چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دری نجف آبادی - اراک

حوزه/ امام جمعه اراک گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان و جبهه مقاومت از یادگاران امام راحل و شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلای بیت‌المقدس این شهر، اظهار داشت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به این قشر تبریک گفته و برای فعالان این عرصه آرزوی موفقیت داریم.

وی یادآور شد: طالبان در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ با حمله به سفارت ایران در مزار شریف افغانستان، ۹ نفر از جمله یک خبرنگار را به شهادت رساند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند و باید به بهترین شکل ممکن در این مسیر تلاش کنند.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره خیام، مطرح کرد: ایران با همکاری روسیه ماهواره خیام را به ۵۰۰ کیلومتری فضا از پایگاه قزاقستان فرستاد که افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: همکاری و استفاده از تکنولوژی باید مورد توجه قرار گیرد و ما باید از فناوری کشورهایی که دارای پیشرفت‌هایی هستند استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما تا آخر از فلسطین و قدس شریف حمایت می‌کنیم و برادران جبهه لبنان و غزه را تنها نخواهیم گذاشت، گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و جبهه مقاومت از یادگاران امام راحل و شهید سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز آزادگان، یادآور شد: آزادگان در زندان‌های صدام شکنجه و رنج فراوان را متحمل شدند، آنان با خدا معامله کردند و برای مردم الگو هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha