شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1038975
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
البرز _ تبلیغ

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان البرز، بررسی طرح های تربیتی را یک ضرورت دانست و خواستار توجه خانواده ها به تعلیم و تربیت اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام زمانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان البرز، امروز در جلسه‌ای با رابطین مدارس طرح امین استان، بررسی طرح های تربیتی را یک اصل ضروری و مهم دانست و گفت: توجه به تعلیم و تربیت اسلامی برای خانواده ها در اولویت قرار بگیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان البرز در ادامه به تشریح وظایف رابطین مدارس امین پرداخت و افزود: امروز نقش محوری مبلغان به ویژه خواهران مبلغه در بقای اسلام و حیات انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و به طور کلی مبلغین نجات دهنده انسان ها از ظلمت و تاریکی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دشمن هجمه فرهنگی خود را در میان بانوان افزایش داده است، گفت: نقش مبلغان خواهر به ویژه مدارس امین در احیای فرهنگ اسلامی نقش محوری است و اگر در این زمینه کوتاهی کنند دشمن دین و نظام را نابود خواهد کرد.

رابطان مدارس امین در بخش پایانی نشست در خصوص تشکیل گروه‌های محله، انتخاب سرگروه ها و همچنین نحوه ارتباط آنان با ستاد مدارس امین در استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha