پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدی عراقی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی امنیت را رکن اساسی هر جامعه ای برشمرد و گفت: به برکت نیروهای مخلص و انقلابی در مجموعه نیروهای مسلح و خصوصا انتظامی، امنیت کشورمان در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، در دیدار با کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: حافظ امنیت هر جامعه ای پلیس آن است و اگر امروز جمهوری اسلامی به اذعان همگان یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای منطقه و جهان است به برکت وجود نیروهای انقلابی و جان برکف انتظامی است.

وی افزود: امروز به جرأت می توان ادعا کرد ماموران انتظامی، مجاهدان فی سبیل الله جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند که برای رضای خدا از امنیت جامعه و کشور در کنار دیگر قوای مسلح حراست می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی عراقی، امنیت را رکن اساسی هر جامعه ای برشمرد و گفت: به برکت نیروهای مخلص و انقلابی در مجموعه نیروهای مسلح و خصوصا انتظامی، امنیت کشورمان در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فرمایش حضرت امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باعث عزت و اقتدار دین و کتاب خدا هستند، گفت: به راستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه است و کارکنان انتظامی، ارتش و سپاه امروز گوش به فرمان ولایت هدفی جز حفظ استقلال و آزادی کشور ندارند.

وی تصریح کرد: امروز هرچه از عزت و اقتدار داریم به برکت امنیت مطلوبی است که توسط نیروهای مسلح حاصل شده است، امنیتی که پلیس در آن نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی عراقی یادآوری کرد: پلیس امروز زینت شهر و جامعه است و رفتار و برخورد صحیح ماموران انتظامی در برابر حوادث و ناگواری ها می تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر اقشار باشد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم همچنین با اشاره به قیام عاشورا و حوادث پس از آن، گفت: این ها همه، نوعی جهاد تبیین بود که باعث شد چهره واقعی یزید و دستگاه فاسدش برای همه هویدا شود.

وی قیام عاشورا را آغازی بر حق طلبی امت اسلامی برشمرد و گفت: امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) راه معرفت و حقیقت را به همه آزادی خواهان جهان نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی عراقی در پایان ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از سیره ائمه اطهار (ع) خصوصا امام حسین (ع) بیش از پیش در راه حق طلبی و خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha