پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حامدی

حوزه/ در بحث مشارکت های مردمی ۲۳ هزار طلبه ای که در پردیسان هستند و عمدتا مطالبه گر می باشند را در کنار خود برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر پردیسان که با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه پردیسان از نظر تقسیمات جغرافیایی جز منطقه ۸ قم است و بخش و شهرستان نیست و مانند بسیاری از مناطق امتیازات و نواقصی هم دارد.

وی با اشاره به برخی از امتیازات منطقه خاطرنشان کرد: منطقه ۸ یک امام جمعه و نماز جمعه دارد و اتفاق با شکوهی می افتد، هر چند چنین ظرفیتی آن چنان مورد توجه مسئولان نیست، در حالی که ویژگی ممتاز و ظرفیت مهمی به شمار می رود.

امام جمعه پردیسان گفت: در امر به معروف نیز مشورت هایی داشته ایم، از جمله برنامه‌هایی که اهتمام داشته ایم اجرای این فریضه الهی است، در این ارتباط با متولیان و دست اندرکاران در ستاد مشورت کرده ایم .

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف افزود: در طول این مدت موضوعات خوبی را پیگیری کردیم و مسائل روز و مختلف از جمله بوستان ها و اصناف مورد ارزیابی قرار گرفت و مصوباتی تدوین و پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی تصریح کرد: مصوبات تا اجرای نهایی مرور می‌شود و پیگیری لازم وجود دارد، در بحث مشارکت های مردمی ۲۳ هزار طلبه ای که در پردیسان هستند و عمدتا مطالبه گر می باشند را در کنار خود برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha