جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خمیر

حوزه/ امام جمعه بندرخمیر با بیان اینکه نماز جمعه در دو میدان در حال فعالیت است، گفت: میدان اول مربوط به مسئولان است که باید همنشینی و صحبت با مردم را در این بستر برای خود فرصت مغتنمی بدانند و دوم مطالبه مردم و بیان مشکلات آنها از این تریبون مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز جمعه بندرخمیر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: حادثه عاشورا را نباید همانند دیگر حوادث در عالم دانست، بلکه ممتاز ترین و برجسته ترین مکتب توحیدی در جهان است.

خطیب جمعه بندرخمیر با بیان اینکه در جریان حادثه عاشورا نمونه‌های زیبایی از همراهی اصحاب با امام حسین(ع) وجود دارد، یادآور شد: در عصر حاضر نیز ما نسبت به امام زمان(عج) تکالیفی مهمی بر عهده داریم که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: نماز جمعه تریبون همه مردم است و در انحصار قشر خاصی نیست.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در دو میدان در حال فعالیت است، یادآور شد: میدان اول مربوط به مسئولان است که باید همنشینی و صحبت با مردم را در این بستر برای خود فرصت مغتنمی بدانند و دوم مطالبه مردم و بیان مشکلات آنها از این تریبون مقدس است.

امام جمعه بندرخمیر با اشاره به ۱۷ مرداد روز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید و روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگار و جامعه خبری زبان انقلاب و مایه امید بخشی در جامعه است.

وی تصریح کرد: رسانه موثرترین بستر برای انتقال محتوا در جامعه است و لذا تقویت فعالان این عرصه، سبب توسعه و فعال شدن ظرفیت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha