شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ سپاه شهدا آذربایجان غربی در پی شهادت مظلومانه بسیجی، در بیانیه‌ای گفت: شهادت مظلومانه بسیجی دلاور سید عباس فاطمیه توسط اغتشاشگران مزدور، موجبات تاثر، تاسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در پی شهادت شهید عباس فاطمیه در اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همواره و در همه حال در آرزوی شهادت‌اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان و حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح الله(ره) و عاشقان امام خامنه‌ای عزیز(حفظه الله) در سنگر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) پیوست تا ثابت کند که صحرای کربلا و روز عاشورا به وسعت همه تاریخ است.

شهادت مظلومانه بسیجی دلاور سید عباس فاطمیه توسط اغتشاشگران مزدور، موجبات تاثر، تاسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی گردید.

قطعا حضور حماسی و پرشور مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جمعه اول مهرماه و محکومیت اغتشاشات آشوب طلبان، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت و مهر باطلی بر نقشه‌های شوم استکبار و ایادی آن در منطقه شد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شهادت بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی خود را به محضر امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانواده این شهید عظیم و مردم شهید پرور استان، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌نماید بی‌گمان سرپنجه غیرت پیروان راه شهیدان، تقاص خون این شهید را از مزدوران خواهد ستاند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس محمدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شهادتت مبارک مرد خدا اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک درود خدا بر همه شهدا و با آرزوی سلامتی و تندرستی برای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق