سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که محور هیئت باید منبر، موعظه و معارف اهل‌بیت (ع) باشد، تأکید کرد: باید با حضور در مساجد، هیئات و تکیه‌های عزاداری از منبر و کلام وعاظ و اساتید بهره‌مند شد و مداحان نیز از نوحه و نواهای درست و صحیح استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه سلفچگان امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: شعار نمازجمعه همیشه مردمی و همیشه انقلابی بودن است و در این میان نمازجمعه فریضه‌ای عبادی با ابعاد سیاسی است.
وی با بیان این که در نمازجمعه هم مطالبات مردم و هم خدمات نظام بیان می‌شود، ابراز داشت: همیشه بحث اشتغال و گرانی را بارها مطرح کرده‌ایم و خواستار برطرف‌ شدن گرانی‌ها در جامعه هستیم.
امام‌جمعه سلفچگان اقدامات دولت سیزدهم را مثبت و خوب برشمرد و ادامه داد: دولت درصدد این است که تورم را مهار کند و اینکه استقراض از بانک مرکزی ندارد چون استقراض از بانک مرکزی و خلق پول تورم‌زا است.
وی ادامه داد: تقویت صادرات، ساخت مسکن، حمایت از فرزندآوری و ارتباط با همسایگان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است.
حجت‌الاسلام غروی بروز سیل‌های اخیر در کشور را تأسف‌بار خواند و گفت: از همه خدمتگزاران مردم و سازمان‌های کشوری و لشگری به‌ویژه در بخش‌های امدادی و درمانی انتظار می‌رود که رسیدگی به وضعیت خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومین را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است اصلی‌ترین وظیفه خدمتگزاران به مردم پیشگیری از وقوع چنین حوادثی است تا از خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام غروی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با بیان این که محور هیئت باید منبر، موعظه و معارف اهل‌بیت (ع) باشد، تأکید کرد: باید با حضور در مساجد، هیئات و تکیه‌های عزاداری از منبر و کلام وعاظ و اساتید بهره‌مند شد و مداحان نیز از نوحه و نواهای درست و صحیح استفاده کنند به‌ طوری که روح شجاعت و ایثارگری امام حسین (ع) را در مداحی خود بیان نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha