سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید مهدی قریشی معاون استاندار قم

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برنامه‌های استان قم در هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مهدی قریشی امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دستورالعمل فعالیت در هفته دولت ابلاغ‌شده است، اظهار کرد: مردم محور این دستورالعمل هستند و تمام فعالیت‌ها باید با این رویکرد دنبال شود.

وی از برگزاری نشست خبری استاندار قم با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: حضور استاندار قم در برنامه تلویزیونی، حضور در گلزار شهدا، دیدار با مراجع تقلید و خانواده شهدا، نشست معاونین و مدیران استان در مساجد، افتتاح پروژه‌ها، حضور استاندار و معاونین در نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اینکه در هفته دولت سه برنامه تجمعی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: نخستین جلسه تجمعی جلسه شورای اداری استان است.

وی با بیان اینکه همایش روز کارمند با دعوت از معاون رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همچنین یادواره شهدای کارکنان دولت را نیز خواهیم داشت که با دعوت از مقامات کشوری در محوطه استانداری قم برگزار می‌شود.

قریشی با تأکید بر اینکه محتوای مطالب هفته دولت توسط ستاد آماده می‌شود، مطرح کرد: مدیران باید از این محتوا استفاده کنند تا در بیان مطالب شاهد وحدت و یکدستی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha