شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / دیدار بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی با آیت الله حسینی بوشهری

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران با اتکا بر توان خود وابسته هیچ کشوری نمی‌شود، گفت: ارتباطات‌ دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان رو به افزایش است و همین مسئله باعث شکل گیری روزنه‌های امید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در نشستی با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: وزارت جهاد کشاورزی در میان دیگر وزارتخانه ها بسیار مهم و کلیدی است و با سفره مردم ارتباط مستقیم دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: این وزارتخانه در تأمین غذای سالم مردم از جایگاه مهمی برخوردار است و با توجه به دشمنانی که ایران اسلامی دارد اگر قیمت یک محصول دچار نوساناتی شود، بیگانگان از این مسئله به عنوان سوژه سوءاستفاده می‌کنند تا بین مردم و مسئولان تقابل ایجاد کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افراد خدمت کننده در جهاد کشاورزی باید از زندگی خود سلب آسایش کنند تا مردم در آرامش و امنیت باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه یکی دیگر از وظایف جهاد کشاورزی تنوع محصول است، بیان کرد: خشکسالی در استان بوشهر نسبت به سال قبل بیشتر بوده است و کشت عمده گندم نیز به طور دیم انجام می‌شود که باید شیوه آبیاری به سمت روش های نوین حرکت کند و اصلاح الگوی کشت مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: محصولی که در مزرعه تولید می شود، با چند واسطه به دست مصرف کننده می‌رسد که همین امر باعث می‌شود قیمت آن نسبت به قیمت اولیه برای مردم بسیار گران تمام و موجب نارضایتی شود، بنابراین از مسئولان جهاد کشاورزی انتظار می رود راهکاری بیاندیشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نظارت یک اصل مهم است که باید به‌طور منظم، مستمر و پیوسته انجام شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران با اتکاء به توان خود وابسته هیچ کشوری نمی‌شود، گفت: ارتباطات‌ دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان رو به افزایش بوده و همین مسئله باعث شکل گیری روزنه‌های امید شده است و امیدواریم با یاری خداوند از این مراحل سخت عبور کنیم و شاهد گشایش‌هایی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha