جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرم مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت و ضرورت برخورد قاطع با اغتشاشگران و فتنه انگیزی دشمنان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت و ضرورت برخورد قاطع با اغتشاشگران و فتنه انگیزی دشمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُخَـٰدِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ وَمَا یَخۡدَعُونَ إِلَّاۤ أَنفُسَهُمۡ وَمَا یَشۡعُرُونَ» [سوره البقرة ۹]

دلسوزی برای فوت خانم مهسا امینی یا قرار دادن نام او به عنوان رمز اغتشاش و تقابل با مقدسات و ارزشهای اسلامی؟

فقط کسانی از فوت خانم مهسا امینی بسیار خوشحال اند و لذت می‌برند که نام او را رمز اغتشاش نموده و تقابل با مقدسات و نظام اسلامی را هدف خود قرار داده‌اند. اگر اغتشاش گران و حامیان آنان دلسوز و یار مظلوم هستند، چرا نه در مرگ مشکوک که در قتل واضح انسانهای مظلوم در کشورهای غربی، عبری و عربی سینه چاکی نکردند؟!.

بنابر این، مویه و شیون کنندگان مرگ مهسا امینی، در دل آرزوی مرگ بسیاری چون او را دارند (کشته سازی) تا بتوانند زیر پوشش دلسوزی دروغین و فریب شناختی، اهداف پلید خود را محقق سازند.

البته قوه قضائیه باید علت فوت خانم مهسا امینی را مثل هر شهروند دیگری طبق ضوابط و به دور از هیجانات و در چارچوب قانون -نه کم و نه زیاد- مورد بررسی منطقی قرار دهد. چنانچه عنصری مقصر شناخته شود باید با آن برخورد قانونی نماید و از سویی قانون و عمل به آن نباید فدای هیجانات ساختگی دشمنان قرار گیرد.

هیجانات فریب خوردگان، موجب اشتباه محاسباتی دشمنان و دلگرمی آشوب‌گران شده‌است، لذا از آنان می‌خواهیم که به سرعت خط خود را از خط ضد انقلاب و دشمنان پرچم و استقلال ایران اسلامی و قاتلان و خشنودان از شهادت شهید سلیمانی ها و شهید همدانی‌ها جدا کنند. آنان باید مواظب باشند که بیش از این کشور و برنامه‌های اقتصادی که از مسیر برنامه‌های دانش بنیان، خنثی کردن تحریمها، تحکیم روابط پایه‌دار با همسایگان و همپیمانان، عضویت در شانگهای، توفیقات بین المللی دولت سیزدهم، تضعیف نفوذ آمریکا در منطقه و ... پیش می‌رود را گرفتار کندی نکنند و مواظب باشند که به بهانه اغتشاشات، دشمنان در مذاکرات احساس قوت کاذب به خود راه ندهند.

عدم اشاره رهبر حکیم انقلاب به اغتشاشات و پرداختن به دفاع مقدس، نشان دیگری از سهل و آسان بودن مدیریت بحرانهای ساخته بیگانگان توسط نظام قدرتمند جمهوری اسلامی است.

کشورهای تحریم کننده ملت بزرگ ایران، صهیونیسم خون آشام، ضد انقلاب و اسلام ستیزان هدایت کننده و حامی اغتشاشات بدانند که صبر و بردباری نظام اسلامی، صبر جریانات انقلابی و صبر ملت غیرتمند ایران اسلامی حد و پایانی دارد. دشمنان بدانند که صبر انقلابیون مجالی بود تا کسانی که به اشتباه تحت فشار روانی و تحریک هیجانی رسانه‌های غربی، رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌های جریانات داخلی غرب‌زده واگرا قرار گرفتند، متوجه اهداف پنهان دشمنان با رمز مرگ خانم مهسا امینی شوند.

یکی از اهداف مهم و فوری اغتشاشات، تحت الشعاع بردن حضور ریاست جمهور در نیویورک و طرح دیدگاه های قاطع و عزتمندانه ملت ایران و به چالش کشاندن استکبار صهیونیسم ضد انسانیتی است که تحریم ملتها، تشکیل و تقویت تروریست دولتی، چپاول ثروت ملتها، ترویج جنگ و خون ریزی و ... است.

دشمنان در سراشیبی افول قرار دارند لذا چاره‌ای جز دست و پا زدن اینگونه ای ندارند. در اینجا لازم است تا به برخی از انگیزه‌ای دیگر دشمنان در راه اندازی اغتشاشات جاری اشاره نماییم:

- عصبانیت محور عبری، غربی و عربی از حرکت تمدن ساز اربعین و ناکامیشان از ایجاد اختلال در این اجتماع بی بدیل

- ‏پیشگیری از توفیقات امید بخش دولت سیزدهم و تبدیل آن به دولت الگوی بی نظیر انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران

- ‏ایجاد انحراف در افکار و ذهنیت جهانیان از سیاستهای جنایت کارانه امریکا، انگلیس، اسرائیل جعلی و غاصب خون آشام (زن و کودک کش) به ویژه بعد از مرگ ملکه جنایت کار انگلیس که سبب مرگ چند میلیون ایرانی در قحطی ناشی از جنگ جهانی توسط این ملکه در نظام پادشاهی انگلیس بود.

- جنگ غرور آمیز نفت لبنان با اسرائیل، جنگ آذربایجان با ارمنستان با هدف بستن مسیر ایران، تقویت جریانات ضد انقلاب کرد و تجزیه طلبان ایران اسلامی

- ‏به حاشیه بردن فتنه مشروعیت بخشی به اسرائیل به دست حاکمان خائن عرب.

- ‏پیشگیری از تسخیر قلوب ملتهای جهان توسط انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پیشگیری از سرعت هم افزایی ایران اسلامی با همسایگان و قدرتهای هم‌پیمان

- ‏و ...

نیروی‌ انتظامی صبور و وظیفه شناس برای حفظ امنیت همه جانبه مردم عزیز ایران اسلامی پیوسته جان خود را به خطر انداخته اما تاکنون برای دفاع از خود یک گلوله حتی به قاتل خود شلیک نکرده است!.

دشمنان از جمله آمریکا، انگلیس و اسرائیل جعلی در طول انقلاب، از خود گذشتگی و وفای جوانان ما به ارزشهای انقلاب اسلامی را در همه صحنه های معنوی، علمی، سیاسی، اجتماعی و جهادی و سرسختی آنان در برابر توطئه و دشمنی‌های خود را بارها تجربه کرده‌اند. بر این اساس، ملت و جوانان ما اقدامات تحرک آمیز دشمنان را دست و پا زدنی بیش برای پنهان کردن ناکامی‌ها و افول دشمنان ارزیابی نمی‌کنند.

آنچه باید مورد توجه جدی دولت مردان قرار گیرد این است که تا چه زمانی باید شاهد ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی رها شد باشیم؟ تا چه زمانی باید در این جنگ شناختی شاهد هجمه به افکار و دل‌های پاک نوجوانان و جوانان عزیزمان باشیم؟! این در حالی است که امروز رسانه‌ها و خبرگزاری‌های انقلابی در مقایسه با رسانه‌های جریانات دگر اندیش داخلی که از سوی غول رسانه استکبار جهانی حمایت می‌شوند، بسیار اندک است. لذا ضرورت سامان‌دهی فضای مجازی و تکثیر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ انقلابی در جامعه و نیز افزایش پهنای باند اینترنت شبکه‌های اجتماعی خودی و حمایت مالی از آنان بیش از هر زمانی خودنمایی می‌کن

از دستگاه‌های امنیتی قاطعانه می‌خواهیم که بدون هر گونه ملاحظه و مصلحت اندیشی طراحان، مشوقان و عاملان اغتشاشات که موجب خسارت‌های داخلی و بین‌المللی شده‌اند را شناسایی و قوه قضائیه نیز آنان با اشد مجازات به سزای اعمالشان برسانند.

در پایان، مردم انقلابی، بصیر، مؤمن، موقعیت شناس و صبور ایران اسلامی که دندان بر جگر نهاده‌اند، همانگونه که در عرصه رسانه فضای مجازی با روشنگری و جهاد تبیین ها صف عاقلانه و جانانه دل می‌سوزانند مثل همیشه خود جوش ولی هماهنگ با دستگاه‌های امنیتی، جواب مناسب و شکننده دیگری را با حضور فعال در راهپیمایی بعد از نماز جمعه و تجمعات مقتضی به دشمنان خواهند داد.

از شورای هماهنگی تبلیغات می‌خواهیم تا هر چه سریعتر زمینه هماهنگی حضور انقلابی مردم عزیزمان را فراهم سازند

۳۱ شهریور ۱۴۰

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha