شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار صمیمی آیت الله موسوی جزایری با داوطلبین جدیدالورود مقطع سیکل حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری گفت: در حوزه علمیه خوزستان اقدام به راه اندازی رشته های تخصصی از جمله فقه و اصول، فلسفه، علوم قرآنی، حدیث، کلام ولایت و... شده است تا طلاب پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار با طلاب جدید الورود حوزه علمیه خوزستان، ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: از شما می خواهیم که در مسیر طلبگی مصمم و جدی باشید تا بتوانید به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کنید.

وی افزود: در حوزه علمیه خوزستان اقدام به راه اندازی رشته های تخصصی از جمله فقه و اصول، فلسفه، علوم قرآنی، حدیث، کلام ولایت و... شده است تا شما عزیزان بعد از گذراندن دوره های مقدمات و سطح بتوانید در هر رشته ای که علاقه مند بودید ادامه تحصیل دهید.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: طلاب برای پاسخگوی به نیازهای جامعه، در رشته های مختلف صاحب نظر باشند.

وی، با اشاره به حدیث قدسی "ولایة علی بن ابی طالب حصنی، فمن دخل حصنی امن من عذابی "، بیان کرد: اگر به امامت اهل بیت ایمان آوردید وارد دژ مستحکم الهی می شوید و خداوند حافظ شما می شود، در غیر این صورت از عذاب الهی در امان نیستید.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به طلاب گفت: شما برای کسب رضای الهی و سربازی حضرت ولی عصر(عج) وارد حوزه شده اید و ان شاءالله در آینده مایه ی رو سفیدی ما خواهید بود.

وی در پایان گفت: اگر می خواهید در مسیر طلبگی موفق باشید عبادت های خود را بیشتر کنید و از ذکر خداوند غافل نشوید و بدانید که آمده اید سرباز حضرت ولی عصر(عج) باشید پس از ایشان و سایر ائمه(ع) کمک بخواهید و به آنها توسل کنید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha