شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / دیدار وزیر صمت با آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی بیان داشتند: مردم برای مسائل مختلف از بانک وام می گیرند و بانک هم از مردم در قبال وام، وثیقه می گیرد و بانک علاوه بر سود وام، وثیقه را می فروشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار دکتر رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری که در قم برگزار شد بر افزایش تولید و رفع مشکلات کارخانه ها برای رونق کار و اشتغال تأکید کردند.

این مرجع تقلید، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در گرو رونق تولید و افزایش آن دانسته و عالم بودن و ایمان را از جمله عناصر بازدارندگی برای کم فروشی و کم کاری مسئولین برشمردند.

ایشان به مشکل همیشگی استفتائات مردم در ارتباط با سود، وام و بانک اشاره کردند و بیان داشتند: مردم برای مسائل مختلف از بانک وام می گیرند و بانک هم از مردم در قبال وام وثیقه می گیرد و مواردی پیش می آید که مردم به موقع نمی توانند وام خود را پرداخت کنند و همین سرآغاز مشکلات با بانک می شود و بانک علاوه بر سود وام، وثیقه را می فروشد.

حضرت آیت الله سبحانی گفتند: سالها بحث بانک‌داری اسلامی مطرح است، ولی در عمل به جای نرسیده و بدتر بانک به جای امانتداری با اموال مردم، تجارت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha