جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، بیانیه‌ای را به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشورمان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، بیانیه‌ای را به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورودآزادگان به کشورمان صادر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاههای مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

در این روز، شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزاد مردان به بار نشست و سال های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهی تحقق یافت: «و بشّر الصابرین».

آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح نمودند و با مقاومت و پایمردی و صبر و ایمان طعم تلخ شکست و ناکامی را بر دشمنان و حقارت و سرافکندگی را بر متجاوزان این مرز و بوم چشاندند؛ درسی که نباید هیچگاه از یاد مستکبران جهانی و حامیان آنان به ویژه آمریکای جنایتکار برود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای والا مقام بویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات تمام خدمتگزاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha