دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه ما در ظاهر مسئول و مدیر هستیم و چون در یک نظام اسلامی حضور داریم باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و در مسیر خدمت به انقلاب هرگز احساس خستگی نکنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر، در سنندج اظهار کرد: کسی که در نظام اسلامی مسئولیتی برعهده دارد باید دارای ویژگی های بارز اخلاقی، علمی و انقلابی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه ما در ظاهر مسئول و مدیر هستیم، ولی چون در یک نظام اسلامی حضور داریم باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم، بنابراین باید در مسیر خدمت به انقلاب هرگز احساس خستگی نداشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کرد: شهید رجایی و شهید باهنر با وجود اینکه مدت بسیار کمی رئیس جمهور و نخست وزیر بودند، ولی با وجود کارهای بزرگی که انجام دادند برای همیشه در یاد و خاطر ملت ایران ماندگار شدند و جدای از این خداوند شهادت را نصیب این عزیزان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانی که ایران اسلامی در وضعیت نامناسبی بود، این همه دشمنی نبود، ولی امروز که به قله های اقتدار رسیده ایم شاهد انواع و اقسام دشمنی ها از سوی استکبار و استعمار هستیم که تحریم های بی سابقه و ناجوانمردانه نمونه کوچکی از عناد با این ملت و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha