جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1045025
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
تصاویر/ خروش مردم انقلابی زنجان علیه آشوبگران و هتاکان مقدسات

امروز مردم باغیرت زنجان آمده بودند تا به دشمنان و مزدوران داخلی آنان با صدای رسا اعلام کنند که پای ولایت فقیه انقلابی که ثمره خون صدها هزار شهید است ایستاده اند و حاضرند برای حفظ ارزش های انقلاب و کرامت ناموس ایرانی جان بدهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن مردم ولایتمدار و اهل بیتی زنجان در محکومیت آشوب‌ها و هتک حرمت‌ مقدسات از سوی اغتشاشگران، عصر پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، مسئولان و اقشار مختلف مردم از مزار شهدای پایین شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

ببینید:

مردم انقلابی زنجان با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، و ... هرگونه فتنه‌گری و آشوب را محکوم و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

امروز مردم زنجان باغیرت دینی آمده بودند تا به دشمنان و مزدوران داخلی آنان با صدای رسا اعلام کنند که پای ولایت فقیه و انقلابی که ثمره خون صدها هزار شهید است تا پای جان ایستاده اند و اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود و برای حفظ ارزش های انقلاب و کرامت ناموس ایرانی حاضرند از جان هم بگذرند.

فیلم های خروش انقلابی مردم زنجان علیه فتنه گران و آشوبگران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha