پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: امروز رژیم صهیونیستی در پشت دیوارهای بتی پنهان شده است که این یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و حزب الله محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در مراسم عزاداری محرم حسینی که در کامیاران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: محرم ماهی بزرگ برای بصیرت افزایی مسلمین و نیز شناخت دشمن واقعی جهان اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: حرکت عظیم امام حسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا برای جهان اسلام یک تحول بزرگ آفرید.

وی تاکید کرد: مکتب امام حسین (ع) و عاشورا اهل سازش در برابر ظلم و زورگویی نیست؛ کسی که در مسیر این مکتب حرکت می کند هرگز سر کُرنش در برابر ظالمین فرود نخواهد آورد.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز ایران اسلامی با تأسی از نهضت عاشورا و روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی امام حسین علیه السلام در برابر جهان استکبار ایستاده است و علیرغم فشارهای اقتصادی و سیاسی، همچنان این انقلاب در مسیر توسعه و اقتدار خود حرکت می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه به تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین و به شهادت رساندن بسیاری از مردم این کشور اشاره کرد و گفت: در واقع تجاوز روز گذشته صهیونیست ها به فلسطین نشان دهنده ترس اسرائیلی ها از فراگیر شدن نهضت مقاومت در منطقه علیه آنان است.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: حمله کورکورانه و به شهادت رساندن مردم بی دفاع فلسطین از سوی نظامیان صهیونیست به نوعی سردرگمی سران این رژیم غاصب در برابر مقاومت را عیان کرد؛ امروز رژیم صهیونیستی در پشت دیوارهای بتی پنهان شده است که این یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و حزب الله محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha