سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: در هر رخداد طبیعی و غیر طبیعی همیشه نیروهای مسلح آمادگی دارند تا برای کمک به مردم حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع نیروهای سپاه و فراجا در ستاد سپاه عاشورا گفت: رزمایش مشترک بین سپاه و فراجا ابتکار بسیار شایسته ای است که در سطح کشور و در استان های مختلف انجام می‌شود.

امام جمعه تبریز با قدردانی از حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزها در طول ۴۳ سال گذشته، گفت: این قهرمانان هر گونه تجاوز و شرارت را محکم پاسخ داده اند و اینک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی با این صبحگاه، همدلی و اقتدار خود را به تصویر کشیده اند.

وی ادامه داد: تمام تلاش نیروهای مسلح برای ایجاد صلح و امنیت در سطح کشور و مرزها بوده و برای ایجاد امنیت و اقتدار همیشه آماده باش هستند تا اگر روزی دشمنان در ذهن و فکرشان تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، به موقع ورود کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور گفت: در هفته های گذشته بیشتر استان های کشور درگیر سیل بود اما سپاه، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی، هلال احمر، نیروهای امدادی و ستاد بحران کشور دست در دست هم دادند تا به آسیب دیدگان یاری رسانند و جلوی خسارت ها را گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در هر رخداد طبیعی و غیر طبیعی همیشه نیروهای مسلح آمادگی دارند تا برای کمک به مردم حضور یابند و من این ابتکار را به فرماندهی کل سپاه و فرماندهی کل انتظامی کشور تبریک می گویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha