جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت خودروهای زائربر به زائران حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: خودروهای زائربر حرم مطهر در دو شیفت کاری از ساعت هفت صبح تا 23 شب به صورت مستمر در سه مسیر پر تردد اطراف حرم به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم صابری با اشاره به ایجاد پیاده راه های اطراف حرم مطهر بانوی کرامت بر لزوم خدمات دهی هرچه بیشتر و بهتر به سالمندان و معلولان در این مسیرها برای تسهیل در امر زیارت تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت مستمر خودروهای زائربر برقی در مسیرهای پیاده‌راه اطراف حرم اظهار کرد: واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت ۱۵ دستگاه خودرو برقی زائربر در اختیار دارد که به صورت رایگان به زائران خدمات دهی می‌کنند.

مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خودروهای زائربر در سه مسیر فعال هستند، گفت: مسیر شماره یک از درب شماره یک حرم مطهر در میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه السلام است که دو خودرو در این مسیر فعال هستند.

وی ادامه داد: مسیر شماره دو حد فاصل باب الکوثر تا باب‌القبله در داخل حرم مطهر در خیابان ارم است که یک خودرو در حال خدمت رسانی است و مسیر شماره سه از چهار راه قرآن و عترت تا درب ۱۷ حرم مطهر است که در این مسیر هم یک خودرو فعال است.

صابری با بیان اینکه خودروهای زائر بر در تمام مسیرها از ساعت ۷ صبح تا یازده شب فعال هستند، افزود: در هر مسیر یک خودرو همیشه به صورت آماده به کار وجود دارد تا در صورت اتمام شارژ باتری به خط اضافه می شود و با شارژ مجدد باتری آماده به کار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این بخش سه خادم رسمی حضور دارند که بیشتر مسائل فنی، شارژ، نگهداری و آموزش رانندگان را بر عهده دارند و ۱۰۰ خادم افتخاری آموزش دیده که شرایط لازم را دارند در شیفت‌های چهار تا هشت ساعته به صورت دوره ای در هفته به زائران خدمت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha