پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1038310
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
حال و هوای شب چهارم محرم در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ طی هفته جاری مراسم عزاداری بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری از شنبه تا دوشنبه و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی آریا در شبستان امام خینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم نیاش صبحگاهی از روز شنبه تا چهارشنبه با نوای حجت الاسلام خورشیدی قرائت و روز پنجشنبه نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مومنی و مداحی محمد جواد احمدی برگزار و صبح جمعه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با نوای عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد برگزار می شود.

همچنین مراسم قبل از نماز ظهر نیز از روز شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرشفیعی و مداحی جعفری نژاد و حسینی تبار برگزار می شود و زیارت عاشورا نیز توسط حجت الاسلام شهیدی و محمد پور با صد سلام قرائت خواهد شد.

از روز سه شنبه نیز تا روز جمعه حجت الاسلام ناصر خلج قبل از ظهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و مجتبی خرسندی، حمید طیبی، علی پاکزمان و حمید محمدی مداحی خواهند کرد.

خاطر نشان می شود بعد از نماز ظهر نیز تا روز عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به ایراد سخن می‌پردازد و سید علی حسینی نژاد مداحی خواهد کرد.

همچنین ویژه برنامه های قبل از نماز مغرب نیز از شنبه ۱۵ مرداد لغایت ۲۱ مرداد با سخنرانی حجج اسلام منتظرین، طباطبایی قمی و مداحی مسعود زمانی، یاسین شیخ زاده، سید علی حسینی نژاد و شمس آبادی برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عشاء نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حسن شالبافان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه تا روز جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی آریا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت به ایراد سخن خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha