سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تریبون نماز جمعه

حوزه/ مردم مومن، ولایی و انقلابی استان لرستان فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان، اقدامات اخیر اغتشاشگران و هنجارشکنان را محکوم خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، فردا راهپیمایی مردم مومن و انقلابی لرستان در محکومیت اخیر اقدامات اغتشاشگران پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای مختلف این استان برگزار خواهد شد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

تلاش امپراطوری رسانه‌ای شیطان برای تحمیل روایت مخدوش و ایجاد شبهه مردمی و عمومی بودن اقدامات خرابکارانه، هنجارشکن و ضدامنیتی عناصر سازمان یافته و آموزش‌دیده ضد انقلاب طی روزهای اخیر، اقتضا می‌کند فردا شاهد شکوه حضور مردمی و تجلی وحدت میان همه گروه‌ها و سلایق مردم شریف لرستان در نماز جمعه و راهپیمایی دشمن‌شکن و انسجام‌آفرین، با هدف محکومیت توطئه جبهه معاند خارج‌نشین، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه باشیم.

در راهپیمایی فردا، پس از اقامه نماز جمعه، امنیت و انسجام یکپارچه ملت ایران و لرستان به تصویر کشانده خواهد شد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هم در اطلاعیه ای از مردم استان خواست فردا بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی اعتراض آمیز محکومیت اخیر اغتشاشگران و هنجارشکنان شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تحرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم،ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) و برخی مساجد کشور، فردا جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه، همزمان با سراسر کشور تظاهرات اعتراض آمیز در همه شهرهای استان لرستان برگزار می شود.

فراخوان طلاب و روحانیون

بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان هم اعلام کرد: طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه استان لرستان و روحانیون و مبلغان استان، نیز فردا همگام با مردم مومن و انقلابی استان لرستان اقدامات وحشیانه اغتشاشگران را محکوم می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha