جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار شهید همدانی

حوزه/ در پی حمایت از داعش و اهانت به شهید مدافع حرم سردار همدانی طلاب و روحانیون استان سمنان سخنان سخیف یکی از سران فتنه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، در پی حمایت از داعش و اهانت به شهید مدافع حرم سردار همدانی طلاب و روحانیون استان سمنان سخنان سخیف میر فتنه را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

جنایت جدید پیر فتنه بار دیگر پرده از خوی حمایت تمام قد از داعش و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها کنار زد.

دستان پلید رژیم صهیونیستی پیرمرد متوهم و رهبر فرقه فتنه ۸۸ را به مهلکه ای فرستادند که غیر از اهانت به عاشورا، این بار به حمایت از داعش و اهانت وقیحانه به سردار پر افتخار شهید مدافع حرم سردار همدانی کشاند.

الحق شهید همدانی مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود که با تلاش‌ها و مجاهدت های خود در تمام صحنه‌ها نقش آفرینی کرد. در دوران ستم شاهی، دفاع مقدس و بعد از آن از جمله فتنه ۸۸ و مبارزه با داعش به درخواست دولت سوریه به گونه ای عمل کرد که موجب فخر ایران و اسلام شد.

ملت ایران همواره قدردان مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم هستند زیرا آنها علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت(ع) از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران و خواهران سراسر استان سمنان ضمن محکومیت این اقدام ننگین انزجار خود را از سخنان سخیف میرفتنه میرحسین موسوی اعلام می داریم و جهت پاسداشت خون شهیدان عزیز خواستار برخورد جدی با اقدام وقیحانه ایشان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha