به فحشا علتی میکنن عقب نشینی کنن ، صبر در باره این افراد. ازبین رفتن انقلاب و نظام و خواست دشمن
  • رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 9
    اول باید به این سوال مهم پاسخ داده بشه که چرا هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک شان نیامدند؟ یا چرا در مورد دعوای اتوبوس بی آر تی خانم محجبه را پیاده کردند ؟ یا چرا طلاب کمتر از لباس روحانیت استفاده میکنند ؟ واین جای ترس دارد که به قول نیوتن هر عملی را عکس العملی دارد به همان اندازه و در جهت مخالف
    • م IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 1
      اینم جواب قرآن به امثال تو وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوهُمْ مِنْ قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ ﴿۸۲﴾ وپاسخ قومش جز این نبود که به یکدیگر گفتند: اینان را از شهرتان ومترو واتوبوس و .....که گفتی بیرون کنید؛ زیرا مردمانی اند که همواره خود را پاک نشان می دهند.
  • زهرا فلاح IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    40 4
    احسنت به این شیر زن
  • سکینه نوروزی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 4
    رئیس قطار هم با آنها هم دست بوده وگرنه چرا باید از وی حمایت کند با وجود اینکه قانون حجاب در کشور اسلامی وجود دارد .پس می توان گفت هر دو از یک کاسه آب می خورند .چند تا مثل اینا را خراج کنند عقلشان سر جایشان مس آید
  • منتظر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 5
    خجالت اور است،عادت حمله از سوی مدعیان روشنفکری ب سمت هموطنان خودشون نشان از نبود انسانیت و تنزل اخلاقیت هست،حداقل دین دار نیستید ،ملتزم ب اداب تجدد ک رعایت قانون اساسی کشور هست باشید
  • میثم IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 3
    یادگرفتن سلیطه بازی دربیارن
  • فاطمه IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 4
    چه زن وحشييي
  • شیخی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    8 4
    لطفا هرچه زودتر قانونی برای بدحجاب‌ها و مجازات آنها وضع شود
  • حجت شرفخانی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 4
    باید مسوول قطار برکنار بشه
  • آ.ق IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 4
    خدا قوت بانوی شیعه
  • ایرانی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 4
    باید با زن بی حجاب برخورد شود. هم بی حجاب هم طلبکار ومشکل آفرین. مسئولان قطار هم هرکدام مقصر هستند برخورد شود.
  • قدسی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    10 4
    ای وای من داریم به کجا می رویم
  • اکرم السادات کمال IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 4
    با سلام فقط امیدوارم که حقیقت نداشته باشه ولی واقعا تأسف باره که با کوتاهی های ما در امر به معروف و نهی از منکر شاهد جری شدن این قشر شده ایم
  • میر IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 4
    سلام الله علیها درود بر این شیر زن واقعاً اف بر مردمی که سکوت می‌کنند و بعد ادعای پیروی از سالار شهیدان را دارند دشمن در حال پیش‌روی است و وظیفه همه ما را سنگین تر می‌کنه اگر همدلی عمومی نباشه روز به روز کار مؤمنین سخت تر میشه به نظرم روحانیون و وعاظ و مداحان اهل بیت علیهم السلام در این ایام باید مردم را به همدلی در تذکر و حمایت های معنوی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تشویق کنند بابا خودت نمیگی لااقل بی‌خیال نباش
  • حسین ملکوثابت IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 6
    به نظر من باید مسولین قطار پاسخگو باشن و همه کارکنان قطار مربوطه اخراج و زنان روسبی بی حجاب هم مجازات و اگر نه خودمان همه را خواهیم .... انجام دادن قانون در کشور منم است . خوب حالا عدهای با انجام بی بند باری خودشان را مبازره بادقانون می داند . این کشور قانونودارد ولی متولی قانون اون مرده است و فقط عدهای از مردم قانون رادرعایت می کند همان دزادن و هماوقارات گران مال مردموامروز دارن ناموس مردم رادگتک می زند .پس یادباید مسولین خودشان موضوع را کنند یادخودمان قانون را اجرا کنیم . چطور پلیس بخاطر کمرند ایمنی با دوربین ما را جریمه می کند ولی بخاطر این بی حرمتی بهدحجاب کهدهزاران شهید داده شده برای ناموس اون وقت در داخل شهر اینگونه باشه پس بهومسولین مربوطه اعلام می کنیم یا موصوع را حل کنید یادخفه شوید. خودمان حلش می کنیم اگر لازم باشهدانقلاب می کنیم
  • اکبر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 11
    بیچاره انان که دیوارشان کوتاه است.
  • رجبی میبدی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    13 4
    باید بر علیه بی حجابی راهپیمایی کنیم واعتراض خود را به همه ی دنیا برسونیم واین خانم بد حجاب بی تربیت را به دادگاه بکشیم تا بقیه شون هم نتونن این چنین اشتباهاتی را تکرار کنن
  • علیرضا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 4
    حق و عدالت واقعی اسلامی این است که رییس قطار و عوامل قطار و پلیس ایستگاه و تمام کسانی که قصد آزار آن بانوی مسلمان را داشتند را از هر گونه خدمت در دستگاه های دولتی ممنوع کنند تا باشد دیگر هیچ احدی جرئت دست درازی و بی حرمتی به زنان پاک این مرزو بوم را نکند . . بحث اینه ما قاضی و مجری قانون اسلامی درست حسابی هم نداریم .
  • الف م IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    14 6
    باید به طور جد از حضور چنین مسئولین بی لیاقتی جلوگیری کرد. آنقدر نگفتیم که براحتی پررو شده اند.
  • اکرم اکرمی ازیزد دارالعباده و حسینیه ایران IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 5
    سلام ودرود برشرفتان اللهم عجل لویک الفرج الهی خداحفظتون کنه اگه همه مثل شما مملکت وحیاوعفت وناموس براشون مهم بود این جوری جراعت نمی کردند به شما توهین کنند دخترشهید و معلم ، یک فرهنگی فرهیخته مومن خواهر خوبم اجرتون بامادرسادات عزیزم ماباشماییم یاعلی مدد
  • وحیده IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    11 5
    منم باخانمان جعفری موافقم
  • مجتبی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 15
    باید رئیس قطار رو توی ایستگاه راه آهن شلاق بزنن تا دفعه بعد همه بفهمن یک من ماست، چقدر کره داره خدا محجبه ها رو حفظ کنه و بی حجاب ها رو هدایت و بعد حفظ کنه
    • زینب IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 3
      اگر شلاق بزن بودن که تااینجانمبرسیدیم رافت اسلامی خوب است ولی احساس میکنم دیگه داریم ازبوم رافت میافتیم
  • پروانه IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    6 4
    درود خدا به غیرت وشرف بانو جعفری
  • مسعود IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 3
    سلام ودرود برشما شیرزن یزدی، متاسفانه تعدادی قطاربخش خصوصی بین شهری باریس وکارکنان بخش خصوصی بدافزار طاغوتی به افرادفاسد اجازه جولان می‌دهدکه دولت ومسئولین بایدکرد اثاثی بکنند.
  • عماد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    8 8
    حداقل کار عذرخواهی رسمی راه آهن وتمامی مسئولین آن از این بانوی بزرگوار است رئیس قطار و حمایت کنندگان از بی حجاب هم صلاحیت ادامه کار را ندارند خود فرد بی حجاب نیز باید به اشد مجازات برسد امنیت امروز حاصل کار پدر همین افراد بوده حالا کسی که سر سفره این امنیت نشسته به پهن کننده سفره توهین میکند و جااب اینکه مسئول حاکمیتی حاضر در صحنه نیز از این کار حمایت میکند!!!!!!!!!!
  • جمالی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 7
    بسیار متأسفم ،از خانم بدحجاب انتظاری نیست ،ولی کسانی که سمتی دارند ،با چنین ذهنیت آشفته و معاند نسبت به حجاب و پوشش بانوان ،با کدوم مجوز بر سر کار هستن ؟راست میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند ،حالا دیگه به این قانع نیستند که در مقابل بی حجابیشون سکوت کنیم ،انتظار دارن همراه اونها کشف حجاب کنیم ،شرم بر اینهمه گستاخی و حمایتی که ازشون میشه ،در حال حاضر محجبه ها امنیت جانی ندارند و باید پاسخگوی حجابشون باشند ،بالعکس بی حجابها با گستاخی تمام عرض اندام میکنند و طلبکارند .
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    16 6
    احسنت بر شیر زن ایرانی و یزدی ما هم با شما همراهیم یا علی
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 7
    احسنت بر شیر زن ایرانی و یزدی ما هم با شما همراهیم یا علی
  • عبد الله IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 4
    باید با افرادی که از بی حجابها دفاع می کنند برخورد جدی بشه تا برای دیگران درس عبرت باشه کشور ما کشور اسلامیست نباید از خلاف قانون اسلام حمایت بشه .
  • زارع IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    با سلام عدم حمایت مامورین قطار از خانم جعفری و حمایت از بانوان بی حجاب جرم محسوب و قاطعانه خواهان برخورد جدی با این افراد هستم تا باشد که دیگر تکرار نشود
  • بهبودی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 3
    #حجاب_زینبی (سلام الله علیها)
  • فاطمه نظامی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    درود بر غیرتت. روح تمام شهدا رو شاد کردی
  • ميرشمسي IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 3
    آقای میعاد صالحی این فرد حتی اگر در بخش خصوصی است باید برکنار بشه و آن شرکت نقره داغ بشه
  • سیدمهدی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    سلام رییس قطار و مهماندار برکنار و مجازات پلیس کاشان دادسرای نظامی زن هتاک مجازات عبرت آموز برای همه
  • عبدالرحیم سی نی چی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    اگرآزادی بی مورد ریس جمهورانقبل نمیدادند باینجا نمیرسیدیم
  • M IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    متاسفانه بد حجابی درکل کشور رواج یافته.
  • علیرضا IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    اول رئیس قطار و پلیس برکنارسپس محاکمه و با مسافرین بی حجاب هم بر خورد شود
  • فاطمه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    باید برخورد جدی بشه با مامور قطار واین زن بی حجاب هم سزای این بی حرمتی را باید ببینه مسلما این زن بدحجاب تنها نیست یه گروهی هستن که برای حمله به زنان چادری تربیت شدن ما باید یاد بگیریم در این گونه موقعیتها عکس وفیلم بگیریم تا مدرک کافی داشته باشیم
  • گلی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    احسنت بر فرزند شهید عزیز،حقا‌ که خون شهید در رگهایت‌ هست
  • خادم IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 6
    شنیده بودیم بد حجابا پاچه میگیرن ولی نه دیگه تا این حد
  • رضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 4
    بسیارعالی، عمل شده، کار به جایی رسیده، که بیحجابها علنی دادرن توهین به محجبه ها میکند، وبدتر ازازآن مسئول قطاروکلانتری مستقر درایستگاه کاشان هم خودسرعمل کرده، که باید توبیخ شوند، تا منبعد تحت تاثیر بّزَک بوزک چند بی حجاب بی هویت غرب زده قرارنگیرند
  • نیلوفر IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    ماشاالله به شجاعتت و خدا ان شاءالله مسئولین و همه ما را هدایت کند که شرمنده خون شهدا و خانواده های شما نشویم
  • حسن مرادی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    درود بر شما شیر زنان
  • چ چ IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 5
    همیشه ترازو دوکفه داره یهو الکی بیخود وبی جهت اون خانم بی حجاب به خانم معلم یزدی حمله ور شذه؟! اگرخداییش اینجوری باشه حتمن باید خانم بی حجاب را به پزشک روان درمان معاینه کند نا صحت وسلامتش بررسی گردد اون خانم معلم یچیزی به طرف گفته طرف رو تحریک شدیدکرده فقط شیطان خانمها را میشناسه کی پحش میشه سانسوز نکتیدا
  • ا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 4
    واقعا درمملکت اسلامی به اسلام جفامیشود،بایدمسئله مهم امربه معروف ونهی ازمنکر، حجاب ،فضای مجازی ،سگ گردانی وووو سروسامان داده شود ظاهرا هرج ومرج وبی بندوباری هر روز افزایش پیدا می‌کند تا کی
  • سادات IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    شرم باد بر این رئیس قطار، شرم باد بر این پلیس قطار، شرم باد بر حاضرینی که این هتک حرمت را دیدند و سکوت کردند و درود باد بر این شیر زن یزدی
  • دهقان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    باسلام ،به نظرم باید این مسئولین بی کفایت را از کار برکنار کنند،اینها باعث پایمال شدن خون شهدا هستند
  • سیدخانم IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    ممنون از شجاعتتون ،خدا رو شکرمیکنم که تونستیدپیش خانم حضرت فاطمه زهرا (س) سربلند و روسفید بشید انشاءالله در آخرت هم همینطور باشه. امیدواریم که همه شاهد روز به روز زیاد شدن اینگونه شیر زنان باشیم و از خواب غفلت بیداربشیم.و وظیفه خود را به دوش دیگری نیندازیم. حتما باید با کسانی که در این امر واجب در قطار بی توجه بودند برخورد بشه.
  • مخلوق IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    احسنت به شما اجرتون با سید الشهداء علیه السلام
  • یابقیه الله IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    درودبرشیرزنان‌ باایمان‌ کشورم🇮🇷🏴
  • ع،م IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    واقعا تاسف باره ننگ بر مردان بی غیرت، باید با رئیس قطار واون سر مهماندار برخورد بشه اونها خودشونم سو استفاده گر هستن
  • مهدی IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    سلام بنظر منم رییس قطار مامور پلیس ایستگاه کاشان و ماموری که تو قطار بوده باید هرسه نفرشون توبیخ بشن و مامور باید موظف بشه که خودش به بی حجابا تذکر بده و حتی موقع سوار شدن اعلام کنن که حجاب باید رعایت بشه .
  • حسن IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    احسن واقعا فساد به حد اعلی خود رسیده دیگه نمیشه راحت بود....
  • علی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 4
    به نظر من وکیل دادگستری هستم.... مقصر اصلی رئیس قطار که بی توجه نسبت به مسافرش بوده وتوان کنترل قطار رو نداشته وبعد خانوم بدحجاب که حمله ور شده وزن با حجاب رو مورد ضرب وشتم قرارداده.... قرار نیس هر کی ولو حق باهاش باشه به گیره دیگری رو کتک بزنه......
  • علی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    درود بر همه شیر زنان وطنم که باوجود این همه سختی غیرتشون رو زیر پا نمی آورند.
  • علی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    به هیچ عنوان از حق خود کوتاه نیایین
  • لیلا زارع IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    سلام من خیلی از این حادثه ناراحت شدم و از مسیولین درخواست دارم که پیگیری کنند و بیخیال نباشند اگر شهدا رفتند و غیرت داشتند که از این کشور و اسلام دفاع کنند شما مسیولین محترم هم غیرت داشته باشید و ادامه دهنده راه شهدا باشید تا در آن دنیا جواب گوی بی توجهی نسبت به این موضوع نباشید در برابر خداوند متعال
  • . IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    این زبان خوش! زمانه خوش زبانی و نرم گویی نیست. اگر با متجاسران و حامیان قلمی و مالیشان برخورد مناسب و محکم نشود ...
  • ، IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 74
    خب آخرش جی شد با حجاب شدن؟ این جهت روش امر به معروف؟بلد نیستی سکوت کن
    • ایرانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      10 9
      امر به معروف و نهی از منکر ایشان خوب ودقیق بوده شما بگو امر به معروف و نهی از منکر چطوری میشه.؟؟؟
    • زهرا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 9
      امر به معروف ونهی از منکر واجبه همه مسؤل هستيم اينكه بعضي اصرار دارن ونمیخوان درست بشن تاوان باید پس بدن ولی ما به وظیفه نهی از منکر ادامه میدیم ان شاء الله
    • سرباز گمنام IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 8
      شما بلدید چطوری باید امر به معروف کنن به شرطی همه با حجاب بشن ما اجازه نمیدیم خون این همه جوون پایمال هوسبازی یه تعداد آمدم لا ابالی بشه
  • شخصی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 4
    بیچاره آمر به معروف و ناهی از منکری که با مسئولین فاسد دست به یقه شود و در نظام اسلامی به افساد فی الارض متهم و محکوم شود.
  • ابوالفضل توکلی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 3
    درود بر زنان باغیرت و حیای یزدی باید رئیس قطار بخاطر بی احترامی به خانم محجبه باید باز خواست و دادگاهی بشه بعد از سمتش برکنار بشه تا درس عبرتی باشه برای افراد به ظاهر انسان.
  • احمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    تف به شرف مسول بی غیرت
  • علي اصغر كريمي IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    سلام بر مردان و زنان با ايمان مواظب باشيم كه لقمه حرام - درآمد هاي نامشروع - رشوه خواري - تجاوز به بيت المال - دزدي - اختلاس - خيانت ........ كار را به اينجا كشانده كه خانواده حرام خواران به فساد و بي بند و باري كشيده شده اند. آب از سرچشمه بايد زلال شود . مفاسد اقتصادي سال هاي گذشته فسادهاي اجتماعي در پي دارد. اميد است كه به همت حاكميت و مردم ريشه فساد خشكانده شود ان شاءالله
    • بنده خدا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 1
      احسنت بسیار عالی بیان کردید نباید در برخورد با مفاسد ، فقط یک منکر را دید و چشم بر سایر مفاسد بست. باید همزمان با همه منکرات ربا ، ریا ، رشا و ارتشا ، اختلاس ، دروغ ، حقوقهای نجومی ، ابوالمشاغلی ، رانت خواری ، جاسوسی ، زندگی تجملی مسئولان ، بی حجابی و بدحجابی ، بی عدالتی و تبعیض در پرداختها ، فقر ، .......مبارزه کرد
  • رضایی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 3
    احسنت بر صبوری شما.در کشورهای بی حجاب بانویی که حجاب دارد را ترد میکنند و اجازه حضور در مکانهای عمومی ندارد مورد آزار واذیت قرار میگیرد ولی در کشور ما که حجاب قانون است بدحجابها که البته اینها بی حجاب هستند نه بدحجاب به خانمهای محجبه توهین میکنند
  • ابوالفضل IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    با قانون شکن باید برخورد شود چه کشف حجاب باشد چه عبور از چراغ قرمز
  • قائدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 3
    سلام تشکر و خداقوت به این خانم که در مسیر حق استقامت کردند. و بدا به حال این کارمندان و مسیولین قطار و پلیس ایستگاه قطار که نون اسلام می خورند و خیانت می کنند. مجازات انها درس عبرت افراد دولتی دیگر می شود و ملاحظات سبب جری تر شدن امثال این خانم و رئیس قطار و کارمندان دولتی خواهد شد. مسیر پیگیری تاپای جان نشان از بصیرت این بانوی محجبه و فرزند شهید دارد که روی خون شهدا کوتاه نمی ایید اگرچه شهید شود در این راه مطالبه گری و تنبیه و مجازاتپایمال کنندگان خون شهدا و اهداف انقلاب و اسلام. برای سلامتی و موفقیت این بانو صلوات
  • ناشناس IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    باید پلیس قطار و رئیس قطار برکنار شود این تقصیر مسولین است که چنین افرادی را به کار می گمارند. قلبم درد گرفت از این مطلب
  • علی باغبان IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 9
    من بعنوان کسی که حجاب را قبول دارد خواهش میکنم مراتب امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کنید یعنی خدای نکرده بانوان محجبه طوری رفتار نکنید که کسی از دین و حجاب زده شود بله بعضی از بانوان بدحجاب واقعا شورش را در میارن
    • . IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 9
      احسنت بر شما این روش جواب میده
  • هموطن IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    خدا لعنتشون کنه اینا باید برکنار شن
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    مقصر اصلی این حوادث مسئولین قوه قضائیه هستند که با وجود این همه جرائم علنی به موقع به عنوان مدعی العموم ورود نمی کنند. همینطور مسئولین نیروی انتظامی که برخورد با جرم علنی و اشکار را تعطیل کرده اند. به علاوه مجلس و دولت که به وضوح می بینیم در برابر سگ گردانی و بی حجابی و گرانفروشی کاملا منفعل عمل می کنند. تمام حرف را هم در انتها به کار فرهنگی خلاصه می کنند که معلوم نیست کی و کجا و چگونه انجام می شود. در حالی که بیحجابان و گروه پلید بهائی انگلیسی و منافقان آمریکائی با جدل و مخاصمه کار خود را به پیش می برند. در مقابل چنین هتاکان گستاخ فقط باید قانون محکم و برخورد جدی ملموس داشت والا روزی فرا می رسدکه نه از تاک نشان می ماند و نه از تاک نشان!
  • ثریا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    این ........هارابایدبرکنارکنندهمه اون کسانی که طرفداربی حجاب بودندحتی اون پلیس
  • بانو IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    خدا لعنتشون کنه به حق پهلوی شکسته حضرت زهرا
    • حسین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 2
      خدا لعنتشون کنه بی حجابی را ترویج میدن چگونه جواب امام زمان وشهدا را میدن
  • بحیرایی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    باید رییس قطار برکنار بشه هرچه زودتر
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    اللهم عجل لولیک الفرج 🌺😔
  • زهره حاتمی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    خانم بدحجاب فحاش و متعرض و دو رئیس قطار باید محاکمه و عزل شوند . درود بر شرف شما معلم آزاده
  • دهقان IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    به نظر من با جدیت تمتم باید با این افراد که نون انقلاب وخون شهدا رو میخورند واینقدر وقیح هستند برخورد بشه ،وای بر این مردمی که شاهد بودند وهیچ نکردند
  • اصغرشفیعی راد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    کارشایسته ای زینب وارکردیدخداوندخیرتان دهدولی شایدباتذکرهای ملایمترجواب میداد
  • سمیه IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    واقعا کارهای دولتی در خصوص حجاب همیشه به سمت تخریب بوده نه به بیمارستان بقیة الله که بیماران و همراهان را مجبور به پوشیدن چادر می کنند حتی تو ایام کرونا نه به رئیس قطاری که با محجبه ها برخورد می کنه تو رو خدا موضع نظام را درباره حجاب صریحا بیان کنید هر کسی به شیوه خودش با رضا خان الفتی داره
  • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 4
    چقدر چاخان کردید😂😂😂
    • ایمانی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 6
      منظور.؟!
    • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      15 4
      حضرت اقا گفته جامعه رو دو قطبی نکنید
    • حسین رضا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 4
      چاخان چی.؟!
  • مهدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    به نظرمن رئیس قطاروسرمهمانداررابایداخراج کردتاگوشی دست بقیه هم بیایدتایک زن فوکولی دیدندازخودبیخودنشوندوتصمیم غیرقانونی وخودسرنگیرندومسئول پاسگاه راه اهن رایک درجه بکنندتابقیه بفهمندمملکت صاحب داردوازخانم محجبه عذرخواهی کنندوزن بی حجاب رادستگیروبخاطربی حرمتی به خانم محجبه به دادگاه بفرستند اگراینکاروبکنیدمعلوم هست قانون رااجرا کردید
  • مهدی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 1
    به نظرمن رئیس قطاروسرمهمانداررابایداخراج کردتاگوشی دست بقیه هم بیایدتایک زن فوکولی دیدندازخودبیخودنشوندوتصمیم غیرقانونی وخودسرنگیرندومسئول پاسگاه راه اهن رایک درجه بکنندتابقیه بفهمندمملکت صاحب داردوازخانم محجبه عذرخواهی کنندوزن بی حجاب رادستگیروبخاطربی حرمتی به خانم محجبه به دادگاه بفرستند اگراینکاروبکنیدمعلوم هست قانون رااجرا کردید
  • الهام IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 2
    باید تکلیف روشن شود وحق از باطل جدا حجاب حق است قانون کشور حق است مامور قطار و خانمهای بی حجاب و مریض باید مورد بازخواست قرار بگیرن
  • حسین IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    شما خانواده شهدا چشم و چراغ ملتید در بر بانوی شجاع درود بر بانوان باغیرت سرزمینم
  • حسین پور IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 2
    باید در هنگام سوار شدن مانع ورود افراد بد حجاب به قطار شوند و در یک جای عمومی مثل اونجا باید ماموری باشد تا خانم ها به بهانه گرما یا هر بهانه دیگری کم کم روسری و مانتو و بقیه را در نیارند و اینکه وحشیانه به افراد محجبه هجوم نیارند
  • سید IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    درود بر تمام شیرزنان محجبه و با ایمان.بر خورد قاطع باید صورت بگیره با تمامی مقصرین این حادثه
  • هادى IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 3
    وقتی طلبه ها رو می‌کشند و حوزه هم لال هست چه توقعی میره از یه مشت بی دین مثل ...؟؟؟
  • akram IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    خدالعنتشون کنه کسانی که با بی حجابی موافق هستن وازبی حجابان حمایت میکنن همچنین باید با رئیس قطار وکارکنان این قطار برخورد جدی شود تادیگه همچین کاری نکنن همچنین اون خانم بدحجاب بایددستگیرشود وپاسخگوی کارخودباشدتا دیگر بدحجابان به خودشون اجازه ندهن به محجبه ها حمله وفحاشی کنن
  • سید محسن IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    ان شاالله به جدیت این موضوع پیگیری شود تا اخراج رئیس قطار و عوامل خدا قوت به این مطالبه گری
  • م ک IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    رئیس نالایق قطار و اون پلیس بی غیرت قطار باید برکنار شوند .مشکل جامعه ی ما اینه که مردا بی غیرت شده اند.
  • مرضیه IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    به نظر من باید امر به معروف ونهی از منکر باید اینقدر همه گیر شود که آنها نتوانند امر به منکر کنند وهمچنین خواستار برخورد جدی با مسئولین خاطی وبرکناری آنها هستم
  • مهدی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 2
    سلام و عرض ادب خدمت همه . و حمد و صلوات نثار روح پدر این معلم گرامی. رییس قطار رییس پاسگاه کاشان هم ... تر از اون که برگه سفید داده واسه امضاء . اگه یه آدم عادی باشه که نتونه حرفشم تو مجازی بزنه و نتونه بسیج و بقیه رو با خودش همراه کنه که گرگها لباس هاشم میخوان بدرن.
  • Hany IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 13
    اینقدر حو مملکت رو بهم نریزین استرس ایجاد نکنین .
    • ایرانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 4
      فعلا که بی حجاب ها جورا نا آرام کردند.
    • ؟ IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 3
      به به ! مرحبا به خوشخیال!
  • حمیدعظیمی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 3
    سلام علیکم بایدمسئولین قطار نسبت به این بی قانونی وجرم مشهود محاکمه بشن
  • رئیسی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    این ضعف قوه قضائیه هست که با این جور افرار برخورد نمیکنه وقیح تر میشن البته اگه همه مون ب هم تذکر بدیم این مشکلات کمتر پیش میاد متاسفانه همه تماشاچی هستیم
  • ناشناس امروز IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    باید برخورد جدی با مسئول خاطی بشه!
  • معینی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 5
    بنظر من هم خانم بد حجاب باید دادگاهی شود و هم ریسس قطار و دیگر عوامل باید این درسی شود برای کلیه مدیران و مسیولین که در صورتی که از بد حجاب ها طرفداری نماییند مجرم شناخته می شوند و محاکمه و از کار برکنار می گرددند
  • رباب نوریزاده IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    برخورد محکم و قانونی با متخلفان و پلیس راه آهن قطار کاشان و خانم بی حجاب را خواستارم
  • حمید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    وقتی به تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی اهمیت نمی دهیم نتیجه می شود این. اگر الان هم کوتاه بیاییم در آینده نزدیک فاتحه ارزش ها خوانده می شود. با شعار کار پیش نمی رود. اقدام و عمل نیاز است.
  • مرضیه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    فقط اخراج مسببان
  • زهرا نیک آئین IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    باید به این برخوردها به شدت جلوگیری شود
  • جابر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    واقعا جای تاسف داره😔 أ لاَ تَرَونَ أنَّ الحَقَّ لا يُعمَلُ بهِ ، و أنَّ الباطِلَ لا يُتَناهى عَنهُ (امام حسین علیه السلام)
  • محدثه IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    باید رییس قطار و امثال اینها برکنار شوند تا درس عبرتی شود برای بقیه
  • م ش IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    ریس قطار و پلیس کاشان باید از کار برکنار بشوند
  • فدایی حسین IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    درود برشما بانوی بزرگوار رئیس قطار و تمام مسئولینی که از منکر دفاع کردند نه تنها باید برکنار بشوند بلکه به اشد مجازات برسند واقعا دلیل این با قانونی را نمیفهمم قانون چه ربطی به اعتقادات دارد ، هر کشوری قانونی دارد. واقعا این حد از بی قانونی شرم آور است
  • فرحناز عبدی نسب IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    رفتار مسئولین قطار باعث این افتضاح شد وباید با مسئولین مربوطه وخانمهای بی‌حجاب وبدحجاب بشدت برخورد شود رفتارشان فوق‌العاده بی‌شرمانه بوده
  • فرحناز عبدی نسب IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    رئیس قطار باید از کارش اخراج بشه تادرس عبرتی باشه برای دیگران زنان بدحجاب وبی‌حجاب هم باید جواب برخورد بیشرمانه‌شون رو بگیرند
  • مديحه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    باید با مسؤول قطار وهمه مقصرين برخورد قانونى شود
  • hpsh IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    سلام شیر زن صبر مان دارد تمام می شود از این همه وقاحت و بی شرمی در کشور امام زمان برخی نان بی غیرتی وبی ناموسی می خورند
  • حکیمه دهقان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    باید تا اخر بایستیم وحتما اخراج بشن
  • قادر IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    مقصر اصلی این ماجرا خانم های بد حجاب نیستن بلکه اون رئیس قطار و عوامل حمایت کننده از بی حجابی هستن که نقش مشوق رو بازی کردن بانوی محجبه درود بر شرفت
  • اشرف حسینی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    منهم اعتراضم به مسؤلین بی عرضه است وازمجلس شورای اسلام میخواهیم که قانونی دررابطه حجاب وضع کنن
  • یازینب IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    قانون حجاب باید در تمام ادارات و ارگانها توسط مسئولین هرارگان واداره ای اجرا شود وموظف به اجرای آن باشند
  • مصدق IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    با سلام رییس قطار جمهوری اسلامی حق ندارد مسافر خود را بی دلیل مقصر جلوه دهد و بخواهد او را در وسط راه پیاده کند!!! وای بر مسوولین بی لیاقت و بی کفایت ما خواستار عزل چنین مسوولینی هستیم. در نظام اسلامی وجود چنین خائنینی مایه ننگ است و باید هر چه زودتر محاکمه شوند.
  • محجبه IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    ادم نمیدونه داره کجا زندگی میکنه. تو‌کشور اسلامی حجاب داشتن به امنیتت صدمه میزنه.باید از مسئولین خائن شروع بشه و برکنار و محازات بسن
  • فاطمه نشاطی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    من محجبه هستم و با گشت ارشاد موافق صددرصدم 👌👌
    • هادی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 2
      پلیس امنیت اخلاقی.
  • مرتضی MD ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    اولا باید با ترک فعل رئیس قطار در اجرای قانون حجاب برخورد قانونی شود و قانون حمایت از خانواده شهدا اجرا و بنیاد شهید هم از خواب عدم حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران بیدار شود و پیگیر ماجرا شود و آن مامور ایستگاه قطار هم پیگرد قضایی شود. من جای آموزش و پرورش بودم ، مدعی حقوق نخبگان علمی میشدم و راسا اقدام می کردم.
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    بیشتر از آنکه گستاخی و هتاکی زن بی حجاب موجب ناراحتی شود، مظلومیت و تنهایی بانوی محجبه و حمایت رئیس قطار از زنان بی حجاب و بی تفاوتی و بی غیرتی دیگران بویژه مأمورین قطار موجب تأسف و تألم خاطر انسان میشود.
  • محمد فاطمی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    حجاب مقوله ارزشی که ریشه در پذیرش فطری و پشتوانه قانونیست. ضدیت با آن خلاف دین و انسانیت و بی احترامی به قانون است. قصورات مردمی با فرهنگ و تقصیرات عوامل اجرا با قانون و قضا و برخورد متین، بررسی و پیگیری و اقدام صورت گیرد. تا بتدریج به آفت ناسره و بزهکاری تبدیل نگردد.
  • موحد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    سلام لطفا پیگیری کنید تا به نتیجه برسه نباید افراد متجاهر و قانون شکن جرئت کنندکه چنین برخوردی کنند و نباید مسئولین جرئت کنند که از اینها دفاع کنند
  • امیر IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    احسنت بر شما شیرزن مسلمان ایرانی... خداوند ثابت قدم نگاه داردتان
  • سید حسین کمالیان IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    باید به شدت با اون زن بدحجاب واون مسول قطار برخورد شود ورساته ای بشه تا دیگه از این غلطها نکنن
  • زهرا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 2
    میدونید چرا بعضی از بد حجابها وحشی شدند وجرات پیدا کردند؟؟ بخاطر سکوت مردم باايمان كه فكر كردن باسکوت اینها درست میشن روز به روز بدتر شدن الان شدن حتی حرمت روز عاشورا هم شکستن وباقصد وگروهی در مراسم شهادت امام حسین علیه السلام باارایش کامل ولباس مبتذل حاضر میشن وهمه غرق سكوت هستند ماه محرم ماه امر به معروف ونهي از منكر لطفا قانون بگذارید در مقابل اینهمه بی عفتی
  • مهماندار IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 2
    ادمین نظرمو چاپ کن لطفا رییس قطار مشکل اخلاقی داره ......... چرااااا همچین ادمای فاسدی باید راس کار باشن خدایاااا صاحب ولایت رو برسون
  • مهتاب رزاقی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    باید محاکمه شوند یعنی چی در کشور اسلامی هم نتونیم راحت مسافرت کنیم
  • حقیقت بیان IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    واقعا نیاز به فکر جدی هست و گذاشتن قوانین جدی وقتی ماسک زدن قانون بود همه موظف به رعایت بوند الان هم نیاز به قوانین جدی ست در کرج و شمال کلا زن ها سرباز بدون هیچ شال و روسری ای بودند و هیچ خبری از قوانین نبود. همین طوری پیش بره فکر کنم با تاب شلوارک بیان تو خیابون
  • عبدی نسب IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    سلام خواهر عزیزم ، شما جهاد کردین ، خداحغظتون کنه ، مقام امربه معروف و نهی ازمنکر از جنگیدن در جبهه بالاتره . ایتجا جای خوبی و زشتی عوض شده ، قبح ریخته شده ، باید جهاد کرد ، خون پدر بزرگوارتان ریخته نشد تا امروزه بهای حجاب داشتن را بپردازید ، ماهم پیگیری میکنیم . اجرکم عندالله.
  • اثنی عشری IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    باید باچنین مسئول بی کفایتی برخورد قانونی بشه وهمینطور با کسانی که عامدا بدحجابی وبی حجابی میکنن برخورد بشه
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    رئیس و مامور قطار و اون مامور پلیس باید حسابی ادب بشن
  • زارع IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 40
    ما یک طرفه نباید قضاوت کنیم صحبتهای افراد بدحجاب هم گوش کنیم بعد نظر بدیم هرچند که درمقابل خون شهدا مسئولیم ولی باید درست تصمیم بگیریم
  • زارع IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 10
    ما یک طرفه نباید قضاوت کنیم صحبتهای افراد بدحجاب هم گوش کنیم بعد نظر بدیم هرچند که درمقابل خون شهدا مسئولیم ولی باید درست تصمیم بگیریم
    • ! IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      11 5
      جرات داری یه نهی از منکر کن. اصلا نحوه برخورد با چنین بزههایی مشوق بزه هست هیچ بازدارنده نیست
    • متین IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      11 2
      موضوع داشتن جرات نیست جرات داریم. بی حجاب ها از خدا بی خبرند. کسیکه بی حجاب است هیچ قید وبندی ندارد.
  • یه شهروند IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 5
    ننگ به مسئولینی که نان شهدا و انقلاب رو میخورن و علیه انقلاب کار میکنند. رییس قطار باید جریمه سنگینی بپردازه و اخراج بشه. خدا لعنتش کنه.ان شاءالله به حق چادر حضرت زهرا(س) توی همین دنیا جواب کارش رو ببینه. از ته قلبم از مسئولینی که این وضعیت رو میبینن و سکوت میکنند نمیگذرم و واگذارشون میکنم به مادرم حضرت زهرا(س)
  • فاطمه اثنی عشری IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    حجاب باید در کشور اسلامی یک قانون بشود و در همه جا اجرا شود
  • صالحی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    درود بر این معلم شریف
  • م. مه‌آبادی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    قضیه داره برعکس میشه به جای اینکه جلوی بد حجابی گرفته بشه گستاخانه با حجاب فاطمی مقابله میشه...متاسفانه لطفا برخورد جدی با عاملان و مروجان بی حجابی شود
  • خدا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 1
    وقتی نیرویی که دلسوزه میزارن تو ردهای پایین و کسی که از نظر اخلاقی و عرفی مشکل داره میزارن تو سمتهای بالا بهتر از این نمیشه مسئولان با دستی خوابن
  • صحرا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    باید با چنین اشخاصی برخورد قاطعانه بشه حتی اگه شده اسمشون رو منتشر کنن. من با بی‌حجابی مشکل دارم،حجاب حکم صریح قران است.
  • مریم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    رئیس قطار باید توبیخ شود
  • معلم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    در قطار یزد تهران بنده هم شاهد شوخی و رفت و آمد بی‌جای بعضی از مهمانداران آقا با خانمهای مسافر بودم متاسفانه ادب و حیا که لازمه یک مهماندار یا رئیس قطار است را مشاهده نکردم
  • قاسمی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 8
    این مرتیکه بی لیاقت باید اخراج بشه تا درس عبرتی باشه برای دیگران
  • کوروش IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    لعنت بر مسؤلین بی کفایت و اون دست آدم هایی که فقط میکنن و نگاه میکنن
  • خدیجه بهبودی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 4
    اخراج ضروریست ولی کافی نیست در واقع با زیر پا گذاشتن قانون مرتکب جرم شده اند و سزاوار مجازاتند. خانم محجبه باید از فرد ناهنجار مجرم و تمام مسئولین مجرم در صحنه شکایت کند و مقام قضائی موظف به مجازات مجرمین است
  • انیس عبدی نسب IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 3
    فقط میتونم بگم خاک بر سر کسایی که مملکت جمهوری اسلامی رو برای محجبه ها نا امن کرده،همین
  • طاهره IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    باید به دادگاه کشیده شوند و برخورد قانونی انجام شود
    • حبیب IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 4
      احسنت بر فرزند شهید عزیز،حقا‌ که خون شهید در رگهایت‌ هست من هم با شما موافقم
  • ع IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 3
    مطالبه قانونی با عوامل این بی احترامی وهتک حرمت معلم محجبه را خواستاریم.اگر پیگیری نشود روزانه شاهد دهها مورد وبیشتر از این قبیل تعرضات خواهیم بود
  • زهره IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    درود بر بانوی محجبه اما دوستان دقت کردین که چقد اینجا راحت از این خانم شیرزن دفاع میکنیم،اما پای عمل که میرسه از اون وحشی های بیججاب میترسیم،تقریبا شاید بیشتر افرادی که اینجا نظرشونو گذاشتن اگر در اون صحنه بودن سکوت میکردن،همونطور که تو خیابون این بیحجاب ها وبدحجابهای وقیح رو میبینیم وبا بیتفاوتی از کنارشون رد میشیم،وحاضر نیستیم یک تذکر کوچیک هم بدیم
  • سلطانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    بایدباجدیت پیگیری شود، این گونه اتفاقات حربه جدید شمن است، خدای ناکرده مانندآندلس نشود، خانمهای کشورم باهوش باشند
  • سرباز گمنام IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    وقتی در ماه مبارک رمضان در راه اهن یزد شرب خمر میکنم در ملا عام وقتی تذکر میدهیم اخراج میشویم مدیر مربوطه هیچ‌کاری نمیکند چه توقعی میتوان داشت این اتفاقات نیفتد وقتی به استانداری مراجعه میکنیم هیچ کاری نمیکنند اطلاعات سپاه استان هیچ‌کاری نمیکند حراست استان هیچ کارب برایت نمیکنند چه توقعی میشود کرد در مورد مدیریت لایک اداره راه اهن یزد
  • مدافع ولایت IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    الا لعنة الله علي القوم الظالمين
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 4
    رییس قطار مقصر اصلی هست. پلیس مقصر نی پلیس طبق صورتجلسه رییس قطار عمل میکنه. مردممممممممم دست به دست بدید این رییس قطار فاسد برکنار شه
  • لیلا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    به کجا رسیدیم.... جای ارزش ها داره عوض میشه... 😔متاسفم.. توی مملکتی که به برکت خون شهیدان شکل گرفته و امنیت داره.. یه عده با پای مال کردن خون شهیدان... دارن واسه اربابشون گربه رقصی میکنن... باید محاکمه بشن.... قانون کشور حجاب اسلامی داره به قوال یکی که گفت چطور شما خانم از قانون همین اسلام واسه حق و حقوقت اقدام میکنی و همسرت رو محاکمه میکنی برا مهریه که اسلام حق زن گذاشته؟ ولی به اینجا که رسی گردن کشی می‌کنی!
  • اکرمی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    بعضی احمقها فکر میکنن فضای جامعه اتاق خوابشونه لخت بیرون میان با گستاخی متعرض بقیه هم میشن.
  • دیلم کتولی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    متاسفم برای سازمانهای دولتی که افراد فاسد را استخدام می کنند از قبیل ان مامور و رییس قطار در دستگاه دولتی ما کم نیستند.این نااهلان بد حجاب نسل رضاخان هستند هرکاری برای رسیدنذبه شهوات حیوانی خود می کنند
  • صدیقه زارع مهر آبادی فرزند شهید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    باید با بی حجابی مقابله کرد وآدمهای بد حجاب
  • عصمت مرادی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 3
    خواسته شهدا که با خون خود امضا کردن حفط حجاب بود شهدا شرمنده ایم
  • سیدحسین تقوی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    در حقیقت این حجاب شما همان کار تفنگ میدان جنگ را دارد احسنت بر این شیرزن ایرانی
  • سیدعلیرضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    سلام اگر قوه قضائیه و مجریان حکومت در برخورد با نامسئولان خاطی و متهمه کوتاهی کنند مدیون خون شهدا و ما ایثارکران هستند و در دنیا و آخرت از آنان نمخواهیم گذشت؛ نتیجه سهل انگاری در امربمعروف ونهی از منکر میشوداین روزها 🤔
  • وجیهه شهابی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    واقعا جای بسی تاسف داره. اینها پایمال کننده ی خون شهدا هستند. و سریعا باید این افراد مسئول را اخراج کنند. درود به شرف این بانوی بزرگوار که پای اعتقاد و ایمان خود ایستادند و ترس به دل خود راه ندادند و روشنگری کردند.
  • فاطمه IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل کان زهوقا مسئول کاشانی باید به سزای اعمالش برسه تا درس عبرتی برای سایرین باشد
  • رقیه IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    خدا هدایتشون کنه.... اگرم نه لعنتشون کنه🙏😢همین کارا میکنن که جامعه میشه بی بند و بار.... حتماً باید رسیدگی بشه و اخراج بشن چینی مسئولین
  • بوی یاس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 2
    سلام اگه ریس قطار اخراج بشه، درسی میشه برای همگان تا بدانند قانون ایران حجابه. همه در یک کشتی سواریم. باید حجاب که جز قانون اساسی مون هست رعایت و حمایت بشه. . اگه بی حجابی تمدن است پس حیوانات متمدن تر هستن .
  • طاهره رنجبرشاهد هستم IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    من باخانم محجبه یزدی خانم جعفری موافقم وباایشون تا پای جان ایستادگی میکنم
  • 4421917801 IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    واقعا برای اونهایی متاسفم که رفتن تو جایگاهی دارن نون میخورن که به خاطر اون چند هزار تا جوون پر پر شدن و هنوز خانواده هاشون تو داغشون دارن میسوزن ولی با این ها باید مثل خودشون بود اگر اونا میگن افکار ما باید عوض بشه پس عوض شد اینجور مدیری رو لایق نمیدونیم لطفا جوری برکنار شون کنید که دیگه نتونن هیچ پست مدیریتی بگیرن وجوری مهرش تو پرونده شون بخوره که پاک نشه
  • انقلابی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 2
    خیلی وقته که مسیولین قطار و راننده های اتوبوس و پرستاران بیمارستان، رفتارها رو دارند. واقعا لازمه که قانون یکبار برای همیشه حرف رو بزنه و جلوی این همه وقاحت و غارتگری حیا گرفته شود.
  • Zare IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    حتما باید رئیس قطار برکنار بشه، چون اگه درست مدیریت کرده بود و طرف حق رو گرفته بود این بی حرمتی و رفتار بی ادبانه ایجاد نمی شد، از دولت اسلامی حقوق میگیره ولی حتی به قانون پایبند نیست
  • 4421917801 IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    خانم جعفری عزیز دست وپای شما را باید بوسید جایی که معروف نفسی برایش نمانده شما مثل برادرتون رشادت و افتخار آفریدی انشاالله باز هم پیروز میدان خواهیم بود انشاالله باز هم با اعتراضات مردمی بنیاد فساد را ریشه کن میکنیم به وجودتون افتخار می‌کنیم و تا پای جان برای دفاع از خون شهیدانتون آماده هستیم وتا جایی که لازم باشه اعتراض خودمون را ادامه می‌دهیم تا دولت یه فکری برداره وگرنه خودمون دست به کار میشیم
  • 4421917801 IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 21
    خانم جعفری عزیز دست وپای شما را باید بوسید جایی که معروف نفسی برایش نمانده شما مثل برادرتون رشادت و افتخار آفریدی انشاالله باز هم پیروز میدان خواهیم بود انشاالله باز هم با اعتراضات مردمی بنیاد فساد را ریشه کن میکنیم به وجودتون افتخار می‌کنیم و تا پای جان برای دفاع از خون شهیدانتون آماده هستیم وتا جایی که لازم باشه اعتراض خودمون را ادامه می‌دهیم تا دولت یه فکری برداره وگرنه خودمون دست به کار میشیم
  • فاتم IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    32 5
    خدایا قربان صبرت برم در کشور اسلامی که نمادش حجاب هستش محجبه ها در خطرند. بی حجاب قانون شکن مجرم جای حق نشسته. خدایا بحق خون شهیدان امام زمان عج رو برسون
  • میر. IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 1
    سلام الله علیها درود بر این شیر زن واقعاً اف بر مردمی که سکوت می‌کنند و بعد ادعای پیروی از سالار شهیدان را دارند دشمن در حال پیش‌روی است و وظیفه همه ما را سنگین تر می‌کنه اگر همدلی عمومی نباشه روز به روز کار مؤمنین سخت تر میشه به نظرم روحانیون و وعاظ و مداحان اهل بیت علیهم السلام در این ایام باید مردم را به همدلی در تذکر و حمایت های معنوی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تشویق کنند بابا خودت نمیگی لااقل بی‌خیال نباش
  • س. ک IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 1
    واقعا به عنوان یک همکار فرهنگی، به وجود شما زنان شجاع در آموزش و پرورش افتخار میکنیم. حتما باید دولت با این افراد خائن و مسئولین بی لیاقت برخورد نماید.
  • M IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    رئیس قطار مسئول حفظ امنیت و ارامش مسافرانه، دراین اتفاق رئیس قطار مقصره و باید توبیخ بشه چنین رفتاری برازنده رئیس قطار نیست که حتی کنترل قطار از دستش خارجه
  • بافقی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 1
    باید رئیس قطار بی شعور، بر کنار بشه. احسنت بر شیر زنان یزدی👌👌👌
  • M IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 1
    باید بااین رئیس قطار بی مسئولیت برخورد بشه تا دیگه همچین برخورده زشتی نکنه
  • مسلمان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 1
    امیدوارم مسئولان به سادگی از این موضوع عبور نکنند اگر همه درمورد این موضوع طرفدار حق بودند باطل ازبین می رفت
  • الهه خانی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    واقعا باعث تاسفه این رفتار مسئولین قطار و راه آهن کاشان و حتما باید مورد پیگیری قرار بگیره
  • سرباز گمنام IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    ✍🏻 *بشارت و هشدار پیامبران «بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ»* *«٤٥» ﻗُﻞْ ﺇِﻧَّﻤَﺂ ﺃُﻧﺬِﺭُﻛُﻢ ﺑِﺎﻟْﻮَﺣْﻲِ ﻭَﻟَﺎ ﻳَﺴْﻤَﻊُ ﺍﻟﺼُّﻢُّ ﺍﻟﺪُّﻋَﺂءَ ﺇِﺫَﺍ ﻣَﺎ ﻳُﻨﺬَﺭُﻭﻥَ* *┄┅‌‏🔹❀‏الأنبياء/٤۵❀‌‏🔹┅┄* ﺑﮕﻮ: ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻭﺣﻲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﻣﻲ ﺩﻫﻢ. ﺍﻣّﺎ (ﺍﻱ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﺑﺪﺍﻥ) ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ (ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺷﻨﻴﺪﻥ ﺣﻖّ) ﻛﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﻧﺬﺍﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ، ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺷﻨﻮﻧﺪ!. ١- ﺑﺸﺎﺭﺕ ﻭﻫﺸﺪﺍﺭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻥ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﻱ ﺁﺭﺍﻱ ﺷﺨﺼﻲ، ﺣﺪﺱ، ﮔﻤﺎﻥ ﻭ ﺧﻴﺎﻟﺎﺕ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ ﻧﻴﺴﺖ، ﺑﻠﻜﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻭﺣﻲ ﻗﻄﻌﻲ ﺍﻟﻬﻲ ﺍﺳﺖ. «ﺍﻧّﻤﺎ ﺍﻧﺬﺭﻛﻢ ﺑﺎﻟﻮﺣﻲ» ٢- ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎﻱ ﺍﻟﻬﻲ، ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺻﺤﻴﺢ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻨﺪ، ﮔﻮﻳﺎ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﻌﻤﺖ ﺑﻲ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﻧﺪ. «ﺍﻟﺼّﻢ» ﻳﻌﻨﻲ ﺍﮔﺮ ﻛﺴﻲ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻟﻲ ﺣﻖّ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺷﻨﻮﺩ ﻭ ﻳﺎ ﭼﺸﻢ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻟﻲ ﺣﻘﺎﻳﻖ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺑﻴﻨﺪ، ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﻢ ﻛﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻢ ﻛﻮﺭ. ٣- ﮔﺎﻫﻲ ﺑﻲ ﺍﺛﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﺒﻠﻴﻎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻗﺎﺑﻠﻴّﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻣﺮﺩم ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﺁﻧﻜﻪ ﺩﺭ ﺗﺒﻠﻴﻎ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻳﺎ ﺭﻭﺵ ﺍﻭ ﻛﻤﺒﻮﺩﻱ ﺍﺳﺖ. «ﺍﻧﺬﺭﻛﻢ... ﻟﺎ ﻳﺴﻤﻊ» ٤- ﺑﻌﻀﻲ ﻗﺎﺑﻞ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﻣﻴﺪﻱ ﺑﻪ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ. «ﻭﻟﺎ ﻳﺴﻤﻊ ﺍﻟﺼﻢ ...» ﺑﺮ ﺳﻴﻪ ﺩﻝ ﭼﻪ ﺳﻮﺩ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻭﻋﻆ ﻧﺮﻭﺩ ﻣﻴﺦ ﺁﻫﻨﻴﻦ ﺑﺮ ﺳﻨﮓ *اَللّهُمَّ صَلِّ عَلے فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُڪَ*
  • مرضیه IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    خاک بر سر بعضی از مسولین که با پارتی سرکار اومدن وتنشون میخاره ودرود برشرف این معلم محترم وقتی چهارتا اینجور خاک بر سری ها سرجاشون بشونن دیگه از این غلطا نمیکنن
  • محب IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    واقعا این دیگر چه رسمش در کشور اسلامی می‌خواهند کاری کنند که بانوان محجبه بترسند قبلاً دیده بودیم که کشور های اروپایی راحت بانوان محجبه را مورد ضرب و شتم قرار میدهند اما اینکه در کشور ما این گونه باشد واقعا مایه خجالت است باید شدیداً مورد بررسی قرار بگیرد و اصلا جلوی این بی حجابی گرفته شود .
  • بانو IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    کار شما درست بوده و بی حجابها از اصل هدف کاملا دور شدن..... متاسفانه منکر در جامعه ما معروف شده متاسفانه می‌خواهند که ما هم چشم به روی خون شهدا ببندیم مگر نه اینکه شهدا سفارش به عفت و حجاب کرده اند
  • پارسا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 1
    اون مسوولین قطار باید ساقط بشن. اون زنهای بی حیا و دریده هم باید ادب بشن.
  • مدافع خانواده شهدا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    از حجاب دفاع میکنیم
  • افسر کاطمی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 15
    سلام .کاری نکنید که مردم به جان هم بیفتند .درست نیست .اگر باید برخوردی صورت بگیرد مسئول اینکار باید انجام بدهد .هر فردی در جایگاهی نیست که در امور دخالت کند .
  • ط ق IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    واقعا جای تأسف داره چرا مسئول قطار وپلیس قطار اینگونه حامی بی حجابی و رفتار هنجارشکنانه آنان شدند به عنوان یک زن مسلمان دردفاع از شعائر الهی واحکام دین خواستار اشد مجازات مسئولین قطار هستم
  • ملک IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    قانون‌ انقدر باید دقیق و با جزییات باشه که هر کس بدونه باید چیکار کنه. یعنی چی که اکثر نگهبانا، مهماندارا به خودشون اجازه میدن نون مملکت رو بخورن علیه اش عمل کنن
  • ع_ ب IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    چقدر ناخوشاینداست که تو جمهوری اسلامی که ازثمره به بار نشستن خون شهدا سبز شده چندتا هتاک وبد حجاب به بانوان مکرم وعفیف توهین ودست درازی کنند باید مسئولین قطارو آن شل حجابان تنبیه بشند وتابع قوانین اسلامی کشور بشند.
  • زهرا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    لعنت بر مسئول فاسد،لعنت
  • م ه IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    رئیس قطار و رئیس ایستگاه باید اخراج شوند
  • میثم IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    برادرا و خواهرا دقت کنید حتما اینجور مواقع فیلم تهیه کنید چون خیلی راحت منکر میشن و شما نمیتونید ثابت کنید هر طور که شد فیلم بگیرین الان همون رئیس قطار نمیاد بگه من برخورد بد داشتم با این خانم چادری
  • وحیده خبیری IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    به طور جدی خواستار مقابله با بد حجابها و افرادی که از آنها حمایت میکنند و توهین کنندگان به افراد محجبه و آمرین به معروف هستم
  • حدادی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    متاسفم برای اون کسانی که اینچنین سکوت میکنند. وقتی یک کشور قانونی رو مقرر کرده احترام به اون قانون واجبه. چه قبول داشته باشین چه نه. لطفا برید یک سری به قوانین سختگیرانه کشورهای دیگ نگاهی بیاندازید همچنین اگر شهروندی اون قانون رو زیر پا بگذاره ببینید چطور باهاش برخورد میشه. حجاب در قانون ایران وجود داره.
  • سهیلا نوری IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    وسیله این است که رییس قطار موظف به اجرای قانون بوده وقصور کرده .متاسفانه این ندانم کاری ها باعث پررو شدن افراد خاطی شده است و باید تنبیه ومجازات شوند.تاکی خون جگر بخوریم وسکوت کنیم .چه کسی پاسخگوی خون شهدا و جانبازان این کشور است .
  • دلاور IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    چه جالب ما قانون حجاب داریم اونوقت بجایی که ما طلبکار بدحجاب ها باشیم اونها به حجاب ما اعتراض دارند. بجای اینکه اونها از بی حجابی خودشون خجالت بکشند دختر باحجاب ما خجالت میکشه. ما خواستار مجازات مسئولین قطار و اون خانم هتاک هستیم لطفا رسیدگی شود.
  • فرشته مهدوی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 1
    درود بر اون بانوی محجبه و شیرزن. واقعا متاسفم برای اون کسانی که بی حجابی و بدحجابی رو کلاس و پیشرفت میدونند. به نظرم اون پلیس که برای دستگیری اون بانو اومد و بخصوص اون مسئول بی قید و بند قطار باید جواب پس بدهند. ایشون به چه حقی دست به چنین کاری زده. اگر کوتاه بیایم باز هم تکرار میشه.
  • فاطمه قمی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 3
    اگر جلوی کارشون رو نگیریم فردا حجاب از سر ما هم می‌کشند. مگر دوران قاجاره؟!
  • مطهره IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    اقای مثلا مسول قطار معلومه که شما مشکلی با بد حجابی خانومها نداری .کجای دنیا گرگها با ازادی بره ها مشکل داشتن .فقط چرا باید یک هیز صفت مسول بشه جای سوال .با مخالفتت با حجاب هیز بودن خودت را فریاد زدی مثلا مسول
  • علی اردشیر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    وقتی مجریان قوانین اینطوری برخورد می‌کنند از بقیه انتظاری نمیره. به نظرم هم نیروی انتظامی هم مجلس باید یه کاری بکنند که دوباره چنین غلطی نکنند.
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    باید رئیس قطار را اخراج و زندانی کرد و زن بی حجاب غلط میکند در جامعه اسلامی مثل سگ وحشی شود و پاچه بگیرد با ید به شدت برخورد شود .اینها دارند صبر ما را میسنجند برای برنامه های بعدیشون
  • حسن دشتی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 3
    سلامعلیکم انشاءالله که حجاب بصورت قانون اجرا شود تابرای همه احاد ملت تفهبم شود که بیجابی اگررعایت نشود مثل قانون راهنمایی رانندگی میباشدچطور اگر ما قانون راهنمایی رانندگی را زیر پا بگذاریم ورعایت نکنیم درجامعه هرج ومرج به وجود میایدحجاب هم همینگونه است اگررعایت نشودجامعه به فساد و بعدازفسادهمگی هلاک میشویم مثل بلاهایی که الان داردسرمان میاید
  • خدیجه نوروزی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    دیگه سکوت جایزنیست...لطفااون رئیس قطار راازکاربیکارکنین تابفهمه درکشوری زندگی میکنیم که کلی خون شهیددادیم تااسلام زنده بماند‌عفت وحیا زنده بماند....بعضی میگویند:حجاب من به کسی چه،خواهرم حجابت به شهدایی که خون دادندتاتو درآسایش باشی،مربوط میشود...چطور جوابگوی خون شهید ومادرشهیدان خواهیم بود.اندکی تفکر
  • فاطمه IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    تبارک الله احسنت به شما خواهرعزیز لعنت بر رئیس قطارنادان چنین بی لیاقتهایی بایداخراج شوندوفردباغیرت جایگزین شودباافکارغلتشان جامعه رابه فسادکشیدندوخون شهداراپایمال می کنند
  • مهدا منصوری IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 3
    خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه مرحبا بانو👏🏻
  • رضایی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 1
    بی حجابی اول از همه به نفع مردان هرزه هست. بنابر این مردان هرزه، حتما از خانم های بی حجاب حمایت میکنن تا به خواسته های خودشون برسن. ای کاش خانم ها ارزش خودشون را میدونستن و اینجور بازیچه مردان هوس باز نمی شدند
  • فیاض IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 5
    باید تحقیق و برسی بیشترانجام شود و با افراد مقصر برخورد شود
  • سمیرا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    روزگاری شده که بخاطر رعایت دستور خداوند؛ محکوم میشی! ای کاش این مسئولین خائن و بی تفاوت برکنار میشدن تا درس عبرتی برای دیگران باشد
  • ساحل IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    خداوند خودش جوابشون رو بده که متوجه بشن واقعا خانم های بی حجاب باید بدونن که این کارهاشون جز لطمه زدن به زندگی دیگران کار دیگه ای انجام نمیدن
  • با حجاب IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    خدا به حق حضرت زهرا سلام الله علیها به این معلم کمک کنه تا بتونه حق خودش را بگیره و ما هم پشتش هستیم و ازش حمایت میکنیم .
  • مرضیه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 8
    در خواست اشد مجازات با مسئولین قطار و پلیس کاشان و داریم.و همچنین زن بد حجاب
  • اصغر DE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 4
    عجب مملکت را بهم ریختید با مطرح کردن دوباره حجاب.. چه اختلاف و دعوایی انداختید. امنیت بیچاره خانمهای محجبه را بدتر از قبل کردید. کی مملکت با عقل و درایت اداره خواهد شد.. خدایا امام زمان را برسان
    • مبین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 4
      حجاب دستور خداست. یک امر عادی است. آنچه که غیر عادی است بدحجابی و بی حجابی است که مشکل آفرین است.
    • محمد علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      5 4
      یعنی حق این بنده خدا گرفته نشود.؟! ایجاد تشنج واسترس نیست. نباید بی حجاب ها کشور را با مشکل مواجه کنند.
    • رضانوری IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 1
      رییس قطاروهمکاران شان را تنبه وسپس اخراج کنید
  • علیرضا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    با حجاب ها عاقلند وصبور. اگر همین رفتار که بی حجاب انجام داده شخصی با او انجام داده بود. شکایت را تا دادگاه لاهه می‌برد. گرچه خانم مومن معلم فرزند شهید باید تا آخر برای احقاق حق بایستند. ماهم حامی هستیم.
  • سوری سراج IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    از اتفاق پیش آمده بسیار متاثر شدم .درود بر شما که با حفط حجاب خود و درایت و هوشمندی و با تمام قدرت در مقابل این از خدا بی خبران ایستادید و سکوت نکردید. اگر به جسارت و بی ادبی و وحشی‌گری این بی حجابان بی پروا رسیدگی نشود امنیت از کل زنان جامعه گرفته خواهد شد‌
  • امیر طاهری IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 1
    خدا نگهدار شما باشد تمام گرم
  • ک IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 9
    باید بررسی بشه چرا مردم این همه درباره حجاب موضع میگیرن یک دلیل داره اخه بابا اینا همون مردم هستن که انقلاب کردن فقط دلیل اصلیشم لج کردن اقتصاد خراب حرصشون این جوری خالی میکنن
  • آ ف IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    واقعا روی هرچی بیغرته سفید کردند، خدا لعنتشون کنه، قانون رسمی مملکتمونه حجاب داشته باشیم نه اینکه حجاب از سر زنان کشورمون بردارن. رضاخان مأبی رو میخان رواج بدن اینا از تخم و ترکه ی همون رضاخان گوربه گورشده ان.
  • م د IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 5
    درود بر این دختر شهید که راه پدر را ادامه داد و تف بر غیرت اون مردان بی غیرتی که دنبال هوس بازی خودشان هستند و نمی‌دانند که دارن چه صدمه بزرگی بر بدنه این مملکت وارد میکنن و چرا باید این آدمای بی غیرت از فیلتر پذیرش ارگانهای دولتی رد بشن!!!
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    سلام به نظر من این یه برنامه ی از پیش تعیین شده و احتمالا خود رئیس قطار هم جزء این سناریو بوده
  • بابایی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    این وقایع نشان می دهد که متدیینین بیشتر باید حجاب شون رو حفظ کنند. اهانت کنندگان به حجاب ( چه آن خانم> چه رئیس هرزه قطار، چه پلیس نافهم و ....) بدانند که آب در آسیاب دشمنان دین می ریزنند. و با شیطان همکاری میکنند و روزی باید پاسخگو باشند.
  • م ص IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 4
    احسنت به شیرزن یزدی وتاسف به حال اون رئیس قطاری که موافق بدحجابی خانومهای توقطاره بایدایشون برکناربشن چون ماخانوما به شدت ازایشون وکاربی ادبانشون شاکی هستیم والله دیگه قطارهامون هم باوجودچنین رئیس قطارها دیگه امنیت نداره خیلی جالبه که قطارودست کی سپردن😅😅😅
  • دهقانی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    واقعا باید بااین افراد هنجار شکن برخورد بشه
  • رها IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 1
    رئیس قطار و اون پلیس باید برکنار شوند و فکری جدی به حال بی حجابهای که با نقشه و آموزش دیده این کارها را انجام میدن، بکنند تا جامعه را بیشتر از این آلوده نکرده اند.
  • گمنام IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 0
    تف به غیرت اونهایی که کمکشون نکردن
  • لیلا خیرخواه IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    باید رییس قطار و علی الخصوص از همه بالاتر پلیس راه آهن کاشان رو به پای میز محاکمه بکشانند اول اینکه گیریم این خانم مقصر چرا باید چادر از سرش بکشند دوم اینکه چرا ضرب و شتم سوم اینکه اگر این خانم چیزی هم گفته پاسخ بددهنی رو با بد دهنی میدن نه با وحشی‌گری این خانمهای بی حجاب بهایی مسلک یا یهودی یا دست نشانده های مسی علینژاد همه خوی وحشی‌گری دارند و باید باهاشون برخورد بشه تا درس عبرتی باشد برای همه ی .... چهارم اینکه ما شهید ندادیم تا هر کس هر... دلش خواست بخوره پنجم این سناریو رو عده ای عامدانه شروع کردند که باید هوشیارانه باهاشون برخورد کرد
  • رضا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 1
    رئیس قطار باید اخراج شود وبه نان شب محتاج شود وبهش فهمانده شود امنیتی که دارد از برکت چادر وخون شهداست وبه آن افراد شرور ومغرور ومغرض وطن فروش وبیحجاب برخورد قطعی شود که امنیت در گرو حجاب است وبا بدحجابان برخورد وسفره آنها از کشور امام زمان برچیده شود وبه جیره خواران ومنافقین بپیوندند که خود منافق سرسخت هستند
  • ایران محمدی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 3
    واقعا رفتار رییس قطار مایه شرمساری است
  • فاطمه سادات IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    اگه این رییس بی کفایت توبیخ بشه بقیه قطارها هم برا قانونمداران امن و برا قانون شکن ها نا امن میشه
  • سما IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    بخدا اگه این رئیس قطاری که در سایه ی انقلاب و شهدا سِمت دارد و حقوق میگیرد را برکنار نکنند سیلی محکمی از جانب خدا و ما ها میخورن
  • سمیه IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    واقعاباعث تاسف که اینجور افرادی که بیخیال دین ودیانت هستن مسولیت دارن که طرفداری از دوزن که معلوم نیست دست نشانده دشمن باشن حمایت میکنن وبی اعتنا بهفرزند شهید که هرچه عزت وابروداریم از خون شهیدان داریم واقعا قباحت داره وباید رسیدگی شود
  • ترانه IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
  • زینب باقرزاده IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 1
    باید رئیس قطار از کار بی کار بشه
  • فاطمه IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 1
    اینگونه وقایع دل هر انسان با شرف و غیرتی را به درد می اورد...در بسیاری از مواقع این اقایان هستند که به اینگونه حوادث دامن میزنند.. از اقای راننده اتوبوس، تا مسئولان راه اهن کاشان و یزد... بصیرت باید در اقایان ایحاد شود.
  • فتوحی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    خدا لعنت کند مردانی که طرفدار بی عفتی زنان هستند ،یچباید از سمت خود استعفا دهد
  • فاطمه سادات IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 1
    اگه رییس قطار توبیخ بشه ،ازین به بعد قطارها جای امنی برا قانونمداران و ناامن برا قانون ستیزان میشه.
  • محمد‌باقر LT ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    این موضوع باید حتما پیگیری بشه و در صورت درست بودن قضیه با رییس قطار و‌ پلیس ایستگاه با اشد مجازات برخورد بشه مشکل امروز ما وجود برخی مسیولان فاسد هست که پشتیبان‌ اراذل و اوباش هستند
  • ارکیده IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    درود بر شرافت این بانوی یزدی
  • نجمه عبیدی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    فقط اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر که تنهایی جواب نمی ده
  • مم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    چرا خانوم محجبه عکس میگیره از بد حجاب اخه من مسافر قطار بودم اونروز قضیه داره تحریف میشه
  • ربابه عربی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    باید در مورد این مسایل بیشتر توجه شود وحق ندارد ارگان دولتی شخصی برخورد کنه باید افرادی که در نهاد دولتی به کار گرفته می‌شوند تعهد اخلاقی به نظام ودین داشته باشند
  • شهید زنده IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 2
    اخراج رییس قطار غرب زده ی بی بندو بار... فقط اخراج
  • فرزانه IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    کسی که حیا ندارد دین ندارد و از ادم بی دین چه انتظاری میتوان داشت.من از دوران دانشجوییم 14سال تهران زندگی کردم و روز بروز حجابم محکم تر شد.
  • زهرا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    متاسفانه بعضی از مسوولان خودشان خانواده شون بی حجاب هستند و دراین صورت چطور انتظار داریم با بی حجابی برخورد کنند ؟ باید برای اونا یه سری تذکرات داده شود همه چیز به حال خودش نباید رها شود !
  • نرگس مشهدی نژاد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    مایه تأسف هست در کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه......اینها همه از کوتاه آمدن ما از ارزشهای دینی و انقلابی ماست....بر خورد قاطع با رئیس قطار مایه عبرت دیگران خواهد شد. حتما قوه قضایئه رسیدگی کنه
  • بابایی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    بایدرئیس قطاراخراج شودوباهنجارشکنان برخوردجدی شود،خداقوت زنان باحیاوغیور
  • محمدی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    درود بر بانوان محجبه یزدی
  • مهدی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    این مطالبی که نوشتید همش دروغ بود من خودم تو اون قطار بودم . همش دروغ بوده و رییس قطار هیچ تقصیری نداشته . واقعا چرا با گفتن دروغ مشکلی ندارید و عذاب وجدان نمیگیرید
  • زهرا IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 7
    همه اینا دروغه من تو قطار بودم اون خانم اصلا خواب بود که شالش افتاده بود این خانم محجبه ازشون عکس گرفتن و اون خانم با فلش زدم گوشی متوجه شدن و گفتن عکس رو پاک کنید ایشون هم گفتن همینه که هست که درگیری رخ داد
  • همتی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    شمایی که اونجا نبودید چطور نظر میدید مسلمونا چطور دلتون میاد فقط میگید بیکار کنن یک نفرو اگه مسلمونید و پیرو امام حسین صرفا یکطرفه به قاضی نرید
  • الف IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    متاسفانه ما مردم عادت کردیم دیگران را قضاوت کنیم . و یکطرفه حکم بدیم . شما با قلمتان کاملا بدون توجه به حرفهای اون خانمها و دیگر مسافران حکم صادر میکنید .
  • اصغر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 4
    در اینکه باید امر به معروف صورت بگیره شکی نیست ،اما باید به این نکته هم توجه کرد که رییس قطار تو قطارقانون متاسفانه بهش اجازه ضابط امر به معروف بودن را نداده و هیچ حمایتی در این رابطه از اون نمیشه
    • زینب IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      6 5
      رییس قطار بنا به شهادت شاهدین خودش باعث این دعوا شده میتونسته جلوشو بگیره ایشون باید اخراج شه
  • محمودرضوی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    باعرض سلام خواهان شدت مجازات برای خاطیان موضوع مسؤلین قطار مذکور و غیره چنانچه اینگونه مسائل قویاً رسیدگی نشود و نا امیدی در این راستا صورت گیرد ، آتش باختیار رخ خواهد داد که البته به قانون اعتماد داریم ، ان شاءالله رسیدگی شود . اللهم عجل لولیک الفرج
  • حمید محمدی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 9
    سلام علیکم واقعا تعجبم از این که چرا یک اتفاق را به همه مجموعه و پرسنا نسبت میدهید بنده مسافر دائم قطار تهران کرمان هستم و همیشه سفری ارام و خوبی را تجربه کرده ام نمیگم هیچگونه مشکلی نیست ولی در کل از سفر با قطار راضی هستم و حسی که در مورد کامنتها دارم اینه که اکثرا از روی کینه نظر داده اند و چه بسا از بستگان و دوستان خانم محترم محجبه بوده اند که امیدوارم اینگونه نباشدو در اخر از پرسنل و عوامل راه اهن تشکر میکنم.
  • س IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 13
    سناریو جالبی مخصوصا اون قسمت که سلفی میگرفتن ...اصلا مشخص نبود از دیگران عکس میگرفتن ...ضرب وشتم کلا کار درستی نیست اما خانم محترم با حقوق مزخرفی که بنده های خدا میگیرن چشم نقش گشت ارشادم ایفا کنن واقعا خجالت بکشید
  • مسافر قطار IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    اون شب من و دوستم مسافر قطار بودیم و این مطالبی که اینجا نوشته شده درست نیست اون خانم از اون خانم عکس یا فیلم گرفت و دعوا راه انداخت همین
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    دروغ میگین مثل همیشه حداقل ۴ تا جمله واقعی بگو زن بقیه باورشون بشه مسافر دروغگو باید از سفر با حمل ونقل عمومی ممنوع بشه
  • سجاد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    با سلام . چرا یاد گرفتیم نا آگاهانه قضاوت کنیم‌. مگه دوستانی الان‌نظر دادن مگر داخل اون محیط بودن ؟! درست یا غلط بودن این اقدام مسولین بررسی و اقدام میکنن ولی جای سوال داره چه طور افراد بدون آگاهی یه قشر از جامعه رو زیر سوال میبرن !!! ادعای افراد نگران نکنید ، فقط جوگیر شدید .
    • ! IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      3 6
      آفرین! اینجا محاکمه نکردند بلکه بر فرض مساله واکش نشان دادند، منظورتون از قشر کیه؟ دست اندرکاران فلان قطار که قشر نیستند، بی حجاب هم که عاصی است، معصیت کار قشر محترمه؟ البته تعدی از مقدار سرا ممنوعه اما عدم تنفر از معتادان به عصیان هم نشانه سلامت نیست
    • علیرضا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      13 3
      کسی جو نگیر نشده. خیلی هم مردم دلسوزند. اگر دلسوزی نباشه هیچوقت پیام نمی‌دهند.
  • رضا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    به نظرمن تمام مدیران از صدر تازیل که درمدیریتهای کلیدی حضوردارند.باید یک خونه تکانی اساس انجام بشه وگرنه این اش و همین کاسه فردا درشهری یا استانی دیگر وباد پست ویا درحوزه ای دیگر اتفاق خواهد افتاد.
  • ص.س IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    برخورد جدی با رییس قطار برای عدم برخورد با قانون شکن
  • همراه IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 3
    اون رئیس قطار از بی حجابی اینجور آدما کیف میکنه برا همین دوست داره حضورشون پابرجا باشه،
  • کامبیز باغی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    بنظرم کل راه آهن باید تعدیل بشه و مجدد نیرو بگیرن فاجعه عمیقی رخ داده
  • زهرا بیاضی پور IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 5
    بنده از خانم محجبه و نخبه یزدی حمایت میکنم،رعایت قانون حجاب باید ابتدا از کارکنان و حقوق بگیران نظام شروع شود،این بانو به وظیفه خود عمل کرده و شایسته تقدیر است
  • حسین IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    بدحجابی و بی حجابی مثل ویروس است.
  • بامری IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    خدالعنت کنه اینهای که ولنگاری رادرجامعه رواج میدن واون مسولین خائنی که بااینها همراهی میکنند
  • محمد مهماندار IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 7
    سلام به نظر من باید شخص وزیر راه جواب بده من از همکاران مهماندار قطار هستم رئیس قطار شرکتی بخاطر از دست دادن شغلش مجبوره مماشات کنه در صورتی که اینا کارمند مستقیم دولت باشند با قدرت جوابگو هستند شما هم پیگیری کنید تا مستقیم زیر نظر راه آهن باشند مثل زمان قبل
  • صفری IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    چرا مسولین در کشور اسلامی ساکت نشستن و هیچ کاری نمی‌کنند دربرابر این همه فساد
  • خانم پرنده IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 3
    مرگ برزنان بد حجاب وبی حجاب درود برغیرت فرزند شهید
  • nadieh parhizkar IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 7
    خدا حفظ کند این شیر زنان کشور را .
  • مینو IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    سلام آفرین به شما وبدا به حال رئیس قطارواقعا که
  • صابر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 5
    بنظر من اگر رئیس قطار فقط وفقط به قانون عمل میکرد و در ابتدای ماجرا به خانمی که کشف حجاب کرده بود اخطار میداد و میگفت طبق قانون در انظار عمومی و وسایل نقلیه نمیتوان کشف حجاب کرد و شما باید رعایت کنید اینهمه اتفاق ناگوار در ابتدای محرم نمیافتاد.داداشم که در قطار یزد بود میگفت بارها و بارها پرسنل قطار برای جلب توجه این خانم به او مراجعه میکردند ویا میگفتن غلطی نمیتونه بکنه ویا اگه ناراحته اون باید پائین بشه نه شما...شاید اگر زن بودن نیازی به این خودشیرینیها برابر جنس مخالف نبود. یادمون باشه خیلیا پول میگیرن که فساد تو جامعه رایج بشه..این مسئله کوچکی نیست..موفق باشید
  • حسین IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 10
    حمایت از بانوان محجبه و مخالف با بی حجابی
  • یک هموطن IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 15
    به نام خداوند مهربان بنده تقریبا تمامی نظرات درج شده در ذیل این خبر را خواندم . در اینکه اگر با هموطن خانمی(در هر وضعیت و لباسی) رفتاری شود که در شان ایشان نیست فارغ از هر لباس و سمتی بر خودمان باید واجب بدانیم که از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم اما دوستان چند نکته : 1- به عنوان یک مسلمان شیعه بهتر نیست در مورد چیزی که کامل از آن خبر نداریم اظهارنظر تندی نکنیم ؟ 2- در این اتفاق جدای از نفس اتفاق مسئله بین دو نفر مسافر رخ داده که قاعدتا طبق اصولی که وجود دارد همین رویه (اطلاع به پلیس و تنظیم صورتجلسه) 3- آیا صحیح است که به فردی که نمیشناسیم به این صراحت توهین کنیم ؟ 4- آیا میدانید گاهی اوقات پرسنل بخش های مختلف به علت تذکر حجاب با اتهاماتی روبرو شده اند که حتی به ذهنتان خطور نمی کند! در اینکه با رفتارهای هنجارشکنانه باید قاطع برخورد کرد شکی نیست اما خیلی از دوستانی که نظرات تندی درباره رییس قطار یا پلیس داده اند حتی یک ساعت از زمانی که ایشان دچار چالش های گوناگون هستند را تجربه نکرده اند . هر انسانی شاید گاهی تصمیم درستی نداشته باشد اما مشاغل مختلف دارای رویه و فلوچارت مشخصی هستند . متاسفانه تشخیص افراد در جامعه کنونی بسیار سخت شده است و رفتار مسئولین اینچنینی اصولا بر پایه اساس و روش های مشخص است . امیدوارم خداوند همه ما را در تشخیص و تصمیم درست یاری فرمایند .
    • فدایی کشورم IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      30 5
      شما نمیخواد کاسه ی داغ تر از آش بشی شما همکار همون رییس قطاری مطلع هستیم چه کسی هم هستی مراقب ادبیاتت باش سرت به کار خودت باشه همکارتم باید اخراج شه
  • موسوی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 4
    درود خدا بر این شیر زن زینبی و نگ بر مسئولین قطار
  • خانم سلمان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 4
    احسنت بر زنان شیر دل ایران زمین
  • لیلا IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    فقط برکناری رئیس قطار،مرتیکه روی خون شهدا جولان میده طرف کشی بی حجاب میکنه....
  • حرف مردم IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 4
    حرف مفت تحویل ندید برای خودتون اگر مسأله ای بوده که حق با این خانوم بوده اون 60 نفری که به جز ایشون تو اون سالن نشستن یه حرکتی میکردن این یک دوما حتما خودتون که عالم دهر هستید میدونید امر به معروف و نهی از منکر 16 تا شرط داره این خانوم محترم به جای اینکه جلو 60 نفر بخواد کسی رو نهی از منکر کنه بهتر نبود یکی از اون 16 مورد رو رعایت میکرد که باید به خود فرد در خفا و نه در جمع نهی از منکر کنه کاسه داغ تر از آش نشیم
    • حرف مردمم IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 4
      چه خوب میدونی ۶۰ نفر ظرفیت داره سالن ... اقای رییس قطار با اکانتهای فیک نیا و چرت و پرت ننویس اینجا اسمتم حرف مردم نذار حرف مردم برکناری یه بی لیاقت عین توعه
  • دین IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 4
    الان که خود بد حجابها دارن بازار دوقطبی کردن جامعه رو داغ میکنن ، تا حد امکان نباید دَم به دَمشون داد. فقط برخورد قانونی با مسئول. البته همه مرد و زن باید اطلاعات دینی و اعتقادی خودمونو بالا ببریم . کتاب بخونیم تا حرفی بی سند نگیم و حرفمون متقن باشه
  • ضحی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 5
    درود بر شرف و شجاعتت مرگ بر اون مسئول خائن برکناری براش کمه باید بیاد جلوی جمع بگه غلط کردم و طه برخورد محکمی باهاش بشه تا بقیه درس عبرت بگیرند اون خانم بی حجاب رو هم باید ادبش کرد
  • فاطمه IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 4
    بسیار عالی خداوند متعال خیرتان بدهد ما پشت شما هستیم
  • قدیر IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    متاسفانه جای معروف و منکر عوض شده باحجابی شده ضدارزش!!!!مرگ بر خائنین که میخوان زن ملعبه ای بیشتر نباشه
  • هانیه IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    3 6
    خیلی ناراحت شدم.
  • Mohammad IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 6
    امر به معروف شرایطی داره این خانوم باید میرفت آروم به اون خانوم بیحجاب تذکر میدارد طوری که کسی نشنوه نه اینکه ابروی طرفو ببره تو جمع
  • حرف مردم IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 3
    البته این موضوع هم جالبه که قطاری که ساعت 21:55 راه افتاده و تا برسه کاشان قطعا شده ساعت دوازده شب و این قطار چون خودم باهاش سفر رفتم طرفای ساعت 6 صبح میرسه یزد چه طور ممکنه همه عوامل و روسای استانداری امر به معروف و نهی از منکر و .... نصف شب مطلع شوند و خودشون رو صبح ساعت 6 در ایستگاه حاضر باشند قضیه یکم بوداره شاید از قبل هماهنگ شده بوده
  • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 5
    برادران و خواهرانی که از واقعیت اطلاع ندارید، و فقط صرف خواندن ادعای یک طرف دعوا رای صادر می کنید، این شما هستید که خون شهدا رو پایمال میکنید. رییس قطار از ده تا فیلتر رد میشه تا در اون سمت قرار بگیره، چندین ساله که در این سیستم و این سمت داره کار می‌کنه. آقای مهماندار غیر فاسد، شما اگر اونجا نبودی، چرا نظر میدی؟ اگر بودی، چرا تذکر ندادی؟ به چه حقی زندگی شخصی دیگران رو تحلیل میکنی و رصد و افشا میکنی؟ در اون سالن دست کم ۵۰ نفر دیگه هم بودند، اگر این خانم مدعی هستند که مورد ظلم و تجاوز به حریم قرار گرفتند، چرا یک نفر به کمک ایشون نیومد؟ حتی همکارانشان هم به کمکش نیامدند. یعنی مردم مذهبی یزد، طرفدار بی حجاب و بی حجابی هستند که نه تنها تذکر ندادند و اعتراض نکردند، به این خانم مدعی کمک هم نکردند. یا کمی فکر کنیم، یا مغرضانه رفتار نکنیم. بدرود
  • حرف IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 4
    به همه شما میگم اول برید اسلام رو یاد بگیرید بعد برید رواج بدید کسی که ندونه جلو 60 نفر نباید نهی از منکر کرد حق دادخواهی نخواهد داشت اگر یک درصد یک درصد احتمال این می‌بود که اون زن بی حجاب یه روز با یه بیان زیبای فرد عاقلی به حجاب بیشتری میگروید با این کار خانوم جعفری این اتفاق رخ نخواهد داد درووود بر شما خانوم جعفری که توانستید یک نفر را تا آخر عمر بر مسیر اشتباهش ثابت قدم کنید آفرین
  • سیامک قمیشلو IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 4
    سلام علیکم. عزاداریهای عزیزان قبول باشد. ان شاءالله مشمول عنایات و توجهات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشید. این که تین بانوی محترمه چه میگویند، حائز اهمیت است. لیکن یک معلم خوب، آیا امر به معروف و نهی از منکر را به شکل درست و تاثیرگذار انجام داده است؟ رئیس قطار مسافری طبق قوانین ایران عالی ترین مقام مسئول داخل قطار است (مراجعه به قانون کیفر بزه های مربوط به راه آهن و آئین نامه سیر و حرکت قطار)، آنچه از این متن مشخص است با اعلام شکایت رئیس قطار، پلیس در ایستگاه کاشان به قطار ورود کرده است. پلیس اجازه ندارد قطار را متوقف نگه دارد، در اینگونه مواقع با دو انتخاب مواجه است. چنانچه وفق قانون آئین دادرسی کیفری، جرم مشهود در حال رخ دادن باشد (مثلا همان موقع، طرفین در حال ضرب و شتم یکدیگر باشند) ، اختیار بازداشت دارد، در غیر اینصورت فقط و فقط ارشاد انتظامی و دعوت به آرامش میکند و با تنظیم صورتمجلس و احراز هویت طرفین، آنها را راهنمایی میکند تا چنانچه از هم شکایتی دارند در ایستگاه مقصد (در اینجا یزد)، نزد پلیس یا دستگاه قضا مراجعه و طرح شکایت کنند. در فرض این واقعه، بنظر میرسد پلیس راه دوم را پیموده و با حضور ده دقیقه ای آن مامور پلیس داخل قطار و تعجیل در ادامه حرکت و سیر قطار، امکان تحقیق از طرفین و اینکه چه کسی راستگو و چه کسی دروغگوست میسر نمی باشد. بنابراین به عنوان فردی که هم فقه میدانم و هم حقوق، توصیه میکنم با خواندن یک گزارش، یکطرفه قضاوت نکنید!
    • بی نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 4
      کاش حداقل این همه قضاوت از جانب کسایی بود که شرح واقعه رو حداقل از یک نفر که داخل قطار حضور داشت، شنیده بودن و اعلام میکردن. بخدا این همه قضاوت کردن هم گناه هست و هم پایمال کردن حق
    • حوا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 3
      بلخره یه نظر منطقی و درست خوندم،درود برشما این ظلم علنیه که یک طرفه دارن یکیو اینطور مورد قضاوت قرار میدن قطعا همه چی اینطوری که این خانم شرح داده نبوده
    • . IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 10
      آفرین! جناب متفقه حقوق دان! جنابعالی با اون ادعای علمیت، گویا کمترین خبری از جامعه نداری! اما خودت رو به بی خبری زدی. بزه رو بردی به مشاجره! مگه یحث مشاجره بوده؟ اصلا جرم مشهود همان بی حجابی با پشتیبانیهای بزهی بعدی بوده، خودتان را به ناآگاهی نزنید... سلامهای خلاف مسیر وضعیتش معلوم است. امام حسین علیه السلام در آخرین آنات عمر شریفشان دغدغه ناموس دارند اما شماها ...
  • وفادار IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 5
    سلام باید با تمام کسانی که مقصر بودند برخورد جدی شود.
  • رضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 4
    خواهشا از تریبونی که دارید قضاوت نابجا نکنید،شما که خدا خدا میکنید از خدا بترسید که قضاوتتون خواهد کرد.اینروزا هر کی یه تریبونی رو گرفته هر چی به صلاح خودش هست مطرح میکنه...مگه شما حرفای رییس قطار و اون شصت نفری که تو اون پاگن بودرو شنیدید که قضاوت میکنید؟حالا هر کی چادر سرش کرده جای حق نشسته حتما؟
  • بی نام IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 4
    من فقط میگم این حجم از نظرات منفی و قضاوت ها مربوط به دین اسلام هست دیگه، نه بودی، نه دیدی، نه حتی قوانین رو میدونی، بعد میای نتیجه گیری هم میکنی؟ دمتون گرم، شما ها اگه پاش بیفته به نظرم رای قاطع شما مثل لنین و استالین هست که می‌گفت هر که با ما نیست، بر ماست. بعد هم همه رو فقط با اعدام کردن میتونین به حق برسونین. مثل کاری که داعش میکنه، الان من برم وسط خیابون داد بزنم که فلانی به من نگاه چپ کرد شما باید طرف رو سلاخی کنید؟ خوبه منطق، خوبه قانون، خوبه انصاف
  • 09924726549 IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 9
    باید با رئیس قطار برخورد بشه هر چقدر سکوت کردیم و چیزی نگفتیم اینقدر پررو شدن که توهین به چادر و خانواده شهید و ... میکنن با اون خانم بی‌حجاب باید شدیدا برخورد گردد تا درس عبرتی بشه برا همه بی حجابان همچنین بی ادبان متروی تهران که اون حیرانم محجبه رک با بی ادبی تمام پایین کردن
  • 5430086908 IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 8
    ازمسئولین محترم خواستاریم حتما با یکایک این مفسدان برخورد جدی داشته باشند و حتما این برخوردها رسانه ای شوند تادرس عبرتی برای دیگر مردان بی غیرت باشد. تشکر
  • شیخی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 8
    به نظر من زنان بی حجاب هم باید مجازات شوند مردان بی غیرت هم همینطور
  • لیلا IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 8
    محاکمه این اشخاص واجبه...لطفا حتما پیگیری کنید
  • محبوبه ناجی زواره IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    2 8
    رعایت حجاب ازقوانین کشور ماست و همانطور که استفاده ازکمربند ایمنی ازقوانین هست وهرکس رعایت نکند جریمه می شود،در صورت رعایت نکردن حجاب هم باید جریمه شوند شاید اینچنین فساد بی حجابی جمع شود.
  • مهدیه IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    5 8
    خدا شما بانوی عزیز و امثال شما را نگه داره کاش من هم روزی قدرت امر به معروف و نهی از منکر را پیدا کنم 🙏 به نظرم باید افرادی دیندار و با مهارت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در این پستها استخدام شوند تا شاهد این حوادث نباشیم
  • زهره NZ ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 8
    چقدر درناک، باید حسابی برخورد بشه با این افراد تا این دست اتفاقات دیگه نیوفته. درد بر شرف پاک زنان پاک و محجبه کشور عزیزم، دورد بر خانم جعفری عزیز❤️
  • ط.ش IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    وای به حالت مسئول بی کفایت چگونه قدم روی خون شهیدی که از دنیا و خوشی آن گذاشت تا تو الان تکیه بر مسندت بزنی و این چنین بی حرمتی کنی به شهید ،هدف شهید و آرمان شهید و خانواده ی شهید . خدایا به حق ابا عبدالله الحسین ما را از دست این مسئولین بی کفایت و بی لیاقت نجات بده.الهی آمین
  • رقیه IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 10
    ریس قطار باید اخراج شود
  • زهرا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 1
    اگر با اون دختره ی مست بی ادب تو اتوبوس تهران برخورد شده بود دیگه ی عده بی سروپا این جرات و به خودشون نمیدادن؛ ما خواهان محاکمه بانوی بیحجاب و رییس قطار و پلیس کاشان هستیم و منتطر میمانیم از قوه قضاییه انتظار برخورد جدی با این بی بندو بار ها رو داریم
  • محمد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 8
    رئیس قطار باید برکنار شود
  • دهقانیزاده IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 8
    اول خدا قوت به این خانمها و دوم اینکه خیلی خوب ایستادگی کردند در رابطه با این موضوع و سوم اینکه باید با جدیت کامل با این افراد برخورد شود و چهارم هم با قاطعیت با این افراد برخورد شود تا درس فبرتی برای دیگران شود چون جامعه ی ما ،جامعه اسلامی است
  • احمدعلی وثوقی سرچشمه ۰۹۱۲۱۳۹۳۰۱۵ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 8
    حتمآبایدبرخوردشدیدگرددجون ادنهاخودشان هیچی جامعه راخراب میکنندپایشان روی خون شهدامیگذارند
  • احمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 7
    مسعولیت هرچه زودتر نثبت به موضوع پیش امده در اخبار توضیح و تذکرات راهبردی اعلام کنند
  • م ف IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 7
    باید رسیدگی شود متاسفم برای افرادی که آنجا بودن وکاری نکردن
  • حق گو IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 10
    چرا افرادی که اعتقادی به اصول اسلام ندارند در حکومت اسلامی باید جایگاه ومنصب ومدیریت داشته باشند ... این افراد بی اعتقاد باید از زدنه مسیولیت ومدیریت در هر منصبی از جامعه اسلامی پاک شوند
    • علیپور IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 6
      رییس قطار باید اخراج شه... نون این مملکت و حکومت رو میخوری بعد میری بیبندو باری میکنی
  • هموطن US ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 5
    اینکه یک نفر طوری امر به معروف کنه که فتنه و مفسده ایجاد نکنه،،یکی از شرایط امر به معروفه که رعایت نشده.جدای از اون، تا کی باید نظر الکی و هیجانی بدیم؟ شما که جای پرسنل نبودی و تو موقعیت نبودی، چطور براساس حرف یک نفر و یکجانبه رای میدی و حکم صادر میکنی؟! مخصوصا اگر مسلمان هستی ، خدا از سر گناهت بگذره که رو‌ هوا حرف میزنی و رای صادر میکنی!!!
  • مریم IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    باید رییس قطار رو یه مجازات حسابی براش در نظر بگیرن. واقعا چه دنیایی شده جای امر به معروف و نهی از منکر عوض شده و بعضی ها مثل این رییس قطار و پلیس امر به منکر و نهی از معروف میکنن.واقعا جای تاسف داره
  • خدیجه مهدی پور IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    باید از ورود خانمهای بی حجاب به قطار و سایر وسایل نقلیه عمومی جلوگیری شود ‌
  • م ن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    شهدا وصیت کردن با سیاهی چادر خود حافظ خونشون باشیم درود بر عفت و حیای چنین زنانی که سرعهدباشهدا میمونن 👌🙏
  • ایرانی DE ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    امیدوارم از شکایت شون کوتاه نیان و سرمهماندار و رئیس قطار و بقیه از کار برکنار بشند تا حساب کار دستشون بیاد بس که کوتاه اومدیم هار شدن
  • ملکه علم چی میبدی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    با عرض سلام رسیدگی مسئولان به شدت خواستارم
  • مرادی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    غیرتم خوب چیزیه ... #بانوی_نخبه_یزدی_باسواد #آقای_رئیس_قطار_بیسواد
  • فاطمه IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    برخورد جدی و قاطع با عاملین و البته با بدحجابی و بی حجابی از اوجب واجبات است.
  • نوروزی US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 2
    خواهرم ممنون که از چادرت دفاع کردی
  • سید حسن IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 7
    دوستان یه طرفه به قاضی نریم من از داخل راه آهن هستم و رئیس قطار و میشناسم چنین آدمی نیست اصلا
  • یا فاطمه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    سلام خدا قوت از جناب دادستان تقاضا دارم با این شخص و افرادی که باحمایت از این فرد خاطی موجب حتک حرمت به این بانو وسایر زنان محجبه کشورم شدند به صورت کاملا جدی برخورد کند .اجرکم عندالله
  • نرگس خاتون IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    حتما باید این مسئله پیگیری وبا عاملان وبی حجابان برخورد قانونی شود
  • احمد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 6
    کاش میفهمیدن امر به معروف و نهی از منکر کلی قاعده داره و باید جایی امر به معروف و......کرد که بدونی حتماً تاثیر گذار هستش و به خودت لطمه نمیزنه. کاش برای اختلاس از بیت المال و...... هم اینقدر ناهی و...... داشتیم تا شاید یک مورد کمتر اختلاس میشد !!!!! التماس تفکر
    • زهرا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 3
      سوره مبارکه اعراف آیه 164. واذ قالت امة منهم لم تعظون قوما الله مهلکهم او معذبهم عذابا شدیدا قالوا معذرة الی ربکم ولعلهم یتقون و (به یاد آر) هنگامی را که گروهی از آنها (به گروه دیگر) گفتند: «چرا جمعی (گنهکار) را اندرز می‌دهید که سرانجام خداوند آنها را هلاک خواهد کرد، یا به عذاب شدیدی گرفتار خواهد ساخت؟! (آنها را به حال خود واگذارید تا نابود شوند!)» گفتند: «(این اندرزها،) برای اعتذار (و رفع مسؤولیت) در پیشگاه پروردگار شماست؛ بعلاوه شاید آنها (بپذیرند، و از گناه باز ایستند، و) تقوا پیشه کنند!»
  • فلاحتی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    سلام باید با ریس قطار برخورد بشه حتمااا حتمااا
  • یاسر IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    درود برشرف شیر زن وطنم
  • فرجی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    واقعا آدم از دست اینها به کجا پناه ببره، حتی تو قطار مشهد هم این بد حجابی و مانور زنان بی حجاب در راهرو مشهود بود و باعث تاسفه
  • ط IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 6
    رئیس قطار روبایدازکاربرکنار میکردن تاقلدری ازیادش بره
  • مهماندار قطار IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 5
    عزیزان، برادران، خواهران چرا وقتی اطلاعات کافی نداریم قضاوت میکنیم. طبق صحبت های این خانم محجبه که نمیشه یه طرفه به قاضی رفت! صحبت های اون خانم که اینجا بی حجاب معرفی شده رو کسی شنیده؟؟ مگر نه رهبر ما گفت مشکل ما تار موی بیرون رستوران ماست؟ مگر نه امر به معروف و نهی از منکر ۱۶ شرط داره؟؟ نمیشه که تو قطار اتوبوسی برای رعایت مسئله حجاب آرامش دیگران رو بهم زد و در نهایت تاثیر مثبتی هم بر روی اون خانم به اصطلاح بد حجاب نگذاره! عزیزان تورو خدا اینقدر مردم رو قضاوت نکنید. اینقدر تنگ نظر و خود رای نباشید. و در آخر اون مهماندار و پرسنلی که به ناموس مسافر دست درازی و چشم حیزی میکنه رو همین رییس قطار ادب کرده که الان بنام مهماندار میاد و از بدی این رییس قطار میگه. میدونم که میگم. تخریب و قضاوت نکنیم رئیس قطار رو. یا مامور پلیس رو یا این ۲ خانم که جزو خانواده بزرگ ایران هستن. قضاوت ممنوع.
    • پاسخگو IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 10
      اقای محترم حالت خوش نی انگار اصلا تحت هر شرایطی رییس قطار باید مدیریت میکرد نمیذاشت کار به اینجا برسه تحت هر شرایطی رییس قطار مقصر و باید برکنار شه .........پس شما رو هوا حرف نزن لطفا
    • ! IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 8
      ۱۶ شرط؟ از کجا آوردی؟
  • یاس IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    خدا لعنت کنه مردهای بی غیرت اگه یکی از آنها غیرت داشتن وضع از این بهتر بود . امروز چادر از سر یک نفر در کردن اگه ادامه داشته باشه چادر سر هزاران نفر در می‌ کنن.
    • یوسف IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      12 6
      طبق گزارشی که خوندم اگر خانوم عکس نمیگرفت از اون خانوم بیحجاب شایدم کم حجاب این داستانا رخ نمیداد .ایشون تذکر داده بودن دیگه عکس گرفتن و فیلمبرداری چه کاریه.
    • عکس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 10
      عکس نمی گرفت می گفتین کو مدرکت؟
  • منیره IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    برکناری رئیس قطار
  • با افتخار محجبه ام IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    خواستار برخورد جدی با خاطیان این ماجرا هستیم تا درس عبرتی بشه برای بقیه
  • نجمه IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    کار خاتم نخبه خیلی عالی بوده وباید همه وظایف خود دانسته تا افراد بد و بی حجاب مانع حجاب ماها نشوندو خیلی متاسفیم از ماموران دولتی ما با عکس العمل های بدشان
  • فاطمه خانم IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    سلام از بس کسی به این بی حجاب وبدحجاب ها چیزی نگفته وراحتشون گذاشته گستاخ وپر رو شدن.بله مردان مریض حال هم این مدل پوشس زنان را دوست دارن ومشکلی ندارن چون خودشون راحت باشن
  • احمدرضا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    سلام باید رئیس قطاررابرکنارکنندوجلوی این بی حجابیهاروبگیرند.که اوضاع ازاین بدترنشه.
  • ‌محمدرضوانی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    سلام‌احسنت‌بر‌شما‌که‌حجاب‌خود‌را‌در‌هر‌شرایطی‌حفظ‌کردید‌وبد‌به‌حال‌بی‌حجابان‌وحامیان‌انها‌،باید‌قوانین‌محکمتری‌در‌رابطه‌با‌پدیده‌بی‌حجابی‌ومهمتر‌از‌ان‌اجرای‌قانون‌با‌نظارت‌بیشتری‌باشد
  • ایمان IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 5
    همش ساختگی هست این حجاب بازیای شما ابلهان
    • مرگ بر بی غیرت IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 3
      حجاب بازی؟! ایمان تو یعنی بی تفاوتی؟ خوب ایمانی داری!
    • ایرانی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      1 0
      ساختگی کار خودت. ابله خودتی ...!!!
    • رسول IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      10 0
      حجاب بازی نیست. هر چی گفتی خودتی.
  • مهدی پور IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    خواستار بازخواست رئیس قطار تهران یزد وهمچنین عاملین بدحجابی وابی حجابی درجامعه هستم.
  • سرباز امام زمان IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 1
    خدا آخر وعاقبت همه مون رو ختم بخیر بکنه ان شاءالله
  • سعیده IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 5
    سلام.. به نظرمن باید رئس قطار ومهماندار به صورت جدی محاکمه شوند وهیچ گونه ترحمی نسبت به آنها وجود نداشته باشد چنین مسئولینی برای اسلام جز ضرر چیزی ندارند
  • نادعلی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    باید با مسؤول قطار وهمه مقصرين برخورد قانونى شود...تا درس عبرتی باشد برای دیگران
  • عبدالله IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    شماها با لشکریان یزید چه فرقی دارید که وایسادین تا به یه زن محجبه حمله بشه وحجابش روبردارن.اگرذره ای غیرت دروجودتون بود ازاین غلطا نمیکردید.شماشکم هاتون از حرام پرشده.
  • هموطن IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    اینکه یک نفر طوری امر به معروف کنه که فتنه و مفسده ایجاد نکنه،،یکی از شرایط امر به معروفه که رعایت نشده.جدای از اون، تا کی باید نظر الکی و هیجانی بدیم؟ شما که جای پرسنل نبودی و تو موقعیت نبودی، چطور براساس حرف یک نفر و یکجانبه رای میدی و حکم صادر میکنی؟! مخصوصا اگر مسلمان هستی ، خدا از سر گناهت بگذره که رو‌ هوا حرف میزنی و رای صادر میکنی!!!
  • سیاوش IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    چراااا کسی که نمیتونه زندگی خودشو مدیریت کنه رییس قطار شده واقعا تاسف برانگیزه اخراج رییس قطار تنها چاره این بی حرمتیه
  • عبدالله IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    اگرباهاشون برخورد نشه بقیه که ازقبیل اینها هستند جرات پیدامیکنند.باید قاطع برخوردبشه.
  • سادات IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    همه‌ی این مشکلات به خاطر کمرنگ شدن امر به معروف ونهی از منکر در جامعه است.الله اعلم
  • حافظ حجاب زینب کبری IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 3
    خیلی بی وجدان بودن که الکی تهمت زدن حالا اگر یه بی‌حجاب حمایتش میکردن
  • مبینی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    خدا خیرتون بده دختر یزد
  • یکتا IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    هزاران درود براین بانوی محجبه عزیز مشکل اساسی جامعه ما بی تفاوتی وعمل نکردن به فریضه امربه معروف ونهی ازمنکره.متاسفانه ترک این واجب، باعث گستاخی ووقیح شدن این افرادشده.
  • فاطمه FR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    تنها نباید به قاضی رفت کاش حرف اون خانم های طرف دعوا هم می شنیدیم بعد قضاوت می کردیم هر کس تنها به پیش قاضی رود قطعا خشنود بر می گردد !
  • نعمت IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    باید مسئول قطار وپلیس قطار برکنار بشن
  • زهرا ذوالفقاری پور IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    عزل مسئولین مقصر
  • زهرا IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    واقعا متاسف شدم لعنت خدا بر کسانی که به همین سادگی نص صریح قران رو دستور روشن خدا رو زیر پا میگذارن واز اون شدیدتر لعنت خدا بر مسوولین بی تفاوت که با عمل نکردن به وظیفه شون موجبات زحمت دیگران رو فراهم می کنن اگه مهماندار یا رئیس قطار ی تذکر ساده میداد وبرخوردش جدی بود این مسائل بوجود نمیومد وای به وقتی که بگندد نمک
  • ابراهیم رجایی فر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    باید پیگیری شود ور
  • مهتاب IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    شهر نباید بی قانون باشد این خانم معلم ودختر شهید که مورد هجمه قرار گرفت حتما باید تا آخر پیگیر شکایتش باشد تا حق عموم بانوان محجبه رعایت شود ودیگر هیچ کسی به خود اجازه ی تعرض کلامی ومدنی ندهد ونیز از مسولان بی غیرتی که قانون را زیر پا می گذارند خم هرگز نگه ند تا تأدیب شوند ان شاالله در را ه دین امامان ما هم زحمت کشیدند
    • طالبی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 3
      احسنت به این بانوی شجاع و فداکار
  • فاطر IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    خدا در دنیا و آخرت روسیاهشون کنه ان شالله تو این ایام محرم خود امام حسین کمک کند تا مفسدان را نابود کنیم برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات
  • صدیقه صانعی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    طبق فرمایش مقام معظم رهبری: بی‌حجابی در ملأ عام ،در جامعه وحکومت اسلامی حرام شرعیست که باید با آن قاطعانه برخورد کرد.امربه معروف ونهی از منکر رسالت اصلی ماست. وتنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است. خواهر بزرگوار شما بااین حرکت اعلام کردین رسالت شهداء ورهبری باوجود افراد بزرگواری همچون شما هیچگاه بر زمین نمی‌ماند وزمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است وصدور اسلام به تمام جهان است .زنده باد فرزند بزرگوار ایران زمین 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • آرام IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    توی کشورهای پیشرفته اروپایی اگه فردی قانون شکنی کنه، امتیازات و اختیارات اون فرد گرفته یا محدود می‌شه،توی کشور ما اگه حجاب قانونه چرا با قانون شکن برخورد نمی‌شه؟؟؟؟
  • کوثر همراهی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    حتما نیروی انتظامی باید با خانم های بی حجاب برخورد صریح داشته باشن
  • یاسر IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    اون پلیس نادان که فاتحه خودش رو خونده ولی کاش از رئیس قطار شکایت کنن و تا حصول نتیجه پیگیری کنن.
  • محمد IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 6
    مگر میشود کسی از خود سلفی بگیرد و مردم بهشون حمله ور بشن این با عقل جور درنمیاد من با قطار زیاد سفر میکنم رییس قطار متولی قانون نیست اگر این خانوم محترم از پوشش اون افراد ناراحت بودن اهسته امر به معروف میکردن وقتی کار به دعوا کشیده یعنی یکجای کار ایراد داشته
    • تجاهر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 4
      آفرین به آهسته! متجاهر به فسق بوده، آهستیه چیه؟
  • ابراهیمی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    قبل از هرچیز باید با اون مأموران فاسد قطار و انتظامی (مثلاً پلیس) برخورد شدید بشه و حتماً اخراج بشن که عامل نشر فسق و فساد در مجامع عمومی هستن
    • فاطمه فرهادی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 2
      قانون الزام به حجاب باید روی همه بلیط ها ی اتوبوس قطار هواپیما نوشته بشه و قبل از سوار شدن به افراد تذکر داده بشه این مورد هم باید به دادگاه برده بشه و حتما فرد بی حجاب وافراد حامی او مجازات شوند قانون رعایت حجاب باید به اطلاع همه وهمه برسد
  • انَا مِن حُسَیْن IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    تقصیر خود ما مردمه که اینقدر بی تفاوتی کردیم از ابتدا به گناه علنی که دیگه الا با جسارت تمام به یه شخصی که بی گناهه و جای کسی رو هم تنگ نکرده و تو زندگی کسی هم موجب فساد نشده از جانب یه کارمند و یه ... اهانت بشه خدا لعنت کنه شیطان و کسانی که به راحتی افسار خودشونو دست شیطون دادن و نمی‌فهمن دارن وارد چه مردابی میشن فقط از خدا می‌خوام اونی که اصلاح شدنیه ، اصلاح بشه و اگر کسی اصلاح شدنی نیست ریشه اش کنده بشه. ای کاش به خاطر همین شهدایی که مدام ازشون دم می‌زنیم از ابتدا نهی از منکر میکردیم که الا به این وضع دچار نشویم،البته الا هم دیر نیست. میشه کاری کرد... پس رفیق بجنب تا پیش امام زمان عج و شهدا روسیاه نباشیم یه وقت🥺
  • حسنا IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    بنظرم قطعا باید برخورد جدی باچنین ریس قطار وکارکنانش بشه،تادرس عبرت برای بقیه بش ن،ورسما ارخانم محجبه معذرت خواهی کنندو مامواران ایستگاه کاشانم همین طور،ماموران قطار فقط خودشونو مامور گرفتن هزینه بلیط میدانند چطور برای کسی ک واکسن کرونا نزده هزارتا قیدوبند برای رفتن ب محیط کارش دارند واجباری میکنن اما ننیتونندمکانهای عمومی برای حجاب قانون مندکنند،جای تاسف هست واقعا،
  • مرضیه محمودیان IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    باسلام خدمت شما حتمابایدباعاملین این کاربرخوردبشود
  • علوی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    خدا لعنت کند اون رییس قطار رو و امثال این مسیولین رو. خواهر عزیزم اینقدر پیگیری کنید حتی تا ریاست جمهوری که همچین مسولی عزل شود. و سرشان از سر مملکت امام حسین کم.
  • ن. د IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    بنده برخورد دور از شأن مسلمانی و انسانی مسئولین قطار کاشان با بانوی محجبه یزدی بشدت محکوم کرده و خواستار پاسخگویی مسئولین امر هستیم..... در مملکت اسلامی برخورد با یکی از شئونات اسلامی، خلاف انسانیت و قوانین و عرف اسلامی است.بنا به فرموده امیرالمؤمنین علی علیه السلام والله خلخال از پای زن یهودی در مملکت اسلامی درآوردن از غصه مردن دارد تا چه رسد توهین به زن مسلمان.
  • زهرا عسگری IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    رحمت بر شیر پاک معلم یزدی عزیز من هم مانند شما در عرصه امر به معروف احساس وظیفه میکنم وصد افسوس که در اینکار همیار کم است اجرتون با بانوی حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها
  • صدیقه فلاحتی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    سلام منم چند بار سوار قطار تهران یزد شدم وضع حجاب خانم ها خوب نبود متاسفانه اتاق خواب را با کوپه قطار اشتباه گرفتن وقتی که مرد نامحرم در کوپه هست و باری این امر خیلی متاسفم
  • زهره IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    سلام به نظر من باید از طرف قوه قضاییه پبگیری شود وبرای هرچه رودتر پیگیری شدن جلوی راه اهن اعتراض خود را به گوش قوه قضاییه برسانیم
  • ط IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    بایدقانونی جلوی این بی بندوباری ها گرفته شود
  • میثاق IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    احسنت به غیرت این شیر زن که در برابر بی قانونی و بدحجابی ایستاد. و تف به غیرت مسئولین بی کفایت قطار که با این رفتارشون پا روی خون شهدای ما گذاشتن. باید محاکمه بشن به خاطر این رفتار زشت و ناعادلانه اشان
  • سردارعشق IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    با سلام رئیس قطار باید از کار بر کنار شود
  • سین IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    واقعا متاسفم... رئیس قطار حتما خانواده ی خودشم بی حجابن...ایشون باید برکنار شوند از ریاست قطار... کارا دنیا برعکس شده😔🤨
  • دهقان زاده IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    الله اکبر... جای معروف و منکر عوض شده... باید این رئیس قطار رو برکنار کنند تا درس عبرتی بشود برای سایرین.... هر چه نسبت به زنانی که کشف حجاب میکنند بی تفاوت تر باشیم، وقیحتر و وحشی تر میشن... از قوه قضائیه و مسؤولین امر خواهش میکنم که با افرادی که کشف حجاب میکنند محکم برخورد کنند... کم کم امنیت خانمهای محجبه داره به خطر میفته
  • از دیار بانوان محجبه IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    🌷شهید مطهری: آنان ڪه زیبایی اندیشه دارند زیبایی تن را به نمایش نمیگذارند. ~•~•~ 🥀 #حجاب یعنی: دختر سیبی ست ڪه باید از درخت سربلندی چیده شود، نه در پای علفهای هرز. 🥀 #حجاب یعنی: هنر پوشاندن، نه پوشیدنی ڪه از نپوشیدن بدتر است. 🥀 #حجاب یعنی: دارای حریمی هستم ڪه هر ڪسی به آن راه ندارد. 🥀 #حجاب یعنی: زاده ی عصر جاهلیت نیستم. (وَلَا تَبَرَّجُنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّة...33/احزاب). 🥀 #حجاب یعنی: لایڪ ارزشمند خدا، نه لایڪ بی ارزش بَعضیا. 🥀 #حجاب یعنی: حاضر نیستم برای پرنگ شدن هزار رنگ شوم. 🥀 #حجاب_یعنی: هر ڪسی لایق دیدن زیبایی های من نیست. 🥀 #حجاب یعنی: آزاد بودن از زندانی به نام: "نظر دیگران" 🥀 #حجاب یعنی : پوشاندن و نمایان نکردن تمام بدن! نه فقط سر. 🥀 #حجاب یعنی: بی نیازم از هر نگاهی جز نگاه خدا. 🥀 #حجاب یعنی: من انتخاب میڪنم ڪه تو چه ببینی. 🥀 #حجاب یعنی: زرهی در برابر چشمهای مریض. 🥀 #حجاب یعنی: یک پیله تا پروانه شدن. 🥀 #حجاب یعنی: احترام به حرمت های الهی. 🥀 #حجاب یعنی: طعمه هوسرانی کسی نیستم. 🥀 #حجاب یعنی: به جای شخص، شخصیت را دیدن. 🥀 #حجاب یعنی: من یک انسانم نه یک وسیله. 🥀 #حجاب یعنی:خون بهای شهیدان. 🥀 #حجاب یعنی: حفاظت از زیبایی. 🥀 #حجاب یعنی: حفاظت از امانت خدا. 🥀 #حجاب یعنی: نماد هویت انسانی. 🥀 #حجاب یعنی: صدفی بر گوهر وجود. 🥀 #حجاب یعنی: محتاج جلب توجه نیستم. 🥀 #حجاب یعنی: زن والاست نه کالا. 🥀 #حجاب یعنی: اثبات تقدس زن. 🥀 #حجاب یعنی: مراقبت از تقوا. 🥀 #حجاب یعنی: اعتماد به نفس. اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
  • یا زهرا IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    درود بر مدافعان حجاب
  • زهرا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    بایدبرخوردسریع وقاطع توسط مسئولین صورت بگیرد.
  • رحیمی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    جلوی بی قانونی پهنک حرمت باید گرفته بشود..شهید ندادیم که هر کی هر غلطی خواست انجام بده
  • سیده هاجر پورحسینی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    سلام وقتی یه نفر امر به معروف میکنه اگه دقیقه هم حمایتش کنن اون معضل بر طرف میشه در ضمن باید قوه قضائیه با عوامل این ماجرا شدیدا برخورد کنه تا بقیه حواسشون جمع بشه وگرنه هرروز شاهد این ماجراها خواهیم بود
  • محمد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    احسنت برشما خانم باحجاب غیور ایرانی که درمقابل بی حجابی ها سکوت نمی کنید
  • فاطمه IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    درود بر شیرزنان یزدی
  • فاضلی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    مسولین حتماً رسیدگی کنند قانون شکنی در هر نوعش جرم هست
  • قنبریان IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    38 2
    خداقوت به همچین خانمی که برای حفظ حجابش دلیرانه مثل مرد مقاومت کرد. بنده به شخصه خواهان برخورد شدید با مخالفان حجاب و کشف حجاب هستم حتما خانم بد حجاب و مسئولین قطار به شدت توبیخ و مجازات شوند
  • حسینی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    سلام.قانون کشور ماحجاب. نباید بدحجاب نسبت به محجبه واکنش نشان دهد. این بدحجاب هاهستند که قانون زیر پاگذاشتند. وافسوس برای مسولیین قطارومردمی که بی اعتنابه این قضییه بودند. باید دست به دست هم دهیم وبرای عفت زنان جامعه کاری انجام شود. تادیگر کسی جرات نکند نسبت به خانمهای محجبه واکنشی نشان دهد.
  • فرشته IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    سلام به همه ی مردم شریف ایران من یه افغانی هستم وا قعا متاسفم که امروز در ایرانی که هزران شهید داد برای عفت زنان خود تا ان را نگه دارد امروز دختران همین خاک دارن اون و با بد حجابی یا بی حجابی از بین می برن اینا با این کا راشون واقعا مدیون شهدا هستن دارن مملکت و خراب می کنن مملکتی که همه ارزوی داشتنشو دارن به خدا وقتی دارین بد حجابی میرکنید چند تا خانواده رو را نابود می کنید
  • مدافع امنیت IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    درود بر چنین زنان شجاعی که تا پای جان برای حفظ ارزش های دینیشون خصوصا حجاب می جنگند. لطفا هر چه زودتر با شخص بد حجاب و مسئولین بی کفایت قطار و پلیس نالایق و دیگر افراد خاطی برخورد جدی بشه تا درس عبرتی شود برای دیگران تا دیگه شاهد همچین ماجراهایی نباشیم.
  • مهتاب IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    تف به اون پلیس کار غیر قانونی پلیس قابل توجیه نیست چرا باید کسی برگه سفید امضاکنه به فرض که خانمه مجرم بوده
  • خدابخشی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    در کشور اسلامی مسائلی چون حجاب و امر به معروف باید انقدر اهمیت داشته باشد که هنجار شکنان بی حجاب به خود جرأت حضور در اجتماع را ندهند چه رسد به هتک حرمت و فحاشی و... و کار به جایی برسد که باحجابان امنیت جانی و روانی نداشته باشند تا جایی که هیچکس به خود اجازه مداخله و حمایت از با حجابان را ندهد واقعا جای تاسف دارد. لطفا پیگری قاطع شود هم با هنجار شکنان و هم با مسئولانی که از انان حمایت کردند. تشکر
  • شهروند IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    هر چه سریعتر باید با اینطور مواردی برخورد قاطعانه شود و در بحث حجاب در سطح کشور یک برنامه فوری و قاطعانه آغاز شود و ریشه ی بی حجابی و بد حجابی خشکیده شود جمهوری اسلامیه غیر اسلامی که نیست
  • معصومه علیزاده بندر ابادی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    رئیس قطاروپلیس ایستگاه باید برکنار شوند تا بقیه هم حساب کار دستشان بیاید
  • بانوی انقلابی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    اگه همه جامعه امربه معروف و نهي از منکر رو انجام بدن و پشت هم باشن در مدتی خیلی کمی بساط فحشا و بی حجابی برداشته میشه. متأسفانه بخاطر هتاکی و فحاشی این افراد خیلی از ما پا پیش نمیزاریم و دودش توی چشم جامعه و آینده اخلاقی فرزندانمان میره
  • راضی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    سلام ای کاش مسولین یه فکر اساسی برای بی حجاب ها بکنند هر جایی که وارد میشی میبینی به لجن کشیدند تا کی میخوان تو این کشور اسلامی جولان بدن وکسی جلو شون رو نگیره آخرش هم ما زن ها باید دست به کار بشیم وجلو ی اینا رو بگیریم چون دیگه مرد با غیرت گیر نمیاد
  • سرباز امام زمان IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    سلام .اگر همه پیگیر این مسئله میشدن چنین وضعی تو مملکت ما نبود .مملکت را به فحشاء کشیدن
  • فاطمه نیازآبادی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    رئیس قطار و مامور پلیس باید برکنار شوند که در مقابل قانون الهی ایستادند و از بی قانونی حمایت کردند.
  • س ه IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    لطفاً هر چه زودتر این موضوع پیگیری شود وگر نه با وجود این بد حجابها واین چنین مسئولینی خون شهدای مان وامام حسینمان هدر می رود آخرتی هم وجود دارد
  • مرضیه IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    مامور قطار مقصر است ما باید علیه بی حجابی بایستیم و گرنه اسلامی که امام حسین و یارانش و بعد ازایشان ائمه و در این زمان شهدای ما با خون خود حفظ کردند به دست انسانهای نالایقی از بین می رود درود بر بانوان محجبه کشورم از جمله خانم جعفری
  • روشن IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    حفظ امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف امام حسین علیه السلام بوده است و نهایت تاسف این است که در یک کشور اسلامی وقتی یک بانوی محجبه وظیفه ی شرعی خود را انجام میدهد بگویند چکاره ای باید برخورد قاطع با این مساله شود مشکل بد حجابی زمانی حل میشود که بی خردان که این قضیه را سهل شمرده اند تنبیه شوند
  • فلاح IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    خدارحم کنه،هنوز حکومت به اسم جمهوری اسلامی هست و قانون حجاب برقراره دارن اینجوری برسر باحجابها میارن،وای به حال روزی که خدایی نکرده.... اول باید وزعرت فرهنگ وارشاد وتمام کسانی که تواین سالها ومخصوصا الان اهمال وسستی کردن در برخورد و سفت وسخت کردن پایه های قانون حجاب و کاستی دربرابر بی حجابی و بی قانونی مجازات بشن،از رییس جمهورس کرفته تا وزیر ومدیر،بعدهم اون رییس قطار و پلیسی که برخورد نامناسب داشتن با خانم محجبه برخورد بشه وبرکنار بشن بعدهم حق خانم محجبه گرفته بشه واون بی حجاب وحشی به سزای اعمالش برسه،اگه کوتاهی بشه مطمئن بایدوضع واوضاع بدترازاین میشه. اصلا مگه توهمچین برخوردهایی باید کمپین برگزعر بشه تا حق گرفته بشه؟مگه قانون کشور ما حجاب و تمکین دربرابر قانون نیست،پس چرا باید با یه محجبه نخبه اینچنین برخورد بشه بعدهم برای گرفتن حقش،تو دردسر هم بیفته؟ رییس جمهور و وزیر فرهنگ و...بایدحتما پاسخگو باشن
  • فاطمه IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    باید با مسئولین قطار به طور جد برخورد شود حق با خانم محجبه هست ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم که حاصل همین خون شهدا هست که برای دفاع از ناموس خود جنگیدند
  • م.ح IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    لطفا هر چه سریعتر پیگیری شود اون رئیس خائن قطار باید اخراج بشه تا درس عبرت برای سایرین بشه
  • سید محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    لعنت بر هر چی خائن و بی غیرت در قبال ناموس و خاک این وطن .... رییس قطار و مامور پلیس و نیز فرد بی حجاب باید محاکمه علنی بشند تا هر پدر نامردی به خودش اجازه نده در خاک ج.ا.ا به بانوان محجبه توهین و هتاکی کنه...بلاد کفر که نیست،خاک ج.ا.ا مذهب شیعه ، بعد بی حجاب به باحجاب خرده بگیره ،مگه برگشتیم به زمان رضا شاه ملعون که راحت به خودشون اجازه میدند چادر از سر بکشند... زمان کربلا هم اشقیا چادر از سر اهل بیت کشیدند ،،، خاک بر سر هر چی بی غیرت که فقط نظاره گر بودند
  • یاعلی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    چراباید درکشوراسلامی اینقدرحجاب بی ارزش جلوه داده شودکه بی حجاب ها جرات هرگونه اهانتی رابه خانم محجبه بکنن.اوضاع جوری شده که برخی نادانان مثل یکی ازنیروهای انتظامی یارئیس قطار هم باضدارزش موافق شدن.
  • زهرا فلاح IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    این خانم بی حجاب هیچ حقی نداشت ایشون رو کتک بزنه،،،این دست خانم بی حجاب باید قصاص شود،،،،چه مملکت بی قانونی !!!!این خانم بی حجاب باید بازداشت میشد
  • هدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    باید مقصرین محاکمه واز دختر شهید عذر خواهی کنند
  • حدیث عباسی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    وقتی افراد غیر انقلابی پای کار باشند نتیجه این می شود رئیس قطار با یه تذکر می توانست جلوی این عمل زشت را بگیرد. رئیس قطار باید برکنار شود
  • فاطمه IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    اثرات بد حجابی و بی حجابی هم به عینه دیده شد تا دیروز میگفتن یه تار مو که اشکال نداره بابا ولشون کنین حالا کسی نیست که جلوی وحشی گری این قوم وایسته نه حیایی نه ادبی واقعا تاسف باره
  • خادم زینب IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    باید با این طور مسئولین برخورد قاطعانه شود تا درس عبرتی شود برای دیگران که حق ندارند به هیچ بانوی محجبه نگاه چپ کنند چه رسد به بی احترام خواهشمندیم عزیزان در اس پیگیری کنند
  • زهرا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 6
    چرا باید از کسی حمایت بشه ک به بزرگ تر خودش و به دین خودش بی احترامی بشه درسته ن به حجاب اجباری ولی دیگ ن این ک بی احترامی به دین و بزرگ تر ک بیان روسری تو جمع بکشن تعف به شرفت دختر بی‌حجاب
  • سعیده رعیتی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 8
    واقعا جای تاسف داره، وقتی یه ارگان دولتی طرف بی حجابی باشه دیگه چ توقعی از جامعه میشه داشت، واقعا ما داریم به کجا میریم، ارزش و ضد ارزشی که تو کتاب بچه ها آموزش داده میشه.......
  • علی اکبر IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    31 4
    عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید.. شما دوستان در اون مکان بودید که نظر میدهید.. چرا بعضیا به خانواده مامورین اهانت میکنید... آیا شرایط نهی از منکر وجود داشته.. الله اعلم...
    • عبدالله IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      33 13
      احسنت. از همین نظراتی که زیر این خبر درج شده، می‌توان فهمید چرا روز به روز دین‌گریزی در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان بیشتر می‌شود. واقعاً این‌گونه بی‌محابا به زمین و زمان توهین کردن و نسبت‌های گوناگون به دیگران دادن، چه نسبتی با توصیه‌های دینی و سیره اخلاقی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و اهل‌بیت علیهم‌السلام دارد؟! و چه نتیجه مثبتی در ترک گناه و تحقق امر به معروفی که داعیه آن‌را داریم، خواهد داشت؟! هیچ! بله به‌معنای واقعی کلمه هیچ نتیجه مثبتی ندارد و فقط عقده‌های درونی را در قالب کلمات ریخته و نثار هموطنان خود می‌کنیم! حکم صادر می‌کنند: این برکنار بشود، آن یکی شلاق بخورد، دیگری زندان برود، ... . کسی می‌داند این خانم یزدی با چه لحن و ادبیاتی به قول خود امر به‌معروف نموده یا اصلاً چرا اقدام به عکس گرفتن کرده است؟! با سخنان و حرکات نسنجیده در مقابل چشمان ده‌ها نفر، دیگران را تحقیر و تحریک می‌کنند و بعد در مقابل عکس‌العمل طبیعی آنان جنجال به راه می‌اندازند؟ لابد الان هم وجدان‌شان راحت است که عده‌ای را با دادگاه و پاسگاه درگیر کرده‌اند! وای به روزی که در پیشگاه خداوند قادر متعال، نتوانند جواب یکی از این امربه‌معروف‌های بدتر از صد منکر را بدهند. آن‌روز نه دادگاهی به کمک‌شان خواهد آمد نه پاسگاهی!
  • نجمه محمدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 3
    موافق هستم و ان شاالله که همه زنان جامعه ما اهل حجاب بشوند و به ارزش حجاب پی ببرند
  • فاطیما IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    باید مجدانه وقاطعانه با این گونه افراد برخورد کردتادرس عبرتی باشد برای بعضی مسئولین بی کفایتی که با رفتار غیر انسانی و اسلامی خون شهداراپایمال میکنند
  • حکیم پور IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    درود براین شیر زن، واقعا کارشون قابل تقدیر هست، و اینقدر که بی تفاوت بودیم در برابر بی حجابی و اینقدر امربه معروف نشده و اینقدر مسئولین دولتی کم کاری کردند که جامعه به این اوضاع افتاده، و باید این اقدام پیگیری و در رسانه ها منعکس شود تشکر
  • فاطمه IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    وقتی عده ای منکر حجاب و... میشن ویک اصل اساسی را که امنیت فرد وجامعه را در پی داره رد می کنن، معلومه که بعضی ها گستاخ تر میشن باید حتما برخورد جدی بشه
  • آقامحمدخان IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    دوستی میگفت انتهای نه به حجاب اجباری ، برقراری بی حجابی اجباری است اگر حکم خداوند را رعایت کنیم خداوند یاریمان میکند
  • قاسم US ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 5
    چه راحت دم از دفاع حجاب میزنیم و از انطرف القاب هرزه خائن توهین به خانواده افراد بدون شناخت میکنیم خواهشاً یه طرفه به قاضی نروید این چه بساطی شده اگه نفر مقابل هم نظرات و دفاعیات رو گفت بحث معنا پیدا می‌کنه.تمامی افراد که توهین شخصی میکنن حتی الفبای اولیه دین اسلام را نشناختن.من الله توفیق
  • ۴۴۶۹۶۹۸۷۳۳ IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    حتما باید این خانمهای بد حجاب و بی حجاب چشم دریده مورد مجازات قرار بگیرند و جلو بی حجابی ها گرفته شود
  • ف ش IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 7
    قاطعانه خواستار برخورد با عوامل این جریان هستیم هم مسئول قطار وهم خانم بد حجاب ،
  • زهرا IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    حالا همین رییس قطار و خانم بی حجاب اگه این خانم معلم بچشون بود و بچشون مثل معلمش میشد یه نخبه بازم واکنششون همین بود؟
  • یاعلی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 6
    ایکاش مردم وبرخی مسئولین مابیدارشوند .این همه بی تفاوتی وفراموش شدن امربه معروف ونهی ازمنکرموجب چنین اتفاقی میشود.ارزش به ضدارزش تبدیل میشود. بایدبا رئیس قطارومسئول نیروانتظامی برخوردشودولی این مسئله به طور ریشه ای هم بایدپیگیری شود.تا دیگرشاهدچنین اتفاقاتی درجامعه اسلامی نباشیم
  • احسنت IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    برخورد خانم محجبه عالی
  • زارع کمالی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    لطفا با افرادی که به زور چادر خانم معلم را برداشتند و همچنین رفتار زشت رئیس قطار برخورد قانونی شود.
  • شهربانو رخ فروز IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    ان شاءالله که فرج اقا امام زمان (عج)هرچه زودتر فرا رسد وخداوند اینچنین افراد را به راه راست هدایت فرماید.
  • آسیه ارم پور IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    رئیس قطار باید مجازات شود،...
  • عباس شیوعی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 1
    از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو زجو
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لعنت خدا بر همه بی غیرتان درود بر غیرتت
  • الهه غلامی نسب هراتی IQ ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    حتما باید رسیدگی بشه واز طریق قانون مجازات بشن
  • احمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    مسیولین باید باریس قطار برخورد قانونی داشته باشد وامربه معروف را جدی بگیریم
  • ابوالحسنی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    موافقم
  • کامران IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    24 3
    وزیر راه باید استیضاح شود
  • زهرا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    الحمدلله که زنان نخبه و فهیم در کشورمان هستند و این موضوع حمایت همگان را می طلبد.
  • نرگس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    باید زوتر جلوی این حملات به بانوان با حجاب گرفته شود تا عادی نشده است و هر بی حجابی به خود اجازه نداده که به با حجاب‌ها حمله کند
  • مریم IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 2
    کار بسیار عالی انجام داده این خانم محجبه انشاالله خیر کثیر نصیبش شود و اون زن بی حجاب یک روزی در درگاه الهی جواب تو باشد 🤲🤲🤲🤲🤲
  • مرضیه IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    35 2
    باید این بی حجابا که خودشون حجاب رورعایت نمی کنن هنوز باعث آزار واذیت خانم های محجبه میشن رو به دار بیاویزن مرگ بر بی مسئولیتی بعضیا
  • حسینی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    25 3
    حتما باید رییس قطار وپلیس ایستگاه را اخراج کنند و بفهمانند که مشکل اصلی جامعه ی ما این است که بعضی افراد در جایگاهی هستند که اصلا لیاقتش را ندارند
  • فاطمه IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    دم شما گرم که پای اعتقادت وایسادی و تف به شرف نداشته اونایی که حمایت نکردن و ناحق رو حمایت کردن.. دیگه ازاین به بعد نهی ازمنکر که وظیفه دینی مون هست جرمه
  • پارسا IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    خدا خودش از سر تقصیرات این قوم بگذره اگه قابل هدایتن هدایتشون کنه اگه نه با خاک یکسانشون کنه که دارن جامعه رو به لجن میکشن بی.....
  • نرگس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    دقیقا اگر این شهدا نبودند ما هم الان این امنیت را نداشتیم.لعنت بر ضد ولایت فقیه
  • زهرااولیا IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    باسلام ازاین بانوی محجبه حمایت می کنم واقعا متاسفم که درجمهوری اسلامی چنین اتفاقی بیفتد
  • موسوی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    باسلام خدمت تمامی دوستان .من نمیدونم وقتی قانون مملکت اسلامی حجاب چرا با بی حجابها که قانون زیر پا میگذارند برخورد نمیشه .فقط کافی اعلام کنند وبه تمامی ارکانهای دولتی اعلام کنند که به بی حجابها خدمات ندهند واینجوری مسله حجاب حل میشه .خدالعنت کنه اون مسولی که خون شهدارا پایمال میکنند وباعث ننگ مملکت ماهستند
  • بانو IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    واقعا موندم تو کشور شیعه اگر با حجاب باشی یا از اعتقادات حرف بزنی و یا تو محرم از امام حسین بگی مورد تمسخر و هجمه قرار میگیری به کجا داریم میریم؟
  • سیده عذرا میرعلمی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    حجاب در جامعه اسلامی یک ضرورت میباشد وباید با کسانی که بر ضد این فریضه هنجار شکنی ایجاد میکنند برخورد قاطع صورت بگیره
  • فاطمه عباس زاده IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 3
    هرچه داریم از شهدا ست خواهان برخورد با عوامل دست نشانده و فریب خورده غرب و ایجاد امنیتبرای بانوان محجبه و ساماندهی وضعیت حجاب خانومها هستیم
  • طاها IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    الان بعد از رضا خان دومین کشف حجاب رو به صورت نرم آن هم به دست فرهنگ غرب شاهدیم . ما از مسئولین می خواهیم تااز حجاب این سنگر بزرگ ومحکم خانواده دفاع کنند.وهمان طور که فریب خوردگان غرب در برابر حجاب وحیا ی مسلمانان در تلاشند مسئولین هم باید تلاشی مضاعف داشته باشند .
  • ف ج IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    هرکه درجمهوری اسلامی مسولیتی داره، واز ازامربه معروف ونهی ازمنکرحمایت نمیکنه، بایدبرکناربشه،
  • خادم الزهرا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    واقعا جای تاسف داره در کشور اسلامی جایی که قانون رعایت حجاب هست بی حجاب ها دارن فرمانروایی میکنن و مردان بی غیرت و هرزه گوش به فرمان آنها هستن رئیس قطار لیاقت این پست در کشور اسلامی را ندارد و باید باید برکنار شود حیف خدمه مسافران قطار برای چنین شخصی
  • عضوی از جامعه ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    متاسفانه به خاطر کوتاهی ما در زمینه امر به معروف این مشکلات پیش میاد به نظر من چون حجاب علاوه بر مخالفت با شئون اسلامی یک نقض قانون به حساب میاد باید با ناقضان قانون برخورد جدی صورت گیرد
  • مسعودی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 4
    یعنی اگر این درست باشه ..... این دولتی که همچین کارمندانی داره. و همچین کسانی پول جمهوری اسلامی را میگیرن و پا روی خون شهیدان میذارن . ای که به کمرشون بزنه امام حسین علیه السلام.
  • نجمه IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    رییس قطار باید محکوم شود و حتما باید این موضوع رسانه ای شود ... چرا باید این اتفاق بیفته؟ از بس که ما محجبه ها دندون به جگر گذاشتیم و فریضه واجبمون رو ترک کردیم اینقدر پرو شدن هم مردهای بی غیرت هم خانم های بی حجاب
  • رضوان رایگان IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    به نظر بنده مساله بسیار مهم است چون اگر پیگیری نشود ضد ارزش ارزش قلمداد میشه ومحجبه ها به خاطر نداشتن امنیت نباید از خونه بیرون بیان به نظر بنده کاملا باید رسانه ای بشه وحکم سنگینی هم برای خانم بی حجاب ببرن که دیگه کسی جرات این اشتباهات رو نکنه
  • سمیه جمالپور IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    با بی عفتی و بد حجابی کاملا مخالفم چون باعث مریضی و مرگ سریع جامعه میشه ما مدیون خون شهدا هستیم
  • زینب IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    من این جسارت رو محکوم میکنم و باید بطور جد قضیه پیگیری شود
  • محمدرضااسماعیل پور IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    باسلام درودبرشرف این خانم باید رئیس قطاراخراج شود پلیس باید به دادگاه نظامی معرفی شود صداوسیمای یزد بایدبااین خانم محجه مصاحبه نماید گزارش این برخوردهاباید اعلام عمومی شود
  • خانم دهقان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    واقعا که خیلی بدحجاب ها و بی حجاب ها بی حیا شدن، و وقتی جایی یه خانم محجبه امر به معروف می کنه حتی خانم های باحجاب به حمایت امر به معروف نمیان در صورتی که بدحجاب ها و بی حجابها پشت هم هستن و روز به روز مثل قارچ سمی بیشتر میسن
  • محمد سعید IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    اینکه میگن: اگر ما از حجاب عقب نشینی کنیم،اونها گستاخ میشن و مثل پهلوی اونها بی حجابی رو قانون میکنن و دیگه زن وبچه های ما در جامعه امنیت ندارند. خدا رحم کنید سلام بر شهیدان سلام بر آمران به معرف و درود بر ناهیان از منکر
  • ایرانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 6
    در اخبار همین خبرگزاری آمده عوامل مقصر در بی حرمتی به این خانم محترمه یزدی دستگیر شدند. خداروشکر پاسخ گرفتند. ان شاء الله جواب محکمی بگیرند.
  • محبوبه عسکری IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    باید جلوی اینگونه بی احترامیها گرفته شود
  • فاطمه حسین پور IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    سلام وعرض ادب باید تمامی افرادی که مرتکب جرم شده اند مجازات شوند.
  • الف IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    تا قانون حجاب به طور رسمی به ارگانها ابلاغ نشه وضع بر همین منوال خواهد بود باید هر چه سریعتر قانون حجاب رو اجرایی کنید تا همه وظیفه و تکلیفشون در قبال اون بدونند و حدود مشخص بشه تا از این حریانات که باعث هتک حرمت نظام اسلامی هست رخ نده
  • گمنام IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لطفاً پیگیری کنید.
  • م ک IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    باید شدیدا با رییس قطار واون مامور برخورد بشه که فکر نکنن خانمای محجبه بی دفاع هستن کاش اون زنا رو میگرفتن همه ی اینا زیردست مصی پولی نژاد هستن آشغالا میخوان همه مردم ایران رو به جون هم بندازن
  • طیبه کرمی نسب IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    سلام، خواهش میکنم با خاطیان این مسئله برخورد بشود. پس دختران سرزمینم که نوجوان هستن باحجاب، نباید ناامید شوند. چون مادرکشور اسلامی زندگی میکنیم. ....به غیرت ریس قطار
  • حلما IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    اصلاً ورا کار باید به اینجاها کشیده بشه چرا از همون اول جلوی بی بند و باریها گرفته نشد چه کسی از این جریان ها سود میبره؟؟؟!!! واقعاً جای تأسفه که تو کشور اسلامی یک شخص به خاطر اعتقادش مورد هجوم قرار بگیره ؟؟؟!!!بایدجلوی همچین آدم هایی گرفته بشه هم رییس قطار باید اخراج و جریمه بشه هم پلیس ایستگاه کاشان هم اون خانم بدحجاب که مثل یه وحشی حمله کرده مگه اینجا باغ وحشه
  • سمیه حسین زاده IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    خدا لعنت کنه مسوولین بزرگواری رو که حمایت از قانون جمهوری اسلامی ایران نمی‌کنند اگه با دوتا کشف حجاب برخورد قانونی میشد حساب کار می‌آمد دست این بی‌حیا های ....
  • معصومه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    سلام با وضع پیش آمده به خوبی می توانی معنی این کلام گهر بار را با تمام وجود حس کرد وفهمید( اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای ترک شود خداوند ظالمان را بر آن جامعه حا کم می کند)‌ این حرکت وقیحانه رئیس قطار وآن خانم بی حجاب به خاطر کم کاری های خودمان در مسئله امر به معروف ونهی از منکر است اگر این سالها در مورد بی حجابی زنان کوتاه نیامده بودیم وبه وظیفه شرعی و واجب خود عمل کرده بودیم شاید الآن کمتر شاهد اینگونه گستاخی توسط افراد بی حجاب بودیم
  • گلابتون IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    سلام باید با رئیس قطار برخورد بشه ومجازات بشه از بس توی اینجور محیطها مسئولین بیدین فراووون شده نمیشود امربه معروف کرد وخودمون هم امنیت کافی نداریم خدا به داد مون برسه بااین همه قصور وطرف ناحق گرفتنها باید کسانی که کمک نکردن وکم کاری کردن مجازات شوند
  • ابوطالب شمسی زاده IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    شدیدا مجازات شود
  • جعفری IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    رییس قطار باید بشکل قانونی تنبیه بشه وازاین معلم مومن ومتعهد دلجویی شود واقعا بجحابی تو کشور اسلامی بیداد میکند
  • راضیه IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    باید. یک فکری برای این موضوعات بشه. اخه کم نیست این اتفاقات. ان شاءالله به سزای عملشون برسن این نامردا. ما حامی این بانوی محجبه ایم و خواستار محکومیت عاملان این قضیه
  • مریم IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لعنت خدا وهمه ملائک به کسانی که خون شهیدان رو نادیده میگیرن وبه اسلام خیانت میکنند چه بیحجابش چه رانت خوار وخائنش وهمچنین اون مسئولی که وظیفشو نادیده میگیره واینجور مملکتمون و مزحکه ی دنیا میکنن۰
  • معصومه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    با بد حجاب ها طبق قانون بر خوردکنند
  • یا زهرا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    درود بر شیر زن یزنی. ریاست به دست کسانی خطاست که از دستشان دست ها به سوی خداست ما از مسولین خواهشمندیم که با این ریس قطار برخورد محکم و قاطعی داشته باشند....
  • زهرا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    ایران کشور اسلامی است پس باید زنان و مردانی که دراین کشور اسلامی زندگی می کنند پایبند به احکام و قوانین شرعی آن باشند هر چند خود معتقد به آن نباشند.
  • el IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    سلام باید هم رییس قطار وهم اون پلیس مجازات بشوند لعنت برهرچی منافق
  • معصومه IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    رییس قطار از کار اخراج شود تا برای دیگر مسولین قطارها عبرت شود
  • دهقانزاده IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    برکنازی رئیس قطار وپلیس درس عب تی شود برای دیگران
  • مصطفی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    حتما باید رسیدگی بشه و رییس قطار از کار برکنار شود.
  • زارعی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    رئیس قطار بی غیرت واون پلیس بی همه چیز باید محاکمه بشن
  • زهره IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    رییس قطار باید اخراج شود تا درس عبرتی باشه برای دیگران ....
  • ام البنین IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    قبل ازهمه بگم که متاسفم واسه اون مسافرین بی تفاوت .بی غیرت و ترسو . و درود خدا بر اون خانمای محجبه که مومن واقعی اینها هستن .خداخیرتون بده وحفظتون کنه که دارید راه شهدارو ادامه می دهید و در آخر لعنت خدا برهنجارشکنان و حامیانشان
  • معصومه حیدری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 4
    حجاب دستور خداست،نترسیم از اینکه محجبه ها کمترند ،خدا باحق است ،من هدیه مادرم (فاطمه زهرا سلام الله علیها)که حجاب وچادر وحیا وعفاف هست را دوست دارم
    • ن IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 3
      کی گفته محجبه ها کمترند؟؟ اون چیزی که کمتره امر به معروف و نهی از منکره... غیرته... عرضه است!!
  • شهروند IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    12 2
    درود بر این شیرزن محجبه یزدی و خداوند بر همه بانیان داخلی و خارجی رواج بی حجابی را لعنت کند و بر مسئولین بی غیرت لعنت مضاعف کند از پول بیت المال می خورند و هیچ غلطی هم نمی کنند
    • بیش IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 2
      بیش باد
  • مجتبی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    شرایطی شده که اجازه هیچ اعتراضی به هیچ قانون شکنی اعم از کارمند بانک و... رو نداری. .....
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    سلام حتما با رئیس قطار و مسئولین بی خاصیت که منجر به بی احترامی به یک خانوم محترم شدند برخورد شود تا دیگر از این غلطا در کشور اسلامی نکنند
  • جعفری رقیه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    درود می فرستم به حیا خانم یزدی و هاشا به غیرت رئیس قطار
  • محدثه IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    سلام وقت بخیر 😲😲😲چه ظلم بزرگی شد در حق این معلم های خوب در حق این آمر و ناهی ها باید اون مسئول قطار برکنار بشه اون پلیس به شدت توبیخ و عزل بشه اون خانم اشد مجازات برای بریده بشه ناگفته نماند اگر میشه اون افراد بی تفاوت رو هم تک تکشون رو توبیخ کنند تا یاد بگیرن باید جلوی کتک خوردن فردی رو بگیرن و از مظلوم دفاع کنن اگه زن خودشون مادر و..خودشون هم بود خوششون می اومد کتک بخوره بقیه فقط تماشاچی باشن؟!
  • ملیحه ضیایی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    لعنت بر اونایی که به جای طرفداری از حجاب به بی حجاب ها اجازه می دهند اینجوری رفتار کنند و درود بر شیر زنان یزدی درود ،امیدوارم خدا تقاص اشتباهاتشونو بده به حق خون ریخته شده ی امام حسین علی السلام
  • م ع از مشهد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 3
    احسنت خدا خیرتون بده ما فرهنگیان مشهد هم هستیم اگه کمکی خواستید در خدمتیم
  • عقیق IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    عوامل قطار خیلی راحت بدون مشاجره میتونستن از همچین واقعه ای جلوگیری کنن ، متاسفانه بیرگی و بی غیرتی بیداد میکنه، درود بر همچین بانوی عفیف و پاکی که یک تنه جلوی اعتقاد و دین خود ایستادگی کرد ، خدا امثال این بانو رو زیاد کنه ان شاءالله ، و امثال عوامل قطار و زنان بی حیا رو هدایت کنه
  • مسافر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    خدا ایشون رو حفظ کنه و امثال شون روزیادکنه. مطالبه ما اجرای قانون عفاف وحجابه.
  • اعظم کردی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    درود بر بانوی شجاع یزدی و درود بر همه بانوان باحیا و محجبه سرزمینم، ما مدیون شهداییم، رئیس قطار و پلیس قطار باید باید توبیخ بشن
  • م حسینی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 4
    سلام وادب. شجاعت خانم جعفری قابل تحسین هست وامیدواریم که مسئولین به با چنین افرادی خاطی چه از نطر بی حجابی وچه نظر مسئولین بی تفاوت به بد حجابی برخورد قانونی داشته باشندوبرگدی شاهد اتفاقات خوبی در زمینه حجاب وامنیت وکشورمون باشیم
  • یاس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    تف به حیثیت و شخصیت اون نامردی که به فرزند شهید توهین وجسارت می کند اگر شما نامردها پست می گیرید به خاطر امنیتی است که شهدا براتون فراهم کردند دختران بزک وعریانی که اواره خیابان واماکن و همه جا هستند وچشمان هرزه وکثیفی که دل بسته این لجن ها هستند خودشان هم از جنس اینها هستند
  • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    تا پای جان برای مقابله با منکرات می‌ایستیم چرا باید دادگاه و پلیس و مسئولان نظام که خود باید انقلابی باشند اینگونه برای رأی جمع کردن و فالوور جمع کردن به حکم خدا بی‌احترامی می‌کنند؟ کی شما رو مسئول کرده برای خودمم پیش آمده به هر جا رفتم پیگیری نکردن نه بسیج و ستاد و...
  • خواهر شما IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    باید اشد مجازات را اعمال کنند ،ماموران قطار وراننده واون پلیش قطار کاشان واون بد حجاب ها را باید به دادگاه بکشند و تنبیه بشوند ودر رسانه ها باز گو کنند، اگه چند بار در ملا عام شلاق می خوردند و همه می دیدند ،دیگه هیچ کس جرات جسارت وتوهین پیدا نمی کردن .
  • باولایت تا شهادت IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 4
    ان شاالله تا برکناری چنین مسئولین خائن به نظام ادامه دهید ماهم حامیتتون میکنیم خدا قوت اللهم عجل لولیک فرج
  • F.m IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    با سلام حتما باید با مسوولینی که به قانون جامعه اهمیت نمیدهند برخورد شود حجاب نیز قانون جامعه ماست
  • فاطمه فیضی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 4
    افرین به این معلم محجبه که درراه خدا جهاد وفداکاری میکنید کاش همه خانم های محجبه این شجاعت وجسارت شمارا میداشتن مابه داشتن چنین معلمانی افتخار میکنیم
  • زینب IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    رئیس قطار و پلیس قطار باید اخراج و محاکمه شوند تا هم امنیتی باشه برای قشر محجبه و هم درس عبرتی برای بقیه
  • پور علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    معلوم میشه رئیس قطار بی غیرت است و شاید خانواده خودش هم بی حجاب هستند.
  • شهربانو رضاپور IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    قانون هر کشور و جامعه ای الزامی است رعایت شود و حجاب که یک حکم شرعی واجب است و جز قوانین جامعه اسلامی است باید رعایت شود باید با مسولین قانون شکن مثل رییس قطار و پلیس راه آهن کاشان و آن زن بی حجاب برخورد سختی شود که دیگر که دیگر این گونه معرکه گیریهاشون جمع شود
  • مظفراحمدیازایلام IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    واقعا کار درست میبایست از ان بزرگواری که حکم تعلیق داده تشکر کرد دوم به ان بزر گوارانی که تازیانه قانون در اختیار دارند حکم تند تر ومجازات بیشتری بدهند
  • فاطمه IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    ان شاءالله فريضه واجب امر به معروف و نهی از منکر احیا شود تا شاهد این بی حرمتی ها نباشیم الهم عجل لولیک الفرج
  • علیرضا رضایی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    اولا خدا لعنت کند مسولیتی را که چنین مسائلی را متوجه میشوند و به شدت با عاملینش بر خورد نمی‌کنند اگر بنا بر بی قانونی باشد ما از دنیا و جانمان بخاطر عقاید و دین مذهبومون راحت میگذریم و اون خانومای لحن و بی حجاب و اون ریس قطار و پلیس بی غیرت اون جایگاه را مجازات اسلامی میکنیم پس بهتر است قوه قضاییه حال که برایش همه چی روشن شده اشد مجازات را برایشان در نظر بگیرد احساس میکنیم هم به عقاید و مذهبمان هم به ناموسمان اهانت شده وباید شدت برخورد و مجازات چنان باشه که دیگر هیچکس به خودش جرات نده در مملکت اسلامی رعایت شرع اسلامی را به تمسخر بگیرند
  • 4459320665 IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    41 3
    سلام درود بر شیرزن ایرانی مطمئن باشید امر به معروف ونهی از منکررا به خاطر توهین به شما بانوی محجبه جدی تر ومحکم تر دنبال خواهیم کرد و اکیدا از مسئولان کشور درخواست مجازات مسئول قطار راداریم
  • نظری IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    مسئولین لطفا برخورد قاطع داشته لاشن با هنجارشکنان حمایت از امران به معروف و ناهی از منکر باید در دستور کار سه قوا قرار گیرد
  • زهرا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    باید برخورد شود مرگ بر دشمنان اسلام
  • حمیده IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    درود بر شرف بانوی محجبه ایرانی که پاسدار خون شهداست.
  • لیلاغلامی0 IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    واقعا متاسفم تو کشور شیعی با قانون حجاب چرا خانم محجبه نباید امنیت داشته باشه
  • مهیار IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    رئیس قطار باید برکنار شود لعنت بر مسولین بی مسولییت
  • طالبی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    احسنت به همچنین خانم هایی ولعنت به رئیس قطار واون پلیس نامرد
  • یا مهدی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    ان شالله هرچه سریع تر به این قضیه رسیدگی بشه تا درس عبرتی باشه برای رئیس قطار ومابقی عوامل مثلشون ....
  • م IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    افسوس عده ای به عمد دارن آب به آسیاب دشمن می زند. دشمن واقعی در بین خود ما هست. باید جوابگویی این رفتار باشند نگذارید خون شهدا پایمال شود.
  • sane IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    اعوذبالله من الشیطان الرحیم شیطان در همه لباسی ظاهر میشه در همه مسولیت وپست و مقامی......علی لعنت الله علی قوم الظالمین
    • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 4
      رییس قطار باید از کارش عزل شود و حجاب امر خداست و باید در جامعه اسلامی از آن دفاع شود
  • بیات IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    خدا لعنت کنه اون رئیس قطار و تمام مردهای بی غیرتی رو که از زنان بی حجاب دفاع می کنن.
  • صادقی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    خدا لعنت کنه این ادم هایی که پا روی خون شهیدای ما میزارن. تک تک این ادما باید در برابر شهدا پاسخگو باشن. رئیس قطار باید اخراج و مجازات بشه همچین ادمی لایق خدمت کردن نیست باید مجازات بشه تا برای بقیه هم درس عبرت باشه واقعا متاسفم برای بعضی از مردم کشورم که بی حجابی رو انتخاب میکنن و به انتخاب خودشون هم افتخار میکنن این ادم ها جز این که اشک مادر و همسر و فرزند شهید رو در بیارن کار دیگه ای بلد نیستن درود به این شیرزن یزدی💛
  • مج IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    درود برشرفت غیور زن ایران
  • بهرام IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه همگان است اما مسئولین در قطار و کلا هر کس که مسئولیتی دارد نباید بی تفاوت باشند و این مسئله حتما باید پیگیری شود
  • فاطمه IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    امروز روزی که ما خانم های چادری باید جای بدحجاب ها وارد کلانتری بشیم به دلیل حجاب خیلی جالبه غرب زده در حد المپیک
  • ز _الف IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    درود بربانوانی که زینب وار در راه دین و مکتب ایستاده اند
  • اطهری IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    لطفا قاطعانه برخورد شود تا شاید عده ای بفهمند که حجاب داشتن وامربه معروف ونهی از منکر جزء قانون جامعه اسلامی هست وقانون را باید همه رعایت کنند. لطفا مسئول مربوطه را برکنار کنید تا بدانند که باید بر پایه قوانین جامعه کار کنند .
  • فاطمه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    هرچه زودتر این ریشه بی حرمتیها رو بخشکانید وبا رئیس قطار برخورد جدی بکنید
  • ساره امینی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    باید حتما با رئیس قطار ومسئول قطار وهمچنین خانم بیحجاب که حمله کرده وخانم محجبه را کتک زده برخورد قاطع وقانونی بشه.حتما یه قانونی برای مبارزه با بدحجابی ودفاع از امرین به معروف بگذارند.به امید روزی که دیگه شاهد چنین اتفاقات تلخ نشیم
  • ستاره IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    امان از ستون پنجم ... همیشه ضربه از دشمن نیست گاه خودی خنجر از پشت میزند
  • شیرین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    سلام لطفا با مسئولین قطار و همان پلیس قطار برخورد جدی شود تا دوباره شاهد این هتک حرمتها به دیگر خواهران محجبه که آمر به معروف و ناهی از منکر هستند و موارد منکرات رو به مسئولان اطلاع می‌دهند، نباشیم.
  • نجمه دانایی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    واقعا مسئول قطارهای توبیخ شود
  • زهرا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    واقعا خجالت داره, دیگه احترام محرم رو هم نگه نمیدارن, بیشتر از همه اون به اصطلاح مسئولینی که ذره ای قانون کشور براشون اهمیت نداره مقصرن, اگه همونطور که توی پارک های تهران به چادر زدن مسافرا حساس هستن به بی حجابی مطلق هم حساس بودن, هرگز شاهد این افسار گسیختگی مضحک نبودیم. شرم آوره
  • دختر ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 4
    شهید مطهری میفرمایند: اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات متمدن ترینند. فکر میکنم حیوانات باید مذاکره و آداب سخن را بیاموزند چون برخی از افراد دارند جای حیوانات را میگیرند...
  • فضه سرداری IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    باید ازورد افراد بی حجاب به داخل مکانهای عمومی جلوگیری کنند تا شاهد بی حرمتی به خون شهدا نباشیم واقعاپوشش بعض از خانم خیلی خجالت اوره ومناسب شهرما نیست یزدی که حسینیه ایران است
  • عبدالله IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 4
    با سلام و وقت بخیر باید با خانم بدحجاب ، رییس قطار ، مأمور ایستگاه کاشان و تمامی افرادی که در این قضیه به بانوی یزدی توهین کرده اند ، هر کدام به مقدار اهانتشان ، برخورد جدی شود تا مایه ی عبرت برای دیگران شود و دیگر کسی به خودش اجازه ی توهین به خانم های باحجاب را ندهد .
  • زهره IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    بایدرئیس قطارمجازات شود تادرسی برابقیه شود که باخانمهای محجبه درست برخوردکنند
  • مرضیه IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    خواستار برخورد با خاطیان قانون هستم
  • اعظم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    درودبربانوی محجبه لعنت به بی حجابی دمت گرم خانم
  • مهدیار IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 17
    بانوی شجاع یزدی کار بسیار شجاعانه ای کرده...محیط اجتماعی متعلق به همه استوهیچ کس حق نداره با بی بند وباری باعث سلب آرامش کسی بشه...لذا به شدت خواستار برخورد قانونی با تمامی عوامل این حادثه هستم...اعم از رئیس قطار و زن بی حجاب خاطی و......
  • قوامی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 5
    درود بر آن شیرزن که استقامت کردند از مسئولین خواهان پیگیری مجدانه این چنین قضایایی هستم واقعا بدحجابها آنقدر وقیح شده اند که درسته آدم رو قورت میدند زیرا که میدان را باز میبینند و جرءت و جسارت بی حیاییشان زیاد شده خواهات برخورد با بی قانونی اینها هستم.
  • رضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    ما هرچی می کشیدم از دست مسیولین بی تفاوت می کشیدم. حالا کار به جایی رسیده که طرف مسوول با وقاحت طرف باطل رو میگیره. اگه این رییس قطار برکنار نشه، شاهد حوادث خیلی بدتری خواهیم بود
  • زهرا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 5
    سلام باید به طور جدی در خصوص حمایت از بانوان محجبه و برخورد با بدحجابی از مسئولان مطالبه و همه اصناف توجیه بشن
  • فرزانه زيدآبادی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لعن الله علی القوم الظالمین
  • اکبر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 4
    سلام مسئولین قطار را باید نقره داغ کنند تا عبرتی باشه برای دیگران
  • گمنام IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    واقعا که افسوس برای بعضی از مسیولین مخصوصا این مسئول پلیس راه آهن و قطار. تف به شرف بعضی ها به خاطر پایمال کردن خون شهیدان. ما از حق دفاع میکنیم و تا پای جون پای حق ایستادیم
  • فاطمه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 6
    سلام. عجببب...پس اینقدر وقیح شدنببینم اگه تو اون قطار دزدی هم می‌شد همین عکس العملی داشتن؟ بی قانونی قانونیه دیگه چ فرقی میکنه کشف حجاب باشه یا دزدی. که البته کشف حجاب و انر به منکر بدتر از اونه...متاسفم که میبینم هم وطنان اینقدر زود گول منافقا و وطن فروشا رو میخورن
  • جلیل TR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 3
    سلام من هم جانباز جنگ هستم و۲۰ ماه سابقه جبهه دارم البته وظیفه ام بود که از کشورم و ناموسم دفاع کنم اگر من هم مثل این خواهر نجیب قدرت در جامعه داشتم .دزد خانه ام که کلیه طلاهای همسرم را در سال ۹۳ اطمینان دزدید ومدارک محکم هم داشتم و دزد را گرفتم ولی با پارتی بازی آزاد شد. ودستم به هیچ جا نرسید .ای کاش دوستی من با انقلاب بعلت فساد اداری خراب نمیشد
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 33
    یاد سیلی خوردن حضرت زهرا افتادم وخیلی دلم شکست و گریه کردم آن شالله که حق شما توسط مسئولین شیر پاک خورده گرفته بشه
    • قیاس مع‌الفارق! IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      37 5
      از قیاسش خنده آمد خلق را، کو چو خود پنداشت صاحب دلق را // کار پاکان قیاس از خود مگیر، گرچه ماند در نبشتن شیر و شیر // جمله عالم زین سبب گمراه شد، کم کسی ز ابدال حق آگاه شد // همسری با انبیا برداشتند، اولیا را همچو خود پنداشتند // گفته اینک ما بشر ایشان بشر، ما و ایشان بستهٔ خوابیم و خور // این ندانستند ایشان از عمی، هست فرقی درمیان بی‌منتهی // هر دو گون زنبور خوردند از محل، لیک شد زان نیش و زین دیگر عسل // هر دو گون آهو گیا خوردند و آب، زین یکی سرگین شد و زان مشک ناب // هر دو نی خوردند از یک آب‌خور، این یکی خالی و آن پر از شکر // صد هزاران این‌چنین اشباه بین، فرق‌شان هفتاد ساله راه بین // این خورد گردد پلیدی زو جدا، آن خورد گردد همه نور خدا // این خورد زاید همه بخل و حسد، وآن خورد زاید همه نور احد // این زمین پاک و آن شوره‌ست و بد، این فرشتهٔ پاک و آن دیوست و دد // هر دو صورت گر به هم ماند رواست، آب تلخ و آب شیرین را صفاست // جز که صاحب‌ذوق کی شناسد بیاب، او شناسد آب خوش از شوره آب // سِحر را با معجزه کرده قیاس، هر دو را بر مکر پندارد اساس // ساحران موسی از استیزه را، برگرفته چون عصای او عصا // زین عصا تا آن عصا فرقی‌ست ژرف، زین عمل تا آن عمل راهی شگرف // ... (مثنوی مولوی، دفتر اول، حکایت بقال و طوطی)
  • ملیکا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 10
    همه اینها برمیگرده به اینک مسئولینی ک رییس قطار وارادرات و ارگانها مختلف رو مدیریت تعییندمی کنند انتخابشون درست نیست والا وقتی ما مسلکان هستیم و کشورمون اسلامی نیاز به افرادی داریم ک کارش رو طبق قانون و دین اسلام انجام بده و جوانب حق و عدالت و چیزی خداوند و ائمه از ما خواستند رو در نظر بگیره.وقتی در کشور اسلامی زنذگی میکنیم و در کشور اسلامی مسافرت میکنیم باید قانون و دین هم اجرا بشه و باید بپذیریم... قطار مکان عموی هست نه متزل شخصی.. وقتی وارد جامعه میشیم پس رعایت حجاب و عفت و حیا چه برای زن چه برای مرد لازم هست... وقتی مسولین و رییس و... کوتاهی کنند و جوانب دینی رو در نظر نگیرند و طرفدار باطل بشند دیگ وای به حال بقیه افراد... از مسئولین بالاتردر خواست میکنیم ک قانون درمورد رییس این قطار و اونهایی ک درجامعه و دین خیانت و نامردی میکنند اجرا بشه تا همه افراد خداترس و عدالت خواه و دیندارو با حیا و باغیرت بدونند دین اسلام دین حق هست نه باطل و هرکجا پای حق پیش بیاد تنها نیستند و به امور رسیدگی خواهد شد... بی حیایی و بی عفتی و بی غیرتی پا گذاشتن روی خون شهدا و ضایع سدن حق مادرانی هست ک شب و روزشون با نگرانی سر میشد و اغ لچه هاشون رو دلشون گذاشته شد... امام زمانم (عج) شرمنده ایم ک بارفتار و گناه و طرفدار باطل دلتون خون میشه و باعث تاخیر شما میشیم
  • ملکه ملک ثابت IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 5
    در جمهوری اسلامی بعد از ۴۲ سال و این همه خون شهیدان بسیار متاسفم که ارزش ها باردیگر عوض شد ه ودشمن همین را میخواهد چرا باید افراد بدحجاب از امکانات و امنیت این کشور که متعلق ب خون شهیدان است این گونه استفاده نمایند ودر مورد ریسی قطار نیز باید تصمیم قاطع گرفته شود
  • زهرا IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    از مسئولین قاضی داریم به شدت با رئیس قطار و خاطیان برخورد شود اگر خدای ناکرده به دلیل بی توجهی مسئولین باز هم شاهد این اتفاقات باشیم امنیت جامعه به خطر خواهد افتاد اللهم عجل لولیک الفرج
  • مریم شمس الدین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    سلام باید با چنین عمل شنیعی به شدت برخورد بشه و افرادی که باعث این کار و حمایت کننده از این عمل قبیح باید به شدت مجازات بشن
  • ستاره IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 10
    اول اون رئیس قطار و توبیخ و اخراج کنند و یه چند وقتی مأمور امر به معروفش کنند و دوم باید بیاد جلوی همه از آن خانم عذر خواهی کنه سوم دیگر مسئولان ی که بی تفاوت بودند مجازات بشند من نمیدونم چرا دولت و ماموران دولتی به قانون عمل نمیکنند مگر حجاب جزو قانون جمهوری اسلامی نیست مرگ بر منافقین داخلی مرگ بر ظالمین مرگ بر مسئول بی تفاوت
  • Motahar IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    دم بانوهای یزد گرم ..ان شالله ک خدا برکت بده امثال شمارو برای کشور ..
  • مینا مسعودی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    چرا باید یه رئیس قطار انقدر خیالش راحت باشه که هیج نظارتی نیست و راحت هر کاری میخواد بکنه، اصلا با این شرایط قطار دیگه برای خانم ها امن هست؟شاید رئیس قطار با خیلی از مسائل مشکل نداشته باشه
  • دایی حسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    12 6
    ای کاش به اون درجه از فهم و شعور برسیم که در یک جامعه هیچ دلیلی نداره همه مثل هم باشیم و همانطور که کسی به شماها نمیگه چرا حجاب دارید ، شماها هم اینقدر شعور داشته باشید که به پوشش دیگران احترام بذارید و یا حداقل دخالت نکنید. به خدا حجاب داشتن نشانه عصمت و پاکی کسی نیست همانطور که بی حجابی نشانه بی حیایی نیست.
  • فاطمه IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    متاسفانه وقتی مسوولین نسبت به اجرایی قانون حجاب در دستگاه‌های اجرایی و محیط کاری اهتمام ندارند دولت به دولت مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنن که کارشون رو از دست ندن جوری شده که منه چادری انگار جرم کردم نه کسی که قانون رو زیر پا گذاشته
  • فرشته IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    با سلام باید گفت اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید
  • حبیبه سادات IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    باید از این بانوان محجبه حمایت بشه و مسئولین بی کفایت به جزای کارشون برسن
  • مهدیار IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 19
    دیگه خسته شدیم از بد حجابی و بی حجابی انگار ما محجبه ها مرتکب گناه شدیم وقتی از خونه میریم بیرون اون مسئولینی که از گناه بزرگ بد حجابی حمایت میکنن حتما ذینفع هستند برید ببینید چه خانواده هایی که به واسطه بد حجابی بعضی خانمها زندگیشون به کام مرگ رفته چه خانمهایی که به واسطه زنهای رنگارنگ بد حجاب پیش همسرانشان تحقیر و چه زنهای محجبه ای که مردانشان از آنها دلسرد شده اند و چه .... از درد بد حجابی و بی حیایی و برهنگی و نیمه عریانی زنان و مردان بی غیرتشان کدامشان را برایتان بگویم ... فریاد فریاد فریاد به داد محو این گناه کثیف و پلید برسید
  • 15:00 IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    باید به طور جدی و سریع برخورد بشه با زن بد حجاب و رییس قطار
  • سکینه IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    سلام علیکم افرادی که آب به آسیاب دشمن می ریزند باید محاکمه شوند در مملکت اسلامی زندگی می کنند وبرای یزیدیان شمشیر می زنند
  • حلیه سادات IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    واقعا متاسفم براتون، خانم جعفری فقط امرو به معروف و نهی منکر کردند خوب وقتی گوش نمیدین و حجابو قبول ندارین چرا وحشی میشین و اینکه رئیس قطار نباید بی احترامی کند و مسئولن باید مشکل رو حل کنند بد تر میکنن
  • بی نشان IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 5
    پیگیری قطعی و جدی را خواستاریم
  • ن FR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 1
    لطفا دوباره برای حواس پرت کردن مردم، داستان و سناریو نسازید. فعلا مسلمان و پیروان سایر ادیان دیگر باید تلاش کنیم اقتصاد رو درست کنیم که همه بتونن درست ازدواج کنن. مملکتی که ازدواج در آن کم باشه، خانه فساد هست و با چادر و ... هم از فساد در نمی یاد.
    • علیرضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 7
      انگار توجه نکردی این داستان وسناریو نیست وهمه زندگی فقط اقتصاد نیست...!!!
    • صالح IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 7
      فکر میکنی برای حواس پرتی مردم داستان سرایی شده؟؟؟!!!
    • مبین IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 7
      اینهمه کشور شهید نداده که به یک خانم متدین محجبه فرزند شهید بی حرمتی بشود. ومسئولین قطار هم با بی حجاب هماهنگ باشند.
  • سیده طاهره نوروززاده IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    من موافقت خودرا با نظرات خانم محجبه ودختر شهید صددرصد اعلام می کنم وتا پای جان ایستاده ام ورئیس قطار وپلیس قطار باید اخراج شود تا درس عبرتی برای دیگران شود
  • اعظم IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 7
    لعنت به اون کسایی که تابع بی حجابی هستن انشاالله که شهدا رسوا وبی آبروش کنه وروبروز ذلیل وذلیلتر بشن
  • مهدیار IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 29
    حالا اینها خبرشون به گوش رسانه رسیده بعضی خانمهای مظلوم که فحش و دشنام به مادر و عزیزانشون رو از دهن این بد حجابهای از خدا بی خبر می‌شنوند و بی احترامیهایی که بهشون میشه و صداشون به هیج جایی نمیرسه چی دیگه از این همه بی حجابی و بد حجابی خسته شدیم ..... نامرد از خدا بی خبر قیامت همین بد حجابها اول یقه تو رو میگیرن که تو راه رو برای این همه گناه برای ما و دیگران باز کردی ننگ بر بد حجاب ننگ بر شل حجاب ننگ بر بی حجاب مرگ بر مسئول بی تفاوت شاید تو هم نفعی از بد حجابی میبری بی غیرت ننگ بر زنان رنگارنگی که نظر مردان زن دار رو می‌دزدند و مردان رو از زنان محجبشون دلسرد میکنن بد حجابی بد دردیه بد زنان مظلومی که از این بد حجابها زخم دیدن و هیچ کس هم خبر از درد دلشون ندارن ما روز قیامت از بد حجابها راضی نمیشیم خیلی ظلم میکنن
  • رمضانی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    با بی تفاوتی خودمان بود که متأسفانه جمعیت بی حجاب ها زیاد تر شده و احساس قدرت می کنند.
  • امنه اسکندری IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    تصویب قانون مبارزه با بی حجابی
    • اجرای قاطعانه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 4
      قانون بحمدالله هست بایستی جدی تر و قاطعانه اجراء بشه
  • آ IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    مسئولین باید وارد کار شوند برا مقابله با بی حجابی، صدا وسیا کار کند و فرهنگ سازی کند،سلبیریتی های ...رو مهار کنند، فضای مجازی رو هم در داخل کنترل کنند.همین.
  • ب.سليماني IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    تقاضای رسیدگی به حقوق این خانم عزیزیزدی روداریم بایدعوامل منافق به سزای اعمالشون برسن.
  • جانم فدای رهبر FR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    درود بر شرف معلم یزدی ، انشالله رییس قطار خاین به سزای عملش میرسه ،
  • فرشته رادنیا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    من هم از خانم محجبه وفرزند شهید حمایت میکنم وبا بی حجابی سرسختانه مخالفم وخواستار برخورد قانون با بدحجابها هستم
  • زهرا ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    به نظر من باید به طور قاطع رسیدگی شود و رئيس قطار بر کنار شود
  • بینام IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    اولا لعنت خدا به همه کسانی که پاشون رو روی خون شهدا گذاشتن واز این مملکت سو استفاده میکنن بعد هم ما نمیدونیم چرا این افرادی که قانون رو قبول ندارن چرا باید سر کار باشن واینجور مانند یه منافق از پشت خنجر بزنیم خواستار برکناری این افرادهستیم واز دولتمردان توقع بیشتر از این داشتیم
  • فرزند جانباز IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 3
    رییس قطار مقصر نیست و مقصر بالا دستی ها هستند ،چون رییس قطار به بی حجاب تذکر بده جریمه از سمت شرکت و تذکر هم نده این داستان و امثال این داستان.رییس قطار عملکرد درستی داشته و طبق شرح وظایف اعلامی از بالادستی ها عمل کرده
  • زهره IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 4
    همه بایددست به دست هم بدیم تاریشه بیحجابی بخشکه.مخصوصادولت.که دستش خیلی بازه ومیتونه کاری کنه که این بی حئائیها وبیحجابیهاتموم شه
  • فرشته علیزاده IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    متاسفانه در کشور اسلامی ما قشر مذهبی وخانواده های شهدا داریم روز به روز محدود تر میشیم.خیلی جاها دیگه از ترس وضع بد حجاب نمی رویم.کنار دریا شده جایی برای هرزه ها.شهر بازی و.....پر شده از بیحجاب ها😔 ومافقط برای رعایت حال همسرمون که نیاز نباشه دائم نگاهش رو کنترل کنه نمیریم.یا غیر بیحجابی پر شده از موسیقی مبتذل که این هم دلیلی برای نرفتن ما به این مکان هاست در حالی که این کشور با خون شهدا به پیروزی رسید و با تلاش قشر مذهبی هنوز پابرجاست
  • حسینی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    چقدر بعضی از گروه های مخالف قوانین و دستورات مملکت جمهوری اسلامی ایران وقیح شده اند که گستاخانه در روز روشن از بزرگ تا کوچیک بدون ذره ای ترس به مخالفت و ستیزه با آن برمیخیزند
  • رویا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    احسنت.اجرتان با حضرت زهرا.مرگ بر بی حجاب وطن فروش.جیره خور اجنبی
  • فاطمه IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    احسنت به غیرتت خواهر مدیون خون پدرت و شهدای دیگر نیستی .کاش همه ی فرزندان شهیدان مثل شما غیور باشند و پایبند
  • حسن IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    درود بر این شیر زن
  • مژده IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    آفرین به غیرت این خانم که بی غیرتان باید سر بگذارن و بمیرن
  • صدیقه دهقان IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 4
    واقعا از یک ایرانی زشت هست که طرفدار بی حجاب باشد اون هم یه مسئولی که خیلی افراد اون شخص براشون مهم هست باید رییس قطار توبیخ شود واز مسئولیتش خلع شود
  • من IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    واقغگعا که به بعضیا واقعا باید به درستی امر به معروف کنیم
  • دهقان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 2
    بایداون خانم وحشی وبی دین و اون مسئول قطاربه اشد مجازات برسند تا دیگه در کشور اسلامی چنین وقیحانه رفتار نکنند
  • مهدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    ایشون اقدام به عکس گرفتن از اون خانم کردن که این کار برخلاف قانون هست و رئیس قطار از این نظر حق رو به اون خانم دادن. کار رئیس قطار کاملا قانونی و درست بوده.
  • Sa10 IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    چقدر وقیح شدن هر چی هیچ کس تذکر نداده اینها پرو تر شدن به خودشون اجازه تعرض به چادر یک خانم رو میدن برای چنین موجودات وحشی باید گشت ارشادی باشه تا از حقوق مردم دفاع کنه وقتی برخوردی نباشه هر کی هر غلطی بخواد میکنه
  • عصمت IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    صد آفرین . بسیار کاری درستی است.
  • زهرا حاجی ابوالحسنی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    به نظر من با چنین رئیس قطاری باید برخورد جدی بشه که به خودش چنین اجازه ی میده که به بی حجابی دیگران دامن بزنه عوض اینکه مدافع حقوق خانم محجبه و خانواده شهدا باشه که از جونشون گذشتن تا ما امنیت داشته باشیم با اونا هم در اوفتاده و خانم بی حجاب هیچ حقی نداشته که به این خانم حمله کنه ننگ بر شما بی حجاب ها
  • سلیمانی ام IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 9
    مشکل اینجاست که این گونه افراد هنجار شکن جسور شدن از دزد ها در جلوی چشم مردم تا این وحشی ها احساس امنیت کردن میزنن و در میرن باید به آنها اعلام کرد زمان بزن و در رو تمام شده قانون باید با شدت برخورد کند والا اینان همچون سگ هار رفتار میکنن امنیت نباید از بین برود والا قانون برای چیست آنهم برای قشر شریف که بهره ها دارد برای مملکت
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    مقصر نهادهای نظارتی هستند... اگریه بار محکم. برخوردکنند دیگه اتفاق نمیفته.. من باخانم. بدحجاب کاری ندارم... ولی رئیس قطار، مسیول قطلر، نگبهان راهن کاشان درایام محرم، هرغلطی دلشان خواست میکنند وتوهین به خانم. باحجاب را باافتخاروصدای. بلند داد میزنن،،، یه خانم. بی حجاب شاید نفوذی باشه، شاید ازطرف گروههایی باشه، شاید...، وقتی این حرکات مسئول رامیبینه، پرروتر میشه... اگر همین سه چهارنفری که درقطار وایستگاه زراضافی زدن را برکنارکنند وتودهن کثیفشون بزنن، اتفاقات اینجوری کم میشه.
  • فقط خدا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    15 6
    متاسفانه وضع بی حجابی و بد حجابی فوران شده، در قیامت از هر کسی بگذرم از بی حجابان نمی گذرم چون باعث بهم ریخته شدن زندگی خیلیا شدن
  • اکرمی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    40 3
    خواستار برخورد جدی با رئیس قطار هستیم . مشکل بیحجابی در کشور مسئولان خائنی هستند که در چند سال اخیر غیرتشان را فدای پول وشهوتشان کردند. ما خواستار برخورد با عاملان صنعت مدلینگ هستیم.
  • فاطمه IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 4
    لطفا با رئیس قطار به شدت برخورد کنید تا از این به بعد جامعه برای ما ناامن نشود و دیگران هم مثل او برخورد نکنن که اینطور فاتحه امنیت خوانده خواهد شد
  • فاطمه IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    عوامل ایجاد این عمل زشت و پلید باید جواب گو باشند. هم ريس قطار و هم خانم های بدحجاب و هم پلیس کاشان
  • بانو مزیدی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    باسلام از شما تقاضا داریمکه به صورت حدی این قضیه را دنبال کتید و با خاطیان برخورد قانونی شود تا دیگر هیچ مسئولی یا زن بی حیایی به خود اجازه ندهد به ساحت مقدس حیا و عفاف تجاوز کند.
  • ام الحسین IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    لطفا زودتر پیگیری کنید
  • ساحل IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 6
    سلام بازم خدا خیرشون بده پیگیری و شکایت کردند معلوم نیست چقدر از این جور اتفاق ها برای خانم های محجبه و مظلوم می افته و نمی دانند به کجا شکایت کنند
  • نجمه IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    خدابه همه زنان و دختران جامعه حیا وایمان عطا کند دیدن بد حجابیها برایمان عذاب است
  • زهرا ملاحسینی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 9
    به نطرمنم باید همچین آدم ها از کار برکنار بشن حقوق میگیرن بر علیه اسلام وانقلاب کارمی کنند جای تاسف است که الآن اینجور بی حجاب ها وبد حجاب ها تو جامعه جولون میدن وکسی کاری نمیتونه انجام بده خدا لعنتش کنه
  • ل محمدی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    واقعا خیلی خجالت دارد در کشور اسلامی و شهید پرور این جور از بد حجاب حمایت میشود واقعا مایه خجالت هست، ریس قطار باید برکنار شود
  • فاطمه زهرا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    چرا واقعا به یک عده زن بی حجاب افسار گسیخته بی حیا اجازه جولان داده میشود. باید قاطعانه تر با این افراد برخورد کرد. تا اجازه هر کاری نداشته باشند.
  • یاس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    لعنت بر مامورین خطا کار قطار
  • ایرانی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    واقعا مایه تاسف وخجالته برا زن یا دختری که خودشو درملاعام نمایش میده چه کمبودی داری؟ خدا همیشه ناظر بر اعمال ورفتار ماست ننگ بر زنان ومردان بی‌غیرت
  • فاطمه IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 7
    من هم به عنوان یک زن محجبه میخوام که هم اون خانم بی حجاب بی تربیت و هم رییس و سر مهمان ..... را بدون ملاحظه تنبیه و رییس قطار از کار برکنار شود و همچنین اون مامور نیز توبیخ و بدون ملاحظه تنبیه شود
  • ن.ح IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 9
    باید با جد با مسئول قطار و دیگران مسئولان دراین زمینه برخورد شود.
  • زهرا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 6
    درود بر غیرتت روح پدر شهیدتان شاد و همنشین ابا عبدالله الحسین علیه السلام. خدا قوت دلاور. معلم عزیزم موفق باشید ❤️ به امید ظهور امام زمان و نابودی باطل هر چه زودتر.
  • زهرا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 11
    متاسفم برای تمام دست اندر کارهای قطار متاسفم
  • رحمت الله شاه حیدر IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 8
    باسلام وعرض ادب باید باکمال تاسف عرض کنم که براثر بی توجهی وناکارامدی مسولین فرهنگی وعدم حمایت قانونی از کارکنان دولت و مردم انقلابی که در مسیر امر به معروف و نهی از منکر تلاش میکنند روز بروز شاهد ظهور و بروز اعمال شیطانی و افراد شیطان صفت در جامعه هستیم که بهتر است در این خصوص تصمیمات جدی تر و سنجیده وحساب شده تر اتخاذ شود چون دیر زمانی است که شیطان با تمام توان خود پیدا و پنهان وارد صحنه شده وخیلی از سنگر های خانواده ها را فتح کرده و ستتونهای جامعه اعم از بانوان و آقایان وبعضا حتی پیران را باخود همراه کرده است واین ضایعه مهم باید با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه وصرف بودجه فرهنگی متناسب در دراز مدت جبران شود
  • شهناز میرزایی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 11
    هر مسئولی که خلاف قوانین اسلامی و قوانین ایران که یکیش هم داشتن حجاب هست رفتار کنه باید از سمتش کنار گذاشته بشه تا درس عبرتی باشد برای دیگران.امروزه ارزشها را میخواند بی ارزش کنن.لعنت خدا و رسول بر مسئولین خیانت کار.
  • م خانی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    خدا لعنت کند اون کسانی ک قصد خراب کردن انقلاب وجامعه پاک خانواده رو دارند وکسانی ک با آنها همکاری میکنند ویا در برابر گناه آنها سکوت میکنند .ای ک دستت میرسد کاری بکن در این شیها روزهای عاشورایی برای تسلی دل حضرت زهرا سلام الله علیها .
  • محمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 11
    بهائیت داره کار خودش رو انجام می‌ده در ادارات نفوذ داره با ماهواره تبلیغ می‌کنه مسئولین ماهم که ......
  • مژگان کشتی ار IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    72 10
    باید پیگیری جدی بشود
    • حکیمه میرزایی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 2
      حتما باید درکشورمان قانون اساسی بی کم کاست اجراشود این حوادث در پی عدم اجرای قانون جمهوری اسلامی ایران است. حمایت میکنیم از بانوان محجبه وبرخود با کسانی که کشف حجاب کردندوقانون رو رعایت نمیکنند
  • عبداله IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    خداقوت به فرزند شهید که الحق و الانصاف پاسدار خون باباش ودیگرشهدای وطن مان هست. اخراج چنین مسئول بی کفایتی؛وبه سمع مردم نتیجه رو برسانند. متاسفانه پلیس در چنین مواردی شبیه درخت بیدی هست که به هر طرف می وزد. چنین پلیس باید تنزل پستی داده بشه. ننگ بر منافقینی که گرگ درلباس میش اند وپسمانده ی رجوی ها و...
  • محمد مصطفی جعفری IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 1
    شهدا رفته اند تا ما امنیت داشته باشیم و این بی انصافی است که خانواده خود این شهدا در جامعه امنیت نداشته باشند. با کسانی که هدف و وصیت شهیدان را پایمال کرده و به خانواده آنان جسارت میکنند باید بدون ملاحظات و با اشد مجازات برخورد کرد.
  • همدانی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    احسنت بر این بانو بزرگوار اجرتون با حضرت زهرا علیه السلام انشاالله این افراد نادان هم به سزای عمل خود برسند یا زهرا
  • پورقادر IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    چرا باید در یک مملکت اسلامی ایرانی قانون وحشی آمریکا رواج پیداکند وهمه تماشاگر باشند پس اخلاق ومنش آزادی وآزادی این ملت کجا رفته که همه طبل توخالی شدن کی باید مسئولین ولادمیر مملکت به هوش بیان؟ وقتی زن وفرزند خودشون مورد تهدید قرار گرفتند؟ تا کی قراره یک عده خودشون رو به نمایش بگذارند ونام را روشنفکری بگذارند ما زنان محجبه هم می‌توانیم دست دردست هم بگذاریمشروع به هتک حرمتها کنیم ولی نجات‌مان اجازه نمی‌دهد وگرنه دست بالای دست بسیارست
  • فاطمه IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 1
    من هم بعنوان یک بانوی محجبه خواستار پیگیری سریع این موضوع هستم
  • رویا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 18
    ما هم از خیلی فرزندان جانبازان و شهدا شکایت داریم..البته که انشاالله این خانم فقط به پشتوانه سهمیه شاغل نشده ولی ما شکابت خود را به کجا ببریم.
  • فرزانه IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    سلام . نمیدونم چی شده که اینقدر بعضی از مردان ما بی غیرت شدن.تازه مگه ما محجبه ها اجازه داریم که یکیو زورکی چادر بپوشانیم یا روسری سرش کنیم که اونها اینقدر پررو و گستاخ شدن که لااقل بی حیایی رو به این حد نرسونن. خدا ازشون نگذره. رئیس قطار هم باید حتما بازخواست بشه چون داره حقوق این کشور رو میگیره ولی وظیفه خودشو انجام نمیده تازه گستاخی هم میکنه و بجای حق از باطل دفاع میکنه
  • مجید یزدانجو IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    باید با سرطان بد حجابی بر خورد جدی شود
  • مهندس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    بشکنه دستاش
  • عمار IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 2
    دلمون به درد آوردن این مسئولین نامسلمون همه رئیس رؤسای به درد نخور اخراج
  • فاطمه IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    لعنت خدا بر مسئولان خائن و مردان بی غیرت و زنان بی حیا و بی عفتی که آرامش زندگی خود را از قطره قطره خون پاک شهیدان و ایثار جانبازانی کسب کرده اند که هنوز زندگیشان را با درد و رنج و جراحت جنگ سپری می کنند. بد نیست سری به قبور مطهر شهدا و آسایشگاه جانبازان بزنند شاید رگ غیرتشان بجنبد البته اگر غیرتی مانده باشد. مسئولان باید با جدیت رسیدگی کنند.
  • معصومه سادات IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    آفرین به خانم معلم یزدی محجبه وفرزند شهید البته برای امربه معروف لازمه خلاقیتهای زیادی بکار برده شود تا منجر به تنش نشود ولی درصورت ضرورت لازمه وارد میدان شد گاهی میشه یک قصه کوتاه گفت یا یه مثال خوب زد بطورمثال من مستقیم به حجاب اشاره نکردم ازیکی از دخترای بدحجاب فامیل پرسیدم اگر شما یکی از بهترین فیلمهای هالیوودی که مقام اول را برده ملیاردهادلار خرجش شده را ببینی حاضری ۱۰ملیون تومان بدهی ودوباره آن فیلم در سینمای شهرتون ببینی گفت نه اصلا گفتم تو اون فیلم زیبا وعالی هستی وقتی دیده شدی دیگه کسی حاضر نیست برای دیدنت هزینه کند خودت را ارزان در اختیار هرکسی قراردادی شاید مثال خوبی باشد
  • جهنمی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    اصلا به شما چه تو کار مردم دخالت میکنید حقتونه اصلا ما میخوایم بریم جهنم به شما ربطی نداره مردم رو میخواین زورکی ببرید بهشت
  • زهره موسوی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لقمه حرام به اینجا میریونه
  • خادم المهدی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    لعنت خدا بر تمامی خائنین کشور در هر سمتی که کار میکنند باید به طور جدی با این افراد برخورد شود تا درس عبرت برای بقیه شود این جماعت نادان کینه هاودشمنی هایی نسبت به چادری ها و محجبه ها دارند که باور نکردنی است انشاالله شفا پیدا کنند
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 6
    حق با زن محجبه بوده رئیس قطار اشتباه کرده
  • خادم الحسین IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 6
    باید به این موضوع رسیدگی شود وعاملین (ریس قطار وپلیس نادان)به سزای اعمالشان برسند .این افراد نادان خواسته یاناخواسته به دشمن کمک و به اسلام وکشور خیانت میکنند .
  • رستا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    آخه به شما چ؟!مردم چجور زندگی میکنند.... زندگی خودتو بکن..........هرکسی تفکراتی داره وباید به تفکرات بقیه احترام گذاشت
  • سادات IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    خانم های باحجاب باید بیشتر به صحنه بیان و پشت اعتقادات شوم بایستن
  • ,تیک تاک IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    در کشور اسلامی به چه حقی حجاب رو کنار میذارن،باید به حقوق دیگران احترام بذارن،هرچند در زندگی حیوانی خود غرق شدن،چرا هیچ کس تو این کشور هیچی نمیگه چرا قانونی وضع نمیشه تا با این شکل پوشش برخورد بشه؟خون شهدا ریخت برای بی بندو باری یا پاکی وعزت این خاک.مسئولین متاسفانه خوابن...
  • س. دبیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    اگر برخورد قاطع نشود باعث میشود که این جور اتفاقات در جامعه زیاد شود و دیگر کسی برای امربه معروف و نهی ازمنکر ارزش قائل نیست .باید برخورد قاطع صورت گیرد.
  • حسین IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    واقعا جای تاسف داره برخورد برخی مسئولین و کارکنان دولتی متاسفانه در ایستگاه راه آهن مشهد ،قم ،تهران و دیگر شهرها شاهد بی قانونی مسئولین مربوط هستیم و با تذکرهای هم که داده میشود کاملا بی توجه بوده و با کمال تاسف میگویند به ما مربوط نمیشه نمیدونم تا کی باید شاهد این بی قانونی ها از طرف مسئولین که در سایه امنی که خون شهدا به وجود آوردن باشیم😔😔
  • س IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    حجاب قانون کشور ماست .بابی حجاب باید قانونی رفتار کرد
  • سجادی رفسنجانی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    سلام علیکم ،من حمایت خودم راازفرزندشهیدجعفری اعلام میکنم. خاک برسرچنین مسئولی که ازمنکرطرفداری کند،ازرییس جمهورمیخواهیم هم عزلش کنندهم درملاعام شلاقش زنند.واقعابحال خودمون تاسف میخوریم که درکشورامام زمان باشیم ودل حضرت راخون کنیم. من دست این بانوی قهرمان رامیبوسم. ان شاالله شفاعت شهیدشامل حالمان شود.
  • سید IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    اگه با کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند برخورد جدی و قاطع نشه، مملکت به فنا میره. قطعا رئیس قطار و زنان بدحجاب باید مجازات شوند و کوچکترین تخفیفی در مجازات آنان نباید باشد.
  • بهار IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 3
    لعنت بر بی حجابان و عاملین برانداختن امنیت زن در جامعه واقعا که بعضی از به اسم زن ها ام الفساد هستن نمونه اش زنهای بی حجاب همین قطار
  • حسام الدین IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    چرا ضابطین قضایی جلوی بی قانونی را که ورود خانم بدحجاب به قطار نگرفتند و ریس قطار ارتکاب جرم شده
  • واجب فراموش شده IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    باید حتما برخورد قاطع با مسئولین مربوطه و زن بدحجاب شود.
  • مریم IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    ریس قطار و بقیه مسئولینی که بدعمل کردند باید عذرخواهی رسمی داشته باشند...عذرخواهی رسمی و علنی..
  • وجیهه IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    باید برخورد جدی بشود ما این همه شهید ندادیم که الان برای امر به معروف کتک بخوریم باید اهانت کنندگان به اشد مجازات برسند تا عبرت سایرین شود
  • رنگرزفردویی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    بایداول یه قانون بیاد برای خانم هاوآقایان بدحجاب متاسفانه تیپ آقایان باخانم هاجابجاشده ماتوکشوراسلامی زندگی میکنیم ونمیزاریم خون شهدامون پایمال بشه وقتی مردهابی غیرت میشن همین میشه باید بابدحجابی مبارزه بشه ومردهای که ازاین زن های بی حجاب حمایت میکنند برخوردجدی بشه واین رئیس قطاربایدبره خونشون ظرف های زنشوبشوره نه حقوق این مملکت بخوره
  • ملیحه IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    محکم پای حقت وایسا به خاطر خون پدرت
  • علیاری IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    تقدیر از این فرزند شهید بابت اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر که واقعا با وجود این مسئولان وپشتیبانی نکردنشان زمین مانده البته به نظر بنده کار فرهنگی اولویت داره که واقعا کم کاری شده مثلا چه وضع طراحی ودوخت لباسهاست چه مردانه علی الخصوص زنانه که کوچه خیابان با مجالس خصوصی عوضی گرفتن.
  • لیلا یاوری IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    به نظر من بايد در مکان‌های عمومی ماموران امر به معروف حضور داشته باشند
  • مرضیه زارع IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    باید از طریق قانونی برخورد جدی شود تا دیگر این جور اتفاقهایی نیفتد ورئیس قطار را مجازات کرد تا درس عبرتی برای همچنین آدمهایی بشود
  • فاطمه IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    اینکه این خانم محجبه بوده بهش کاری ندارم، در قالب یک انسان مگه چه حرفی زده بوده که بهش اهانت کردید شده بعدم تو کدوم دین و مذهب و قانونی وقتی به یکی ظلم میشه مظلوم گنه کار حساب میاد؟؟؟!!!! 🤔 اون انسان نما هایی که چادر این خانم از سرش کشیدن که حرفی باهوشن نیست واقعا بعضی حیوانات شرفشون از اینها بیشتره ولی متاسفم برای اون رئیس قطاری که بجای حمایت از حقوق مسافرش اونو مقصر این ضرب و شتم ها میدونه کاش یکم فکر میکردیم قبل از اینکه حرفی بزنیم یا عملی انجام بدهیم. التماس تفکر از همگی🌺
  • مهسا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    امیدوارم مسئله حجاب مورد تصمیم قطعی قرار بگیره الان با مسئله ی کشف حجاب رو به رو هستیم اگه همین طور پیش بره همه باید مراقب روسری هایی که قراره از سر خودمون و فرزندان مون کشیده بشه باشیم😔
  • امیر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    باید رییس قطار و مأمور پلیس مادام منفصل خدمت بشن و جریمه سنگینی داشته باشن تا دیگه کسی جرات همچین غلط هایی رو نداشته باشه
  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    احسنت به غیرت این شیر زن
  • اسما IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    فقط کافی ی مرد ب پشتیبانی از این شیر زن ب وضعیت موجود اعتراض میکرد،تو این وضع جامعه ب ولله مردان بیشتر از زنان بد حجاب مقصر هستن،چرا ک مطالبه ای نیست و اگر کسی حرف بزند بجای پشتیبانی ،همین مردان بی غیرت ب نام آزادی نمک ب زخم آمران ب معروف میریزند.
  • امرالله از وسوالی یزد US ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 3
    نام خدا پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مورد اهمیت حجاب می فرماید که حجاب مانع از عدم اضمحلال حس وصلت می شود که برای غیرت مسلمانان لازم است و بی حجابی و تمدن با هم سازگار نیست و به درستی که غیرت همان لزوم حجاب زنان است. زنان باید با حجاب باشند در جهت امر خداوند. مردان افغان غیور و زنانشان به حفاظ الله چادر و برقع در آبادانی افغانستان به امر خدا. پس چه نیک باشد زنان ایران با حفظ حجاب کنند ایران همچون افغانستان آباد.
  • الهه سادات IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    خدا حفظش کنه این شیرزن یزدی مومن و خداوند لعنت کند دشمنان اسلام باید مجازات شوند هم زن بی حجاب و هم مسولین قطار
  • رضایی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 4
    منکه اصلن شوکه شدم از اینهمه اهمال کاری !کسی که این افراد نالایق رو برای مدیریت قطار انتخاب کرده باید پاسخگو باشد .گزینش افراد برای گرفتن این شغل‌های حساس و مردمی در جمهوری اسلامی چی هستش ؟گم جوان مومن و خانواده متدین نداریم که تشنه کار دولتی هستند باید اون کسی که اینجور افراد بی غیرت رو میارن سر کار پاسخگو باشند دریچه های گزینش ها در تمام ادارات دولتی بازه که هر چند وقت یکبار اینچنین اتفاقاتی میفته
  • گمنام IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    17 3
    سلام ، وقتی رئیس قطار بی مسئولیت هست، چه انتظاری از مأمور قطار و مسافر هست ،چنین فردی لیاقت نداره مسئول و رئیس قطار باشه ،اگه قانون با مسئول و رئیس این قطار محکم برخورد کنه ،خود به خود مأمور و مسافر ملزم به رعایت قانون و رعایت حقوق مسافران در قطار میشن. امیدوارم رئیس قطار بصورت جدی محاکمه شود چون رعایت حقوق مسافران و مردم در قطار و هر وسیله عمومی باید توسط مسئولین امر حائز اهمیت باشد نه اینکه خودشون بشن الگوی بقیه و از قانون اطاعت نکنن و باعث ایجاد آشوب در جامعه بشن.متاسفانه امثال این رئیس قطار هم هستن ،یه بار رئیس قطار یزد مشهد از وقت اذان و نماز صبح گذشت و از ایستگاه هم رد شد و نگه نداشت تا اینکه مسافران اعتراض کردن که نماز صبح داره قضا میشه و ایشون کاملا بی توجه بودن ،ما هم به حراست راه آهن معترض شدیم تلفنی ،هم نام رئیس قطار هم شماره قطار گفتیم ، اگر مردم در برابر ارزش ها سکوت کنند و معترض نشن ،توی جامعه فساد حاکم میشه.
  • هستی نویدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 3
    باید به شدت با رئیس قطار و فرد بی حجاب برخورد بشه تا دیگه این افراد جریتر نشن حجاب خط قرمز ماست
  • کنیز زهرا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    باسلام و خدا قوت به نظر من صددرصد کوتاهی از رییس قطار بوده واقعا براش متاسفم کاش یه رگ غیرت مدافعان حرم تو تن این مردان بی غیرت بود ما منتظر اقدام قوه قضاییه هستیم در برابر بی حیایی اون خانم بی حجاب و مسولین بی غیرت قطار
  • حسین IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    خواستار برخورد قاطع با ضاربان بیحیا و اشد مجازات برای نوکر مردم حاظر درقطار که با سست مجازی ها وعیاشیهایشان سبب پررو شدن افراد هنجارشکن میشوند .وای بر پلیسی که در این گیر و دار در فکر توقیف فرزند شهید وآمر به معروف بود
  • جاده ۱ IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    مرگ بر آدم منافق .. مدیون خون شهدا ..ما تا آخر ایستاده ایم ...
  • احمد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم درود بر بانو بزرگ انقلاب
  • نوشین IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 4
    از بس طرفداری کردن از ولگردها که اینقدررر پررو شدند قانون هم سرشون نمیشه دستور خدا رو هم قبول ندارند
  • فاطمه IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    لعنت خدا بر باعث بانی این بی حیایی ها واینکه کار از ریشه مشکل داره وقتی رئیس قطار این باشه هیچ کس جرات نداشته باشه امر به معروف و نهی از منکر کنه بهتر از این نمیشه و هیچکس حاضر نمشه این همه دردسر برای خودش درست کنه و مگن عیسی به دین خود موسی به دین خود ولی اگه این رئیس قطار مجازات بشه خیلی از ترسا ریخته میشه و مردم جرات به امر به معروف کردن و پیدا مکنن
  • قرانی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    خدا لعنت کند بر سد کنندگان راه اهل بیت واقعا داریم به کجا میریم
  • منصوره کرمی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    لعنت بر هر کس که خیانت میکنه به این انقلاب و دین.انشالله توی همین ماه محرم به جزای عملشون برسن.
  • بانو IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    قطعا باید با این رفتار ها برخورد بشه خانوم بی حجاب آشوب به پا کرد چرا انداختن گردن خانوم محجبه؟
  • غزل قلی زاده IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    به نظر من باید ریس قطار جایی تبعید بشه که اوجا بوی شهدا نده ،این همه آزادی حاصل خون شهدایی است که دخترشو تنها گذاشت که تو این جور رفتار کنی؟
  • امیر حسین IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 3
    کشورهای دیگه دنبال تکنولوژی و پیشرفت اند شما تو همین حجاب فقط گیر کردید
  • زهرا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    خدا حفظتون کنه
  • آذر IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    دم همه مدافعان حجاب گرم، متاسفانه اگر برخورد جدی با این مسائل انجام نشود کم کم امنیت زنان محجبه در جامعه مورد تهدید قرار می گیرد. از مسئولین محترم خواهشمندیم با صلابت و قاطعانه پیگیری کنند. مردم هم بدانند سکوت و بی تفاوتی ما در برابر بد حجابی و بی حجابی نتایج به مراتب بدتر از این به دنبال خواهد داشت، به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بی تفاوت نباشیم ان‌شاء‌الله
  • راضیه کریمیان بافقی IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 2
    باید با بی حجابی مقابله جدی شود، اگر افرادی که دولتی هیتند مامور به حجاب شوند و مردان دولتی در اماکن دولتی مجبور به حمایت از حجاب شوند اینگونه اتفاقات رخ نخواهد داد
  • معصومه حسینی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    اگر نبود حمایت امثال این رئیس قطارها این جماعت بدحجاب، این چنین وقیح نمی‌شدند که دست به هر کاری بزنند
  • طیبه IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    سلام مگر زمان شاه هست که روسری وچادر از سر خانم ها بکشند خجالت هم نمیکشن وقتی تو اداره ها یا بانک ها میری به این بی حجاب ها بهاءمیدن خیالشون می رسه هر غلطی میتونن بکنند خوب کردی که پیگری کردین به شما افتخار میکنم
  • قاسم IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    سلام جمهوری اسلامی خیلی با بی حجاب مدارا میکنه باید با ....... که چی فساد هست منشا از این بی غیرتی مرداها وبی عفتی زنان هست
  • فاطمه IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    خدا لعنت کنه دشمنان دین رو مخصوصا وطن فروشان سه قوه مسئول هستن باید پیگیری شود
  • فاطمه IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    باید برخوردجدی و قاطع بشه با این ادمهای بی دین و خدا نشناس
  • ملیحه یار IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    من همه جوره از خانمهای باحجاب و فرزندان شهدا حمایت میکنم خدا لعنت کنه رییس قطار و بقیه عموامل که از دختر بی حجاب حمایت کردن و لعنت کنه پلیس قطار کاشان
  • mami IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 4
    از بس مسامحه گری کردیم که بی قانون و بی حجاب و دزد و... در موضع تهاجمی قرار گرفته و جالبه مجری قانون و مسئول قطار هم طرفدار بی قانونی میشه
  • حسنی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 6
    برخورد با خانم بی حجاب هم به خاطرجرم بی حجابی و هم به خاطر هتک حرمت به خانم محجبه و تلاش برای کشف حجاب وی و برخورد با مسئولان بی تفاوت قطار
  • احمدرضاجشنی طهرانی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 8
    فقط خواهش من از مسئولیناین است که فردا تهمت نزنید بعصی دشمنان از این موارد سو استفاده میکنند برای ضربه زدن به نظام.وزیر سوال بردن مامورن خدوم.‌.با این سنم وتا انجا که توانستم خدمت کردم به این نظام. هنوزم امادگی دارم برای دفاع از این نظام..فدایی امامو رهبر واین انقلابم.عقد اخوتی هم با هیچ مُسئولی ندارم. جزحاج قاسم و یارانش..
  • علی اکبر NL ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 10
    سوالی برایم پیش امده. رییس قطاری که تمام رسانه های اسراییلی امریکایی انگلیسی سعودی از عملش حمایت میکنند چرا باید تعلیق شه میخواین مدال افتخار هم بهش بدین.اخراج کنین این لکه ی ننگ رو در مملکت امام زمان چنین خائنهایی نمیخوایم. همه ما زینب جعفری هستیم
  • احمدرضاجشنی طهرانی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 10
    بازهم از برادران وزارت اطلاعات سپاه پاسداران وقوه قصاییه تمنا دارم این توطئه ها را در نطفه خفه کنند تا همه جامعه را الوده نکرده بررسی کنید اگر عیر از این بود که رییس قطار بخاطر وصل شدن به اون عوضی بی حجاب نبود هر حکم داگاه را بجان میخرم.بایداین شخص ار کار برکنار شود وحتی اون ماموری که نامه سفید امضا میخواست تا درسی شود برای دیگران البته اشکارا نه درخفا.حکومت یعنی بنی عباس پانصدو پنجاه سال حکومت کرد البته با ظلم به مظلوم .میتوان با قدرت وبدون ظلم این موریانه های فساد را منکوب وسرجایشان نشاند. این مملکت درحال حاضر توسط ستون پنجم اسراییل یعنی بهاییها و وهابیها در معرض خطر است.پاکسازی این جرثومه های فسادبا تمام قدرت وتوان کاری اسان است.کاری نکنید که نفرین شهدا وخانواده هایشان بدرقه راه خودتان وخانوادهایتان شود..بگفته خداوند متعال برخورد باشدت با کفار ومحبت و رحمت بین خودتان .
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    این رئیس قطار که خودش را پادشاه می دونه مسئول وضع پیش آمده است.اما ازنیروی انتظامی بعید بود ه که این رفتاررانشان داده. اما مطمئن باشید این زنان بی حجاب با سفارش یا تحریک رئیس قطار به زنان محجبه حمله کردند مواردی ازاین قبیل به دلیل عدم وجود صافی ها قوی درانتخاب رئیس قطار است ‌.یک کلام افرادی که دراین مجموعه ها فعالیت می‌کنند باید خصوصیات مناسب رفتاری ودینی مناسب داشته باشند که بعضی ازاین افرادواقعا صلاحیت ندارند.
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 5
    رئیس قطار وپلیس که حکمشان مشخص است مدیری که این افراد را ّتایید می‌کند هم باید جریمه شود .
  • احمدرضاجشنی طهرانی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 10
    جناب سردار اشتری برادر بزرگوار.همانطور که از سرباز مورد ظلم نماینده حمایت کردی منتظر میمانیم ببینیم چه برخوردی با مامورای که نامه بدون متن را برای امضامیاورد برای پاپوش درست کردن وبعد هم به یک زن توهین میکند چه برخوردی میکنید .نکند فردا بگوئید احساساتی شد حرفی زد ازاین حرکات وپاپوشیها و پرونده سازی متاسفانه در نیروی انتظامی .......میگوئید نه امتهان کنیدمنتطر میمانیم
  • هلالی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 7
    این است مصداق شعار «برادرشهیدم راهت ادامه دارد» احسنت وصیت شهداست : ۱:پشتیبان ولایت فقیه باشید ۲:خواهرم حجابتارثیه حضرت زهراست
  • فاطمه IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 7
    خیلی کار رعیس قطار وقیحانه هستش،باید مجازات بشه برای این کارش ،تا درس عبرتی بشه برای بقیه .
  • فاطمه IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 7
    وقتی بی تفاوتی درجامعه رواج یابد ؛ جای شهید و جلاد عوض می‌شود. باید آیت حادثه محکوم و با مسببین بخصوص رئیس قطار و همدستانش برخورد قانونی کرد
  • فرهودی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    پیگیری قضیه عدم حمایت مسئولین قطارازخانواده شهید
  • نسرین قشمی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    سلام علیکم ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت احکام و قوانین اسلامی در جامعه الزامی هست. افراد خاطی باید در قبال نقض قوانین پاسخگو باشن و فضای جامعه نباید به سمتی رود که با رواج و علنی شدن و عادی شدن گناه در جامعه اینگونه افراد احساس امنیت کنند. در یک کشور اسلامی هم مسئولین جامعه و هم تک‌تک افراد جامعه باید درباره مظاهر فساد در جامعه احساس مسئولیت کرده و واکنش نشان دهند. اگر همه ما نسبت به این گناهان واکنش دهیم قطعا تذکرات ما تاثیر خواهد داشت. و اما درباره آمران به معروف و ناهیان از منکر کسی حق تعرض ندارد و قوانین مربوط به امربه معروف و نهی از منکر در جامعه احکام و مجازات های خاصی برای متعرضین به آمران به معروف در نظر گرفته است. نکته بعد درباره مسئولین قطار و راه‌آهن می‌باشد که عنوان مسئولین و کادر اداری یک کشور اسلامی باید تابع قوانین کشور اسلامی باشند و عدول آنها از قوانین مجازات خاص‌تری باید شوند.
  • فاطمه صادقی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    12 2
    بی توجهی مسئولین بخصوص ادوار قبل تیشه ای شده برریشه خانواده ها . فساد و بی بند وباری بنیان خانواده ها متزلزل کرده . روابط کنترل نشده زنان و مردان بد کاره خانواده ها را از هم گسیخته. اصلا نظارت و قوانین محکمی در بدخورد با فساد نداریم . هیچ مرجعی برای طرح شکایت و گزارش نامحسوس نداریم . فقط می گویند شکایت کنید که اینکار باعث اختلاف بیشتر در خانواده میشود خدایا به فریاد همه برس
  • م ق IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    متاسفانه به جای دفاع از حجاب از بی حجابی دفاع میشه. جنبه تذکر دادن ندارن باید با این رییس قطار برخورد جدی صورت بگیرد. حق پیاده کردن مسافر رو نداره
  • مریم IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    بنده هم خواستار برخورد جدی با این بی حجابیها درجامعه هستم و درضمن ضمانت قانونی برای ایجاد امنیت برای آمرین امربه معرف را خواهانم وقتی هیچ ارگانی این قانون امر به معروف را به عهده نمیگیرد باید هم چنین هتاکیهایی نسبت به چادریها بشود متاسفانه باید خود دولت و مجلس و قوه قضاییه یک قانون با تمام جوانب را تصویب کنن تا کسی جرات به بی حجابی نداشته باشد همانطور که پشت چراغ قرمز ایستادن و بستن کمربند شد قانون و اجرا هم میشود پس برای حجاب هم باید بیشتر و محکمتر کار کرد جای ظالم با مظلوم عوض میشود
  • کبری قلی زاده IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    به نظر من هر چه زودتر باید با مسئولین بی کفایت و جاهل و نادان سایر نهادها هم باید برخورد شدید شود تا چنین اتفاقی دیگر در هیچ نهادی یا سازمانی نیفتد
  • زهرا US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    به امید روزی که هیچ بد حجاب و بی‌حجابی نباشه رئیس قطار و پلیسی که اینکارو کردن باید اخراج و اون بدحجاب به جزای کارش برسه
  • یاحضرت ارباب.ع. IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    امام حسین.ع. فرمودند: خداوند واجب را از امربه معروف و نهی ازمنکر آغاز کرده است، چون میدانسته که هرگاه این فرضه ادا گردد و برپاشود، تمام فرایض دیگر از آسان و دشوار ، برپا داشته خواهد شد. امیدواریم که همه مردم و مسئولین دربرابر احیا و اجرای این واجب فراموش شده اهتمام بورزند و با حمایت بیشتر از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر ، از ترویج هرچه بیشتر ناهنجاری و فسال در جامعه اسلامی جلوگیری کنند و زمینه برخورد با افراد مغرض و نابهنجار را تسهیل نمایند.
  • اکرم زارع زردینی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 1
    با سلام و درود واقعا دست مریزاد به این زن محجبه ما باید چنین زنانی رو حمایت کنیم و در برابر این بی حجابی ها و کسانی که این عقایدرو حمایت می‌کنند بایستیم ونگذاریم امور کشور به دست چنین افرادی بیفتد
  • سعید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    رئیس قطار باید از کار بر کنار بشه و جریمه اش هم این باشه که تا یک سال باید در زمینه ی حجاب امربه معروف کنه
  • فاطمه IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    واقعا جای تاسف داره که یک رئیس قطار در کشور جمهوری اسلامی با یک زن محجبه اینطور برخورد کنه.رعایت حجاب قانون کشور ماست.مسیولینی مثل این رئیس قطار که اجرای قانون برایشان بی اهمیت است باید ادب شوند
  • سکینه رمضان زاده IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 1
    رئیس قطار و پلیس باید اخراج بشن تا حساب کار دست مسئولین بیاد(البته مسئولین بی کفایت ناکارآمد بی دینی که ۴٣ سال پا روی خون شهیدان گذاشتن وباعث ترویج انواع گناهان ازجمله بی حجابی)
  • نرگس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 3
    اگر تابحال مسئولین جلوی این همه بی حجابی رومیگرفتن و جلوی تولید خیلی ازلباس هارومی گرفتن ومهمترازهمه ازمحجبه هاحمایت میشد شایدامروز این اتفاقات ناشایست نمی افتاد،تنهااستئفا کافی نیست مسئولین باید پاسخگوباشن واقدامی انجام بدن
  • ارزو IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 2
    یعنی این شهیدان فقط بخاطر حجاب جنگیدن فقط حجاب مشغله اصلی هست؟شعیدان واسه اختلاس وگرانی نجگنگیدن؟؟الان فقط بایدپیگیربدحجابی باشین این شهیدان واسه گروهی و اختلاس هم جنگیدن پیگیراینها هم باشین
  • زهراسادات شمسائی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    رفتار رئیس قطار محکوم است.
  • رقیه IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    سلام بر تمام شیرزنان احیاء کننده امربه معروف و نهی از منکر،سلام بر بانو جعفری و بانو سیده شهلا اذری که هردو زینب وار برای اقامه راه حسین ع ایستادند. از همه مسوولین مرتبط با این امر میخواهیم که قاطعانه این امر غیرقانونی و قبیح و هنجارشکن را پیگیری و نیتجه را از طریق رسانه ملی و شبکه های اجتماعی به اطلاع مردم برسانن. جایی که هرکسی هر کاری بخواد میکنه و قانون حکمفرما نیست معلومه که این غربزده ها و از خودباخته ها مناظر فرصت هستن تا عقده هاشون را روی قانون مداران و متدینین خالی میکنن. انگار اینجا تو‌کشور ما قانون گریزی پسندیده و قانون مداری جرمه؟؟؟!!!
  • خانی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    29 3
    به نظر بنده وضعیت فرودگاهها و قطارها افتضاح است و نظارتی تا به حال مشاهده نکروم خودم هم با ماشبن شخصبم مشهد میرم چون واقعا دیدن بکسرس صحنه های بی عفتی در قطار و فرودگاه ، حال بچه های من رو خراب می کنه و هیچ پلیس یا مسولی تذکر نمیده ، بی غیرتی بین مسولین بیدادمی کنه
  • زهرا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    سلام وخداقوت به این فرزند شهید ومعلم مومنه وثابت قدم در حفظ ارزش‌های دینی واسلامی، باید با رئیس قطار ومامور پلیس در قطار وهم اون خانم بدحجاب برخورد شود. تا درس عبرتی برای بقیه مسولین باشد. درغیر اینصورت روز به روز گستاخ تر میشن.
  • جعفری IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    واااای به حال چنین مسئولی در قطار جمهوری اسلامی شرم بر چنین کسانی که از یزیدیان زمان پشتیبانی میکنند
  • امیری IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 3
    سلام. چراتوکشوری که براماندن وپایداریش خونهاداده شده مسوولین کارشون بجایی رسیده که مهم نیست ودیگرانی به خوداجازه میدهندایران راباغرب وحشی اشتباه بگیرنداحتمالافردابجرم محجبه بودن بایدکتک بخوریم واحیاناغرامت هم بدیم
  • ص IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    با سلام متاسفانه افرادی مغرض خودشان را به شکل افراد کم حجاب درمیارن و در جامعه این مصیبت ها رو ایجاد میکنن و افراد کم حجاب باید بدانند اینها افراد ی هستند که شاید در ازای این خوش خدمتی ها چیزی دریافت می کنن و اسلام چیزی جز امنیت و اسایش زنان نخواسته و تمام این دستورات دینی برای حفظ خود ما و فرزندان ماست .
  • خزایی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 6
    سلام به بانو جعفری بی گمان اقدام شجاعانه شما در دفاع از حجب و حیای اسلامی یک بار دیگر ما را به ۷انواده های شهدا مدیون کرد.ممنون از شجاعت و فراست شما.
  • عرفانیان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    آب از سرچشمه گل آلوده اگه مسئولین دغدغه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف رو داشتن وضعیت این نبود وقتی به این افراد هنجار شکن هیچ خدماتی ندن مجبورن رعایت کنن نه اینکه همه جا این تیپ ها رو بیشتر می پسندن!چطور ماسک رو جا انداختین!ولی حجاب که دستور خداست اینقدر اهمال کاری دارین! خواستار مجازات در خور و علنی برای مسئولین خاطی هستیم تا درسی برای بقیه بشه که آمر رو حمایت که هیچ خودشونم آمر باشن
  • حسینی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    دوست عزیز هرقانونی به جای خودش باید برای رعایتش پیگیری بشه. خوبه دقیقا جواب این سوال شما رو خود رهبر معظم انقلاب قبلا دادن درود بر این شیرزن یزدی و همه آمران به معروف
  • مهناز IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    درود به عزم و اراده ات بانو که پیگیر حق بودی و جراتمند هستی😍💪💪💪👏👏👏👏
  • یا حق IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 5
    باید از رییس قطار سوال شود که چرا از خانم محجبه حمایت نکرده و سعی در مقصر جلوه دادن او داشته است. و باید از پلیس ایستگاه سوال شود که به چه دلیل از خانم محجبه می خواسته برگه سفید را امضا کند . از کنار این موضوع نباید به سادگی گذشت. اگر معلوم شد این دو نفر این گونه برخورد کرده اند باید به شدت با آن ها برخورد شود تا درس عبرت سایرین باشد.
  • امین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 5
    بی حجابی دهن کجی به فرهنگ و قانون ملت ماست. حتماً باید برخورد بشه با افراد هتاک
  • فاطمه IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 5
    لعنت بر مسئولان خائن و مردان بی غیرت و زنان بی حیا و بی عفتی که آرامش زندگی خود را بواسطه قطره قطره خون پاک شهیدان و جانبازانی کسب کرده اند که هنوز زندگی خود را با درد و رنج و جراحت جنگ سپری می کنند. بد نیست سری به قبور مطهر شهدا و آسایشگاه جانبازان بزنند تا شاید رگ غیرتشان بجنبد البته اگر غیرتی باقی مانده باشد. مسئولان فهیم و باغیرت حتما باید پیگیری کنند.
  • اسماعیل اورسجی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 5
    بایدبامسوولینی که نسبت به مساله حجاب بی تفاوت هستندشدیدابرخوردکرد
  • صادقی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 4
    در اینکه رئیس قطار و پلیس کاشان باید باهاشون برخورد قاطع بشه شکی نیست ولی هتاکان هم باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرن از اون مهم تر باید تدبیر اساسی برای برخورد با بی حجابی و حتی تشکیل پلیس حجاب انجام بشه، تا کی قراره توی جمهوری اسلامی چنین اخباری رو بشنویم؟
  • فاطمه IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 5
    تف تو ذات رییس قطار ، زنده باد شیر دختر شهید راهت ادامه دارد
  • دریا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 4
    با سلام حتما باید به این مسئله رسیدگی بشه و متهمین به سزای عملشون برسن و همه از جزای اونا آگاه بشن تا قبح این قبیل مسائل در جامعه نشکنه وجای خوبی و بدی عوض نشه
  • بانوی بی نشان IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 4
    درود بر این بانوی محجبه وخدا لعنت کنه کسانی را که خون شهیدان را پایمال میکنند لطفا برخورد قاطع با بی حجابی وکسانی که از بی حجابی دفاع میکنند
  • مهدی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    بالاخره باید یه روزی این رفتار های دور از اخلاقشون تموم بشه یا نه ..؟! بی تفاوتی رییس قطار و رفتارش یه جواب دندان شکن میخواد از مسیولین تقاضای رسیدگی به این امور را داریم...
  • سهیلا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    خدا لعنتشون کنه. باید جلوشون گرفته بشه. مثلا حکومت اسلامیه
  • فاطمه IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    واقعا متاسفم برای کشوری که هیچ کدوم از شهروندانش به قوانینش پایبند نیستن وبهش عمل نمی کنن کشور شده کشور پر از هرج ومرج وبی بند وباری خدا خودش رحم کن
  • مهدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    برخورد قاطع با ریس قطار
  • فاطمه IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 5
    مسولین بی لیاقت قطار باید برکنار بشوند همچنین آن پلیس وظیفه نشناس
  • الهام رفیع IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 5
    متاسفم که در جامعه اسلامی زن اسلامی امنیت نداره. باید رئیس قطار رو احظار و تنبیه کرد
  • فائزه فلاح مهرجردی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 3
    به نظر من همه خانمای با حجاب باید این جرات وشجاعت رو داسته باشن. آفرین به ابن شیر زن
  • سلام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    28 5
    باید با مامورین نیروی انتظامی هم برخورد قانونی شود وقتی پلیس مروج عفاف است و بعضی از آنها از بی ججابی حمایت می کنند وای به حال جامعه
  • نرگس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 3
    باید با پایس خاطی و رئیس بی لیاقت قطار برخورد جدی بشه تا درس عبرتی باشه برای بقیه‌ی حامیان بی حیایی
  • فاطمه IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 0
    فالله خیر حافظا
  • عبداللهی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    49 7
    انشاءالله بااین موضوع قاطعانه برخورد شود تا همه بی حجاب هاحواسشان راخوب جمع کنند
  • حیدری IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    38 7
    واقعا متاسفم برای جامعه اسلامی ما که اینگونه ارزشهای اسلامی بی ارزش شده است . از همه مسئولان دغدغه مند خواستارم که حتما پی گیری کنند.
  • دانشجوی دانشگاه تهران IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    37 8
    باید رئیس و کارکنان قطار برکنار شوند، ما مردم ایران این اهانت ها را برنمی تابیم.
  • شرایط امر به معروف و نهی از منکر/1 IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 40
    امر به واجب، واجب است و امر به مستحب، مستحب است و نهی از حرام، واجب؛ ولی این وجوب و استحباب مخصوص گروه خاصّی است و شامل یکایک مردم نمی‌شود بلکه با چهار شرط بر فرد ثابت می‌گردد: 1- علم به واجب یا مستحب و یا حرام بودن امور؛ یعنی شناخت معروف یا منکر به دور از شبهه، بنابراین در امور متشابه امر به معروف و نهی از منکر واجب نیست. 2- احتمال تأثیر، بنابراین اگر بداند یا احتمال قوی بدهد که اقدامش تأثیر ندارد، واجب و مستحب نیست چون بی‌فایده است. 3- شخص مخاطب امر به معروف و نهی از منکر بر ادامه عمل خود اصرار داشته باشد. اما اگر نشانه‌ای باشد که آن کار را ترک کرده است، تکلیف ساقط می‌شود. چون دیگر امر به معروف و نهی از منکر بیهوده است. 4- مفسده ای در پی نداشته باشد. اما اگر احتمال ضرر برای خود یا فردی از مسلمانان را بدهد تکلیف ساقط می‌شود. زیرا ضرر و اضرار در دین روا نیست. البته جست‌وجو جایز نیست، مانند گوش دادن برای شنیدن صدا و بو کشیدن و بررسی لباس اشخاص و نظیر این‌ها. هرگاه این شرایط جمع شد و شخص مطلّع تنها بود، امر به معروف و نهی از منکر بر او واجب عینی می‌شود، ولی اگر دو تن بودند و یکی امر یا نهی را آغاز کرد و آن دیگری اگر گمان برد که همکاری او تأثیری در زود به نتیجه رسیدن و نفوذ انزجار دارد بر او نیز واجب است، اگر نه واجب نیست؛ زیرا هدف به جای آوردن معروف و ترک منکر است. از مولایمان امام صادق علیه‌السلام درباره امر به معروف و نهی از منکر سؤال شد: آیا بر تمام امت واجب است یا نه؟ فرمودند: نه. پرسیدند: چرا واجب نیست؟ امام فرمودند: این کار بر عهده شخص نیرومندی است که فرمانش را ببرند و معروف را از منکر باز شناسد، نه بر کسانی که ناتوانند و خود هدایت نیافته‌اند و از روی ناآگاهی دیگران را از حق به سوی باطل می‌خوانند.
  • شرایط امر به معروف و نهی از منکر/2 IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 15
    شرایط امر به معروف و نهی از منکر در سایت رهبر انقلاب اسلامی (https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=27746): ۱. علم به معروف و منکر. ۲. احتمال تأثیر. ۳. اصرار بر گناه. ۴. نداشتن مفسده. شرط اول امر به معروف و نهی از منکر، علم به معروف و منکر است یعنی امر و نهی‌کننده باید معروف و منکر را بشناسد و در غیر این صورت موظف نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، بلکه نباید چنین کاری بکند؛ زیرا ممکن است در اثر جهل و نادانی امر به منکر و نهی از معروف کند، بنابراین نهی از منکر کردن کسی که نمی‌دانیم کارش حرام است یا نه (مثلاً معلوم نیست موسیقی که گوش می‌دهد از نوع مبتذل و حرام آن است یا حلال) واجب بلکه جایز نیست. شرط دوم امر به معروف و نهی از منکر، احتمال تأثیر است یعنی امر و نهی‌کننده باید احتمال بدهد که امر و نهی او اثر و نتیجه‌یی ولو در آینده دارد. شرط سوم امر به معروف و نهی از منکر اصرار بر گناه است یعنی باید شخص گناهکار بر استمرار گناه، اصرار و سماجت داشته باشد و چنانچه معلوم شود که وی بدون این که امر و نهی شود خود از خطا دست بر می‌دارد یعنی معروف را به‌جا می‌آورد و منکر را ترک می‌کند امر و نهی او واجب نیست. رط چهارم امر به معروف و نهی از منکر، نداشتن مفسده است یعنی باید امر و نهی مفسده نداشته باشد، بدین‌ترتیب اگر امر و نهی موجب شود به شخص امر و نهی‌کننده و یا به مسلمان دیگر مفسده‌یی از قبیل ضرر جانی و یا آبرویی و یا مالی برسد، در این‌جا امر و نهی واجب نیست. البته مکلف موظف است ملاحظه‌ی اهمیت را بکند یعنی باید در تمام معروف و منکرها بین مفسده‌ی امر و نهی و مفسده‌ی ترک امر و نهی مقایسه کند و سپس به آنچه مهم‌تر است عمل نماید.
  • شرایط امر به معروف و نهی از منکر/3 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 5
    نکته مهم در ارتباط باشرایط امر به معروف و نهی از منکر : امر به معروف و نهی از منکر در صورتی واجب است که واجد شرایط چهارگانه باشد، بنابراین اگر امر و نهی یکی از آن شرایط را نداشته باشد، مثلاً مفسده داشته باشد در این صورت، امر و نهی واجب نیست، هر چند شرایط دیگر را دارا باشد. (https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=27746)
  • ف.ف IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 7
    به نظر من وقتی در یک قطار در کشور اسلامی اینجوری بی امنیتی از طرف مسئولین باشه چجوری میخان امنیت در کل کشور حاکم بشه...خداوند هدایتشان کند در هر پستی باید مدافع امنیت مردم و ناموس جامعه باشن
  • شرایط امر به معروف و نهی از منکر/4 IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    8 3
    شرط دیگر امر به معروف و نهی از منکر، ضرر و زیان نداشتن است. این فریضه الهی، پیامدهای مهم و ارزشمندی دارد، بنابر این اگر به شکل صحیح و خوب اجرا نشود و یا زیان‌بار باشد، نمی‌تواند یک امر خدایی به شمار آید، چرا که با هدف آن سازگار نیست; ممکن است کسی را بخواهیم امر به معروف یا نهی از منکر کنیم، اما از یک کار زشت یا ناپسند کمک بگیریم; مثلاً او را بترسانیم یا ناسزا بگوییم. قطعاً این‌گونه امر به معروف و نهی از منکر، درست نیست، زیرا نه‌تنها با این کار، فردی را ارشاد نکرده‌ایم، بلکه ممکن است او را به دین بدبین کنیم. استاد شهید مرتضی مطهری(ره) با اشاره به این‌که وجوب امر به معروف و نهی از منکر تا جایی است که مفسده و فتنه‌ای نداشته باشد، می‌نویسد: «ممکن است من گاهی امر به معروف و نهی از منکر بکنم، بخواهم خدمتی به اسلام بکنم، ولی همین امر به معروف و نهی از منکر من… مفسده‌ای برای اسلام به وجود آورد که آن مفسده از این خدمتی که من از این راه به اسلام می‌کنم، بیشتر است. بسیارند افرادی که نهی از منکر می‌کنند، ولی نه تنها نتیجه ای نمی‌گیرند، بلکه با نهی از منکرشان آن کسی را که نهی از منکر می‌کنند، به کلّی از دین بری [و بیزار] می‌کنند» (حماسه حسینی، ج2، ص131).
  • مریم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 6
    احسنت و درود بر شما خانم جعفری بزرگوار نمی دونم غیرت مردانگی کجا رفته... افسوس و صد افسوس که جامعه ما دردست چنین افرادی اداره می شود...
  • محمد رمضانی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 3
    امام کاظم(ع) فرموده‌اند: اگر امر به معروف نکنید، اشرار بر شما حاکم می‌شوند و هر چه دعا کنید، مستجاب نخواهد شد، همچنین امام علی(ع) نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که اگر حاکمان اصلاح شوند، مردم اصلاح می‌شوند. با این مقدمه، امر به معروف حاکمان از سوی مردم در اولویت و واجبی عینی است، اگر مردم یاد بگیرند که حاکمان را درست امر به معروف کنند، فرهنگ مسئولیت اجتماعی تقویت می‌شود. وقتی از حسین فقط پیرهن مشکی و سینه زنی اش را بفهمیم و ندانیم برای چه شهید شد همین میشود.
  • گمنام IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    باسلام لطفا بابررسی زوایای اتفاق بسیار ناراحت کننده ی پیش آمده با مقصرین دراین امر برخورد شود
  • گزینش IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    سوالی برایم پیش امده. چنین رییس قطار ...رو چه کسی گزینش کرده مگر راه اهن گزینش نداره؟
  • گزینش IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    غربی ها خوب برای رییس قطار کف میزنن واقعا تاسف برانگیزه این اوضاع ایشونو باید اخراج کنین والسلام ابروی رفته بر نمیگرده
  • امام زمان IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 2
    بی حجابی رواج داده شده که فقط حضور امام زمان کارسازه...
  • زهرا ناظری IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    46 2
    واقعا دل ما بعنوان یک مسلمان وبعدبعنوان خانواده شهدا از این اتفاق بدرد امد.ما از ستاد امربه معروف ووزارت راه وترابری انتظار بیش از اینها داریم .همینطور از وزارت ارشاد وقوه قضاییه .خدای نکرده اینطور نباشد که احکامی صادر شود بعد هم با پارتی یا پول خدای نکرده خاطیان مجازات نشوند ... لطفا برای تمام کادر خلبانان.لوکوموتیورانها.رانندگان اتوبوسها دوره های اموزشی لازم را بگذارید تا دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    🤨🤨🤨
  • مریم IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 2
    واقعا درود به شما که با هوشیاری و پیگیری خودتان حقیقت را آشکار کردید. به وجود بانوان معلمی چون شما افتخار میکنم. و خواستارم که مراجع قانونی مساله حجاب را به طور جدی اعمال کنند. چه اعتقاد داشته باشند چه نداشته باشند حجاب هم مثل قوانین دیگر است و باید به ان احترام گذاشته شود. واقعا ذره ای فکر کردن کافی هست که بدانند حتی از حجاب برای همه لازم هست و این یک مساله فردی نیست.
  • مهدی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    65 2
    ماشاالله به شما شیرزن
  • امامی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    مسلما باید باهاشون برخورد بشه به گونه ای که درس عبرت باشه برای اونایی که در مملکتی که ثمره خون شهداست سر کارند و احیانا به فکر این طور عکس العملی هستند..
  • مهدوی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    6 2
    درود بر شما خواهر بانجابتم سیدالشهدا(ع) پاداش شما را خواهد داد از شکایت خود برعلیه رئیس قطار و مامور پلیس راه آهن کاشان به هیچ وجه کوتاه نیایید تا بلکه درس عبرتی برای مشابهین اینان گردد. آرزوی توفیق روزافزون
  • امین زاده IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 2
    از بانوی محجبه یزدی به خاطر شرافت وغیرت دینی وحفظ حجاب حمایت می کنم وبیزاری می جویم از مسیولین بی غیرت راه اهن
  • ناصری IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    9 2
    باید آن خانم بدحجاب بخاطر آزار هموطن ما و آن رییس قطار بی غیرت بخاطر بی تفاوتیش به مجازات برسه هرچه زودتر هرگونه کم کاری در مجازات به منزله جرئت بیشتر دادن به اینگونه افراد و رفتارهاست و مطمئناً دودش در چشم مسئولان خواهد رفت پس خیال باطل نداشته باشند که کسی به کم کاری هایشان اعتنا نمی کند
  • منتظر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 2
    آفرین به شما بانوی محجبه اگر هر کدام از ما محجبه ها قدر چادر خودرا بدانیم باید به وظیفه خود عمل کنیم وحداقل از تذکر زبانی دریغ نکنیم وقدمی کوچک برای شاد کردن قلب امام زمان( عج) برداریم
  • میرشکاری IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    کاش اندکی از شجاعت ایشان را داشتیم
  • غیرت IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    درود بر شرافت بانوان ایرانی. درود بر عزت بانوان ایرانی. درود بر ناهیان از منکر و یاریگران حسین (ع) و صاحب الزمان :)
  • طاهره خوشنودی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    سلام من به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی ازخانم جعفری بزرگوار بخاطر تذکر بجا ومناسبسان تشکر میکنم ‌‌امیدوارم همه زنان سرزمینم قدر خود را بدانند. ازهمه مسئولین که از این خطای نابخشودنی عوامل قطار و شخص گناهکار براحتی عبور نکردند سپاسگزاری میکنم . این مورد باعث میشه دشمنان وکسانی که قصد ناامن کردن فضای روانی جامعه را دارند حساب کار دستشان بیاید. خداقوت
  • محمدی لطف IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    من مخالف خانم بی حجاب هستم
  • لبیک یا مهدی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    واقعا حق شهدای ما وخانواده شهدا این است شهدا رفتن تا خواهرم چادر واز سرت پایین نیاورن شهدا رفتن تا برادرم به ناموست بی حرمتی نکنن وبه زنان به چشم ابزار نگاه نکنن وجان وناموس ووطنت دفاع کنن واقعا چه کسی جوابگوی خون پاک شهداست چه کسی میتونه با این طرز فکر که هرکسیو تو گور خودش میخوابونن وامر به معروف ونهی از منکر نکنیم تو روی شهدا نگاه کنن مسولین بی کفایت که پا رو خون شهدا گذاشتن نه تنها در این دنیا بلکه اون دنیا باید پاسخگوی این هتک حرمت باشن
  • نفیسه IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 2
    باید خاطئان به مجازات برسن تا دیگه کسی بی حرمتی نکنه. بی غیرت هستن بعضیها
  • سپهری IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 2
    سلام بنده هم خواستار محاکمه مامور قطار ،خانم بدحجاب و عوامل دخیل در ماجرای ضرب و شتم خانم محجبه به جرم حفظ شعائر اسلامی می‌باشم. وبه شدت این رفتار غیر اخلاقی در کشوری با قوانین اسلامی را محکوم میکنم.
  • مرضیه عابدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 3
    زنان محجبه باید حقوقشان را مطالبه کنند حقشان را بگیرن
  • ف DE ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 4
    باید این مسئولان بی کفایت در هر شغل و سِمَتی که هستند از کار برکنار شوند . باید قاطع و جدی با آن پلیس کاشان و مسئول قطار برخورد کرد . افراد هتاک هم که به بقیه آسیب می‌زنند باید مجازات شوند . مسئولان باید این قضیه را به طور جدی پیگیری کنند تا از این قبیل ناامنی و بی حرمتی ها دیگر نبینیم . مسئولان بی کفایت که فقط به فکر خودشان و پر کردن جیبشان به هر قیمت هستند باید برکنار شوند. باید با بی حجابی و بد حجابی که موجب فروپاشی خانواده ها میشود برخورد حتمی کرد .
  • حمید IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 0
    فضول مردم بودی.حقت بود.خیلی عرضه داری برو جلوی اون مسولینی بگیردزدی میکنند
  • عزت مسلمان IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 4
    چادر وقتی خاکی میشه ؛ حرمتش بیشتر میشه؛الان زنان محجبه مدافع حرم هستند.درود برمدافعان حرم چادر خاکی
  • ....... IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    10 4
    وقتی ارزش ها در جامعه بی ارزش شود این میشود نتیجه آن... رعایت قانون حلقه مفقود ماست .اگر این رئیس قطار و نگهبان و...حداقل به قانون پای بند بودن فارغ از مسلمون بودنشون این عملکرد رو نداشتن.
  • معصومه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 8
    ...بر رئیس قطار.... و پلیس وظیفه نشناس، این افراد باید از سمتشون کنار گذاشته بشن تا درس عبرتی برای بقیه باشه وگرنه باید شاهد ماجراهای بدتر از این بود
  • حامی قانون IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 7
    قانون بااااید در جامعه رعایت شود و باااید با بی قانونی برخورد جدی شود. حجاب قانون کشور هست برای هر ایرانی با هر دین و آیینی الزامی هست در کشورهای دیگر که حجاب غیر قانونی هست با افراد با حجاب برخورد شده و خدمات نمیدهند و به دانشگاه و سایر اماکن دولتی راه نمی دهند بعد اینجا با افراد مجرم همراهی می شود و مردم هم طرف بی حجاب را میگیرند چرا به قوانین کشور احترام نمی‌گذارید!!! هرج و مرج از همین جاها شروع میشه دیگه
  • ضحی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    5 4
    خواهر گرامی ما مثل کوه می ایستیم سنگرها را خالی نمی گذاریم قوی باشید ظهور نزدیک است این هم از امتحانهای اخرالزمان است
  • زینب معظمی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    9 4
    مسولین این حادثه تلخ باید محاکمه شوند
  • زهرا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    برخورد قاطع باهاشون بشه،تادرس عبرت برای دیگران باشه
  • الهه IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    باید منتظر بود که بازهم با حجابها مورد ضرب و شتم قرار بگیرند تا دیگه کسی جرات نکنه امر به معروف کنه واقعا همه چی عوض شده خدا به داد برسه سکوت کردن یعنی رضایت به این اعمال
  • محبوب IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 4
    باید با مقصرین این حادثه برخورد جدی شود
  • محمود IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 5
    لطفا اشد مجازات با بی حجابی و بدحجابی صورت بگیره،حجاب حکم خداست باید حکم خدا اجرا بشه
  • 4 IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 5
    از منطر قانونی رئیس قطار منعرل از خدمت است زیرا این ماجرا نشان داد وی اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ندارد چرا که اعتقاد چیزی جز عمل نیست.
  • بهارنارنج IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 4
    خیلی منزجرم از این بی شرفی و بی غیرتی؛ کم نیستند مسوولان و مدیرانِ مخالف امر حجاب،متاسفانه؛از انواع محرومیت محجبه ها در سازمان یا اداره یا مجموعه تحت امرشون شروع میکنن تا اینجاها که خودشون رو نشون میدن.قوه قضائیه هم تو چله تابستون،رفته به خواب زمستون.
  • سلام IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    چرا خفه شدن اونایی که عهده دار ریاست دوست دارند اما مسوولیت نه؟!
  • باران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 3
    لعنت به اون رییس بی کفایت قطار
  • آسیه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    سلام بنده از مجلس شاکی هستم چون قانونی محکم برای کم کردن بی بندوباری و کشف حجاب نگذاشته که انتظار دارم در این خصوص بیشتر ورود کنن وقتی قانونی محکم وجود داشته باشه و بگه مکان عمومی اتاق خواب خونت نیست دیگه هیچکس از تذکر دادن نمیترسه و خیلی از مشکلات حل میشه.
  • زهرا IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 4
    سلام وخداقوت خدمت خواهر مومنه وثابت قدم در راه حفظ ارزش‌های دینی واسلامی. باید با مامور ورئیس قطار وهم چنین خانم بدحجاب برخورد شود. تا درس عبرتی باشه برای دیگر مسولین .وگرنه روز به روز اینها گستاخ تر میشن.
  • مدیون لطف مادر این خانواده ایم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 4
    سلام هرچه سریعتر وقاطع تر با رئیس قطار وامثال او که بی حجابی وبه دنبالش فساد را در جامعه نشر می دهند برخورد شود برخوردی که همه ما ببینیم درست وحسابی چرا این قدر با خدا می‌جنگیم حجاب حکم ودستور خداست در سرزمینی که این همه شهید دادیم که یکی از اصلی ترین آرمان وهدفشان حفظ حجاب برای امنیت وآرامش خودمان چه زن وچه مرد است واقعا متاسفیم چنین اخباری را می‌شنویم درود بر تو بانوی محجبه یزدی فقط دلجویی نکنید از حق دفاع کنید
  • مدافع دختر شهید IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    من میگم اونها که میگن گشت ارشاد و حجاب اجباری بده ،بفهمند برای خودشون و نوامیسشون امنیته ،و همیشه اینها با بیحجابهای ناآگاه مهربان و متذکر برخورد میکنند نه زوری و نامحترمانه،اون برخوردهای تند فقط برای هتاکان است فقط برای اباحه گران است ،الان اگه اون قطار گشت ارشاد میداشت با دیدن این صحنه،باید وارد و جلوی بی احترامی به ارزش را میگرفته ،مردم خدا لعنت کنه اونها که سالها بیت المال رو خرج کردند تا بی عفتی ها بعنوان ارزش و عُرف معین بشه ،که الان مجبور باشیم برای اصلاحش از همه چیزمون هزینه کنیم ،👊اما دشمن بدونه ما خسته نمیشیم ان شاءالله عوضش میکنیم تا امام زمان لایق بدونه و بیاد
  • سادات IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    6 4
    باید صدا و سیما و همه ارگانهای مسئول فرهنگ جامعه دقیق و صحیح کار کنن .و مجری قانون هم کارشو و نظارتشو درست انجام بده. یا افراد جامعه مسلمانن که حجاب دستور صریح اسلامه یا مسلمان نیستن که شهروندنن و باید ملزم به اجرای قانون کشور باشن. با این متخلفان هم باید شدیدا برخورد بشه .اون خانم بد حجاب مهاجم هم براش یک دوره الزامی معرفتی تعریف بشه
  • نجمه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    آفرین به شما ان شاءالله ما هم بتونیم تو مسیر امر به معروف و نهی از منکر قدم برداریم
  • گ ن IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 4
    باید کار فرهنگی بشه و این بی فرهنگی که دشمنان ترویج دادن برچیده بشه، متاسفانه تحت تأثیر دشمنان خارجی و منافقین داخلی مردم از دین و حجاب وا دادن. کمی اگه سطح فکر و درک مردم بالا بره همه چی درست میشه با مقابله و حکم درست و محکم در برابر رییس قطار و پلیس قطار، کمتر کسی جرأت می‌کنه تکرارکنه
  • غلامرضا غفوری RO ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 3
    با سلام هر کس که در هر کجا زندگی می کند بايد به قانون آنجا احترام و رعایت کند امان از دست دیده و دل هر دو فریاد که هر چه دیده بین دل کند یاد بسازم..........
  • سید IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 4
    واقعاً آدم قلبش درد میگیره همین کم بود که بجای معترض شدن قانون مدار به قانون شکن این قانون شکنان هستن که به قانون مداران حمله میکنن در کشور امام زمان 🙄جامعه بجای بی حجابی برای محجبه بودن ناامنه
  • ایرانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 4
    باید مسئولین قطار به اشد مجازات محکوم بشن تا درس عبرت سایرین بشه،مثلا اینجا حکومت اسلامیه و برای اسلامی شدنش خون هزاران شهید از جمله پدر بزرگوار این خانوم فدا شده، باید ازین خانوم دلجویی درخوری صورت بگیره و حرمت خون پدرش حفظ بشه
  • بانوی محجبه IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 5
    تا کی باید مسئولان و کسانیکه در جایگاه وپستی قرار میگیرند ، جانب افراد بدحجاب را بگیرند و با بی حجابی مماشات داشته باشند. این مملکت ، کشور اسلامی است و همه موظفند بدنبال اجرای احکام اسلام باشند. چرا از وظیفه خود کوتاه می آیند و عرصه را بدست دشمن و کارگزاران دشمن می سپارند. اهمال تا کی ؟؟؟
  • لیلا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 5
    احسنت شیر زن. ما با شمائیم تنها نیستی عزیزم .
  • مهدوی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 5
    مطالبه برخورد با بیحجابی و بد حجابی را داریم باید با رییس قطار و ان بی حجابها برخورد قانونی صورت گیرد بشدت. و از بانوی معلم محجبه و همکارانش حمایت میکنیم نه به بی حجابی اجباری از همه قوا میخواهیم وارد عمل شده و از حجاب این دستور الهی حمایت کنند
  • م_ا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 5
    کار زینب خانم دختر شهید بزرگوار،بسیار عالی بوده ان شاء الله که همگی خانمهای محجبه این شهامت را پیدا کنیم. من از کار او بسیار حمایت میکنم. به امید رسیدگی بسیار سریع در امر شکایت
  • م IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    7 3
    واقعا اگر مسئولین پیگیری نکنن معلومه که برای مقام فقط قبول مسئولیت کردن نه اجرا حق و عدالت
  • درگی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 2
    سلام از این فرزند شهید تشکر میکنم که بی تفاوت نبودن و نسبت به بی حجابها واکنش داشتند و ممنونم که تا آخر پیگیر باشند تا امثال رئیس قطار و پلیس بی غیرت کاشان به خودشون بیان و اگر مدافع آرمانهای انقلاب نیستند حق اینکه در ارگانها و ادارات این کشور کاره ای باشند ندارند .
  • حمید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 2
    باید بشدت بامامورین قطار وخانم بدحجاب برخورد شود تا شاهدچنین ماجرایی نباشیم
  • عباسی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 2
    باسلام رئیس قطار باید ازکارش اخراج بشه تا افرادی امثال ایشون خودشون راجمع کنن وبدانندکه نمی‌توانند ازسمتی که دارند سوء استفاده کنند وهر کارغلطی راانجام دهند
  • ایرانی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 2
    بنده اگر در این سفر همسفر این خانم متدین محجبه فرزند شهید بودم حتما از ایشان دفاع میکردم و اجازه بی حرمتی به ایشان را نمی‌دادم.
  • ابوالقاسم فروتنی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    3 1
    متاسفم برای رئیس قطار و پلیس کاشان که از بی حجابی دفاع کردند
  • حقگو IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    4 1
    رئیس قطار باید از سمت خود برکنار شود. وبقیه کسانی که مقصر هستند جواب محکمی بگیرند تا هیچکس از این رفتارهای دشمن پسند نداشته باشد.وبدحجابی وبی حجابی در وسایل نقلیه عمومی مشهود نباشد.وماشین حریم خصوصی نیست که کسی بی حجاب باشد. حریم خصوصی افراد مکانی است که مشهود نباشد. ولی ماشین مشهود است...!!!
  • من محجبه ام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    یه عده دارن از موقعیتشون سواستفاده میکنن . امان از دل امام زمانمون . اون رییس قطار رو چنان باید ادبش کنن که تااآخرعمرش غلط های اضافی دیگه نتونه بکنه .
  • آمری IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    4 1
    با سلام باجدیت این مسئله پیگیری و رئیس خاطی اخراج شود تا دیگر کسی به خود جرئت ندهد به راحتی به مقدسات و ارزش های اسلامی اهانت کند یک توبیخ یا تذکر کافی نیست برخورد اشد...
  • بانو IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    لطفا این مورد هم به اینجا منتهی نشه که بدحجاب رو بیارن یه اعتراف ازش بگیرن و بعدشم با خانم محجبه ماچ و بوسه...خیر ،، ما اولا برخورد قانونی با اون خانم بدحجاب رو میخواهیم و مجازات هم میخواهیم نه صرفا یک ابراز پشیمانی جلوی دوربین مگه از این اعترافات جلوی دوربین کم بوده ؟ باعث شده بقیه خودشون رو جمع و جور کنند؟ خیر، چون برخورد ملایمی بوده و کمتر از حقشون دوما اون مدیر قطار باید دقیقا بر طبق قانون مجازات بشه و این مجازاتش هم رسانه ای بشه که دیگه کسی به خودش اجازه نده اینطور به بانوان محجبه زور بگه ....تا کی شاهد مظلومیت قشر مذهبی باشیم ؟
  • زهرا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    ما خواستار حجاب اجباری هستیم وگرنه یه عده گرگ صفت نمیزارن راحت زندگی کنیم
  • سا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    درود خدا بر شرفتان برکرامتتان/// لعنت بر مردان بی غیرت
  • امربه معروف و نهی از منکر IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    احسنت به این خواهر بزرگوار که پیگیری خوبی داشتند .
  • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 3
    داستان جالبی بود , طبق گفته های این خانم یزدی هیچ کسی اعم از مامورین قطار یا مسافران قطار با این خانم همراه نبودن و طبق گفته های خودش با این خانم و رفتارهاش مخالف بودن , یا این خانوم داره دروغ میگه یا اینکه اگر داره راست میگه میشه فهمید خواسته اکثریت مردم چیه. در ضمن اینکه خانواده شهید بودن کسی دال بر راستگو بودن و محق بودنش نیست ولی متاسفانه تو جامعه فعلی سواستفاده از شهیدان از مسؤلین داره به نزدیکانشون سرایت میکنه و مردم ما هم مثل تمام تاریخ ساده و زودباور و فراموشکار ....
    • ایمانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      3 1
      درود خدا بر خواهر معلم محجبه فرزند شهید جعفری. درود بر غیرت زینب گونه شما. تشکر از زحمات شما.
    • رسول IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      3 1
      داستان شما جالبتر است. این خانم با اینهمه صداقت چطوری می‌تواند داستان ساخته باشد. خوبست فرق بین واقعیت وداستان را بدانید.
    • علیرضا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      3 1
      مردم ما ساده و زود باور وفراموش کار نیستند. برعکس زیرک ومومن و حواس جمع هستند. اون مردمی که گفتی کدام مردم هستند.؟!
  • علیزاده IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    3 1
    حق نداشتن به این عزیزان بی احترامی کنند علاوه بر خانم های بی‌حجاب ماموران قطار هم مقصرند
  • عباس IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    4 1
    باید متخلفین اعم از پلیس و مسول قطار را بازداشت کنند تا دیگه دیگر مسولین وقتی مسئولیتی میگیرند برای اسلام کارکنند.نه برای خلاف مصالح اسلام.
  • زهره IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    56 1
    درخواست میکنیم با مسئول متخلف برخورد بشه که دیگه شاهد این اتفاقات نباشیم. حتی اگر نظر شخصی شون اینه که به حجاب اعتقاد ندارند چون از بیت المال مسلمین حقوق می گیرند ، باید قانون رو اجرا کنند. حداقل طرف حق باشند نه اینکه از باطل دفاع کنند
  • مهنازهروی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    10 1
    سلام‌من‌هم‌یک‌محجبه‌هستم‌وازاین‌دست‌اتفاقات‌برام‌افتاده‌دیگه‌محجبه‌هاومذهبی‌هاآزادی‌‌وامنیت‌ندارند
  • الناز IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    8 1
    سلام _ مطمئنا وحتما، باید اول با رئیس نامحترم قطار برخورد قاطع شود وبه خاطر اینکارش، هم مجازات وزندانی و هم از شغلش برکنارشود. _ همینطور لازمه برخورد با اون زن خاطی و هنجارشکن بشه که به خودش اجازه داده باپررویی ووقاحت تمام، به ناموس مردم حمله وجسارت کنه. _ پلیس ایستگاه کاشان هم بخاطر بی تدبیری وقضاوت جاهلانه، باید مجازات وازکار برکنار بشه.
  • ایراندوست IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    ببین خواهرم برخورداونها باشما اصلا درست نبود ورعایت عفت درهرجامعه ای لازم هست براحفظ سلامت اون جامعه,ولی یک سوال دارم ؟؟آیا اینکه تمام ارکان جامعه روبی عدالتی گرفته واوضاع روانی جامعه وحشتناک هست,اینها آیا بی حرمتی به خون شهیدانمان نیست,فقط بی حجابی خانمها بی حرمتی محسوب میشه؟؟.دلیل اصلی بیحجابی هم رفتاردورازدستورات اسلامی مسءولین هست.
    • ایمانی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      4 1
      دلیل اصلی بی حجابی افراد به باطن فرد بی حجاب برمی‌گردد. مقصر اصلی خود اوست.
    • حسینی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      4 1
      ایران از جهت حجاب آزاد ترین کشور است. اینرا از پوشش حجاب چادر می‌شود فهمید. افتخار ما این است که حجاب در کشورمان حرف اول را می‌زند.
  • نرگس السادات بزاززاده IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    3 2
    شهدا جلوی هر چی بی‌حجابه‌ رو میگیرن
  • مهدی نصیری IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    4 1
    تا وقتی که قوانین جامع عفاف و حجاب به صورت رسمی به اجرا گذاشته نشود دائماً شاهد این گونه برخوردهای ناشایست مسئولین خواهیم بود ، علاج در این است که از دولت بخواهیم تا به صورت علنی و شفاف زمان اجرای دقیق مفاد قوانین جامع عفاف و حجاب را اعلام نموده و با خاطیان دولتی برخورد لازم را به عمل آورد ، دولتمردان فقط یاد گرفته با وعدۀ سر خرمن دادن وقت کشی و تعلّل نموده و هنجار شکنان را گستاخ تر کنند ، باید از دولتمردان خواست تا زمان اجرای قوانین عفاف و حجاب را در اسرع وقت اعلام نمایند تا به همین تعلّل و وقت کشی خاتمه داد
  • یاسی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    3 1
    احسنت به این خانم که پیگیر شدند و لعنت به اون رییس قطار و آدمهایی که بی تفاوت گذشتند .وقتی امر به معروف نمی‌کنیم انتظار باید داشته باشیم که امنیت اجتماعی خدشه دار میشه. کوفیان زبان شون با امام حسین بود و شمشیرشون بر سرحضرت .هیچ دل پاکی بدون عمل پاک به نتیجه نمیرسه
  • یوسفی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    3 1
    باید با جدیت با بد حجابی و بی حجابی مقابله شود.
  • عرب زاده IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    6 1
    باید مامور قطار و نیروی انتطامی زندانی شوند
  • حسینی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    4 2
    اگه این ماجراراسته،وواقعارئیس قطاریه همچین برخوردی کرده، بارئیس قطاروپلیس ایستگاه به شدت بایدبرخوردبشه ،که عبرتی بشه برای بقیه مسئولینی که خودشون به قانون احترام نمیگذارن،وقتی یه مسئول نتونه یه مسئله ساده روباارامش وتمکین به قانون حل کنه چطورتووضعیت بحرانی میخوادمدیریت بحران داشته باشه ، وازکسایی که درست واصولی امربه معروف ونهی ازمنکرمیکنن بایدحمایت بشه
  • پستی تا چقدر.هرچه داریم ازخون شهدا هست. IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    4 2
    باید رییس قطار اخراج بشه
  • ZanbourAsal IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 3
    اهل بیت امام حسین علیه السلام حضرت رقیه سلام الله علیها را هم همینطور وحشیانه حمله ور شدند و حجاب از سرشان کشیدند....وای به حال ما به کجا چنین شتابان درسته قضاوت با ما نیست خداشاهده ولی ماهم نباید کوتاه بیایم اگه حرف دختر شهید وشاهدان این ماجرا دروغ بود بقیه دفاع میکردن از خودشان... برخورد جدی و قاطعانه خواستاریم.
  • Sa IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 4
    نظرات رو که میخونم بیشتر مطمئن میشم هیچ چیزی درست نمیشه. پر از نفرت و خشم. مثل نامه آقای مدرسی که در اون نسبت به بی حجابان عبارت مزدور بی هویت به کار رفته. وقتی نسبت به خانم های بدحجاب یا بی حجاب گشت ارشاد و زور و اجبار و خشونت به کار میبرین باید هم انتظار جواب متقابل رو داشته باشین. در حادثه اتوبوس تهران هم ما دیدیم اول اون خانم محجبه بود که سر و صدا به پا کرد. ختم کلام اینکه دین و قوانینش با زور و اجبار قابل انتقال نیست. سر خودتونو زیر برف نکنید چون نمیتونید با بخش قابل توجهی از مردم که اعتقادی به حجاب یا حداقل حجاب مورد پسند شما ندارن بجنگین. پس به فکر یک راه چاره درست و حسابی باشین. با قلدربازی و بگیر و ببند و شعار دادن و تعصب چیزی درست نمیشه. اولین فضیلت دین اخلاق و رفتار هست که در اون باختین. به امید درک و فهم بالا..
  • عشقم حسین(ع) IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 9
    سلام هرکی ونظرش وهرکی اعتقادات خودش مگه قراره زوری همدیگرو ببریم بهشت؟ شمامیخواین برین بهشت برین بسلامت چکاربقیه دارین؟منم چادری ام ومحجبه ولی واقعا سردرنمیارم چرا توکاربقیه دخالت کنیم.ب ماچ اصلا کی چی پوشیده کی چی نپوشیده؟ ینی واقعا الان نظرتون خوبه ک یک اقارو ازکار بیکارکنن بخاطر این مسئله واقاروشرمنده زن وبچش کنین ؟؟؟مشکل مااینه ک همیشه احساسی برخوردمیکنیم همونطور ک بنظرتون بی حجابی کفره بیکار کردن بقیه هم ازکفرکفرتره. دنیاقشنگتر میشد اگ همه کنارهم باشیم باتفاوت عقیده وافکارمون .ما بااین امربه معروف ونهی ازمنکر سبب ایجاددوگانگی شدیم... کاش یکم ب نتایج کارامون فکرمیکردیم
  • ن...خ US ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    12 0
    خداوند متعال نجات بخش باشه از دست اين مسؤولين خائن و وطن فروشي كه خون شهدا رو اينچنين پايمال ميكنن
  • جورابلو زین العابدین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    5 0
    درود بر شیر زنان با غیرت
  • زینب IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 0
    خواستار جریمه افراد بی حجاب و قانون شکن هستیم..... کسیکه یه قانون دهن کجی بکند باید مجازات بشه.. که مامور قانون باشه، چه شهروند چه رییس قطار و...
  • حسینی از رباط کریم IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    بدینوسیله حمایت خود را از بانوی محجبه یزدی اعلام می کنم و از مسیولین انتظار داریم که با مسئله بی حجابی برخورد قانونی شود،چون ما روزانه شاهد هستیم که با وجود تذکر مودبانه و محترمانه به خانم های بی حجاب آنها با بی ادبی توهین می کنند و عناد می ورزند.
  • مرضیه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    3 0
    جای بس تاسف که حتی کوچک ترین مسئله اصلی دین را نمیدانند و ای کاش استخدام مسئولین دقیق تر باشد نه فقط خواندن چند بند و امضاء سوری رئیس قطار و مسئول پلیس مگر نباید در جهت حفظ انقلاب تلاش کنند؟ از اصول دین و انقلای ما حجاب ماست قانون جمهوری ماست چرا قانون شکنی میکنید؟
  • زهرا IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 0
    من نمیفهمم چیزی ک اینا میخان آزادیه یا حیات وحش؟ اگه یه تذکرساده بهشون بدی میشی تندرو و خشن اونوقت خودشون دست حیوونا رو از پشت بستن!! چشماتونو باز کنید مملکت بیوفته دست اینا همه رو گردن میزنن حتما!!!
  • برادران IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    درود برشهدا وفرزندان شهدا و همه ی حافظان خون شهدا .وای بر ما!!!!! چه اتفاقی برای مردم غیور ایران افتاده که اینگونه با چنین فاجعه ای بی تفاوت ب رخورد میکنند.شهدا وخانواده شهدا شرمنده ایم،😔
  • فاطمه IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    با قاطعیت با بی حجابی وحامیان آنها باید برخوردشود هر کجا قانونی باشد باید مردم مطیع آن قانون باشند ،،اگر حجاب اختیاری باشد یعنی همه قوانین باید اختیاری باشد واین مسئله پرواضح است که خلاف عقلانیت میباشدپس پلیس قطار موظف بود با بیحجاب برخورد کند نه اینکه از او حمایت کندوقطعا باید مجازات گردد
  • معصومه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 0
    دوره آخر الزمان هست عفت و حيا ضد ارزش شده و بي بندباري و هرزگي ارزشه
  • زهرا IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    9 1
    تو مملکت اسلامی با پررویی تمام قانون شکنی میکنن و به جای عذرخواهی وحشیانه همچین کارهایی میکنن بعد میگن آزادی نداریم!! باید محکم جلوشون ایستاد و الا دو روز دیگه امنیت جانی ندارن مردم از دستشون!! نشون دادن ک لیاقت و جنبه آزادی ندارن... اگه دزدها و قاتل ها هم آزاد باشن خوبه؟
    • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      3 0
      متاسفانه دزدها و قاتل ها آزاد هستند. دزدی و قتل چون پیدا نیست به شما بر نمیخورد. الحمدالله که موی نامحرم را شما و همه میتوانید ببینید و تذکر بدهید و خواستار تنبیه باشید. ای کاش چشمان شما فساد و را هم میدید و اعتراض میکردید.
  • محمود نوربخش IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 9
    جمعش کنین
  • طه GB ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 24
    ولی باید بدونی هر جا و هر طور که خواستی نمیتونی امر به معروف ونهی از منکر کنی
  • صادق IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    23 1
    ان‌شاالله دنیای بی‌‌حجاب‌ها مثل آخرتشون پزر از نکبت و بدبختی باشه
  • . IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 6
    خدا اون مردمی که فقط تماشا کردند رو لعنت کنه
  • سمیه جعفری IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 0
    همان رئیس قطار باعث شده اون خانم بدحجاب شیر شود و دست روی این بنده خدا بلند کند.
  • کاظم IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    9 0
    هر بزری کاشت کنی همان را درو خواهی کرد زنیکه بد حجاب وقتی توی جامعه میاد همان مردی او را انتخاب میکند ان مرد نه اهل زندگی هست ونه شغلی میتواند داشته باشد پس بدان ان زندگی زود از بین میرود وبه طلاق کشیده میشود وپایدار نیست جامعه ما ایران اسلام اینو میگه