جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زینب جعفری

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش یزد از اقدام خانم زینب جعفری، بانوی محجبه یزدی قطار تهران- یزد تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، ظهر امروز در نشستی از «زینب جعفری» بانوی محجبه ماجرای ۹ مرداد ۱۴۰۱ قطار تهران-یزد، شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید «علی جعفری»به میزبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان یزد با اهدای لوح سپاس تجلیل و تقدیر کرد.

رحیمی نژاد در این نشست اظهار کرد: در مورد مسئله‌ قطار تهران- یزد ما وظیفه خود می‌دانیم که برای فرهنگ سازی و استفاده از توان خانم جعفری در بحث کارشناسی امور بانوان و حجاب و عفاف استفاده کنیم تا بعداً اقدامات لازم برای نقل و انتقال صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: وظیفه‌ ما در حوزه‌ تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش با یک نگاه فراتر از اتفاق و قبل از اینکه صدای طبل‌ها زده شوند، برای کنترل و پیشگیری قدم برداریم و در این زمینه هوشیارانه و آگاهانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با یاری خداوند در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی با هدف ارائه یک طرح جامع در سطح مدارس، چه در مدارس دخترانه و چه در مدارس پسرانه صورت می گیرد و در مورد کاهش اثرات سو در استفاده از فضای مجازی و نیز ترویج حجاب و عفاف فرهنگ سازی خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه اگر دانش آموزان خود آغازگر این مسئله باشند نتیجه‌ بهتری دارد و ما با نقش هدایتگری و استفاده از ظرفیت های خانم جعفری شاهد اقدامات ارزشمندی در استان باشیم و دین خود را ادا نماییم.

رحیمی نژاد با تشکر از اقدام خانم زینب جعفری، گفت: در روزهای اول ماه محرم و در هفته امر به معروف و نهی از منکر قدم ارزشمندی برداشته شده است و امیدواریم به پایداری و دوام برسد.

رحیمی نژاد با بیان اینکه این حرکت به سنت ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر کمک خواهد کرد افزود: ذات جوامع امروزی، رگ‌های غیرت و تعصب و تدین و آنچه که می تواند ما را نجات دهد این است که در عین اینکه به سمت صنعتی و شهری شدن می‌رویم، در جهت حفظ ارزش‌ها، فرهنگ و معیارهای اسلامی نیز تلاش کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha