جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه ایشان معافیت تحصیلی می باشد، الزاما جهت خروج از کشور و یا تمدید گذر نامه باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه ایشان ( معافیت تحصیلی ) می باشد، الزاما جهت خروج از کشور و یا تمدید گذرنامه باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

بر اساس این گزارش: طلابی که وضعیت نظام وظیفه ایشان ( غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم ) می باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.

قبل از اقدام به اخذ مجوز چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اید و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اید حتما با در دست داشتن گذرنامه به یکی از وظیفه عمومی های سراسر کشور مراجعه کنید.

حداقل یک هفته قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید. ثبت و نهایی شدن مجوز خروج حداقل ۴۸ ساعت اداری زمان می برد.(مشروط به اینکه خروج فعال نداشته باشید)

مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است. افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور برنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.


راه اخذ مجوز خروج از کشور:

ثبت درخواست در سامانه پیشخوان ارتباطی به (امورطلاب).
طلاب وارد سامانه پیشخوان حوزه شده و از بخش پیشخوان ارتباطی درخواست خود را با ذکر تاریخ خروج مد نظر برای امور طلاب ثبت نموده و نتیجه درخواست را از همان طریق مشاهده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    سلام
  • سید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    سلام علیکم بهتر شما بگید یک ماه قبل اقدام کنید، نه یک هفته قبل، برادر من وقتی نمی تونید فوری و در حداقل زمان ممکن پاسخ گو باشید بزارید مثل قدیم صف باشه و خروجی می گیریم لااقل به صورت سنتی می دونیم که همون روز رسیدگی می شه، نه این که پیام می دیم سه روز بعد جواب می دید تازه اگر معافیت ایراد داشته باشه، دو باره دو سه روز طول می کشه تا حل بشه، بعد از حل دوباره سه چهار روز طول می کشه تا کارشناس بزرگوار پاسخ بده. بعد هم چرا ساعت کار اداری مشمولین طلاب زیر زمین تا ساعت 12 کردین، وقتی پاسخ گویی ضعیف لا اقل مانند حالت عادی تا ساعت 14 باشه. وقتی می دنید پیک مراجعاتتون در این زمانه چند نفر را در این یک ماه اضافه کنید، تا کار پاسخ گویی به حداقل زمان برسه نه این که با همان تعداد کارمند می خواهید این پیک کاری را ردّ کنید کارمند هم هی توهین بکنه بگن خوب خیلی شلوغه، ما هم می دونیم شلوغه انگار مطلب جدیدی داره می گه، هر سال این موقع خیلی شلوغه یعنی رئس امور مشمولین و مدیریت حوزه خبر نداره تا این پیک را ردّ کنید. به اسم اینترنتی شدن از مسولین حوزه از پاسخگو بودن کاملا خود را در امان نگاه داشتن. ارائه خدمات حوزه هر روز بدتر از دیروز.