پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
س

نماینده ولی فقیه در کاشان جهاد تبیین را تنها راه مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن دانست و تصریح کرد: خطبه های آتشین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) یزید و یزیدیان را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام سید سعید حسینی، شب گذشته در مراسم عزاداری حسینی هیئت رزمندگان کاشان بر لزوم انس با صحیفه سجادیه تاکید کرد و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری صحیفه سجادیه امام زین العابدین (ع) قدرت اصلاح یک جامعه را دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: صحیفه سجادیه به قدری ارزش دارد که کیشش های مسیحی از منابع ارزشمند این کتاب برای هدایت بشر و رفع مشکلات خود استفاده می کردند.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) در بدترین شرایط ممکن کار فرهنگی انجام می دادند، خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع)در بدترین شرایط اسلام توانست جو فرهنگی جامعه زمان خودش را تغییر دهد، لذا خواهران و برادران بسیجی نیز می توانند با تأسی به آن حضرت فضای فرهنگی کشور را تغییر بدهند.

امام جمعه کاشان ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، تبیین حماسه عاشورا را مهمترین کار فرهنگی و رسانه ای امام سجاد (ع)عنوان کرد و افزود: کار امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) تبیین حقایق در برابر یزیدیان بود .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، انقلاب اسلامی ایران را تداوم حکومت پیامبر اکرم (ص) و زمینه ساز ظهور حکومت ولی عصر (عج) دانست و تصریح کرد: ایمان و اعتقادات جوانان کشورمان زیر بمباران شدید تبلیغات و فضای مجازی دشمن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان جهاد تبیین را تنها راه مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن دانست و تصریح کرد: خطبه های آتشین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)یزید و یزیدیان را رسوا کرد.

در ابتدای این مراسم کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن تشریح برنامه های هیئت رزمندگان اسلام در دهه دوم محرم، گفت: سپاه کاشان در دهه دوم محرم اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با ۴ ویژه برنامه می کند.

وی به اقدام کمک مومنانه در ایام محرم اشاره کرد و افزود: ناحیه مقاومت بسیج کاشان در چهارمین مرحله کمک مومنانه بالغ بر۴۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع دو میلیارد و دویست میلیون تومان را در تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان توزیع کرد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha