پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه، تدوین اطلس منابع پایدار را مورد توجه قرارداد و بر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات استانی موقوفات حوزوی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مصطفی حسینی نژاد مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه، ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان‌ها، معاونان و مدیران ستادی که در قم برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت تدوین اطلس منابع پایدار بر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات استانی موقوفات حوزوی تصریح کرد و ابراز داشت: نیاز است تا وضعیت بالفعل و بالقوه مدارس علمیه از منظر عقود بلاعوض به دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه ارائه گردد.

وی فعال‌سازی سامانه دفتر موقوفات و منابع پایدار و ثبت اطلاعات موقوفات، ثبت و پیگیری طرح‌های اقتصادی، منابع پایدار فعال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌های پیشنهادی در این سامانه را از رویکردهای نوین این مجموعه برشمرد و ابراز داشت: نیاز است تا مدیران استانی حوزه‌های علمیه با همکاری اداره کل سازمان اوقاف استان، ضمن رعایت اصول ثبت موقوفات، پیشنهادهای خود را راجع به امنای موقوفات حوزوی ارائه نمایند.

تبیین چگونگی فعالیت بنیاد خیرین و شرح اهداف تأسیس شعب استانی این بنیاد، از دیگر بخش‌های سخنان مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه بود.

حسینی نژاد با بیان این‌که ماه‌های نخستین فعالیت بنیاد خیرین مبتنی بر پایه‌ریزی ساختارها، تدوین آیین‌نامه و توسعه ظرفیت‌ها بود، اظهار داشت: با توجه به حجم نیازمندی‌ها و ارجاعات واحدهای مختلف به بنیاد، با تمام توان در این زمینه فعالیت جدی صورت گرفت تا حمایت‌ها ناظر به برنامه‌ها دنبال شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha