پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قریشی

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: حمایت از نیروی انتظامی از ضرورت های این روزهاست و باید رأفت پلیس ایران را برای مردم تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت صبر در دین اسلام گفت: اگر صبر نباشد، حق برای انسان فایده نمی دهد و آنچه در جامعه احکام الهی را تثبیت می کند، استقامت است.

وی با اشاره به آیه «وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ» ، ادامه داد: مومنان حق را قبول می کنند و برای رسیدن به حق صبر می کنند و دیگران را به این راه دعوت می کنند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: دشمنان حق و باطل را در هم مخلوط میکنند و در همین راستا سوء استفاده خود را می کنند و در قضیه فوت یک خانم که اخیرا در رسانه ها برجسته شده است، نیز همچنین است.

قریشی تصریح کرد: تحقیق در خصوص فوت این بانو توسط نهادهای مسئول در حال انجام است و رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه هم وارد موضوع شده و دستور تحقیق داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه از این مسأله ناراحت هستند، اضافه کرد: نتیجه اولیه این است که سکته کرده، ولی تحقیقات در حال انجام است. البته سستی، کوتاهی یا کار عمدی در این خصوص صورت‌ نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شیطان از این فرصت استفاده و باطل را با حق قاطی کرده و عده‌ای نیز از آن پیروی می‌کنند، ادامه داد: این افراد با قرآن سوزی، تعدی به بانوان محجبه، حمله به هیئات مذهبی، آتش زدن مجسمه سردار سلیمانی، حمله به مراکز عمومی درصدد برهم زدن امنیت ملی هستند.

قریشی با اشاره با اینکه دشمنان نظام پشت پرده این جریان هستند، تاکید کرد: گروهک‌های معلوم الحالی نظیر منافقان، کومله و دمکرات، رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی و ضد انقلاب نیز پشتیبان این جریان شده‌اند که همه این اقدامات مردود و غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به جنایات منافقان و احزاب کومله و دمکرات به ویژه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تکه تکه کردن مردم، ذبح سر پاسداران در جلو مراسم عروسی و ترورهای مختلف از جمله این جنایت هاست که محال است از یاد ما برود.

تاکید کرد: حمایت از نیروی انتظامی از ضرورت های این روزهاست و باید رأفت پلیس ایران را برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه ارومیه با بیان خرسندی از اقدامات عزتمندانه رئیس جمهور در نیویورک و مقر سازمان ملل متحد، گفت: با وجود اینکه دشمنان نظام تمثال شهید سلیمانی را در سانسور شدید فضای مجازی دنبال می کنند، ولی رئیس جمهور با نشان دادن عکس سردار سلیمانی در مجمع عمومی سردار سلیمانی را تبلیغ جهانی کرد.

قریشی در پایان یادآور شد: بیان راهبردهای ایران در حوزه های مختلف در خصوص عدالت محوری، مبارزه با ظلم و رفتار دوگانه سازمان ملل بویژه در حمایت از کشورهای استکباری از جمله مواردی بود که در این سفر مطرح شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha