جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه / باتوجه به نقش ویژه برخی شبکه‌های اجتماعی در ناامنی‌های اخیر و اهانت به مقدسات، نظر شما درباره ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی چیست؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، به گواه کارشناسان برخی از شبکه های اجتماعی خارجی در روزهای اخیر آتش بیار معرکه شده بودند و زمینه را برای آشوب و اغتشاش فراهم می‌کردند. همان‌هایی که به بهانه ترویج خشونت، جلوی انتشار تصاویر شهدای محبوب و عزیزمان مانند حاج قاسم را از ما می‌گرفتند و حتی تعداد زیادی از صفحات پرمخاطب را مسدود میکردند، همانها جولانگاهی شده بودند تا شدیدترین خشونتها و توهین‌ها علیه مردم نجیب ایران و مقدساتشان ترویج و هماهنگی و روانه شود.
باتوجه به نقش ویژه برخی شبکه‌های اجتماعی در ناامنی‌های اخیر و اهانت به مقدسات، نظر شما درباره ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی چیست؟
الف) برای همیشه مسدود شوند
ب) به شرط رعایت قوانین کشور و تاسیس دفتر، اجازه فعالیت داشته باشند

به جز رای دادن به گزینه های اعلام شده، می‌توانید دیدگاه و یا تحلیل خود را ذیل همین خبر کامنت کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Dr.godarzi IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    83 50
    یکبار برای همیشه تمامش کنند و بساطشان را جمع کنند
    • سید احسان راه دار IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      21 13
      امروزه شبکه های اجتماعی خارجی و اصلی تر مثل اینستاگرام، از نظر هوش مصنوعی بسیار پیشرفته اند و هم شناخت کاملی از کاربرانشان با همان هوش مصنوعی پیدا می کنند، و هم با توجه به این شناخت، خوراک فکری شما و اینکه چه مطالبی به شما نمایش داده شود را تنظیم می کنند؛ در نتیجه، هم حضور در این شبکه ها برای خود فرد مضر یا کم فایده است و هم برنامه طوری تنظیم می شود که بیشترین بازدید را شبهات و مطالب فاسد داشته باشند و کمترین بازدید را معارف حق. برای کسی که شبهه دارد، شبهات بیشتر نمایش داده می شود؛ نه جواب شبهه. پس، زمینه مناسبی برای تبلیغ دین و صدور انقلاب هم نیستند. مثالش هم غریب بودن پدیده بی نظیر اربعین در کشور های اروپایی است. همانطور که در یک دوره با فیلتر کردن تلگرام شبکه های اجتماعی داخلی به وجود آمد و رونق گرفت، با بستن کامل و حمایت دولت، به راحتی مشکل پهنای باند و سرعت این نرم افزار ها نیز حل خواهد شد.
    • حاج علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      29 20
      سلام قطعا باید مسدود شود اگر به فکر مملکت هستید نه مثل خائنین اصلاح طلب . دوما این اصلاح طلبها را همگی اعدام کنند. اینهارا به فرض بستید ماهواره را چه کار می‌کنید آنها را هم با پارازیت به طور کامل از کار بیاندازید . رابعا" هر کس مخالف ولی وبقیه هست از ادارات اخراج و برخورد قاطع با هنجارشکنان و قانون گریزان انجام شود.
    • رضا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      35 15
      چرا واسه همه تصمیم میگرید باید از همه مردم پرسیده بشه و همه پرسی برگزار بشه این چه نوع عدالتی هست ؟!
    • ؟ IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 10
      جناب رضا دیگه میخاید چه ضررهای دیگه ای داشته باشه؟ میشه مردم از ناامنی و قتل و اغتشاشات راضی باشند؟
    • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      19 3
      حکم به فیلتر کردن دائمی بدون در نظر گرفتن عواقب و تبعات قضیه،قطعا باعث بوجود اومدن مشکلات بزرگتری میشه.توی اینستاگرام بیش از یک میلیون کسب و کار آنلاین وجود داره و 9 میلیون نفر کسب در امد دارن از طریق همین برنامه.واقعیت اینه که بسیاری از مردم به جایگزین های ایرانی روی نمیارن چ خوشمون بیاد چ خوشمون نیاد.بله درست گفتند آزموده رو آزمودن خطاست.ایا حکومت تونست بعد فیلتر تلگرام غالب مردم رو بیاره سمت برنامه های داخلی.نه واقعیت نتونست چون به اجبار نمیشه کاری کرد بستن اینستا یعنی درگیری و مقابله ی خودخواسته با کسب و کار این همه آدم،بجای این کار با افراد و کسایی که مخل زندگی و آرامش مردمن برخورد کنید .قطعا اینستا رو‌ ببندند علاوه بر نارضایتی خیلی زیاد بسیاری از مردم ،باعث رفتن مردم به سمت برنامه یی دیگه خارجی و ایجاد تنفر میشید.باید فرهنگ و تقید معنوی رو با عمل درست مسئولین و خود مردم درست کرد گرفتن قدرت انتخاب و آزادی از مردم اشتباه خیلی بزرگیه
    • پاسخ به محمد ۱ IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      10 16
      «توی اینستاگرام بیش از یک میلیون کسب و کار آنلاین وجود داره و 9 میلیون نفر کسب در امد دارن از طریق همین برنامه.واقعیت اینه که بسیاری از مردم به جایگزین های ایرانی روی نمیارن چ خوشمون بیاد چ خوشمون نیاد.» اگر طرف کاسبه و ایرانی و دنبال کاسبی هست، چه مشکلی داره که نمیاد توی کانالهای ایرانی؟! اتفاقا وضعیت کوچ به سمت ایتا و ... ادعای امثال شما رو تکذیب کرد. اگر طرف مرضی ندارد، وقتی مشکلش از طریق داخلی راه میفته چرا لجاجت؟ کاسب کاسبه نه لجوج‌و بهانه جو.
    • پاسخ به محمد ۲ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      4 11
      «بجای این کار با افراد و کسایی که مخل زندگی و آرامش مردمن برخورد کنید» تا وقتی دشمن آزادانه می تواند ذهنیت جوانان و نوجوانانمان را جهت دهد، برخورد چندان ثمربخش نیست. و مدام بایستی...
    • پاسخ به محمد ۳ IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      2 8
      «باید فرهنگ و تقید معنوی رو با عمل درست مسئولین و خود مردم درست کرد گرفتن قدرت انتخاب و آزادی از مردم اشتباه خیلی بزرگیه» همیشه این طور نیست که عملکرد درست مسئولان باعث ارتقای فرهنگ و تقید معنوی همگان شود. حضرت نوح با آن مقام و معنویت، پسرش که در دامان چنین کسی پرورش یافته آن گونه شد. قدرت انتخاب ماها همیشه محدود است، انتخابهای ما نامحدود نیستند، بنا بر این با چنین تعابیری مردم را تشجیع به واکنش منفی و ذی حقی در برابر محدودیت های لازم و لابدمنه نکنیم.
    • محمد US ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      12 1
      ببینید ما خودمون کسب و کار داربم توی ایتا هم سال ۸۸ کسب و کار راه انداختیم.شما واقعیات رو نادیده میگیرید و با نادیده گرفتن واقعیات دچار تحلیل اشتباه میشید تحلیل اشتباه به تصمیم اشتباه و ناامیدی منتهی میشه.بسیاری از افراد به سمت برنامه های ایرانی نمیان.این واقعیته توی ایتا افرادی مثل منو شما هستند ‌‌و خیلی از مردم نیومدن و نمیان.ببینید کسب و کارها به سمت برنامه یی میرن که مردم برن.ما نمیتونیم مردم رو مجبور به استفاده از برنامه یی کنیم که خیلی کنترل شده ست و مردمو میخواد مدیریت کنه چرا فکر میکنید مردم اینو نمیفهمند .با این وضعیت به هیچ جا نمیرسیم.همین جا نظر نتیجه سنجی رو ببینید این سایت غالب مخاطباش طرفدارای روحانیت و انقلاب و نظامه.نتیجه نظر سنجی بهتون چی میگه.
    • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      11 0
      سال ۹۸ منظورم بود اشتباه نوشتاری بود
    • محمود IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 6
      رعایت قوانین کشور
    • پاسخ به «ببینید ما خودمون...» IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      3 7
      اتفاقا الآن مردم به سمت ایتا میان، اما با پاسخ منفی مواجه میشن، چون نیاز به ارتقای همه جانبه داره و دولت بایستی به عنوان یک ضرورت فوری، بجای پشتیبانی از خارجی ها به داخلی ها کمک کنه بعد نتیجه رو ببینه که چقدر مردم فوج فوج رو میارن؛ کنترل همه جا هست، در کنترل دشمن باشیم یا دولت خودمان؟ نتیجه نظرسنحی میگه چون مردم از کمک کافی مسئولان به رسانه های خودی چندان اطمینانی ندارند، به ناچار ... مردم دارند می بینند رئیسی رو انتخاب کردن که رتق و فتق امور بکنه و ایشون هم قول داد که ... اما با کمال تاسف کسی مثل فیروزآبادی همچنان ... ما باید مصرانه از دولت و آقای رئیسی بخواهیم تا هم مسئولان خائن را برکنار کند، و هم بیت المال را از حلقوم رسانه های دشمن در آورد و به کمک رسانه های ایرانی بشتابد.
    • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 1
      فضای ایتا واقعا فضای آزادانه ییه؟یعنی راحت میشه انتقاد کرد.خودم سه ساله توی ایتا هستم.واقعا هر نوع سلیقه یی ازمردم رو پوشش مبده؟نمیگم هر نوع تفکر و سبک زندگی درسته و باید به همون شکل پاسخ داد ولی واقعیت اینه که فضای برنامه های ایرانی بشدت کنترل شده و مهندسی شده ست.
    • پاسخ به «فصای ایتا واقعا...» IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      2 0
      خارجیهاش کنترل شده نیست؟ میگذارن از سردار سلیمانی بگی و بمونی؟ کنترل همه جا هست، مهم اینه کنترل با مسلمان یا کافر، مورد ظلم مسلمان هم قرار بگیریم ارجح از زیر ظلم کافر رفتنه.
    • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      2 0
      ما داریم توی ایران زندگی می‌کنیم و توی این سیستم هستیم.این حرف شما مغلطه ست.چ مقایسه ییه آخه.با سابقه ی سه سال بودن توی ایتا،فضایی که میبینم مورد پسند بیشتر ایرانیا نیست چون توی ایتا هم واقعیات جامعه منعکس نمیشه .مردم حس خوبی ندارن و همه چی واقعا گل و بلبل نیست و خوب میدونید که مردم از تحت نظر بودن و گرفته شدن حق انتخابشون بیزارند. باید احساس آزادی و اختیار انتخاب کردن رو داشته باشند.مجبور کردن مردم به استفاده از برنامه هایی که سیستم میپسنده اشتباهه.اینکه همه رو حذف کنی بعد بگی مردم اومدن سمت من که هنر نیست.همین ایسنتا با همه ی ایراداتش ۹ میلیون نفر توش دارن نون در میارن.اصلا میدونیم این توی کشوری که ۱۰ ساله رشد اقتصادیش صفره ینی چی؟
    • پاسخ به «ما داریم توی ایران...» IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 2
      مگر نمی بینید کشورهای مختلف سیستمهای گوناگون نسبت به فعالیتهای مجازی بی تفاوت نیستند، جاهای مختلف کنترل هست. کانالهای خارجی کنترل نمی کنند؟ وقتی مساله کنترل یک موضوع فراگیره تحت کنترل سیستم خودمان باشیم یا کشورهای دیگر بخصوص دشمن؟ کجای این مغلطه است؟ الآن اربعین چقدر در رسانه های خارجی منعکس میشه؟ دختر اردنی که مسلمان شد و پدرش به شکل وحشیانه و با نهایت قساوت کشتش چقدر در رسانه های غربی منعکس شد؟ نسبت انعکاس دختری که توی کلاس نیروی انتظامی فوت شد با اون دختر اردنی چند چنده؟ مگر به ایتا و امثال ایتا چقدر کمک شده که بخایم انتظار آنچنانی داشته باشیم؟ مگر مردم امکان داشتن رسانه مناسب داشتن که میگیم ...؟ تحت نظر بودن و گرفتن انتخاب؟ یعنی توی اون کانالها کسی تحت نظر نیست؟ کاملا قدرت انتخاب هست؟ نکنه شما توی یه کره دیگه ای زندگی می کنی؟ نون خون ریز، نونه؟ نون ناامنی زا، نونه؟ رشد اقتصادی هم طبق گفته سخنگوی دولت بالای ۵ درصد هست.
    • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      1 0
      ببینید ما داریم وضع کشورو میبینیم آمار موسساتی مثل گالوپ رو ببینید خوبه یه وقتایی از این فضای بسته یی که ایجاد کردن در بیاید ببینید چه خبره.۴۰ ساله ما هر سال تورم دو رقمی داریم هر سال میدونید این ینی چی؟ بله طبیعتا رشد اقتصادی هم هرسال داریم ولی چیزی که نمیگن اینه که رشداقتصادی رو کنار تورم،میزان بیکاری ورکود قرار میدن و بعد معدل میگیرن.نه این که سخنگوی دولت چی میگه.واضحه که آمار درست رو نباید از دولت بگیرید.منطقی باشیم کشور از آماری که میدن خیلی خیلی وضعش خراب تره.بنظرم حتی از اون چیزی که موسسات پژوهشی هم در مورد وضع اقتصادی بد ایران میگن وضعیت بدتره .خودتون فریب ندید.کاذر به جایی رسیده که الان نوجوان ها حرف از مهاجرت از کشور میزنن.حالا بشینیم صبح تا شب بگیم به به چ کشور گل و بلبلی داریم.هنوزدو ماه نشده فساد بالای ۹۰ هزار میلیاردی فولاد مبارکه رو شده.بالاترم گفتم .مشکل بچه های انقلابی اینه که واقعیات رونمیبینن.هم انقلابیا واقع بین نیستن هم دشمنای نظام.خدا که خداست به من وشما این آزادی رو داده توی دنیا که حتی یک نماز نخونیم و یکبار اسم خدا روروی زبونمون نیاریم..باید به حق انتخاب مردم احترام بذارید.احترام نذاریم مردم ما رو کنار میذارن
    • محمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      1 0
      دوست عزیز برای چی باید اربعینو بگن.میشه بگی .هندیا هم سال یه راپیمایی خیلی بزرگ مذهبی داره.مگه رسانه ی ما میگه آخه چ ربطی داره.ینی شما فضای درآمدی مردمو ببندی بگی چون اونا اربعینو نشون نمیدن و بعضی رسانه هاشون کنترل میشه پس منم فضای کسب و کار نه میلیون آدمو می‌بندم وبه اجبار میفرستم سمت برنامه یی که خودم میخوام.این چ منطقیه آخه شما دارید.خودتون قانع میشید واقعا با استدلالتون؟؟؟ خدا به ما رحم کنه ،تقصیر شما نیست.تقصیر رسانه ست که اینجور ذهنا رو ساخته.قدرت تفکر مستقلوگرفته
    • پ ب محمد« ما داریم...» IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      رشد اقتصادی جدا و تورم هم جدا حساب میشه، البته که تورم داریم، اما روال آماری محاسبه مستقل آنها از هم است، به هر حال تنها راه اشتغال رسانه های خارجی و آتش بیار معرکه نیستند، که بگوییم آهای کار و بار مردم قفل شد! نه، باید رسانه های خودمون رو موکدا و مستمرا بخواهیم که دولت تقویتشون کنه، تقویت اونها به نفع ملت و دولت هر دو هست، با زیرنظر بودن و امثال اون نمی تونیم عذر بیاریم که الا و بالا باید خارجی باشه، چرا که خارجی سلطه اش دشمنانه است، اما دولت از خود این مردمه و دشمن مردم نیست، لازمه دول گوناگون پایش هست. وضع ما هر چی باشه، ولی الحمد للّٰه نیاز به مصرف زغال سنگ نداریم، و اما حرف مهاجرت نوجوونها، آره اصلا این رسانه های خارجی موثر نیستند! هیچی تشویق نمیکنن! وقتی امثال شما آیه یاس می خونید، و مدام در بوق می دمید که خیلی خرابه و چنین و چنان دیگه اون رسانه ها چیکار می کنند! و اون نو جوون که هیچی حتی بالاترش اگر پیرها هم هی ... هیچ تعحبی نداره. ما ادعای گل و بلبل نداریم، اما آسمون هم رو سر مردم پایین نمیاریم. ولی این حرف آخریت نوبرشه واقعا!!! اختیار تکوینی و آفرینشی که لازمه آفرینشه، به عنوان اختیار تشریعی جا زدی! آفرین! اون آزادی که داده یعنی ازش سوء استفاده کنن هیچ کاریشون نداره؟! وقتی از جهنمی ها می پرسن «ما سلقکم فی سقر؟» چی شما رو جهنمی کرده، جوابشون چیه؟ « قالوا لم نک من المصلین» ما از نمازگزارها نبودیم. نماز که سهله، تکوینا همه اختیار دارن هر کاری بکنند، اما تشریعا هیچ کسی حق تخطی از فرامین الزامی الهی نداره. از آورد و‌ بُرد انتخاباتی نترس، اگر برای خدا کار کردی، رای بهت ندادن، تکلیفت کمتر، اجر نیتت هم داری.
    • پ ب محمد«دوست عزیز...» IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      ما ادعا نداریم که هر چه و هر اجتماعی رو منعکس کنیم، اما اونها که فوت کسی که هنوز علتش معلوم نشده بود، چطور بهش پرداختند؟ چقدر پرداختند؟ اما اجتماع به آن بزرگی اهمیتی نداره! بشر فقط اونیه که بشه فوتش رو بشه ابزار آشوب کرد! اون همه انسان از کوچک بزرگ در فلسطین، یمن و ... کشته شده و می شوند چندان اهمیتی ندارند، اما ...! چنان فضای درآمدی میگی که گویا تنها راه کانال های خارجیست! کانالهای خودی در نگاه شما یعنی رصد، اما خارجی ...! البته که تقصیر رسانه هم هست، اما شماها علاوه بر اون، دو دستی خودتون رو تحویل دشمن دادین، و سعی دارید با مردم مردم کردن، مردم را هم به اون سمت تشویق یا تثبیت ماندگاری کنید.
  • هادی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    39 11
    با سلام بدون وجود جایگزین مناسب امکان حذف کلی وجود ندارد
    • Ali IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      11 10
      قطعاً جایگزین مناسب دارند البته اگه بعضی ها بگذارند
    • خلیل IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 6
      این همه جایگزین چشمت کو؟
    • خلیل IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 10
      افتضاح مغز غربزده شماست
    • ابوالفضل IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 9
      اتفاقا جایگزین های داخلی پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی ایرانی بسیار پیشرفته تر و قدرت مند ترن بسیاری از امکاناتی که نرم افزار های ما دارند و درحال سرویس دهی هستند، واتساپ و اینستاگرام اسرائیلی داخل خوابشون هم ندیدن این جاسوس افزار های اسرائیلی هستند که دارن لنگ میزنن!
    • ت IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 0
      اوناییم که دم از جایگزین میزنن بازم خودشون میرن از تلگرام و واتساپ و اینستا استفاده میکنن جایگزینای ماهم یه تقلیدی از اونا
    • پاسخ به ت IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 6
      اون از باب ناچاریه و گر نه وقتی پیامرسانهای داخلی تقویت بشه طبعا ... البته بنده که بحمد الله غیر از ایتا هیچ ...
    • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 0
      مدیریت ضعیف مسئولان که نباید به شبکه های اجتماعی ربط داد اینستاگرام از سال 90 تو ایران فعال بوده فقط سال 98 و 1401 به دلیل تصمیمات اشتباه مسئولین باعث ایجاد این اعتراضات شده کشورای دیگه دارن ازش استفاده میکنن ایا اونا به مشکل خوردن ؟ و کشورای اسلامی منطقه ؟
    • پاسخ به رضا IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 5
      اگر به مشکل نخورده بودند پس اون برخوردها چی بوده، البته مشکل مهمتر اینه که چنین شبکه هایی بی حجابی و بدحجابی رو عملا عادی سازی میکنه. غرب از ولنگاری پوششی ضربات سختی خورده و می خوره، اونها کتابای دینیشون تحریف شده ما که قرآن و آن همه روایات نورانی داریم چه دلیل داره از رسانه تاسیسی و مدیریتی دشمن بهره ببریم؟ وقتی خومون داریم و کافی تقویتش کنیم؟
  • حسام IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    16 11
    مرگ بر آمریکا
    • رحیم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      13 13
      لطفا همه نظر بدن این برنامه های خارجی برای همیشه مسدود بشوند، چرا که اگر باز هم راه اندازی بشوند آش همون آشه و کاسه هم همون کاسه برنامه های ایرانی ارتقاء داده بشن بهتره ممنون عزیزان
    • چوپان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      28 18
      برنامه های ایرانی افتضاحند و به شکل تابلو جاسوسی می‌کنند.
    • . IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 6
      پاسخ به چوپان: ایرانی اینجا میشه پیگیری کرد، اما خارجی خیلی...
    • ایرانی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 7
      مگه چه چیز مخفی داری که ادعای جاسوسی پیام رسان های داخلی رو داری؟ در حالی که پیام رسان های خارجی هستن که جاسوسی می کنن و لابد به همین جهت یه عده حمایت می کنن
  • مم IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    13 5
    برادر من، وقتی زیر ساخت داخلی رو آماده نکردید، چطور نظر بدیم درباره پلتفرم خارجی؟ الان دو روز مخاطبای ایتا بیشتر شده، سرچش خراب شده...
    • تقویت IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      14 9
      خب از دولت بخایم تقویتش کنن. هزینه اینجا خیلی بهتر ریختن پول تو حلق اون سلبریتیهاست. شما هم توی فارس من رای بدید.
    • ت IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 0
      بله درسته حتی مرورگر گردو هم مشکل داره تصاویر نمیاره سرعتشم خیلی کنده از لحاظ گرافیکیم اصلا جالب نیست
    • پاسخ به ت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 7
      اتفاقا گردو برای بنده هم زودتر بالا میاد و در کل بهتر از گوگل هست الآن از طریق گردو دارم ...
  • سید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 4
    سلام به نظرم باشه و در جبهه دشمن هم فضای مجازی ما علیه دشمن مبارزه بکند و نیز میتوانیم تبلیغات خودمون هم انجام بدهیم
    • فرمون IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      وقتی فرمون دست اونهاست همین میشه که شد و بدتر
  • حیدری IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 4
    یکبار برای همیشه باید تمامش کنید
  • محمدرضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 9
    با فیلتر کردن فقط راه دسترسی آنها به ما را نمی بندید بلکه راه صدور انقلاب نیز بسته می شود.
    • . IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 2
      صدور انقلاب راههای مختلفی داره، میشه برای اونهایی که توان فعالیت بدون تاثیر پذیری دارن امکان گذاشت اما عموم جامعه رو مصون کرد
  • جعفرداداشی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 4
    برای همیشه مسدود شده وجایگزین مناسب نرم افزار های ایرانی و اینترنت داخلی
  • علی اکبر نظرپور نیا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 3
    همیشه مسدود
  • سید محمد حسینی امینی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 4
    بطور کامل مسدود بشوند
  • علیرضا IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 4
    سلام علیکم با توجه به حمایت مردم، تنها نیاز و استفاده ای که از شبکه های اجتماعی خارجی میشود در هیچ یک نرم افزارهای داخلی دیده نمی شود و از همیجا مشخص می شود دغدغه کسانی ک چند ماه قبل در بحث صانت از فضای مجازی در مورد شبکه های اجتماعی خارجی داشتند درست بود به این سبب که در همین قطعی اینترنت هیچ یک از نرم افزارهای داخلی از کیفت لازم برخوردار نبوند. این بهترین فرصت بود برای رونمایی از نرم افزارهایی که افراد دغدغه مند صیانت از فضای مجازی بود که به راحتی از بین بردند. نرم افزار ایتا با بدترین سرعت و امکانات و بقیه نرم افزارها لزا اگر نرم افزار داشتند که بتواند با نرم افزارهای خارجی رقابت کند ندارند
  • فاطمه IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 3
    برای همیشه حذف شود و تحریم شوند تا در این شرایط مسئولین به فکر رونق دادن شبکه های داخلی باشند
  • نورا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    سلام جایگزین مناسب بگذارن و برای همیشه حذفشون کنن
  • محمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 3
    سلام سوال زمانی موضوعیت داره که،زیر ساخت،داخل مشخص باشه....بجای ثبت نظر مسدود کنید...اول فکر جایگزین جهت کسب و کار مردم باشید...تفکر کنید و بعد نظر بذارید و جو گیر نشید..و باعث نشیم چهار مسلمون دیگه،سر تصمیم اشتیاه، هم کار و هم دینشون از دست بدن
    • . IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      پولهایی که خرج سلبریتیهای کذایی میشه خرج داخلی ها کنن درست میشه ان شاء الله
  • عسل IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    مسدود شوند
  • فاطمه IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 2
    برای همیشه تمامش کنید
  • همتا مشمول IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 1
    از فیلتر در بیارید اما خرابکار هارو هم دستگیر کنید
  • مریم IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    اگه نظارت وجود داشته باشه حذف نشن بهتره
    • ؟ IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 0
      چه نظارتی؟خباثت اینها خیلی پیچیده تر از این حرفهاست، بعضی از کارتنهای مشهور صدا و سیما تازه فهمیدن لابلاش تصاویر مستهجن قالب می کردن، تازه وقتی میشه با تقویت داخلی پولش توی جیب ایرانی بره چرا خارجی؟
  • محمد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 2
    فقط استفاده از پیام رسانه‌ای داخلی مجاز گردد بنظرم کفایت امور را میکند و حتما اینستا گرام صهیونیستی برای همیشه مسدود شود
  • رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    اینستا برا همیشه فیلتر بشه
  • مشکانی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 1
    بساط نرم افزارهای جاسوی را در کشور امام زمان جمع کنید
  • فرخنده گودرزی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    هر چه زودتر جایگزین مناسب ساخته شود و یک اینترنت داخلی قوی و با پشتیبانی عالی در اختیار مردم عزیز و انقلابی و وفادار و ووو قرار گیرد. و بعد از قوت گرفتن برای همیشه بساطشون برچیده شود. #مرگ_بر _آمریکا
  • Mina IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    اگه مسدود بشوند پس شرکت هایی که در حوزه بین الملل کار میکنند چکار باید کنند؟
    • استثناء IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      برای اون ها امکان درسترسی باقی بگذارن
  • حسین IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    کلا حذف بشن
  • حمزه مقدم IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    حتی اگر طبق قوانین کشور هم فعالیت کنند بازهم استفاده ما از آنها درحکم تقویت آنها خواهدبود وکمک به دشمن حکمش معلومه استفاده کالای خارجی که مشابه داخلی آن موجوداست حرام است حال اینکه نرم افزارهای ایرانی به مراتب درصورت حمایت دولت قوی تر وبهتر خواهدبود
  • ابوالفضل عباسی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    سلام مخالف شبکه های خارجی هستم،چون این شبکه ها طبق فرهنگ خودشان است ،آیا خوب نیست ما هم طبق فرهنگ خودمان داشته باشیم
  • تا پای جان هستیم بر آن عهد که بستیم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    سلام خداقوت درحال حاضر تا زمانی که جایگزین مناسبی برای این شبکه ها نباشه یا حداقل پیام‌رسان های مثل ایتا و روبیکا زمینه و بستر مناسبی پیدا نکنند که قابل جایگزینی برای این پیام‌رسان ها باشن به نظر بنده حذف و مسدودی این ها فایده ای ندارع بجاش باید کمی محدود یا قوانین مناسبی جهت فعالیت این پیامرسان ها بزارن نه اینکه. محدود بشن و با افرادی که مسبب و بانیان این آشوب ها و ... هستن یا بعضا توی‌این پیام‌رسان ها فعالیت دارن برخورد بشه نه اینکه پیام‌رسان مسدود بشه و الا اگه بحث پیام‌رسان باشه راحت میتونن توی پیامرسان های داخلی هم هجمه های خودشون رو عملی کنم ولو پوششی و غیره باشه والسلام علیکم و رحمة الله. و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة
  • گودرزی معظمی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    برای همیشه مسدودشود
  • رحیمی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 1
    سلام خیلیا کسب کارشون که براش زحمت کشیده بودن از دست میدن.انصاف نیست
    • . IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 0
      کانالهای ایرانی رو بخایم تقویت کنن
    • ایرانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      اگه واقعا نگران کسب و کار هستید تو بستر داخلی هم میشه کسب و کار راه انداخت. مگه اینکه یه عده منظورشون از کسب و کار اقدامات دیگر باشد
  • اکبر زنگیدن IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام بند دوم در صورتی که به صورت واقعی پاسخگو باشند و ضمانت لازم را بدهند والا باید بند اول را اجرا کنیم رسانه ها امروز دجال هستند و مردم را به گمراهی سوق می دهند منظور رسانه های معاند و دشمنه
  • شریفی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 2
    با سلام اگر فرض را بر این بگیریم که همه زیرساخت های پیام‌رسان های داخلی به بهترین شکل ایجاد شده اند، باز هم نمی توان پیام‌رسان های خارجی را به کلی مسدود کرد. زیرا سلیقه های مختلفی در کشور وجود دارد و نمی توان همه افراد را مجبور کرد با یک سلیقه حرکت کنند. در صحن برخی کانال ها صرفا در پیام‌رسان های خارجی فعالیت می کنند و نمی شود از محتوای آموزشی و پژوهشی و فرهنگی بسیار خوبشان محروم شد. بنابراین باید راه درست استفاده از این پیام‌رسان ها فرهنگ سازی شود و دوم اینکه سازوکارهای نظارتی قوی تر شوند. اساسا با قهر و غضب هیچ کاری به سامان نمی رسد.
    • ؟ IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 1
      سلیقه این همه اهمیت داره؟! برنامه‌های خوب بعد از ویرایشهای لازم میشه آورد استفاده کرد
    • ایرانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      سلیقه یعنی چی؟ وقتی امنیت کشور بهم بخوره بحث سلیقه مطرح نیست وقتی خود اینستاگرام تحمل یه عکس سردار ملی ما را ندارد
    • فاطمه IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      برای همیشه مسدود شوند
  • مهاجر IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 1
    وقتی توان داخلی است چه نیازی به آنها
  • Mehdi.Kyd IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام حذف و مسدود کردن دائمی شبکه‌های اجتماعی خارجی در یک برهه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست ولی با این نظرسنجی ها و حمایت از پیام‌رسانه‌های داخلی برای مسئولین مربوطه الزام ایجاد میکند برای حمایت و تقویت زیرساخت‌های لازم،بنده به عنوان یک پدر که فرزندانی جوان دارم و نگران حضورشان در فضای ولنگار مجازی هستم،به نوبه‌ی خودم از این پیام‌رسان حمایت میکنم و خواستار تقویت و تکامل آن هستم.
    • کما کان IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اونایی که به سرعت می توانند مشکل از مسیرهای دور رو حل کنند، چرا نتونن این مشکل رو حل کنن؟ کم متخصص داریم؟ هزینه برای ارتقای انواع ایرانی حیاتی، فوری و مبارک است
    • ویرایش «کما کان» IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      مشکل آب رو از
  • حاج آقا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 1
    می‌دانم که نظر را تأیید نمی‌کنید اما به طراحان این نظرسنجی احمقانه بفرمایید «خیلی خر اید»
    • حسین IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      بی ادب محروم ماند از لطف رب
    • منطقی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      در جواب اون بی ادبی که گفت میدنم نطر رو تایید نمیکنید هم نادانی و نمیدونی هم خیلی بی ادب و بی شخصیتی که ادب ارتباطی در فضای مجازی نداری برای تو یکی فقط فضای مجازی خوبه
  • محسن IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    تا زمان جایگزین مناسب مسدود سازی اشتباه است
  • نواب IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    به شرط رعایت قوانین و تاسیس دفتر باید فعالیت داشته باشند
  • محمدمهدى‌پارسائیان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    برای‌همیشه‌مسدودشوند.
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بنظر بنده اگر امکان حذفش باشد خوبه،انا چون مسئولین ما معمولا بی برنامه و زیرساخت هستن لااقل مدیریتش کنید
  • حسین IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به شرط رعایت قوانین کشور و تاسیس دفتر ، اجازه فعالیت داشته باشند.
  • ناصر IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    اولا ؛ کاش یک گزینه دیگر هم اضافه می کردید ( مسدود نشود ) ثانیا ؛ کاش نتیجه نظرسنجی را مخاطبین هم میدیدن نه اینکه فقط خودتان ببینید
    • سادات IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      من كه رأى دادم و نتيجه رو هم ديدم. وقتى رأى بديد نتيجه نظرسنجی هم ديده ميشه
  • لبیک یا خامنه ای IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 0
    میلیون ها نفر در فضای اینستاگرام خرید و فروش انجام میدهند و فروشگاه اینترنتی دارند. در صورت فیلتر شدن با اینهمه فرد بیکار چه خواهید کرد؟
    • حسین IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      واقعا امثال شما به فکر کسب و کار هستید؟
    • . IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      نوع ایرانیش تقویت بشه نمیشه؟
  • حمید IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ب
  • آرین IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 0
    با توجه به اینکه خیلی از افراد از این شبکه‌ها کسب درآمد حلال دارند و عده‌ بسیاری هم استفاده از آموزش های بسیار مفید در همه علوم از این شبکه‌ها بهره فراوان می برند لذا نظر حقیر این است که از بسته شدن این شبکه‌ها صرف نظر شود
    • حسین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      کسب حلال تو شبکه های خارجی فقط مقدوره؟؟
  • احمدصفری IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    وقتی جرات یه نظر سنجی با شهامت رو ندارید، آدم چی نظر بدهد، چرا نگفتید(برای همیشه فعالیت داشته باشند) بابا به هیچ عنوان با تکنولوژی وعلم لجبازی نکن، فوقش چندماه یا یک سال جواب میده اما اگر برگشت اونوقت خیلی بدتر بر میگرده.. حالا خوددانی..
    • . IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      نترس. با تکنولوژی می شود به جنگ تکنولوژی رفت. ول بودن اینا یعنی ولنگاری و ...
  • جلالی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    تا وقتی بساط ماهواره ها جمع نشه وضع همین وضعه مگه ۸۸ اینستا بود ؟
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ظرفیت پیامرسان‌های ایتا و روبیکا بالا بره ، بعد اونهارو مسدود کنند فعلا که خیلی از مشاغل مردم رو مسؤولین بردن تو واتساپ و اینستا با تبلیغات گسترده رسانه ای دولت ببخصوص دولت قبل
  • اصلان IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگه امکاناتی که در اختیار شبکه های خارجی قرار داده شد در اختیار داخلی ها بود، هم کیفیت بالا می رفت هم مخاطبین حمایت میکردند. پهنای باند و زیر ساخت را دولت حمایت کند، مردم هم حمایت خواهند کرد.
  • آرین IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    من با بسته شدن همه پیام رسانها مخالفم حال که خود ما نمی توانیم یک پیام رسان قابل رقابت با پیام رسانهای خارجی درست کنیم چه لزومی داره اونها را هم مسدود کنیم در حالی که یه عده دارن از همین راه امرارمعاش می کنم و یه عده دارن آموزش های عالی در تمام علوم می بینند این درست نیست که همه را به یک چوب برونیم که!!!
    • . IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      داریم. نباید حتما کیفیتها یکی باشند، همین که کار رو راه بیاندازه کافیه.
  • حر IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    کلا مسدود شوند
  • سید موسوی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    میبایست از فتنه ۸۸ به بعد همه شبکه های اجتماعی خارجی مسدود میشد تا این همه فجایع بعد از فتنه رخ نمیداد
  • محمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 1
    عاشق این دوتا گزینه ی خبرگزاری حوزه ام من😉👌👌 یه گزینه دیگه هم میذاشتی برای نظر مخالف خودت
  • سيد مصطفى محمدى IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بالاخره يه حركت مثبت و جريان ساز از شما ديديم. محكم اين موضوع رو تا رسيدن به نتيجه دنبال كنيد
  • محمد جواد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 1
    خیلی مسخرست مگه کره شمالیه که بخواید هر چیزی که باهاتون مخالفه رو ببندید؟؟ استقال آزادی رو تو سرود ملی میخونیم ولی هیچ جایی نمیبینم
    • ! IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      آزادی نیست؟ انعکاس توهین شما یعنی افراط در آزادی. اما استقلال، وقتی شما تا صحبت از تقویت کانال ها خودی میشه، برای ردش قلم بدست میشی، چطور براحتی امکان استقلال فراهم میشه؟ قبل از استقلال عملی، نباید فکرش باشه؟ شما با نوشتتون فکر استقلال رو هدف قرار ندادین؟
    • حسین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      تو که دم از آزادی می زنی جواب بده چرا خود اینستاگرام تحمل یه عکس سردار ملی ما را ندارد؟ چرا ما باید پهنای باند در اختیارشان قرار بدهیم؟ یه کلمه کره شمالی بهتون یاد دادن
  • مهد IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    زنده و پاينده باد ايران اسلامى، مرگ بر آمريکا ، مرگ بر اسرائيل ، بايد اينستا و واتساپ به طور کامل قطع شود و بعد از آن با قبول قوانين ايران و متعهد شدن به آن وصل شوند.
  • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    فکر میکنید زاکربرگ میاد تو تهران دفتر وا کنه؟ ۹ میلیون شغل تو اینستا رو میخواید چیکار کنید که حتی گزینه سومی هم درنظر نگرفتید ؛ بابا ملت خستن دست وردارید از سر کچلشون این همه مسدود کردید چی شد تهش ؟ عرضه ندارید مثلشو درست کنید ولکنید همینا کار کنن مردم پولشونو دربیارن ، شغل که بلد نیستید ایجاد کنید
    • تقویت داخلی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 1
      ایرانیهاش تقویت بشن شغل مردم هم حله. هنرتون پمپاژ یاسه. اگه اون همه که زور زدید برای ناامید کردن، تلاش می کردید مسئولین کانالهای داخلی رو تقویت کنن این روز رو نداشتیم الآن هم اگه همه بخایم کار نشد نداره...
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 3
    اینستا و واتساپ چی شمارو قبول کنند ؟ خودرویی که میسازید تا یخچال و موبایل تماما پردازندشون آمریکاییه. مردم رو آزار ندید تا مشکلی پیش نیاد . چی دارید ؟ ایتا ؟ سروش ؟ گوگل وه دانشگاه جهانیه . وون از گشت ارشادتون اینم طرح صیانت . فقط دنبال ایجاد آشوب هستید ‌ آشوب فعلی نیز نتیجه ی تحجر شماهاست . ارشادتون چی شد ؟ اگر قدرت ارشاد و تبلیغات داشتید وضع این نبود و نیلز به جرم انگاری حجاب نبود . اینستا رو ببندید ماهواره ها رو چه می‌کنید؟ اونارو ببندید چیزای دیگرو چه می‌کنید؟ راه زیاده . جای پاک کردن صورت مسئله درست بشید . درستکار بشید . از دین سو استفاده نکنید . مثل مردم زندگی کنید ‌ سیسمونی گیت نگیرید . از سفر آمریکا رئیس جمهور یک کامیون صوغان همراه همراهانش نیاره . اون وقت همین مردم مثل وقتی که به ترامپ برسر ترور سردار دل ها حمله کردند تو اینستاگرام . بلز هم حمله می‌کنند به بقیشون . وگرنه سال ۸۸ و قبلترش مگه اینترنتی وجود داشت بدین صورت ؟.سال های قبلش هم همینطور . راه رو کج رفتید و خیلی ها فلسد شدند و مافیای واردات . موبایل . و خودرو تشکیل شده .
    • خودکرده IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      وقتی کسایی انتخاب کردیم که خودباخته اند تهش همینه. اگه همت کنیم ایرانی مسلمان قادره.
    • ؟ IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اصلا می دونی تحجر یعنی چه؟ آشوب می کنید بعد گردن متدینین می اندازین؟ آفرین مثل رفیقاتون هنرمندین!
    • ؟ IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      طرف وقتی عقل عملیش اسیره چطور راه میاد؟ مگه حضرت نوح علی نبینا و آله و علیه السلام کارش مشکلی داشت؟ چرا بچه اش اون وری شد؟ چه توقعی!
    • . IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      کامیون سوغات؟! رئیسی هر ضعفی داشته باشه این بهش نمی چسبه. باطنت با دروغات نشون دادی. خستگی ناشی از گمراهیت رو به مردم نسبت می دی.
  • لیلی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    سلام بانظارت وفیلتر وحساب شده ازشبکه هایی مثل واتساپ استفاده بشه
  • مرضیه IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    توروخدا فیلتر بمونه، کودکان، جوانان نوجوانان ما در خطرن بااین آزادی اینستا گرام
  • احمد محمدی قناتغستانی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    تمدن اسلامی ایرانی با اینگونه پلتفرمها سازگاری ندارد پس برای همیشه جمع شوند و جایگزین آنها پیامرسانهای بومی یا غیر اسرائیلی آمریکایی جایگزین شود.
  • ساتین‌بانو IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    پلتفرم ایرانی جایگزین هم‌سطح با اینستاگرام ارائه کنند، سپس اینستای صهیونیستی را جمع کنند...
  • نازی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مرگ بر مهران ... و براندازان متوهم هیشکی نیستم فقط یه شهروند عادیم که تو نون شبمم موندم ولی از اسلام ومیهنم تا اخرین قطره خون دفاع میکنم وپشت رهبرم وایسادم ونمیگذارم خون شهید سلیمانی پایمال بشه زنی هستم که دو فرزند دارم یتیم هستند اما جوری تربیتشان میکنم که لقمه نانشان از کثافت نباشد وهدفشان جز اسلام هیچ نباشد** گزینه دوم ***
  • سرباز وطن IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    اگر فردا قیامت مسولین و شورا فضا مجازی میتونید جواب خون شهداء بدهند، به بی بند و باری در فضا مجازی ادامه بدهند...نظام خانواده از هم پاشیده، عفت و حیاء در جامعه بسیار کم رنگ شد، چرا متوجه نیستند دشمن کیان خانواده و زن ها را نشان گرفتند.
  • فرهاد IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    با رعایت شرایط و حفظ استقلال به کارهای خودشون ادامه بدند که عاقلانه این هست . سوال هم خیلی کودکانه طراحی شده،یعنی چی مسدود بشه؟ انقلاب با ایجاد فضای سلبی بدون ایجابی پیش نمیرود و تا حالا هم نرفته است.باید فکر ها شستشو داده شود. در ثانی اگه بسته بشه جایگزین نداریم که هیچ تجربه تلخی هم در خودرو سازی داریم که چون رقابت نداشتند بی کیفیت ترین خودروهای جهان رو با گران ترین قیمت عرضه می کنند.
    • هر دو IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      سلب اونها و ایجاد و تقویت داخلی. خودرو سازی رو به دیگر موارد تسری ندهیم.
  • مرتضی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    همه شبکه های خارجی جاسوس حذف شوند وقتی خودمان داخلی شو داریم
  • مرتضی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    این کار اصلا نیاز به نظر سنجی نداره دولت محترم وشورای امنیت کشور هرجور خودشون صلاح ميدونند انجام بدهند ما از این شبکه های مجازی کم آسیب ندیده ایم. از یک طرف فرزندانمان را به قربانگاه بی هویتی وبی دینی برده،واز یک طرف هر ازچند سالی موجبات آشوب وبلوا تو کشور میشند. کم خسارت ندیده تا حالا کشور از این شبکه ها هر جور دولت صلاح میدونه باید عمل کنه وغلط می‌کنند اونایی که با حذف مخالفت می‌کنند. اونایی که مخالفت می کنند همون آشوب طلبها وآغتشاش گرانند
  • صادقی IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اصلا با توجه به شرایط جهان و ارتباط با دنیا با فیلتر دائمی موافق نیستیم بلکه با نظارت بر فضای مجازی موافقیم . الان تو این موقعیت حساس که بچه های انقلابی تنها دسترسی شون فضای مجازی هست فیلتر به چه درد می خوره . ضد انقلاب به کارش ادامه می ده و ما از دور تماشا می کنیم پلیس فتا خیلی راحت نی تونه تو اینستا یا هر جایی پیج های مزخرف رو شناسایی کرده و برخورد کنه . بهتره به جای فیلتر کلی ی نظارت جدی روی اون باشه نه نظارت مصلحتی آقایون نظارت امنیتی درست فیلتر دردی رو دوا نمی کنه بلکه دست من انقلابی رو برای تبلیغ کوتاه تر می کنه
    • . IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      برای موارد استثنا میشه باز گذاشت. نظارت بر اون حجم آسان نیست.
  • مهدی IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه حذف شوند خصوصا اینستاگرام که فضای مخربي دارد.با حذف شدن آنها است که نرم افزار های داخلی پیشرفت می کند
  • امیر US ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بجای توطئه کردن علیه مردم، بجای بگیر و ببند، بجای روشهای سلبی، بجای حقه های عمروعاصی و قرآن سرنیزه کردن، بجای مظلوم نمایی، صدای مطالبات این ملت رو بشنوید، همانطور که آیت الله نوری همدانی گفت، مردم مطالباتی دارند باید شنیده بشه، اینهمه با ماهواره برخورد کردید، تلگرام رو فیلتر کردید، چه فایده داشت، کسی رفت در پیامرسان داخلی؟ بالاخره تکنولوژی خودش رو به زندگی ما تحمیل خواهد کرد و این روشهای سلبی بی فایده خواهد بود.بجای شکستن آینه، خودتان را اصلاح کنید
  • صابری IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    البته اگر پیام‌رسانی داخلی تقویت شوند خیلی بهتر است.
  • ترابی فرد IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    اول باید سلبریتی ها را محاکمه کنید ودوم سر وسامان دادن به فضای مجازی
  • فرید مرادی IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با بسته شدن اینستاگرام موافقم ولی توییتر و یوتیوب باید باز بشوند اینا برنامه های خوبی هستند خواهشا دُگم بازی در نیارید
  • مهدی عراقی IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود
  • ضیا IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    داخلی ها رو تقویت کنید و خارجی ها رو حذف
  • ملبحه IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    کلا قطع بشه چون خیلی فساد شده و نوجوان ها دردسترس دارن و استفاده از اون فرهنگ سازی نشده
  • سید جواد IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خدا لعنت کنه انگلیس رو که آمریکا رو به وجود آورد. پدر اسرائیل شد. کلی ایرانی رو به مرگ سیاه کشت و برای ما رئیس جمهور تربیت کرد و الان هم زبان و فرهنگ خودش رو تا دل دهات های ما نفوذ داده. کالای ایرانی نمیتونی پیدا کنی که انگلیس روش نوشته نباشه. هر وقت تونستم خودمون رو از شر انگلیس خلاص کنیم میتونیم ادعا کنیم که در مسیر موفقیت هستیم.
  • A IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود برای همیشه
  • ایلی IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود بشن
  • محمد حسن IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ب. از آنجا که رقابتی سالم بین شبکه های ایرانی و خارجی رخ می دهد و در صورت برنامه ریزی و حمایت مناسب، مردم خودشان انتخاب گر ایرانی ها خواهند بود. البته بعید شبکه ای مثل اینستاگرام به قوانین ملی ما احترام بگذارد!
    • mohamadrza313m@gmail.com IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      بنظرمن مسدود نشوندولی یه طوری کنترل شن
  • روشنا IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باتوجه به اینکه جایگزین مناسب مثه روبیکا و...وجود داره واینکه آشوبهای این چند روز برای تذکراتی ساده درباب رعایت قانون بوده و قانونمداری ماضعیف هست حتما حذف بسه بهتر هست
  • خوب بخت IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    دوست دارم مسدود بشه ولی امکانش نیست اعتراضات بیشتر میشه آنها را قانون مند کنند
  • کبری حسن هیودی IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اولا باید فعالیت آنها را محدود کرد و سازوکاری طداحی شود که آنها تابع قانون کشور بوده و در صورت تخلف از قانون با آنها برخورد شود دوما شبکه های داخلی را به گونه ای قوی کنند که مخاطب استفاده از آنها را بر استفاده از شبکه های خارجی ترجیح بدهد
  • ناصر IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    تقویت هدفمند و مدیریت شده شبکه های داخلی و کنترل و محدود کردن شبکه های خارجی
  • علی حمیدی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    باید شبکه اجتماعی داخلی هر چه سریعتر جایگزین شود و خدا لعنت کند کسانی را که جلوی این کار را گرفتند و یا سنگ اندازی نمودند مثل روحانی و جهرمی از دولتقبل
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام کلا مسدود شود به جای اینستا از نرم افزارهای داخلی مثل روبیکا استفاده شود
  • امین IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    بساطش جمع کنن
  • ماسک IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ابتدا باید زیر ساخت های مناسب جهت ادامه فعالیت در شبکه های داخلی فراهم بشه دوست عزیز اینگونه امکان پذیر نیست که اونطرف بسته بشه و همه حمایت کنند
  • یعقوب توکلی مقدم IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود شوند بهتر است_اخه دارند هویت و اعتقادات و فرهنگ و همه چیز ما را استحاله و دگر گون می‌کنند به صورت تدریجی و موریانه وار
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    اگر میخواهید روح و روان مردم خراب نشود و نامنی و هرج مرج و کشت کشتار بوجود نیاد و اگر میخواهید نسل جوان و نسل های بعدی از لحاظ تفکر و اعتقادات از بین نرن و دشمن آنها را فریب ندهد باید برای همیشه مسدود شوند و بساط این فضای فاسد و آلوده جمع شود
  • مروه IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    مسدود کردنی که با فیلترشکن و ... رفع بشه چه فایده ای داره ؟
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    آیا از خود سوال کردیم که چرا در فتنه جدید میانگین سنین آشوبگران ۱۵ تا ۲۳ سال بود؟ جواب کاملا واضح و روشن است!بستر فضای فاسد و آلوده اینستاگرام و تلگرام و... بوده که فکر و روح روان و کل وجود و هویت جوان و نوجوان ما رو تحت سیطره خود قرار داد و با احساسات و عقاید آنها بازی کردن و فریبشان دادن و شد آن چیزی که نباید میشد بستر فضای مجازی خارجی تو دست دشمنه ما هر چقدر هم قوی باشیم تا زمانی که مدیریت آن تو دست دشمنه راه بجایی نخواهیم برد پس اگر دلسوز مردمید و دلسوز کشور انقلاب نظام نسل های آینده باید بساط این فضای آلوده و شیطانی خارجی برای همیشه جمع شود تا کشور ما مورد هجوم دشمنان قرار نگیرد و بستر فضای داخلی را قوی کنیم تا از پیام رسان های داخلی استفاده کنیم
  • محمد IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    سلام برای هر کاری باید متخصصین همه جوانب را در نظر بگیرند نه این که در یک شرایط هیجانی تصمیم عجولانه بگیریم وگرنه مشکلی بر مشکلات افزوده خواهد شد
  • دشتی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    برای همیشه قطع شوند
  • احمد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اول مسدود شوند سپس البته تلاش برای نرم افزارهای پیشرفته و مناسب باید باشد
  • ربابه جوانشیر IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    دشمنان قسم خورده ما با جنگ نرم می‌خواهند نظام و فرهنگ ما را نابود کنند پس همانطور که سپاه در جنگ فیزیکی توانست دشمنان را نابود کند در جنگ نرم هم باید فضای مجازی ما به سپاه سپرده شود تا دیگر احدی جرائت کوچکترین جسارتی را نتواند به ایران عزیز ما بکند ماهواره ها که از طرف دشمنان تبلیغات و دروغ ها و تهمت هایی را به نیروی انتظامی و سپاه و به رهبر معظم انقلاب می‌زنند این ماهواره ها را جمع کنند و هر کسی مانع شود که این امر مهم به سپاه سپرده نشود به هر بهانه او هم از دشمنان ما محسوب می‌شود این یک جنگی بد تر و دشوار تر از جنگ فیزیکی است لطفا به گوش رئیس جمهور و قوه قضائیه و نمایندگان انقلابی مجلس برسانید و الا باز هم باید شاهد این در گیری ها دائما باشیم بدست گول خوردگان دشمنان
  • صمصام IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام فقط یک با دو اپلیکیشن داخلی معرفی ویا اجازه رقابت به اپلیکیشن های داخلی داده شود و و ابر اپلیکیشن داخلی حمایت شوند
  • فاطنه سجادی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    این طور زندگی همراه با ارامش است
  • مسلم IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه بسته شوند به چند دلیل ۱‌ اینا کی به قانون پایپند بودن که حالا باشن نمونه بارزش آمریکا و انگلیس و ... که این شبکه های اجتماعی تحت فرمان این کشور های استعمارگرند و اینکه ماهیت این شبکه ها استعمار است و تابع قانون ایران شدن با ماهیت این شبکه ها سازکار نیست. ۲‌.الان شبکه اای اجتماعی ایرانی و بومی واقعا هیچ دستکمی از اینا ندارن باوجود اینکه عمر بلندی هم ندارند و از طرفی اگر واقعا حمایت از کالای ایرانی برای ما لازمه پس دلیلی برای استفاده از این برنامه ها وجود ندارد
  • احمدی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    به شرط رعایت قوانین جمهوری اسلامی و داشتن دفتر رسمی در ایران فعالیتشان را ادامه دهند
  • فاطمه زنگنه IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه قطع بشه تمام مشکلات از همین بستر نشات میگیره دیگه فرهنکی برامون نمونده همه چیز تو ی این فضای مسموم وآلوده از دست دادیم
  • وجیهه IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    باید محدود شود
  • لیلا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    رسانه های ایرانی راسرعت بیشتری بدهیم وبساط پیام رسان های خارجی را جمع کنیم
  • عبدالله IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    جایگزین مناسب بگذارند و برای همیشه حذفش کنند
  • رسول IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ۱
  • صابری IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    نظارت رعایت خط قرمزها
  • یا حسین IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    هرچه باشد بالاخره میدان دشمن است و هر سو استفاده ای می‌تواند از آن بکند
  • مهدی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    غیر فعال وترمحک شود بحق امام حسین علیه السلام
  • اسدالله US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    اگر فیلتر و سانسور و سرکوب اثر داشت که رژیم پهلوی سرنگون نمی شد.
  • مهدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام برای همیشه مسدود شود چون اگر با تبصره و ارفاق ادامه حیات پیدا کنند هنوز آشوب به پا می کنند تجربه شده است توبه گرگ مرگ است
  • مرمر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    وقتی نمونه های مشابه همون شبکه ها در ایران هست چرا از نمونه خارجی استفاده کنیم؟
  • ناشناس IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    هر کشوری در دنیای انروز اگر می خواهد قدرتمند عمل کند حتما باید فضای رسانه ای و مجازی قوی داشته باشد و این فقط با سامان دهی فضای مجازی و قوانین سخت برای فعالیت اپلیکیشن های خارجی و کمک به قویتر شدن پیام رسان های داخلی امکان پذیر است
  • An IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    مسدود
  • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شبکه های مجازی به بدترین نوع ممکن در ایران استفاده میشه با وجود اینکه انواع و اقسام آموزش ها و موضوعات مفید در آنها وجود داره و این مشکل در ایستناگرام و... به شدت به چشم می خوره و این فضا یله و رها در اختیار جوانان و نوجوان قرار گرفته وقتی مسئولین دغدغه فرهنگ ملی اسلامی ندارند بسته بشه خیلی بهتره
  • امیر حسین IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    فعلا که قوانین کشور مارو رعایت نمی کنند،هر وقت رعایت کردند اون وقت می توانند به فعالیت خودشون ادامه بدند.باید کاری صورت بگیره تا پیام رسان های داخلی تقویت بشوند.
  • نرگس IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اینجا ایران بیشه ی شیران است نباید جولانگاه خارجی ها ودشمنان امت باشه ...که این همه ما داریم خون میدیم مگه خون جوانان ما اینقدر ارزش دارد که شبکه های خارجی هر غلطی بخوان بکنند ...جمع کنید بساط این نامردا رو .
  • مه ابادی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام به نظرمن از حربه دشمن باید علیه خودش استفاده کرد باید ضمن کنترل شدید وایجاد بستری مناسب با مذهب اسلام برای خود،در پلتفرم دشمن علیه اونها تبلیغات گسترده کرد
  • فاطمه IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اول زیرساختهای جایگزین فراهم بشه و بعد جمع بشه. عده زیادی دارن تو این فضا ارتزاق می‌کنند. مذهبی های عزیز، تندروی و بی‌کلگی هم حدی داره. همه جوانب رو باید در نظر گرفت.
  • فریدون(علی) ملایی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام به نظر بنده ما از نظر علمی کاملا آمادگی داریم تا شبمه های خپدی را از شبکه های خارجی بهتر و نرم تر و کارآمد تر کنیم، نیاز به حمایت جدی دولت در صحنهسخت افزاری داریم.
  • محمدرضا چیتگری IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    به شرط قوانین کشوروتاسیس دفتر اجازه فعالیت داشته باشد
  • محمود IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    البته که مردم وابسته به شبکه های اجتماعی قوی و سریع شده اند پس بهتر است در داخل با شبکه های داخلی حل شود یا جایگزین مناسب همراه با مدیریت داخلی انجام شود.
  • علیرضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به نظر رها سازی فضای مجازی بدین صورت اصلا به صلاح نیست.فیلتر کنید یا کنترل کنید.
  • عمادی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام. در نظر اول و با توجه به دشمنیها، قطع کلی این شبکه ها درست است. اما در نگاهی استراتژیکتر چنین نیست. استفاده از تکنولوژیها با رعایت شرائط هنجارین، نه تنها مفیده، بلکه لازم هم هستش. این که یک تکنولوژی صرفا برای اینکه مال دیگرانه، دلیل خوبی برای حذفش نیست. در روایتی دیدم که امام معصوم علیه السلام می فرماید که در رابطه با غیر مسلمین بنا را بر دشمنی نگذارید زیرا اینها به خاطر دنیایشان چیزهایی می سازند که شما می توانید از آن استفاده کنید. (پایان روایت). بالاخره، انسانها، نمیتوانند ایزوله زندگی کنند. نه تکنولوژیهای ما در آن سطح است که بتوانیم به نیازهایمان پاسخ مناسب دهیم و نه دأب دین بر قطع رابطه مسالمت آمیز با دیگران است. اگر عده ای قدرت طلب علیه ما توطئه می کنند، در اکثر موارد، دلیل آن ضعف خود ماست. در کنار تلاش برای پیشرفتهای فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... (و اعدّوا ...)، عیبی هم ندارد که از خوبیهای دیگران و چیزهای مفیدی که ساختند استفاده کنیم، بدون این که سر به سازش داده باشیم (و لا تهنوا...، و لاتتخذوا.. اولیاء...). یعنی روابطی همه جانبه بر اساس عزت و حکمت، صلح، مصلحت و منافع ملی، تأمین حداکثر رفاه برای ملّت، ارتباط و نفوذ، الفت اسلامی و غیره، در اولویت رفتارهای ماست. مسائل مختلفی در این باره وجود دارد که در یک کامنت نمی شود مطرح کرد. گاهی خود دشمن از این تکنولوژیهای به عنوان یک شمشیر دو لبه استفاده میکند. باید در هر دو جنبه هوشیار بود. گاهی مسئله حقوق شهروندان مطرح است. گاهی پیشرفت شما به بهره مندی از دستاوردهای جدید بستگی دارد. گاهی دسترسی شما به حداکثرِ جمعیتهای انسانی، به چیزهایی وابسته است که دیگران درست کرده اند. اما با تمام اینها، میتوان شرائطی را برای همکاریها لحاظ کرد، مانند خیلی از کشورهای دیگر. اولا باید سطح تکنولوژیهای خود را به فناوریهای روز نزدیک کنیم. ثانیا، در همکاریهای اصل عزت و حکمت و مصلحت و اولویت منافع را در نظر داشته باشیم. ثالثا، همیشه باید دنبال راهی ممکن برای روابط درست بود تا به اهداف کلان فرهنگی و بین المللی خودمان هم برسیم. ثالثا، همیشه بحث اینستاگرام و ...، نیست؛ در همه موارد باید به سیاست واحد رسید. رابعا باید قدرت خود را با پیشرفتها بالا ببریم. و مسائل دیگر. در نهایت اگر کسی هیچ همکاری ای با ما را نخواهد، اصل امنیت ماست.
    • ؟ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      منبع روایت؟
  • عادلی نیا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    به نظرم باید برای همیشه جلوی این پیام رسان ها را گرفت و از طرف دیگر پیام رسان های ایرانی را تقویت کرد و این کار سختی نیست فقط تا به امروز دستهایی نگذاشتند که پیام رسان ایرانی پیشرفت داشته باشد ولی الان با توجه به شرایط پیش آمده باید همه با هم یکصدا حمایت از پیام رسان ایرانی کنیم.
  • Lotfi IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    به نظر می رسد هر چند یک پیام رسان داخلی ممکن است کارایی یک پیام رسان خارجی را نداشته باشد اما از طرف دیگر با توجه به قدرت رسانه، معایب فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی قابل توجه است. لذا توصیه می شود فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی برای همیشه مسدود شوند و هر چه بیشتر به امکانات و کارایی پیام رسانهای داخلی افزوده شود.
  • نگار IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    يك نرم افزار داخلي جايگزينش كنيد و اينستاگرام را براي هميشه مسدود كنيد. همه تحريك ها و تهييج هاي دشمنان از طريق اينستاگرام بود و همچنين نمايش و ترويج بي حجابي و بي عفتي
  • عارفه نادری IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    به اینکه رعایت قانونی صورت بگیره هیچ اطمینانی نیست پس بهتره کلا مسدود بشن
  • روح الله رضایی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    تا تقویت پیام رسانهای داخلی حتما از پیام رسانهای خارجی با اجازه قوانین کشور استفاده شود
  • ف الف IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    قوی کردن نرم افزارهای داخلی و مسدود برای همیشه ، اگر باز بمونه دیگه آخرتی برای بچه هامون نمیمونه هر چند الانم دیگه ندارند😭
  • سورنا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باید سرورهای نرم افزارهای داخلی تقویت بشه، و سرورهای نرم افزارهای خارجی به شدت ضعیف بعد شاهد خواهیم بود که کم کم مردم به پلتفرم های داخلی کوچ میکنند. و بعد امکان حذف کاملشون وجود داره. الان اگر یکباره حذف بشه هزاران شغلِ مجازی از بین خواهد رفت و مردم معترض میشن. باید مشکل رو از ریشه حل کرد
  • دکتر سید ابراهیم IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    من با بسته شدن پیام رسان های خارجی مشکلی ندارم‌. اما همین الآن یه عده کثیری فکر می کنن چون قانون حجاب هست آزادی نیست حالا فکر بکن که مسدود هم بکنن این شبکه ها رو. ولی در هر صورت واقعا هنوز هیچ کس به رسانه اهمیت نمیده و بودجه اختصاص نمیده. وگرنه ما الآن یک پیام رسان قدرت مند بدون محدودیت حجمی و عضوی مثل تلگرام داشتیم، بدون هیچ باگی در سیستم های نرم افزاری
    • بهانه دائم IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      عده ای هر کاری کنیم... گام خدایی نگاه به تایید و تکذیب دیگران نداره.
    • دکتر سید ابراهیم IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      آقای بهانه دائم شما حاظری حس کمال طلبی که فطری انسان هاست رو نقض بکنی؟ اگر تلگرام یا واتساپ یا اینستا ازش دستش گرفتی، دیگه ایتا و سروش نذار کف دستش.
  • امین IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    اینستا را محدود کنند ولی مسدود کردن آن برای خیلی ها که از این طریق به کسب و کار می پزدازند خسارت اور است .شبکه های داخلی را قوی کنند و برای امر آموزش که معلمان از شبکه ها استفاده کنند مقرر شود حتما از شبکه های داخلی استفاده کنند الان پسر من رفته مدرسه معلم گفته تلگزام نصب کنسد تا برنامه های آموزشی را براتون بفرستم چه لزومی داره حتما تلگرام نصب بشه که تبعات بعدی داشته باشه
  • زاهده IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    چون فعلا قوانین مشخص و سفت و سختی در این زمینه وجود نداره، کلا بسته بشن بهتره.
  • سید محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای کشوری مثل ایران با این همه دشمن جای تعجبه که این شبکه ها در حال فعالیتن چرا چین و آمریکا و ... هیچ کدام از این شبکه ها حتی یوتویوب اجازه فعالیت ندارند اما در ایران...
    • ابراهیم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      چون چین خودش شبکه های اجتماعی داره که دارای توانایی کشش حجمه و خلاقیت هم داره.
  • صادق IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    برای همیشه لطفا تمامش کنید جایگزین مناسب هم ان شاالله باحذف این برنامه ها پیدامیشه
    • ابراهیم IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      نه نمیشه آقا نمیشه. این شبکه ها اگر رقیب درست و حسابی نداشته باشن یا بودجه بهشون داده نشه درست و حسابی کار نمی کنن. از قدیم گفتن انحصار انحطاط میاره
  • الهام IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بله خیلی هم خوب ولی خیلیا کارشون با فضای مجازی به شرط اینکه تقویت بشه براحتی بتونیم ازش استفاده کنیم چرا که نه.
  • فاطمه نشابوری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • مرضیه IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به علت اینکه کنترل این شبکه ها در دست دشمنان قسم خورده ی نظام اسلامی است به طور کلی مسدود شوند و در عوض شبکه های داخلی را توسعه دهند
    • حرف با فکر IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      شبکه های داخلی رو باید قبل از انسداد ارتقا داد.
  • مریم فرخاری IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام علیکم ما قراره همه دنیارو با دین اسلام و زیبایی های اون آشنا کنیم قراره شخصیت امام حسین رو ب عالم نشون بدیم تا امام زمان مون از پس پرده غیبت ظهور کنن و این مهم درصورتی مقرر میشه ک ما دسترسی ب فضای مجازی جهانی داشته باشیم. ما میتونیم هر دوتارو داشته باشیم ولی از نوع بهترینش ک با توجه ب نیاز و قوانین کشور خودمون طراحی شده باشند. برای ایرانی کاری نشد ندارد بن بستی وجود ندارد ظرفیت ما خیلی بیشتر از این حرفهاست.
  • محمد غرباوی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    اگر دفتر هم تاسیس کنند و تعهد رعایت قوانین کشور را هم بدهند باز مثل آمریکا در برجام، عهدشکنی خواهند کرد؛ پس پیشنهاد میکنم مسدود شوند. و فقط برای برخی افراد محدود همچون دانشمندان و... و نه در منزل بلکه در سازمان های خاص ( در چارچوب قانون و استفاده ی مصوب) باز باشند ارتباط بین الملی ما با سایر مردم جهان از طریق پیام رسان های داخلی خودمان خواهد بود ( با حمایت دولت و ایجاد شبکه میان پیام رسان های داخلی که از لحاظ فنی ممکن است؛ کل جهان اسلام و بلکه کل جهان را پوشش دهیم و میدان، میدان ما باشد نه میدان دشمن! )
  • مهدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    وقتی ما وارد شبکه های داخلی بشیم نقاط ضعف و قوتش روشن میشه. مسولین باید نقاط ضعف رو رفع، ونقاط +رو ارتقاع بدن. به امید ایرانی قوی
    • دکتر سید ابراهیم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      مگر الآن وارد نشدیم؟ مگر الآن نقاط ضعفشون دستمون نیست؟ شما مثل اینکه تاریخ رو یادتون رفته؟ زمان کرونا زمان فتنه زمان اغتشاش و همین الآن
  • فاطمه IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    کاش مسدودکنن راحت شیم.ولله ازشبکه های داخلی خودمون استفاده کنیم.مگه برنامه های خودمون چشه... اینجوری دیگه نمیتونن اینقدرجفتک بندازن.
  • حاج رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    شبکه های اجتماعی فاسد خارجی که هویت ایرانی اسلامی و دینی ما را هدف قرار داده اند باید برای همیشه مسدود شوند // فقط شبکه های اجتماعی داخلی/ یاعلییییییی
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام. به لحاظ رسانه ای و فرهنگی قوی کار کنید نه بستن راه ارتباطی. به خاطر وجود چاقوکش که چاقوسازی تعطیل نمیشه!!!! 10 میلیون نفر شاغل هستن در فضای مجازی که نابود میشن که عالیه........
  • مریم بیات IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    خارجی هارو ببندید و بجاش پیام رسان های داخلی را با هزینه مناسب ارتقا بدید لطفا
  • محمدجواد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    سلام ضرر این پلتفرم ها خیلی برای کشور زیاداست باید برای همیشه مسدود شوند
  • مرصاد عباسی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • بهزاد باقری IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای آخرین بار گند این دشمنان را بکنید پیام رسان داخلی رو تقویت کنید
  • اشکان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    الف) برای همیشه مسدود شوند دیکتاتوری یعنی عکس سلیمانی را نمیزارن پخش بشه چون از نظر اونا تروریست در حالی که سربازان کثیف و منحوس امریکا و اسرائیلی محبوب نشان داده میشن ! جایگزین اینستاگرام کی میگه نیست ؟ ویسگون خوبه عالیه ... روبیکا به لحاظ اخلاقی بهتر از اینستاگرام نیست محتواهاش ! ولی حداقل تحت کنترل تره ! ایتا و آیگپ هم به عنوان پیام رسان خوب هستن ...
    • دکتر سید ابراهیم IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      بله بنده حرف شما رو کاملا قبول دارم، اما همان طور که شما فرد فهیم با گفتار نیک هستید، بگذارید چیزی را به عرض شما برسانم، هر فرد فهیمی می‌داند که نظارت گر روبیکا و ویسگون و نزدیکا و... انسان های با تقوایی نیستن، که شما فکر کنید با آمدن در این پیام رسان ها همه چیز حل است. در ضمن این ها هم راحت حک می شوند و هم زیرساخت هایی ندارند که قابلیت حجم بالا رو داشته باشه. الآن جایگزین تلگرام یا واتساپ بگم نام ببرین از چیزایی نام می برین که هر سال یکبار بروزرسانی تحویل میدن، حجم ترافیکیشون افتضاحه، سرعت بارگیری هم همینطور. همین روبیکا، اینترنت میکشه مثل خاور از اینستاگرام هم بدتر
  • رقیه زارع IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بنظر من بااید مسدود بشن و پیام‌رسانی داخلی ارتقا داده بشن
  • جانم فدای رهبر IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام هم باید قوانین ایران رعایت بشه و هم اینکه یه قانون برای ایرانیها در فضای مجازی تصویب بشه مبنی بر اینکه حق ترویج بی حجابی نداشته باشن بخصوص سلبریتیها و ورزشکارا کشور ما اسلامی هست ، بازیگر میاد یه نقش خوب و مذهبی بازی میکنه ولی در فضای مجازی نیمه عریان ظاهر میشه این تضاد رفتاری روی مخاطب که بیشتر نوجوان و جوان هستن تأثیر منفی میگذاره و همچنین به هنرمندان ، بازیگران و ورزشکارا احازه اظهر نظر در مسائل سیاسی که هیچی ازش نمیدونن داده نشه و سریع برخورد بشه در واقع یه قانون سفت و سخت درباره فضای مجازی باید تصویب بشه
  • اشكان IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    امنيت، آرامش و آسايش اصلي ترين ركن هر كشور و جامعه اي هست،اين شبكه هاي اجتماعي خارجي كاري جز ايجاد نا امني، تنفر، خشم و دروغ پراكني ندارند، به خاطر خدا براي هميشه اين شبكه هاي شيطاني را مسدود كنيد
  • مراد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به نظر من برای همیشه مسدود گردد تمام گرفتاری و فساد جامعه از همین اینستاگرام و واتساپ هست
  • محمدحسن IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باسلام دشمنان ما ثابت کردند به هیچ قولی وعهدی پایبند نیستند ،صهیونیسم در نظر داردتیشه به ریشه اسلام بزند ،مراقب باشید والسلام
  • دکتر سیدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    نظر من این است که پیام رسان های خارجی اگر در کشور دفتر بزنند، مانند لانه جاسوسی عمل خواهند کرد. بنابراین شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی کلا باید برای همیشه مسدود شوند.
  • دکتر IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    اگر قرار به حذف هم باشه نباید به اجبار باشه چون بدتر باعث لجبازی و ضرر بیشتر شبکه‌های داخلی میشود. بنابراین گزینه‌ی سوم یعنی رقابت شبکه‌های داخلی در کنار خارجی. و حمایت درست ار شبکه‌های داخلی.
  • راضیه ابهت IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شبکه های خارجی به کل مسدود شود من به شخصه چندین سال هست مخالفم با این شبکه ها چراکه تاثیربسیار زیادی روروح وروان وعقاید بچه هام گذاشته وماهی رو هر وقت ازآب بگیری تازه هست ان شاءالله به مدد امام زمان وعنایت خدای مهربان بتونیم فرزندانمون وخانواده هامون رو نجات دهیم
  • بنده خدا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با آمدن دولت انقلابی آقای رئیسی، ان شاء الله حمایت‌ها از پیام‌رسان داخلی افزایش خواهد یافت و دیگر «ایتا» پیام های یک سال گذشته ما را پاک نخواهد کرد؛ خودروی داخلی هم ان‌شاء الله درست و درمان خواهد شد؛ مربی داخلی هم جایگزین مربیان خارجی خواهد شد؛ مدیران داخلی هم ان شاءالله ورزیده خواهند شد.
  • فرخنده‌مزیمی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای‌همیشه مسدود‌بشن
  • ایرانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    جوانان مردم رو اینستاگرام نابود کرده لطفا مسدود بشن و حتی با فیلتر شکن هم باز نشوند. گناه گمراهی جوانان گردن کسانی است که اینها را باز بگذارند
  • Mousavi IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    یک مثال ملموس می‌گم: الان توییتر فیلتره، ولی تمام سران کشور مدام در حال توییت زدن هستن. راه چاره پاک کردن صورت مسئله نیست. درسته که آثار زیان بار داره، اما دشمن همیشه برای نفوذ راهشو پیدا میکنه. ما باید دفاع کردن رو یاد بگیریم و دنبال پیدا کردن راه چاره باشیم( توی این چند روزی که اینترنت قطع بود، شبکه های ماهواره و بی‌بی‌سی و اینترنشنال بیکار نبودن و مردم از اونجا دنبالشون میکردن)... چرا بجای اینکه بیایم ما هم توی این شبکه ها خودمون رو قدرتمند کنیم، میایم صورت مسئله رو پاک میکنیم؟ باید از لحاظ فرهنگی روی کشورمون کار کنیم. باید بها داده بشه به کارهای فرهنگی تا مردم کمتر جذب رسانه های خارجی بشن. الان تلگرام و توییتر فیلتره، چه اتفاق خاصی افتاده؟ چه سودی برای ما داشته؟ همیشه پاک کردن صورت‌ مسئله راحتتر‌ از تلاش برای حل مسئله‌س. پس خودمونو گول نزنیم. بجاش‌ اتاق فکر تشکیل بدیم برای قوی کردن خودمون در رسانه و کارهای فرهنگی! بااحترام
  • سارا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    توانایی مقابله با دشمن درخاکشون رونداریم واین سالها بخوبی این مسئله رو نشون داده. وقتی کاربران منافقین اسرائیلی عربستانی اماراتی بازبان فارسی مطلب تولیدمیکنند تعدادمحدود ایرانی چکاری می تونند بکنند. اگرکسب وکاره بهتره سایت داشته باشندتابی نام ونشون باشند اگر سرگرمیه که درداخلی هم میشه انجان داد.
  • . IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم این پیام رسان ها ذاتا شیطان هستند و آنقدر باعث فتنه و فساد شده اند که دیگر باید به حذف همیشگی شان اقدام کرد و همون جور که ما اسرائیل خونخوار و خونریز را به هیچ وجه به رسمیت نمی شناسیم بدافزارهایشان هم به رسمیت نمی شناسیم و تمام
    • دکتر سید ابراهیم IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      مرگ بر اسرائیل ما با اسرائیل پدرکشتگی داریم درست. اما یادتون نره که جمعیتی هم هستن که ارتباط بین اسرائیل و بدافزاراشون رو به قول شما نمی دونن. چطور می خواین برای اونا اثبات کنین؟ بالاخره اونا هم دارن توی همین سرزمین زندگی می کنن و از مردم کشورمون هستن و اغتشاشگر هم نیستن.
  • علی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه تمامش کنید ..مزخرف ترین برنامه هستن
  • ر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام توهین به هرشکلی خلاف اخلاق است ؛بنده به کلی مخالف سوزاندن پرچم واهانت به کل مقدسات ادیان هستم وقتی در اتازونی پرچم کشورشان را سوزاندند عده ای خوشحال شدند.به اینان گفتم : خوشحال نباشید چراکه در هرکشوری نادان پیدا می شود. پس پرچم سوزی موقوف .اهانت- به مقدسات تسنن موقوف- ضمنا شم پیام رسان داخلی را قوی تامین کنید تا جوانان دنبال خارجیها نروند-سلامت باشید.
  • ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    با وجود جایگزین های مناسب داخلی دلیلی برای فعالیت بی ضابطه این پلتفرم های تحت مدیریت دشمن در کشور وجود ندارد
    • حسین IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      احسنت کاملا درست است
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    همین زیر ساخت هایی که در اختیار خارجی ها است در اختیار دداخای ها بگذارند و وزارت ارتباطات هم خون هه تکانی بشه پاکسازی از افراد نفوذی
  • احمد علی توکلی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند، چون به تعهد و تضمین شون نمیشه اعتماد کرد
  • کیائی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام وادب... با رعایت قوانین اسلامی ادامه ی فعالیت داشته باشند.
  • فاطر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام خیلی به موقع تلاش درجمع آوری نظرات کردین و بخاطر همین خدا رو شکر میکنم امیدوارم مثمر ثمر باشد فقط خواهشم اینستکه که اگر نظرات بنفع اجازه دادن به شرط شد حتما بطور کامل اینستا را مسدود کنید و از خدا میخواهم که به دانشمند نرن افزار ایران چنان توانی بده که بتوانند یک شبکه اجتماعی قوی‌تر از اینستا با نگرش اسلامی راه اندازی کنن ان شاءالله
  • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    این نظر سنجی بیانگر نگاه دوگماتیستی حوزویان به فضای مجازی است و همانند طرح صیانت مجلس توهین به شعور مردم ایران و نگاه قیم مابانه است. هیچ چیزی مثل سلب و محدود کردن آزادی مردم را عصبانی نمی کند
    • دکتر سید ابراهیم IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      دگماتیسم: پافشاری بر درستی یک مطلب (مفهوم و عقیده) به شکلی تعصب‌آمیز و بدون ارائه دلایل معتبر و کافی است. اتفاقا حوزه به کمک فیلسوفان اسلامی از اون حالت خیلی وقته در اومده، فقط کافیه ازشون دلیل بخوای، بهت ارائه میدن. بعدشم توی این نظرسنجی نوشته اگر نظری به جز این دو مورد دارسد بیان کنید. که این یعنی ملاک مطلق، این دو گزینه نیست. صرفا طرح پیش زمینه است، چون فرد طراح گفته نظر دیگری هم داشتین بگین، این دلیلش این است که حوزه می‌خواهد بستر های پیگیری و هم‌اندیشی را فراهم کند. چیزی که از درک اغتشاش گران خارجه. نتایج نظرسنجی اینجا تاثیر مستقیم در تصمیم‌گیری وزارت ها و قانون‌گذاران نداره.و در جورد طرح صیانت الآن تصویب شده؟ نه؟ پس جزئیات طرح چیه؟ خروجی این تصمیمات چیه؟ اینا رو کامل آگاه هستید؟ یا شما روشنفکر عزیز هم تحت تاثیر جو نابرابر آن ور آبیها قرار گرفتید؟
  • ‌کوثر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    لطفا اینستا برای همیشه مسدود شود
  • امیر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    الف
  • علیرضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    نظر من هم اینه که سازماندهی بشه و من کاملا مخالف مسدود شدن این نرم افزار ها در این برهه زمانی هستم ... به این دلیل که اینستاگرام فضای خوبی برای کسب و کار های ایرانیان هست ... با فیلتر شدن دائمی اینستاگرام ، باعث از رونق افتادن میلیون ها مشاغل در این بستر می شود ... افراد زیادی هستند که درآمد و خرج زندگی خود را از این طریق به دست می آورند و با فیلتر شدن اینستاگرام عملا داریم به کسب کار میلیون ها ایرانی صدمه میزنیم
  • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه جمع بشه انکار همیشه داریم پول تو جیب دشمن میریزم الآنم فرصت خوبیه که تموم بشه
  • پگاه IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • گمنام IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باسلام و احترام برای همیشه مسدود بشوند و از شبکه های داخلی بیش از قبل حمایت بشود
  • یاسر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    گزینه ب نظر بنده هست بهتره برای از بین نرفتن فضای شغلی که این شبکه ها ایجاد کردن و تا جایگزینی این شبکه ها با پیامرسان های ایرانی با شرط پذیرفتن شرایط ایران و دایر کردن دفتر و اوردن سرور ها باز بشن
  • مریم حمیدزاده IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بهتر است از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده شود تا راه نفوذ دشمنان و معاندان از این طریق برای همیشه بسته شود.
  • لیلاعبدلی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    امیدوارم که برای همیشه ازصحفه روزگار محوشوند
  • ۲۰ IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • شمس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام ...احتمالا یکدفعه جمعیت قابل توجه قشر خاکستری رو نمیشه هدایت کرد سمت پیامرسانهای داخلی...خیلی تبلیغات وسیع و اثرگذار برای اقناع مخاطب باید کرد...از طریق رسانه ملی کانونهای اثرگذار فرهنگی و...متاسفانه ارگانهای دولتی و خصوصی و مدارس ووو همه غالبا در پیامرسانهای بیگانه فعالن...حداقل از جبهه خودی شروع بشه...ممنوع اعلان کنن فعالیت در رسانه های بیگانه رو
  • علی رضایی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    لطفاً مسدود بشه.... ما هنوز به نخبه های داخل اعتماد نداریم.... باید اعتماد بشه تا برنامه های بهتر از این پیام رسان های خارجی ساخته بشه که هم مورد جاسوسی هم سازماندهی دشمنان داخلی رو انجام میدن
  • س IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بسته بشه بشرطی اینکه شبکه داخلی تقویت بشه .ما کلی آموزش از اینستاگرام وواتساپ داشتیم از ایتا استفاده میکنیم باید کارایی ش ام بیشتر بشه
  • صمد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    الان مگه مسدود نکردن .مگه گند نزدید به کسب و کارهای اینترنتی .پس چجوری دوباره دارن فعالیت میکنن.افتضاح رو خودشون به بار میارن ..جورشو ملت بکشن .یه جوری سفسطه کاری میکنید که مردم نفهممن از کجا دارن میخورن .اینجا مگه کره است که مردمو بکنید تو شیشه و خفه اشون کنید .
  • شریعت IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر بنا بر ارتباط پیدا کردن هست با شبکه های پیام رسان ملی هم ارتباط ها و کانال و گروها پدیدار میشود .کسی که از واتساپ و اینستا و .... حمایت میکند حتما فکری مخرب در سر دارد
  • M.k IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شود
  • عرفان IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام. یکبار برای همیشه با مشت های کره کرده تمامی نرم افزار های صهیونیست را نابود میکنم.
  • امیرحسین مهدوی GB ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام در کنار فراهم سازی زیرساخت داخلی بهتره افراطی برخورد نشه بزرگوار کلی کسب و کار تو همین فضاست البته این نظرسنجی ناقصه : به حسن کچل یا کچل حسن رای دهید!
  • ریحانه ایروانی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    منفذ ورود شیطان به خانه های انسانهاست
  • میتراخواجه پور IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    الف:برای همیشه مسدود شود
  • سجاد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    فیلترینگ با عقل جور در نمیاد لطفا همه اقشار رو لحاظ کنید فیلترینگ به مصلحت هیچکس نیست #نه_به_فیلترینگ
  • محمد بزرگ لو IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود شود
  • رقیه IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    همون اول باید این فضا و زمین رو از دشمن پس گرفت نباید مستعمره میشد قضای مجازی ما دیر نشده جلوی ضرر از هر کجا گرفته بشه منفعت هست خودکفا بودیم تو مجازی الان این اتفاقات تلخ نمیفتاد دشمن تا زمین جنگ نرم ما دست ش هست همیشه باید منتظر فتنه باشیم
  • عربی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود بشه بهتره تا کی تلفات جانی ومالی واخلاقی بدیم
  • افسانه شیخی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ب نظر من وقتی توی هر خونه ماهواره هست چه حذف کنید چه ن تاثیری نداره
    • به IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      ابزار فساد هر چه کمتر بهتر
  • مهاجر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    حتی یکساعت برگشت اینهامساویست بادههاساعت خون دل خوردن برای پاک کردن تاثیرات مخربشان. امیدوارم هرچه زودترنرم افزارهائی شبیه گوگل راه اندازی شودتاحتی ایمیلهایمان هم بانرم افزارایرانی انجام شود.
  • خداداد کمرخانی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    موافق پیام رسان داخلی هستم به دلایل متعدد
  • حسنعلی جهانبانی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسوولین باید در ارتقاء زیرساختهای سخت افزاری و بروز رسانی آنها در کشور جهت ایجاد یک شبکه ملی و مستقل فضای مجازی و داده پردازی اطلاعات اهتمام ویژه ای نمایند تا از وابستگی به جهان غرب بی نیاز گردیم...
  • خ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    نظر سنجی باید چهار گزینه ای باشد
  • سینا ضیائی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باید عقلانی عمل کنیم نمیشه همینطور با ولنگاری به کارشون ادامه بدن و مسئولیتی هم قبول نکنند همین ها برای اعتراض معمولی خودشان پیچ ترامپ رو بستن این یعنی خفه کردن اینم زیاده اینی که باید باشه باید تعادل برقرار شه
  • محسن ملایی وکیل پایه یک IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    حتما باید جمع آوری بشه ویک پیام رسان ایرانی فعال بشه
  • صفری IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    چون کسب و کار عده ای در این فضا میسر شده با ایجاد قوانین و چهارچوب های قانون اسلام اجازه کار داشته باشند و یا بستری مناسب کسب و کار جایگزین این فضای هنجارشکن اجتماعی گردد که مخصوص کسب و کار باشد و الان روبیکا هم که داره معظلی میشه را رسیدگی کنید که فضای چون اینستا دارد
  • سالاری IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    عرضه داشته باشیم مثل اینستا آماده کنیم .موشک‌میتونیم بسازیم پس می‌توانیم فضای دشمن به هر حال مال دشمنه
  • Hajisaeed IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    کلیه شبکه های اجتماعی خارجی بسته شود واز شبکه های قانون مند استفاده شود
  • فرشته IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    گزینه 1
  • احمد معموری IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود کردن همشگی خوب است اگر نرم افزار های داخلی را ارتقا دهند و بازار معاملات با مشکل مواجه نشود
  • جواد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    درود برا ایران و ایرانی اولا جایگزین خوب http://myket.ir/user/jeانتخاب با شما: 🚫 #اینترنت_کثیف_آمریکایی🇺🇸 ✅ #اینترنت_پاک_ایرانی🇮🇷 🚫 جایگزین سیستم‌عامل اندروید: ✅ سیستم‌عامل IROS 🚫 جایگزین سیستم‌عامل ویندوز: ✅ سیستم‌عامل پای‌ابر 🚫 جایگزین گوگل: ✅ گردو / ذره‌بین 🚫 جایگزین یاهو و جی‌میل: ✅ چاپار / میهن‌میل / میل 🚫 جایگزین گوگل‌پلی: ✅ بازار / مایکت / … 🚫 جایگزین شیر ایت: ✅ چیتا / شوکا / … 🚫 جایگزین تله‌گرام: ✅ ایتا / … 🚫 جایگزین وایبر: ✅ گپ / … 🚫 جایگزین واتس‌اپ: ✅ آیگپ / … 🚫 جایگزین توئیتر: ✅ ویک‌هد / توئینو⇦(آشنایی با توئینو) 🚫 جایگزین اینستاگرام: ✅ روبیکا (روبینو) / … 🚫 جایگزین یوتیوب: ✅ آپارات / نماشا / … 🚫تماس تصویری گروهی با کیفیت: ✅ قرار / … 🚫 جایگزین ویز (مسیریاب): ✅ بلد / نشان / … حداقل بدانید که ✅ هم می‌شود، هم می‌توانیم...❗️ ♻️ لیست کامل نرم‌افزار‌های جایگزین 🇮🇷ایرانی در صفحۀ مایکتِ جبهه: 👉 http://myket.ir/user/jebheh #⃣ #صیانت_از_ایران جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
  • لیلا IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام لطفا برای همیشه اینستا گرام لعنتی وفاسد ورو مسدود کنید وبه داد جوانان ونوجوانان برسید
  • سمیه عبدالهی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    گزینه ب
  • سید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام البته هر دو سوال یک معنا را دارند بدیهی ست هر اپلیکیشن فضای تعاملی اجتماعی در هر جای دنیا اگر دفتر نمایندگی و حساب مالی نداشته اجازه فعالیت ندارد و اینکه تاکنون این روند در کشور برقرار نشده ناشی از اهمال، قصور و ترک فعل و عدم تمکین منویات مقام معظم رهبری توسط شورای عالی فضای مجازی و دستگاههای مسئول طی دولتین یازده و دوازده است همچنین با توجه به عملنکرد دبیر شورای عالی فضای مجازی که عملا وابسته به جریان بنفش است خواهان برکناری فوری ایشان و سپردن این دبیرخانه به ستاد پدافند غیرعامل هستم. استجیر بالله
  • مرجان هاشمی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    توتمام کشورهاطبق قانون اون کشورنطارت روشبکه۲ های مجازی هست توایران هم حتمابایدروشون نظارت داشته باشن
  • صالحی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام من خودم ازطریق واتساپ واینستافروش اینترنتی داشتم که اینجورواقعاضربه به کاروکاسبیم واردشده به نظرمن اگه رسیدگی باشه که استفاده ی درست بشه هیییچ اشکالی نداره
    • مهاجرت و درخواست IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      برید کانالهای ایرانی مثل ایتا و از مسئولان بخاید تقویت کنن. پولمون توی جیب ایرانی بره بهتره
  • مالک IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه بساط آنها جمع شود ولی زیرساختها را تقویت واینترنت داخلی راتقویت کنند
  • رضائی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شبکه های مجازی که به قوانین جمهوری اسلامی ایران پایبند نیستند باید برای همیشه مسدود شوند.
  • Parsa IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ب چون وقتی دفتر در ایران داشته باشند این شبکه ها کنترل هم می شوند
  • کامران IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    یا باید به قانون مملکت احترام بزارن یا باید مسدود بشن غیر از این دو. مورد میشه وضعیت آشفته فضای مجازی الآن... کاپیتولاسیون فضای مجازی باید برداشته بشه
  • محدثه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام کلا مسدود بشه خیالمون راحتره
  • منیژه انصاری زاده IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بسوالله الرحمن الرحیم به تعبیررهبرعزیزفرهنگ مانندتنفس اجتماع است نگذاریدتنفس جوانان کشوربه شمارش بیفتد....فرهنگ غنی ایرانی اسلامی درخطر است برای همیشه واتس اپ ،تلگرام،اینستاگرام و هرگونه فیلترشکن را قطع کنید .....باورکنید مردم وخانواده ها خصوصا جوانان که الان فصل درسشان است کمی آرام شدند....این آرامش را به کشور هدیه کنید ...تشکرازهمه دولت مردان خالص ....من الله التوفیق
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به نام خدا سلام به تمام دوستان.من بیشتر نظرات را خواندم .بیشتر نظرات این است.چشم راکورکنیدتا نبیند .گوش را کر کنید تا نشنود .چرا کاری نکنیم که مردم با وجود واتساب و تلگرام باز در استان و مانند آن عضو شوند.دارید بلایی که خودرو سر ما آورد می‌آورید .چرا بلافاصله موضوع امینی در صدا و سیما روشنکرینشد ..ضعف از خودمان است .دشمن به از همه چیز مهمتر به اعتقادمان و دینمان حمله کرده است .نزنیم تو دهنش کار ازکارمیگذرد..یا علی
    • ! IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      رفع منشاهای آلودگیهای دیداری و شنیداری، کوری و کریست؟! چرا کانالهای خودی را کوچک می بینیم؟ چرا به مطالبه گران افزایش پهنای باند امثال ایتا و تقویتشون نمی پیوندیم؟
  • ابوالفضل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    فضای مجازی امروز کشور مانند سرزمین های اشغالی تبدیل شده است. تمام دنیا دارد فضای مجازی خود را مدیریت میکند اما مد فضای مجازی خودمون دو دستی دادیم به دست اسرائیلی ها کع راحت تر با مردم و کشور ما دشمنی کنند و علیه امنیت کشور ما نقشه بريزند. امروز ما باید کشور را از لوس وجود جاسوس افزار های نا امن و بی کیفیت اسرائیلی پاک کنیم. ایتا، سروش پلاس و روبیکای ایرانی با کیفیت تر و پرسرعت تر و امن تر و سرآمدتر از نرم افزارهای جاسوسی اسرائیلی هستند.
  • ابوالفضل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    فضای مجازی امروز کشور مانند سرزمین های اشغالی تبدیل شده است. تمام دنیا دارد فضای مجازی خود را مدیریت میکند اما مد فضای مجازی خودمون دو دستی دادیم به دست اسرائیلی ها کع راحت تر با مردم و کشور ما دشمنی کنند و علیه امنیت کشور ما نقشه بريزند. امروز ما باید کشور را از لوس وجود جاسوس افزار های نا امن و بی کیفیت اسرائیلی پاک کنیم. ایتا، سروش پلاس و روبیکای ایرانی با کیفیت تر و پرسرعت تر و امن تر و سرآمدتر از نرم افزارهای جاسوسی اسرائیلی هستند.
  • یاسی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    تلگرام بسته شد خیلی از مخاطبین مثل من هم رهاش کردند من خودم بدون اینستا و واتساپ کارم کساد اما اگه قرار باشه هر چند وقت یکبار بشه مرکز قرار تروریست ها همون بهتر که ببندن . بعید میدونم اینستا بخواد قوانین بپذیره لذا برای تهدید هم که شده ببندن. الان که دیگه جادوگر بنفش رفته چرا دولت از ای گپ حمایت نمیکنه که جایگزین واتساپ شه
  • ابراهیم IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به شرط افزایش پهنای باند پیام رسانهای داخلی
  • یاعلی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود کنید بطوریکه با فیلتر هم نشه وارد شد . یا محتوای پیج ها و شبکه های دارای مخاطب بزرگ رو رصد کنید و ازشون تعهد بگیرید و در نظر های قبل یک مورد بسیار بزرگ رو اشاره کردن یکی از کاربران که افراد معاند با نظام رو اخراج کنید . در تمام ادارات و دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی ضد انقلاب و نظام بیداد می‌کنه ... چرا خودتونو به خواب زدید
  • مطهره IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    واتسابو اینستا برا همیشه مسدود بشه چون تو واتسابو یه گروه های هست که ادمین گروه من دیدم آقا هست بعد تو واتساب پانصد نفر خانوم جزو گروهشان که از صبح تا شب باهم چت میکنن بعد باهم استیکر زشت میفرستن بعدش یکی اعتراض کنه میگن خواهر برادریم تو این گروه ها خیلی از ارزشا مثل حجاب و تقوا که شهیدا برا همین جونشونو فدا کردن زیر پا گذاشته میشه خواهش میکنم برای همیشه واتسابو اینستا مسدود بشه و هیچ پیام رسانی جایگزینی نکنید
  • آناهید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    سلام... اگر من میخواستم صرفا بر اساس منافع شخصی خودم حرف بزنم قطعا تاسیس دفتر و رعایت قوانین کشور رو انتخاب میکردم چون در اینصورت میتونستم با مخاطبان خارجی خودم در سراسر دنیا به راحتی دسترسی داشته باشم و به ارتباطات و درآمد بیشتر برسم اما اینجا منافع عموم مردم کشورم در نظر گرفته میشه قطعا همه ی مردم جامعه نیازی به پلتفرم های خارجی ندارند و نیازهاشون از طریق پلتفرم های داخلی برآورده میشه ولی اگر اینستاگرام و ... باقی بمونن هرچند هم به مقررات پایبند باشن و در ایران دفتر بزنن باز به نوجوان ها و افرادی که بصیرت کافی ندارن آسیب های فراوان میرسه مگر انگلیس در ایران سفارت نداره ولی رد پای سفیر انگلیس هم در اغتشاشات ۹۸ و هم امسال دیده شده مطمعن باشید اگر دشمن بخواد میتونه در همین ایران با زدن دفتر نفوذش رو بیشتر میکنه کار یکبار میشه ولی همون یکبار خون تعداد زیادی رو میریزه و به کشور آسیب میزنه پس بهتره پلتفرم های خارجی از اینستاگرام و تلگرام و واتساپ و پینترست و اسکایپ و... تا سرویس های گوگل و اندروید برای همیشه بسته بشه و حتی فیلترشکن ها هم به طور کل جمع آوری بشه و فقط دراختیار افرادی که بخاطر شغلشون از مراجع قانونی نامه دارند قرار داده بشه. به جوان ها و نخبه هامون فرصت بدیم تا اینبار ما فضای مجازی رو در دست بگیریم و این خارجی ها باشن که پلتفرم های ایرانی رو نصب میکنن تا با ما در ارتباط باشن نه اینکه ما منت اونها رو بکشیم تا نرم افزاری رو حفظ کنیم که باعث ریختن خون ملت شده. امروز اگر مسئولین مربوطه غیرت دینی داشته باشن نمیذارن بار دیگه این پلتفرم های خارجی در کشور رفع فیلتر بشه و اجازه میدن نخبگان و دانشمندان ما در پلتفرم های ایرانی حاضر به فعالیت بشن و دکان بلاگرها و شاخ های مجازی گل میگیرن همون هایی که تمام این سال ها با ترویج بی فرهنگی و بی بند و باری تا خرخره خوردن و گردنشون کلفت شد و امروز با فیلتر شکن به اینستاگرام وصلن و مردمو دعوت به شرکت در آشوب ها میکنن... به ارواح شهدای طیبه قسمتان میدهم فیلتر کنید و فیلترشکن هارو جمع آوری کنید
    • ایدکم الله IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      احسنت، بخصوص این کلام شما اینجاش جالب بود: « به جوان ها و نخبه هامون فرصت بدیم تا اینبار ما فضای مجازی رو در دست بگیریم و این خارجی ها باشن که پلتفرم های ایرانی رو نصب میکنن تا با ما در ارتباط باشن نه اینکه ما منت اونها رو بکشیم تا نرم افزاری رو حفظ کنیم که باعث ریختن خون ملت شده» خداوند شما محفوظ و موفق تر بدارد، و این تراوش فکریتان را مبنای عکس العمل مناسب قرار دهد.
  • بوستانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند؛ چون واقعا جر دردسر چیزی برایمان نداشته است.
  • محمود IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    زاکربرگ را باید اعدام بشود
  • میلاد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    این دو تا گزینه که یکیه!!!🤔
  • عدالت علی (ع) DE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    این نظر سنجی تو این مثل این میمونه تو کانال تلگرام پرسپولیس نظر سنجی بزارند استقلال یا پرسپولیس 😂 شما باید از ۸۰ میلیون ایرانی این سوال بپرسید یعنی همه پرسی برگزار بشه
  • حسین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    "مردن یکبار شیون هم یکبار"
  • ف الف ک IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر عده ای ب خانه و خانواده ی شما حمله کنند در و پنجره رو مبیندید و یا باز میزارید . لطفا تا بیشتر از این نسلمون ضد دین نشدند مسدود کنید.
  • انعام IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    قطعا باید برای همیشه مسدود بشن ،،هر شرکتی در هر کشوری بخواد وارد بشه و فعالیت بکنه باید مجوز بگیره،والیات عوارض وحق السهم بده و قوانین اون کشور رو رعایت کنه ،شرکت اینستاگرام و واتساپ و...بدون هیچ اجازه ای وارد جغرافیای سایبری ما شدن و نه تنها هیچ پرداختی به کشورمون ندارن ،با گستاخی تمام قوانین کشورمونو نقض میکنندو با لحن پراکنی و نشر اخبار کذب و دروغ و ...به ما حمله سایبری هم میکنند ،،،اونوقت ما نشستیم میگیم به این ننگ ادامه بدیم یانه؟؟؟ دوستان ،هرنفر از ماصرفا با عضویت در شبکه های خارجی ارزش سهام اون شرکت رو حدود ۲۵۰دلار افزایش میدم و با آپلودهامون یک ثروث هنگفت و باور نکردنی برای اونا تولید میکنیم ،اونا باید بابت این ثروتی که براشون تولید میکنیم به ما حق السهم بدن ولی ما مثل کارگران استثمار شده ،روز و شب با فعالیتمون توی شبکه هاشون ،ارزش سهام اون شرکتها رو بالا و بالاتر می‌بریم ،تازه التماسشونم میکنیم که بذارن زیر سایه شون بمونیم ....این ننگ و خفته
  • صداقت IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    دیکتاتوری یعنی همین، معلومه که نمیان دفتر بزنن اینجا،پس یعنی هر دو گزینه مسدود شدنه،تازه اینجا سایت خودیاست، اگه واقعا میخواستید نظر سنجی کنید با پیامک یا چیزی که همه دسترسی دارن، بدون توضیح اضافه میپرسیدید موافق مسدودی هستن یا نه.
  • مسعود IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    اگر قابلیت های تماس های تصویری را به آنها اضافه کنیم ،پیام رسانهای داخلی امن تر هستند.
  • درآمد از اینترنت دارم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    نون 19میلیون ایرانی از فضای مجازی و سایت های خارجی درمیاد تو این گرونی بازار و نبود کار و کاسبی یعنی نون ملت رو آجر میخاید کنید ؟؟
  • رقیه زاهدیان IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه قطع شوند
  • . IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بنده جدا از مسائل دینی و امنیتی نظرم این هست که این برنامه ها بخصوص اینستاگرام به شدت مردم رو درگیر دنیای مجازی کرده و از دنیای واقعی فاصله داده و همینطور خیلی وقت ما رو به خودش اختصاص داده بخصوص نوجوان ها و جوان ها اگر برای همیشه فیلتر بشه خیلی خوبه برای کار های ضروری یا کسب و کار ها هم قطعا راه های جای گزینی هست منتها برنانه های ایرانی باید تقویت بشوند
  • پیروز IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    نمیدونید یا خودتونو زدید به ندونستن؟! شوخی اصلا قشنگی نبود خب اصلا بر فرض توی ایران دفتر زدن و بر طبق قوانین ایران عمل میکنن الان من میرم قسمت جستجوی اینستاگرام تا به صفحه ی فلان فوتبالیست وصل بشم و اطلاعات فوتبالیمو بالا ببرم طرف عکسای لخت زنشو گذاشته اونجا اونا رو هم میخواید مجبور کنید طبق موازین شرع و عرف عکس بذارن؟!😑 باشه اون آدمای خیلی معروف هم فیلترینگ هوشمند میکنید 😶 خواهر من هشتگ نقاشی رو سرچ میکنه میره نقاشیای فلان نقاش غیرمعروف توی سواحل کامبوج رو ببینه ولی طرف با پسرای نامحرم عکسایی که بافرهنگ ما همخوانی نداره گذاشته اونم میخواید فیلتر کنید؟😑 یدفعه کلا جمعش کنید کل ملت بیان توی پلتفرمای ایرانی همونجا همه رو کنترل کنید دیگه😶 یجوری میگید کسب و کار مردم به اینستا گره خورده کدوم کسب و کار؟ چند درصد کسب و کارهای اینستا حلاله و بدون مشکل شرعیه؟ توروخدا خودتون قضاوت کنید طرف میخواد یه مانتو بدوزه و بفروشه از تن و بدنش مایه میذاره چه باحجابش چه بیحجابش یا میاد پولشو میریزه تو حلقوم این حجاب استایلا و مانکنا تا لباساش به فروش برسه البته اگه فالوورای اون طرفی که تبلیغ میکنه تقلبی نباشه اکثر بلاگرا هم یا دارن آرایش میکنن یا دارن از صبحونه ناهار شامشون و سبزی پاک کردن و سیب زمینی سرخ کردنشون و رقصیدن بچه هاشون عکس و فیلم میذارن خودتون بشینید همه ی کسب و کارای اینستارو بررسی کنید واقعا یه جمعیت محدودی دارن با رعایت شرع و عرف درآمدزایی میکنن و همونا رو اگه بهشون میدون بدید میان پلتفرمای ایرانی اگه کسی مخالفت میکنه اون یه مشکلی داره که میترسه و نمیاد تو پلتفرمای ایرانی بی دین و ایمانه اونه که بساط این اینستاگرام و امثالشو نچینه ای کاش به جای نظر سنجی از مردم یبار دیگه فتوای مراجع تقلید رو میخوندید واقعا که
  • فاطمه IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    لطفا هرچه سریعتر نسبت به ارتقا پیام رسان های داخلی اقدام شود
  • مصطفی ابوطالب IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    زودتر از اینها باید مسدود می شد
  • منیره IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    باید در تحت کنترل کشور خودمان باشد وگرنه تعطیل شود
  • شبیری IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خدا خیرتون بده از وقتی اینستاگرام و واتساپ رو فیلتر کردین آرامش به خونه امون برگشته الان تو این چند روز بیشتر در کنار خونواده ام هستم کاش برا همیشه فیلتر بمونن بخصوص اینستاگرام فحشاگرام
  • سولماز IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    کاش اداره های دولتی مردم رو تشویق به استفاده از واتساپ نکنند صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی برای دونستن موضوعات داخل سازمان همه رو مجبور به عضو شدن داخل واتساپ می کنن کاش شماها پیگیری کنید ممنون
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به تظر من نباید فیلتر شود باید از لحاظ امنیت کاربری افراد به ان توجه شود
  • امین دست مزد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر اینستاگرام و واتساپ صهیونیستی امریکایی را مسدود دائمی نکنید این نظام رو به نابودی خواهد رفت و خون شهدا پایمال می شود. راهی برای ایجاد دفتر وجود ندارد چون مارک زاکربرگ و ادام موسری تابعیت اسرائیل دارند و طبق قانون مجلس و شرع اسلام انجام هرگونه معامله با صهیونیست ها و دشمن اسلام حرام و ممنوع می باشد پس لطفا مردم را با ایجاد دفتر فریب ندهید ولی باید برای بقیه برنامه های خارجی دفتر تاسیس کرد و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کنند. چون بالاخره باید راه ارتباط با بقیه جهان و فرهنگ ها باز باشد ولی در چارچوب ما
  • محمد NL ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    ماهایی که فقط همین کارو داریم تو اینستا چی کنیم؟ اینستا قطع شده حتی نمیتونم یه خرید ساده برم بکنم حتی نمیدونم چطور کرایه خونه باید برم بدم بچم میگه بریم مغازه از خجالت نمیتونم بگم پول نداریم بریم باید کمتر خرج کنیم پولمون تموم نشه تا به امید خدا دوباره اینستا وصل شه کارمون شروع شه، شما جای راحتی نشستید حقوق میگیرید ما چی ؟ ۱۵ سال جون کندم تا یه فضا درست بشه تبلیغ بزارم درامد کسب کنم الان اینم فیلتر شه چی کنیم دیگه، یکم رحم داشته باشید
  • زهرا کریمپور IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با سلام با توجه به کلیه آسیبهای اجتماعی بخصوص برای کودکان و نوجوانان و جوانان،باید زودتر از اینها فکری ب حال این شبکه ها میشد. اما این در صورتی محقق میشه که نخست شبکه های داخلی با قابلیت امثال اینستاگرام و چه بسا بالاتر طراحی بشه.که اقبال جوانان به سمتش باشه. ان شالله محقق بشه.به امید اون روز
  • امین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    فبلتربزرگترین خدمت به ضدانقلاب خارج نشین هست که بدون هیچ رقیبی هرچیزی ازدرون گرفته تا اتهام به خورد افراد عادی دنیا بدن وازابنطرف هیچ صدای دومی براروشنگری بدلیل فیلتر بودن وجود نداره بابستن این شبکه ها آنهادربست دراختیارمنافقین وآلبانی نشین ومنوتووبی بی سی قرارمیگیرندمثل توییتروفیسبوک
  • عابد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    قوانین داخلی را بپزیرند و سرورهای آنها در داخل کشور باشد ،چنانچه عدول کردند قابل پیگیری بوده و مواخذه شوند .
  • فاطمه IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام خداقوت اینستا وات ساپ تلگرام از وقتی اومد مخصوصا اینستاگرام و تلگرام پربود از کانالهای پیجهای اموزش فحشا قبح شکنی خانومایی که به بهانه طنز رقص وبیحیایی نشون میدن همه ایناسازمان یاقته گروهک منافقین خلق که از البانی میسازن بایدازثانیه اول فیلترمیشد ونابودکه متاسفانه خائنینی مثل روحانی که سلیبریتی هارو هم پر رو کردن نخواستن و نزاشتن پیام رسان داخلی سروش روبیکا ذره بین اپارات وغیره رو هم که خیلی وقته جایگزین شده تیمهای سایبری جدی بذارین که اونجا هم نیان باز مملکت بهم بریزن باکانالهای درپیت و لودگی و بی بندوباری ممنون
  • سعید IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    آخه این‌چه کاریه که بخواد قطع بشه یا قطع بمونه بابا الان دیگه بیشتر کاراها شده مجازی چرا خیلیارو از جمله منو بیکار میکنید طوری دیگه جلو اغتشاشاتو بگیرید حتما باید قطع بشه اینترنت چه ربطی به اینترنت داره..صورت مسئله رو پاک میکنید چرا؟
  • زهرا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام منم دو دل بودم ولی باخوندن پیام ها وفکراینکه درآینده بچهام میخوان توچه فضای خرابی وارد بشن.بنظرم مسدود بشه بهتر.
  • افتاب IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اعتماد به دشمن عین حماقت است و این شبکه های اجتماعی خارجی مثل واتساپ و اینستاگرام و ... ابزار رسانه ای دشمنان ما هستند پس چگونه به این راحتی به ابزاری که میشود فرهنگ و باور افراد را تغییر داد و از امکانات قوی دشمن است اجازه فعالیت داده شود و جوانان ما را به انحراف کامل بکشانند ، امنیت را تهدید کنند و برای ترور دانشمندان از ان استفاده کنند بنابر این یا باید بطور کامل مسدودشود یا منتظر باشید که سبب تحقیر شود وبعد از دشمنان اطاعت بعمل آید
  • یاعلی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    آقا یکبار برای همیشه حل کنند. قانونمند کنن نه یله و رها...
  • کاربر نرم افزار ایرانی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    تو رو خدا به گوش مسئولین برسونید که کمکی به ایتا و ... کنند. از هیچی کار رو دراوردند نه مثل تلگرام و واتساپ که هر چی سرور داخلیه بهش دادن تا سرپا بمونه
  • من IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    وقتی ما میتوانیم دین اسلام و راستین را از طریق این شبکه ها به مردم معرفی کنیم نباید حذف بشوند در ضمن نباید به هیچ بهانه ای ارتباطاتمان با جهان را بر هم بزنیم
  • ساندیسی نباشیم IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    اینایی که میگن مسدود کنید مطمن باشید ربات هستند یا درآمدی از اینترنت ندارن. وگرنه هیچوقت راضی به قطع نت نمی‌شدند . ۲۵ میلیون درآمدش مستقیم داره فروپاشی میشه کی جواب این همه ملت رو میده ؟؟؟
    • حل IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      رسانه خودی تقویت کنیم، کسب و کار حله.
  • رضایی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود شوند
    • م الف IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      هموطن عزیز بی شک از طریق شبکه های داخلی هم میشه کسب درامد کرد
  • شفیعی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر این فرصت به این شبکه ها داده شود. هیچ وقت پیام رسان ها و شبکه های خارجی پیشرفت نخواهند کرد. اما تعداد زیاد آنها و تفاوت شان در عملکرد متاسفانه همه استقبال نخواهند کرد
  • حامد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مخالف فعالیت پیام رسان های خارجی هستم
  • ماه IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    لازمه‌ی مسدود شدنش، شبکه‌های داخلی قدرتمند و حوصله هست، یکباره نمیشه همه مردم رو روانه شبکه های داخلی کرد.
  • نوید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    یکبار اشتباه کردن جایز هست و تجربه ولی اشتباه را دوباره تکرار کردن حماقته
  • سید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    اول مردم را توجیه کنن و شبهاتشون را رفع کنن بعد مسدود کنن اما واقعا مسدود کنن نه مثل الان که تلگرام با پروکسی وصل میشه ولی گوگل نمیشه سرچ کرد
  • گلبهار IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ای کاش علاوه بر مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی خارجی در تلفن همراه، شبکه‌های ماهواره‌ای هم برای همیشه قطع بشن. قطعا فیلتر کردن دائمی رسانه‌های فضای مجازی و هدایت مشاغل و افراد به بستر مناسب مهیا شده اثر فوق‌العاده‌ای داره که به وضوح مشاهده خواهد شد، اما در این هم شکی نیست مادامی که مردم به شبکه‌هایی امثال inter.national و... در منزل دسترسی فوری و راحت دارن کماکان روند آسیب‌زایی ادامه پیدا میکنه.
  • یا صاحب الزمان IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بزای همیشه فیلتر بشن جز فسار وهنجارشکنی چیزی برای جامعه به ارمغان نیوردند
  • یا مهدی ادرکنی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بساطشان را برچیند برای همیشه
  • سمیرا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر واقعا کارشون درست باشه، میتونن از نرم‌افزارهای داخلی استفاده کنن.دیگه مشکل قطع شدنش رو هم ندارن.
  • راحله درزی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • عبدالرضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    وقتی پیام رسان های داخلی قابل قبولی وجود داره چه لزومی داره پیام رسان خارجی که همیشه در هر اغتشاشی طرف دشمن رو میگیره و علیه ایران اسلامی با اغتشاشگران همراه میشه پس بهتره پیام رسانهای خارجی برای همیشه مسدود شودضرر هر وقت جلوش بگیری نفع داره
  • زینب IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    پیام رسانهای خارجی به کلی مسدود شوند
  • Zahra IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    من یک طراحم،و از اینستاگرام و واتس آپ برای نمایش و ارسال فعالیت های مربوط به کارم استفاده میکردم،اما الان خیلی از کارهام دچار مشکل شده،من عکس و فیلم همه ی کارهام رو توی پیج اینستام گذاشته بودم و فایلهای مربوط به طراحی رو از طریق واتس آپ یا تلگرام برای کارفرما ارسال می کردم اما الان همه ی برنامه هام به هم ریخته
    • هجرت IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      پیامرسانهای ایرانی مهاجرت و مطالبه تقویتشان داشته باشید
  • محمد حسن نمازی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود برای همیشه اما نه مثل تلگرام فیلتر بشه بد از بدتر
  • ناصر IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    ۲
  • سادات IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    در صورتی که شبکه قوی داخلی موجود باشه با گزینه اول موافقم
  • سید محمدرضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    پلتفرم ایرانی را تقویت کنید تا نیازی به خارجی نباشه.
  • مهراد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    الف
  • داش جلیلی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود شود
  • م IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    البته که مسدود کردنش کار درستی نیست بعضیا درآمدشون از همین راهه
    • عدم انحصار IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      درآمد منحصر به اینا نیست
  • دانشجو IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود شوند. این همه از فرار مغزها و اهمیت ندادن به نخبه ها می نالید مغزها و نخبه ها همین هایی هستند که پیام رسان هم تراز خارجی می‌سازند اما بعضی‌ها شرمزده میشن بگن پیام رسان ایرانی نصب کنم. پهنای باند و پولی که برای اینستا صرف میشه رو برای ارتقای پیام رسانهای داخلی هزینه کنن .ایتا برنامه خیلی خوبیه الان که حجم استفاده بیشتر شده کند شده. باید تقویت بشه نه به این بهانه تیشه به ریشه پیام رسان ایرانی بزنیم و باعث تقویت خارجی ها بشیم.جوانان دانشمند و نخبه خودمون رو دریابیم. درخواست از دولت برای تقویت پیام رسان ایرانی و ارزش نهادن به تلاش جوان ایرانی
  • یامهدی(عج) IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام خسته نباشید تازه کمی احساس امنیت می کنیم که اگرم گوشی دست بچه افتاد و اینترنتم روشن بود جای دیگه نمی تونه بره و برنامه های خارجی مثل اینستا بسته است و ولگردی نمی کنه دست تون درد نکنه ایکاش اینستا کلا قطع بشه اصلا متحوای درستی نداره نه برای منی که بزرگم و نه برای کسی که کوچیکه اما این واقعیت هم وجود داره که پیام رسان های داخلی هم خوب کار می کنن اما مخاطبان زیادی ندارن و از تعداد مخاطبینی که داریم خیلی کم و تعداد اندکی در اونها هستند اگرم قرار شد پیام رسان های داخلی بیان و خارجی حذف بشه این یه قانون کلی بشه که دیگه مجبور نباشیم برنامه دیگری رو نصب داشته باشیم بخاطر شغل یا کار مون تا بتونیم با سایرین این گونه در ارتباط باشیم و تکلیف مون معلوم باشه واتساپ تا جایی که ممکنه مدیریتش خوبه حداقل می تونیم فضاش رو کنترل کنیم و بد و خوبش رو دریابیم اما از اینستاگرام نه یه تصمیم درست نیاز هست و ان شاءالله مدیریت فضای مجازی هم خیلی مهم و واجب تشکر می کنم که همیشه به فکرین تا درست بتونیم فضاهای مختلف رو مدریت کنیم
  • ع.ل.صابری IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با احترام و سلام باید ایران همانند ساخت موشکهای نظامی در این موارد به خصوص نیز لازم است خود کفا شود!!وخود را به روز کند!!؟تا ملت ایران؛در مقابل همه حجمه های اعتقادی،اخلاقی،فرهنگی و سنگپرانی ها و خرده ریزهای دشمنان برای عدم پیشرفت جلوگیری کنند.الان نیز در کشورهای ابرقدرت وبه اصطلاح بعضی خواص؛ دموکراتیک_کل سازمان فناوریهای ارتباطاتی وغیره در دست نظامیان میباشد واین یک امر راهبردی واستراتژیک می باشد.والسلام.
  • لیلا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به هبچ عنوان راضی نیستم پلتفورمی که دشمن حاکمیت ماست درکشورمافعال باشه . عوضش مردم کسب وکارشونو در یک برنامه جایگزین مناسب ادامه بدن وکم خود تحقیر باشند
  • فاطمه کبری احمدی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به نظرم اینقدر پیام رسانه ای داخلی تقویت بشه که برای بر قراری ارتباط با سایر کشور ها هم از پیام رسانه ای خودمون استفاده کنیم ، به فرموده امام خامنه ای برویم به سراغ کار های نشدنی انجامشان بدهیم
  • * IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود بشه
  • علی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    فضای مجازی ول شده.باید بومی سازی صورت بگیرد از شبکه های اجتماعی گرفته تا مرورگر ها.این واجب است تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند در مملکت ما دخالت کنند و افکار عمومی را منحرف کنند و هرطور دلشان خواست جولان بدهند.هرخردمندی میداند که نباید افسارش بدست دشمنش باشد.
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با سلام. ۱_تمام شبکه های اجتماعی خارجی باید در ایران فعال باشند،چون چنان دیکتاتوری در پیامرسانهای داخلی هست،که مثل قضیه خودرو سازی میشه که سالیان سال کل حکومت از خودروسازی دفاع کرد،اما نتیجه چی شد؟ خودروهای گران و بی کیفیت! در قضیه حمایت تمام قد از پیام رسان داخلی ،قطعا دوباره این اتقاق خواهد افتاد. ۲_ در قضیه کرونا و واکسن دیدیم چطور پیام رسانهای داخلی با پیام رسانهای خارجی مچ شدند،و همه مخالفین واکسن رو سانسور و بایکوت کردند! که این یک کارنامه دیکاتوری از پیام رسانهای داخلی نشان داد،که آزادی بیان ،تا زمانیکه منافع حزبی،باندی،جناحی رو تامین کنه،ازادی بیانه،در غیر این صورت هرکس مخالف باشه،ضد انقلاب،صد نظام،و ضد رهبری ،محسوب میشه. ۳_یکی از نعمتهای خداوند به ما داده،ماهواره و شبکه های اجتماعی خارجیه! میگید چطور؟ خدمتتون عرض میکنم،شما توجه کنید هرجایی که ماهواره و شبکه ای اجتماعی خارجی از مردم حمایت میکنند،مسئولین کشور به تحرک می افتند،تا کار انجام بدن( مثل مترو پل،سیل،بنزین،مهسا امینی و...) اما جایی که مردم مشکل داشتند و ماهواره و شبکه های خارجی حمایت نکردند،صداوسیما و پیام رسانهای داخلی،فقط توجیه میکنند،و تا بتونن،اجازه نمیدن اعتراض مردم شنیده بشه! و کارشون فقط توجیه فساد مسئولین هست که آره انقلاب در خطره،وضعیت حساسه و ... ۴_ یعنی الان تمام مشکلات کشور تقصیر فضای مجازیه به اصطلاح وله؟ یعنی تقصیر اعمال مسئولین ول که افسار پاره کردند و در چراگاههای حرام میچرند نیست؟ دزدی ۹۲ هزار میلیار ی تقصیر فضای مجازیه؟ روحانی جاسوسه ،تقصیر فضای مجازیه؟ دولت مسکن نمیسازه ،تقصیر فضای مجازیه؟ دولت خودرو تولید نمیکنه،تقصیر فضای مجازیه؟ قیمت مرغ ،گوشت،روغن،رفته بالا،تقصیر فضای مجازیه؟ مردم بیکارن ،تقصیر فضای مجازیه؟ این همه فساد بین مسئولبن هست تقصیر فضای مجازیه؟ ایا اعتراض مردم تقصیر فضای مجازیه؟ خیر،عملکرد مسئولین علت اعتراضات هست،و مسئولین میخوان این پیامرسانهای خارجی فیلتر بشن تا با راحتی به فساد و دزدیشون برسن! چون ترسی که مسئولین از فضای مجازی دارند،از خدا ندارند!!! والسلام.
    • تفاوت IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      مساله خودرو با پیامرسانها عملا فرق می کنه یعنی انصافا متفاوته چرا که پیامرسانهای داخلی بخصوص برخیشون بالنسبه به خودروسازها کارشون خوب بوده
    • عمومی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      در مساله کرونا همان طور که خودتان گفتید، اشتراک مشی داشتن، بنا بر این یه ضعف اختصاصی کانال های ایرانی محسوب نمیشه
    • . IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اما مورد ۳ ، سیل کاری به رسانه های کذایی نداره و بحمد الله ایران در صدر رهبری تا دیگران واکنش سریع داشته و دارند، و دیگر مواردی که برشمردین توی کدام کشور نیست؟ بزرگ کردن رسانه های خارجی بیش دیگر کشورها یعنی دل سوزی؟ البته ضعف مسئولان قابل کتمان نیست و ...
    • قاطی پاتی! IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      باید همه مشکلات گردن فضای مجازی باشه تا ...؟ چه استنتاجی می کنید؟ اعتراض یعنی تخریب و کشتار؟ چیزهایی رو قاطی کردی با هم و لابلاش مساله مهسا و مانند اون رو جا دادی! آفرین!
  • علی اصغر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    من خودم تا حدودی با مسدود شدن همیشگی پیامرسان های خارجی موافقم ولی به خاطر اینکه اکثر مردم ما از این پیامرسان ها استفاده میکنن، ممکنه که حذفشون باعث ورشکستگی شرکت های مخابراتی بشه در کل روش دوم عاقلانه تره به نظرم باید مثل روسیه با این پیامرسان ها برخورد کرد
  • نغمه شریعت IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدودشوندبرای همیشه
  • خدیجه‌صلحی‌ IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود‌ شود‌
  • دانشی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام واقعا اقدامات اخیر این افراد بسیار جای تأسف دارد و قطعا شبکه‌های اجتماعی خارجی نقش مهمی در این زمینه داشته اند. با توجه نقش بسیار مخرب اینستا گرام در همه ابعاد به نظرم اگر برای همیشه مسدود شود قطعا آثار فراوانی خواهد داشت. در خصوص سایر شبکه‌های نیز با داشتن دفتر مجاز می‌توان سلیقه های مختلف را راضی نگه داشت. ان شاءالله با ظهور آقا همه مشکلات حل شود. اللهم عجل لولیک الفرج
  • زهرا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    حتما مسدود شود آبی که لجن است همان بهتر که به باغ و محصولات ما نیاید چون همه را خراب میکند و در وجود میوه ها نفوذ میکند ...اما جایگزین هم در نظر گرفته شود
  • مهدیه IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    چرا ما باید بسوزیم بخاطر محدودیتا . اگر اینطوریه بگن آتیشم باعث سوختگی و مرگ یه عده شده کلا جمعش کنن براش دنبال جایگزین باشن.. نمیشه که... یا بگن با رابطه بچه نامشروعم تولید شده یمشت حروم زاده تولید شده کلا رابطه برقرار نکنید؟؟؟؟ اصن یچیزایی میگید ادم شاخ در میاره ... تاوان درست استفاده نکردن تعداد معدودی رو هشتاد ملیون ادم باید بده؟؟
    • تقوی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      دنیا یعنی محدودیت. به همین خاطر فرمودند: فریب رنگارنگیش نخورید، گذاراست، برای ما بعدش توشه برگیرید که تقواست.
  • علی حسن IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    روی پای خود بایستیم و از شبکه‌های اجتماعی کشور خودمون استفاده کنیم . دولت ، استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی را قاطعانه ممنوع کند .
  • کلثوم مرادبیک لو IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به نظر بنده کلا مسدود شود چون علاوه بر اینکه نقش بسیاری در آشوب دارد و هم اینکه فرهنگ و هویت و زندگی همه مردم بخصوص نوجوانان و جوانان را تغییر دادن و مذهب و دین اسلام و انقلاب در نسل جدید را کمرنگ است
  • زهرا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدودشود
  • حامد طرفی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برنامه های خارجی باید فیلتر بشن
  • حسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    شبکه هایی که سرور آن در خارج است و از بیرون مدیریت می شود مسدود شود و شبکه های داخلی طبق مقررات فعالیت کنند
  • جون دل IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود کردن برابر با ترس.کسانیکه موافق مسدود شدن هستند از اندیشه مردم ترسیدن از حرکت دست جمعی مردم از اتحادشون .مسدود هم بشه به بال چپمون ،کمتر از یکسال کل کشور به استارلینگ متصل میشن شما می مانید و حوضتان.متعصبان عقب افتاده.
    • بروز IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      درسته! اندیشه شماها این روزها خیلی متبلوره! چشم نخورید! هم موشکها و ادوات نظامی قابل ارتقایند و هم تمهیدات در مقابل توطئه های فرهنگی و ...
  • فاطمه IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به نظر من این رسانه های بیگانه هیچگاه دست از دشمنی با نظام اسلامی بر نخواهند داشت لذا بهتر است برای همیشه مسدود شوند
  • عیسی نوری IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام علیکم اگر دفتری هم در این امور در داخل داشته باشند به تعهداتشان عمل نخواهند کرد
  • شیرین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    با حذف خودتان از روی نقشه کره زمین موافقم.یاحق
    • . IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      تشکر ! ارزانی خودتان.
  • منصوری IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    شبکه های اجتماعی ایرانی را تقویت کنید و آنها هم تحت کنترل باشند.
  • مهنازجاویدان IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه شرشون‌کم شه...👌
  • شلمچه IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود شود پیام رسان های داخلی را تقویت کنید
  • محمد رضا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدودشود
  • حسین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    دشمن ملزم به دشمنی کردنه چه با اینستا چه بدون اون . بنظرم باید آنقدر برنامه های داخلی تقویت بشه با امکانات عالی و صیانت شده که مردم خودشون بخوان دنبال این فضاهای امن باشند چه برا آموزش چه کار و تفریح . در مورد استفاده از فضاهای خارجی هم همانطور که هیچ پدر و مادر دلسوزی شمشیر دست بچه نمیده برای بازی ، نباید بدون نظارت یله و رها باشه بلکه با گذاشتن انواع محدودیت‌ها مثل مالیات ها یا نظارت‌های قوی در محتوا ها و اصناف مختلف بشه ازش صیانت کرد. حذف ها معمولا انسانها رو برای بهره برداری حریص تر و لجوج تر میکنه .
  • سیدقدرت اله حسینی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم وابسته بودن به بیگانگان ذلیل وخواری است. مااگه ازفضای رسانه های مجازی داخلی خودمان استفاده کنیم تا علوم ودانش باشکوه ایرانی روزبه روز افزایش یابد.منت دیگران رانکشیم.تابرسدبه روزی که همین فضای مجازی داخلی کشورمان پیشرفت کند.محتاج به دیگران نباشیم.فکر ایرانی سرآمد است . باور کنیم که مامی توانیم از دیگران جلوترباشیم.
  • شهید IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    باعرض سلام واحترام وَإِنْ كُنْتُمْ فِي رَيْبٍ مِمَّا نَزَّلْنَا عَلَىٰ عَبْدِنَا فَأْتُوا بِسُورَةٍ مِنْ مِثْلِهِ وَادْعُوا شُهَدَاءَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّه اسلام ذاتا مدعی وبی رقیب است لکن شما حوزویان نه اسلام را خوب میفهمید نه اجازه تریبون آزاد را میدهید کیفیت حوزه ها بسیار پائین آمده واکنون چیزی برای عرض اندام ندارید یعنی دریغ از متکلمانی مثل شیخ مفید سید مرتضی علامه حلی وخواجه نصیر ومطهری امروز عده ای جاهل گشت ارشاد درست کرده اند وبااین گشتها الی ماشاء الله مرتکب خلاف شرع وقانون شده اند حقیقت اینه که خودتون با خودتون نمیدونید چند چندید من بحثهای علامه سید کمال حیدری را دنبال میکردم همینطور حرفهای مخالفینش را پاسخی نداشتید که بدهید بعضا کلامش را تقطیع ودرآخر هم عده ای جاهل موجبات بستن مدرس ودفترش را فراهم آوردند وشد آنچه شد درمقابل حذف جمهوریت نظام ساکت نشستید ؟؟؟؟؟؟؟درمقابل نارضایتی قاطبه مردم هیچ اقدامی نکردید جمهوریت واسلامیت نظام ازبین رفت ورفت تااینکه پرچم تمایز شما با دیگران حجاب دخترانی شده که دیگر اعتقادی به مقومات اسلام ندارند وحالا چونان لشکری شکست خورده درخواست بستن رسانه ها را دارید خیر چرا درزمان اولیاء الله امثال ابن ابی العوجاء ازطرف امام صادق ع دعوت به مباحثه وتریبون آزاد میشدند شمایان بعداز 1200 سال جروبحث هنوز نص روشنی مبنی بر اجباری بودن حجاب ارائه نکردید لکن چارتا جاهل تصویب وعده ای جاهل تر هم مامور اجراء شدند وکشور را به این روز سیاه نشاندید من بعنوان طلبه ای مشرف به مرگ برای ادای وظیفه عرض میکنم الان دیگر با رسانه های موجود هیچ کتاب ورسانه ای را نمیتوانید ضال ومضل معرفی کنید وحتما وحتما بایستی آماده مباحثات وجدلهای علمی بشوید امروز کتابهای امثال کسروی وعلی دشتی وتریبونهای آزاد کفار در دسترس مخدرات هم هست وشما بایستی پاسخگوباشید تَجَهَّزُوا رَحِمَكُمُ اللَّهُ، فَقَدْ نُودِيَ فِيكُمْ بِالرَّحِيلِ، وَ أَقِلُّوا الْعُرْجَةَ [الْعَرْجَةَ] عَلَى الدُّنْيَا، وَ انْقَلِبُوا بِصَالِحِ مَا بِحَضْرَتِكُمْ مِنَ الزَّادِ، فَإِنَّ أَمَامَكُمْ عَقَبَةً كَئُوداً وَ مَنَازِلَ مَخُوفَةً مَهُولَةً لَا بُدَّ مِنَ الْوُرُود
  • tah IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام شما نمیتوانید عقاید خود رو بر مردم تحمیل کنید شما کارتون رو خوب انجام بدید تا مردم باورتون کنند چرا از نخبه ها استفاده نمیشه مگه شما کی هستید که از طرف ملت تصمیم میگیرید
  • tah IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    لطفا از نخبه گان استفاده کنید کجای دین اومده تو بشی تصمیم گیر ملت
    • . IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      رسانه های خودی نخبه نیستند؟
  • نگار IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    برای همیشه مسدود شود اما به شرط اینکه یک برنامه مثلا مثل اینستا بسازند که بشه در اون فعالیت های پر کاربرد کرد و قابلیت های اینستا هم داشته باشه که دیگه مردم نروند سراغ برنامه های خارجه
  • tah IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شغل که ایجاد نکردید میخوای شغل ملتم از بین ببری این کار عاقبت خوشی نداره به دلسوزان گوش کنید چرا خودتون رو عقل کل میدانید
    • راه باز IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اصلا کانال ایرانی نداریم! چرا درخواست رفع مشکل کانالهای ایرانی نمی کنید؟
  • علی محمدی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام ازشمابخاطر فراهن ننودن این نظرسنجی تشکر میکنم. امیدوارم موثرباشه
  • حسين توکلی زاده IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام من باگزینه دوم موافق هستم
  • ۳۱۳ IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اصل علم است بیا از این بهتر درست کن لازم نیست بگی مردم خودشون میان چرا نمیخوای فکر کنید خب جایگزین چی داری میدونی شغل ملت در اینستاگرام هست یا نه این کار شما خنده داره
    • قناعت،تلاش IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      توقع بهترسازی از کسانی که تازه راه افتادن ... آموزه های بلند الهی، سبک قناعت در زندگی را توصیه می کند. اگر انسان بهتر یا هم تراز نداشت، به همان داشته اش اکتفا کند، و البته تلاش برای بهبود خوب است، اما متوقف بر ساخته دشمنان که سموم مختلف و مهلکی در آن تعبیه کرده اند، شدن ...
  • امیر IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    ترو خدا جمع کنین این فضای مجازی خونه ی خیلیارو خراب کرده این همه بی بندو باری تقصیر اینستا و...هستش خدا خیرتان بده تا قیامت دعاتون میکنم دیگه وصل نکنین
  • Jam IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به نظر من‌مسدود کردن‌فضای مجازی عرصه را برای تبیین تنگ‌میکنه .به هر حال وظیفه هر نیروی انقلابی این هست که از طریق همین فضاهای مجازی روشنگری کنه .چرا که منافقین با استفاده از وی پی ان و فیلتر شکنهای خاص کار خودشون رو میکنن .ولی بچه های انقلابی محدود شدن .
  • مریم عابدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به شرط رعایت کردن فعال بشه
    • ؟ IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      رعایت؟! حتما! از دشمنی نیشهاش هماره و بروزه چه تصوری دارید؟
  • یا حسین دلمون خون شده از جهل IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    خدایا از جهل مقدس نجاتشون بده تا بدونند مردم برده نیست هر چقدر محدود کنید برای خودمون دینمون خودتون ضرر وارد میکنید با محدود کردن نمیشه انسان درست کرد هر چقدر محدود کنید مردم از دین متفر میشن چرا میخواهید ابروی حوزه رو ببرید ایا نفوذ کردید به دین ما ایا قسم خوردید دین رو از بین ببرید
    • ! IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      عجبا! رعایت پاکیزگی صوتی تصویری یعنی محدودیت؟!!! الآن جوونهای ما با رسانه های خارجی اعتقاداتشون محکم شده؟!
    • اسارت،جهالت IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      جمعی رو برده ابزارهای دشمن کردین حالا طلبکار هم هستین؟! وابستگی به دشمن یعنی علم؟! اینا از برکات همون رسانه هاست!
  • اکرم IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    برای همیشه مسدود شود به شرط ارتقا داخلی ها
  • سحر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    حذف پیام رسان خارجی
  • مهدی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شما باید منطقی جواب بدی سوال نخبه گان و دانشجویان و طلبه ها رو نمیتونی دانشجووطلبه و نخبه رو دور بزنی با محدویت هم مثل گشت ارشاد نتیجه نمیگیرید
    • همه زندگی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      کجای دنیا محدودیت نیست؟ از زمانی که وارد فضای آموزشی میشی محدودیتهای جدیدی نمی بینی؟ رشد بدون محدودیتها چطور ممکنه؟ رؤیاپردازی مشکل شما رو حل نمی کنه.
  • مرضیه سعادت IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    رسانه هایی که تحت مدیریت و کنترل بیگانگان و دشمنان ما هستند برای همیشه باید قطع شوند
  • م.الف IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه شبکه های اجتماعی خارجی مسدود شود،شبکه های داخلی تولید و تقویت شود هر بدبختی که امروزه گریبانگیر مملکت و نظام و خانواده ها شده از این بابت بوده ،اشاعه فساد ،حتک حرمت و هر بی اخلاقی سیاسی اجتماعی فرهنگی و خانوادگی ، از طریق اینستا واتساپ و بقیه شبکه های اجتماعی خارجی هدفمند بوده ،و هدف دشمن زنان و نوجوانان و جوانان ماست که از طریق این شبکه ها مورد هجمه قرار گرفتند
  • م.الف IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه شبکه های اجتماعی خارجی مسدود شود،شبکه های داخلی تولید و تقویت شود هر بدبختی که امروزه گریبانگیر مملکت و نظام و خانواده ها شده از این بابت بوده ،اشاعه فساد ،حتک حرمت و هر بی اخلاقی سیاسی اجتماعی فرهنگی و خانوادگی ، از طریق اینستا واتساپ و بقیه شبکه های اجتماعی خارجی هدفمند بوده ،و هدف دشمن زنان و نوجوانان و جوانان ماست که از طریق این شبکه ها مورد هجمه قرار گرفتند
  • دلیر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    واتساپ و اینستا گرام جزو شبکه هایی هستند که بیشتر مردم امروزه از طریق این درآمد دارند و برای مبلغین در عرصه دین واتساپ راحترین و پرمخاطب ترین برنامه است که با ایجاد گروه های تبلیغی میتوانند موثر باشند .
    • ؟ IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      فقر مطلق رسانه ای داریم؟ توی اضطرار لاینحل گیر کردیم؟ اون همه رسانه داخلی، خب بخایم کمکشون کنند تا بهتر بشن.
  • فاطمه IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    از پیام رسان های داخلی استفاده شود
  • م IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدودشوند.
  • زهرا IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    اینستاگرام مسدود شود بهتره
  • محسن عمرانی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • سیدمولی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    برای همیشه مسدودشوند وبرنامه های مناسبی جایگزین بگذارند واگه تو فکرتبلیغ دین اسلام هستیم...همانطوری که آنهاتاحالاتوانستن بابرنامه وات واینستا تبلیغ کنن ماهم میتوانین باتقویت برنامه های داخلی بابرنامه های متفاوت وجذاب واجازه استفاده کردن بقیه کشورها ازآنها میتوانیم تبلیغ دین اسلام را نیز داشته باشیم. وسلام
  • نرگس IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود شود
  • ضحی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    بخدا اگه بخان میتونن همشو ببندن و.بهترشو در اختیار مردم بزارن.از هیچی نترسید.مردم میفهمن که به صلاح کشور و خودشونه ک همه جوره مستقل باشیم
  • متین نژاد هستم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    باسلام به نظر من اولا حتما حذف شود برای جوانان مان خیلی بهتر است وشبکه های ایرانی خودمان رو مانند ایتا سروش رو قوی کنیم مردم حتما از شبکه های اجتماعی داخلی خیلی بهتر استقبال خواهند کرد این به نفع کشور است یاعلی
  • متین نژاد هستم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    باسلام به نظر من اولا حتما حذف شود برای جوانان مان خیلی بهتر است وشبکه های ایرانی خودمان رو مانند ایتا سروش رو قوی کنیم مردم حتما از شبکه های اجتماعی داخلی خیلی بهتر استقبال خواهند کرد این به نفع کشور است یاعلی
  • زینب غ IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود شوند
  • ابوالفضل IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شبکه های اجتماعی،مشاغل زیادی رو برای مردم ایجاد کرده وحذف انها موجب بیکاری و فقر بیشتر در جامعه هست.
    • خودی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      شبکه های داخلی داریم، از مسئولان بجد بخایم نواقص اونها رو برطرف کنن
  • فدایی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مسدود کنین این برنامه های مزخرف جانم فدای ملتم جانم فدای رهبرم جانم فدای امام زمانم عج لبیک یا مهدی عج
  • علیرضا مهرانی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    علیرضا مهرانی با تقویت همه جانبه پیام رسانهای داخلی بویژه ایتا، خودباوری ملی_انقلابی خویش رو به رخ دشمنان زبون بکشیم درود بر ایران مقتدرو سرافراز
  • روح اله IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    به نظر من باید برای همیشه جمع بشن به دو دلیل: اولا اینها صهیونیستی هستن و کلی مورد سوءاستفاده قرار میدن و انواع اطلاعات رو میتونن ازینا استخراج کنن دوما اینا حتی اگر دفترم بزنن اگه خدایی نکرده دولتی اصلاح طلب و لیبرال هم بیاد سر کار کمترین نظارتی بر اینها انجام نمیدن و میشه همین فاضلابی که هست درست همون بلایی که دولت قبلی تلگرام رو به دروغ در ظاهر بست ولی بازم کار خودشونو میکردن. در اخر یه نکته اینکه: قانون بشه ازین به بعد پیامرسان های دیگه همشون باید دفتر تاسیس کنن و قوانین رو قبول کنن تا بتونن فعالیت کنن
  • شیوا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    درود، من با اینترنت زبان انگلیسی رو مستقیما با انگلیسی زبانان خارجی یاد میگیرم الان اینترنت قطعه خیلی عقب افتادم برای پیشرفت کشور و ارتباط با کشورهای دیگه باید زبانشونو بلد بود در ضمن وقتی میخواییم مکالمه یادبگیریم اصلا شبیه اونچه در کتابهاست نیست و مکالمه رو باید از کسی که با زبان مادری بزرگ شده یاد گرفت
    • ! IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      پس بگید کلا کلاسهای زبان انگلیسی رو تعطیل کنن! اون همه موسسه های کذایی اگه کارایی نداشت الآن تعطیل نبودن؟
  • برادر مسلمان باید عاشق باشه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مقدمه حقوق انسانها رو نخواندید باید حقوق بشر اسلام در جهان سر زبانها بود نه با کارهایی که کردید ۱۸۰ درجه برعکس اهل بیت ع هستند چطور وقتی به ضرتون هست از اسلام دم نمیزنید عدالت داشته باشید و مردم رو اذیت نکنید چرا که اه مظلوم بدجور در تاریخ رسوا میکنه چرا میخوای فضای مجازی حذف بشه چون دروغ های مسئولین رو فاش میکنه ؟؟؟؟
    • . IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      عاشق چی؟ عاشق اغواهای شیطانی و شیطان گونه ها؟
    • قدری دقت IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      قبل از اون که اضافش کنی به انسان و انسانها، یه نگاه بکن ببین حق هست یا باطل؟ تسهیل گمراهی، انواع فساد و ... مصداق حقه؟ مارک اسلام روی اباطیل بزنیم و افتخار کنیم؟
  • سکینه IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    کلا کنسل و قطع گردد
  • بهروز دست لذز IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مسدود شوند.
  • مهسا امینی US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اره دیگ. میزاشتید دو دقیقه از صحبت رئیسی راجع حقوق بشر بگذره بعدش اینستا و واتساپ و قطع و نت هارو ملی میکردین🤡اره دیگه اینو بزارید فقط اونایی ک موافق قطع هستن رو نزارید نظر سنجی همه گانیه❤️
    • ؟ IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      ولنگاری حق یا باطل؟ فهمش مشکله؟ چرا روی باطل اسم حق می گذاریم و بعد براش نوحه سرایی می کنیم؟
  • Y IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    سلام یا پلتفرم های خارجی را مسدود میکنید یا روزی این انقلابمان از دست خواهد رفت. به اندازه این انقلاب، فضای مجازی مهم است. مردم امنیت روانی ندارند. آخر تا کی.. 😡 به پلتفرم های داخلی روی بیاورید و روی آنها سرمایه گذاری کنید. البته ترس این می‌رود که ما را در دنیای داخلی ببندید و مردم از دنیا بی خبر باشند.این یعنی مرگ و بی اطلاعی یک ملت از جهان.و این یعنی هر آنچه که فقط خودتان میخواهید را به مردم عرضه کنید!!.جسارت نباشه البته 😂 باید برای این برنامه ای داشته باشید که بعید می‌دانم. پلتفرم داخلی ولی خارجی ها نیز بتوانند استفاده کنند. انهایی که ما را از ایسنتاگرام دعوت به توییتر می‌کردند بدانند در بستری که شیطان پهن کرده، تبلیغ خدا یک توهم است!پولتان را صرف نخبگانی بکنید که مثل تلگرام و اینستاگرام براتون برنامه درست کنند البته که سری تکان دهید نمونه هایی رو ساخته اند! و نیاز به همراهی و یاری مسعولین هستند اگر خدا بخواهد! پول این ملت رو با تبلیغ در شبکه های خارجی هدر ندهید. یک نسل (دهه هشتادی) مثل یتیم ماندند و این فتنه ها هم نشانه آن. امنیت روانی جامعه در دستان همان هایی است که یک عمر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل داده ایم. دقیقا این یعنی خیانت به مردم (اگر بفهمند) .. چقدرکودک و نوجوان و جوان ایرانی با تلگرام و اینستاگرام بدبخت شدند؟ ..نمی دانند و اهمیت نمی دهند وگرنه خود کشی می‌کردند.. جواب این را اون آقای نامحترمی باید بدهد که تیک آبی برایش افتخار بود! بله خوبی های فراوان دارد ولی بدی هایش صد برابر هست که همان بهتر از قید خوبی هایش بزنید. اگر دنبال خوبی میگردید بیایید پیام رسان داخلی و آنجا خوبی هایتان را به جهان عرضه کنید.شما دست بکار بشید اول خودمان را نجات دهیم بعد خدا کمکتان می‌کند بشر از دست این فضای مجازی غربی نجات پیدا کند و بسمت فضای مجازی ایرانی اسلامی بیایند. این هم هدف نهایی شما. خب الان که دولت در دستان شماست نگید ما کاره ای نبودیم و دولت قبل نمیزاشت! ... بسم الله بفرمایید.
  • محمدرضا سلیمانی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    قطع میشد برای همیشه عالی بود اگر با قوانین جمهوری اسلامی باشد با استقرار دفتر در کشور بد نبود
  • کرمی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    فقط فکری به حال کلاس های آنلاین با دانشجوهای خارج از کشور داریم بکنید تا الان با اسکایپ انجام میشد الان چکار. کنیم
    • . IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      موارد استثنایی میشه راه براش گذاشت
  • سربازامام زمان IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بایدمسدودبشه.وگرنه دودش توچشم بچه هامون میره
  • مریم غفرانی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    الان خیلی خوب هس ..والله باید خیلی وقت پبش این کارو میکردین ...از طریق این سایتها دشمن خیلی خیلی راحت نفوذ میکنه و افکارجوانانمون رو بدست میگیره ..اون قومی که همیشه پایبند رهبروشهدا و ایران هست، این‌کارو تایید میکنه که برای همیشه سایتهای خارجی بسته بشه ...ولی اون قومی که تو ایران هس ولی همیشه رهبرمون رو انقلابمون رو به مسخره میگیرن ، اگه سایتها باز هم باشه باز هم عقیده ی اینا همین هست وبا باز شدن سایتها فقط حرفهای زشت و برنامه های دشمن رو علیه ایران یاد میگیرن ...والله جوانهایی که تحت تاثیر این اینیستای لعنتی شدن روز به روز ایمانشون از دست میره دسترسی به فساد از طریق اینیستا خیلی واسشون راحته ...ادم بچه خودش رو نمیتونه قانع کنه که اینستا طرح دشمن هس ....چه اینیستا چه سایتهای خارجی دیگه باید برای همیشه بسته بشه ....اصلا چرا تو مملکت ایران باید سایتهای خارجی باشه والله خیلی بد هس....دولتمون باید یه برخورد قاطعانه با این سایتها داشته باشه ...تنها راهش هم اینه که خواهش میکنم هیچ وقت سایتهارو باز نکنید ...من از اینجا یه سلام مخصوص به رهبر عزیزمان وآقای رییسی میدهم واز شما خواهشمندم این سایتهای لعنتی رو مسدود کنید به خدا جوانهامون دیگه کنترلشون دست سایتهای خارجی شده اونی که شمارو بد میبینه اگه سایتها باز بشه هم بد میبینه ولی اونی که به ایران و رهبرش عشق داره هرچی سختی باشه هرچی محدودیت باشه بازم پایبند رهبرمون میمونه ..‌‌‌‌ ممنونم
  • ب.ب IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    هم عقل و هم شرع حکم میکندکه باید برای همیشه مسدود شوند چون خکم اینها مثل حکم شراب است که درقرآن آمده(گرچه منافعی دارد ولی ضررش بسیاراست) از روزیکه این شبکه ها در زندگی ما رخنه کرده زنان و دختران ما بی حیا ومردان ما بی غیرت شده اند خیانتها در بین زوجها بسیار زیاد شده واصلا قبح آن ریخته شده! هرآنچه که کودک و نوجوان و جوان و پیرهای ما بلد نبودند دراین فضای سیاه آموختند و دنیا وآخرت خودشان و نسل خودشان ودیگران را به باد دادند.وای بر مسئولینی که بخاطر بی عرضگی و عملکرد اشتباهشان در آزادی این شبکه ها باعث این همه فساد و انحراف شدند و باید درپیشگاه خدا جوابگو باشند.
  • محمد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    یعنی چه؟ خیلی از مردم تو این شبکه ها مشغول کارند،خیلی ها کلی هزینه کردند،مگه میشه بخاطر حرف بعضیا بیاین اینارو قطع کنین؟ خیلی از دانش آموزا و دانشجو ها یا کلا کسایی که به دنبال یادگیری هستن کلی مطلب تو این بستر ها یاد میگیرن ،اونم خیلی راحت و دردسترس. شما به جای فرهنگ سازی میای کار آسونه رو انجام میدین،منم میتونم بچمو تو خونه نگه دارم به این بهونه که اگر بره تو کوچه فوش و ناسزا یاد میگیره . لطفا کسی که استفاده ی کمی از اینترنت داره دربارش نظر نده ...
  • سحر IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    الف
    • نظری IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      به نظر من پیامرسانهای ایرانی باید تقویت شود و به طور کل این منبع فساد اخلاقی و اجتماعی که به خودشون اجازه اهانت و دخالت در امور کشور عزیز ما و همچنین توهین به امامان و دین و آیین مارو به خودشون میدن باید کلا محدود و مسدود شود چرا چون ایران بهتر از اون را در اختیارمان قرار میدهد ایرانی باید قوی باشد و در مقابل دشمن کم نیاورد اونا فقط تخریب ایران و تخریب افکار ایرانیها رو میخان ما نباید بزاریم که اینها به وسوسه هاشون ادامه بدن چون جوونهای بی اطلاع و راحت طلب زود فریب میخورن ما به این جوونهامون نیاز داریم و باید آنها و برای رسیدن به اهداف جامعه ملی خودمان تربیت کنیم ولی نباید بزاریم که اونه کنترلی به افکار مردم ما داشته باشد اینها جز مزدور و منافق چیز دیگه ای نیستن در ضمن دولت ما باید کنترلی هم روی ماهواره های حتی در منازل داشته باشه چون خود ماهواره ها هم محل انتقال دروغگویی های آنهاست خدا ریشه ظالم و منافق را بکند الهی آمین اللهم عجل لولیک الفرج
  • علیرضا IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بحای شبکه های اجتماعی خارجی، شبکه های داخلی جایگزین آنها شود
  • L IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اگ مسئولین بیان توبرنامه های خارجی مطمعنن مردمم میان مگ اینستا چی داره ک برنامه های ایرانی ندارن ؟!امروز فهمیدم کلی برنامه ایرانی داریم خعلی برام جالب بود حیف نیس چرا مردم حمایت نمیکنن چرا هیچ تبلیغ ی نشده؟شاید کندی یا مشکلاتی داشته باشن خب طبیعی اونم درست میشه ..
  • بنده ی الله IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    مگر ورود کالای مشابه داخلی،ممنوع نیست؟خب وقتی پیام رسان داخلی هم داریم،چراباید از پیام رسان های خارجی استفاده کنیم؟ مگر انبیاءالهی وقتی که کار برای خودشان وایمان آورندگانشان سخت میشد،فرمان برای هجرت داده نمبشد؟مگر درقرآن هم امر به هجرت نشده؟پروردگار متعال تمام این فرامین رو درجهت کمال بشر تعیین وابلاغ فرموده اند.اگر یکتاپرست هستید باید از الله تبعیت کنید،به هرحال قرآن کریم،حجت را تمام کرد.به هرحال اگر اطاعت کنید،به فلاح و رستگاری می‌رسید.
  • کریمی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خودتونو به کوری و کری نزنید همه زندگیا بخاطر این برنامه های مزخرف از هم پاشیده نه زن و شوهری هست نه فرزند و پدر مادری
  • مریم یوسفی IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بنظرم مسدود شوند و همه وارد هورسا یا شبکه های ایرانی شوند. واقعا منبع فساده اینستا
  • سلام IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    حتما باید برای همیشه حذف بشن
  • م ع از مشهد IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همبشه مسدود شوند تشکر
  • محمد IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام علیکم! دشمن در هر شرایطی دشمنه. چیزی که خودمون داریم، از دشمنمون نباید گدایی کنیم و پول مملکت رو بصورت ارز در اختیارش بذاریم.استحقاق این پول حق بچه‌های خودمونه. ما که راضی نیستیم،خدا هم راضی نیست و با این نظر سنجیا دوباره از بعضی از مردمی که نسبت به عقایدشون جهل دارن نظام جمهوری اسلامی ایران رو به خطر نندازید!
  • زهرا IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه جمع شوند
  • رحمان زاده IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام چرا جمهوری اسلامی ایران اپلیکیشن جهانی درست نمیکنه مثل اینستا تا نیاز مردم با اپلیکیشن های خودمون رفع بشود ودیگر نیازی به اپلیکیشن خارجی نداشته باشیم
  • اولیایی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بعضی ها هر وقت صحبت از این کار میشه مصلحت اندیشی میکنن و میگن نه خیلی ها شغلشون از این راهه از این راه پول در میارن خوب که چی؟؟ وقتی مکانی شده برای جولان دشمن که فقط از پیامهایی که مورد علاقه ی خودشونه استفاده کنند و به قوانین کشور ما هیچ پایبندی ندارن به نظرتون اونوقته که باید به خاطر مثلا یک میلیون آدم جون اعتقادات تفکرات زندگی۸۰ میلیون آدم رو به خطر انداخت آیا این درسته؟؟ بنده موافقم هر چه زودتر زیر ساختهایی برای این کار کشور خودم توسط بچه های ایرانی خودمون درست بشه و به هیچ وجه زیر بار منت هیچ کشور و احدی نباشیم .
  • ستاره IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    قطعا مسدودبشه چون ضررش بیشتراز فایده ش هست انشاءالله پیام رسان های داخلی هم تقویت میشه
  • زینب IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود بشن فرصت بهتری برای پیام رسان های داخلی و مزایای دیگه به وجود میاد ولی اگه اینجا دفتر داشته باشن بازهم شیطنت می کنند.
  • ح.ن.ج IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود باشد
  • زهرا IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام وقت بخیر کسی که پیررونباشد فرقی نمکند
  • savaaegh IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • مهرافروز IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سرویس های داخلی دارای کیفیت و کمیت خوبی هستند ولی پهنای باند بسیار کمی به داخلی ها داده شده و این باعث میشه خوب کار نکنند .درعوض هفتاد هشتاد درصد پهنای باند به خارجی ها داده اند .
  • بنفشه IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به طور کامل مسدود شوند.
  • روبا IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به نظر من محدودیت هیچوقت جواب نداده نباید به به مردم مثل کود کی که نمی تونه خوب و بد رو تشخیص بده نگاه کرد آگاه کردن مردم وشفاف سازی فعالیت و خدمات دولت بهترین راه مقابله با شبکه های مشکل ساز هستش مردم یواش یواش خودشون با کنار هم گذاشتن موضوعات حقیقت رو میفهمد واین تاثیرش خیلی بیشتر هستش وتازه به شعور اونها هم احترام گذاشته میشه محدود کردن فقط ولع جوان ها رو بیشتر میکنه
    • محدودیت همگانی و دایمی دنیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      محدودیت توی امور بهداشتی نداریم، توی ترافیک شهری، توی ... کجای زندگی محدودیت نیست؟ اصلا زندگی دنیا محدود است.
  • علیرضا عبداارضایی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    برا همیشه تمومش کنن آخه ما نگران فرزندانمون هستیم موقعی میشه از پیامرسان ملی استفاده کرد چرا پیام رسان بی درو پیکر
  • پانی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    بدون اینکه ایران حق نظارتی بر شبکه های خارجی داشته باشه واقعا با این اوضاع دیگه فعالیت اونا در ایران جایز نیست.. کشور دو دستی تقدیم دشمن شده است.. آیا به وضوح نمی بینید چ بلایی سر کشور آوردن.. برای تعیین تکلیف شبکه های خارجی بهترین فرصت همین الان است فردا خیلی خیلی دیر خواهد بود.
  • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    به نطر بنده مقصر بخش زیادی از این بد بختی ها در چند سال اخیر که هر سال شاهد یک دور اغتشاش و تخریب و...هستیم دستگاه قضایی شل و واداده است که فقط ضعیف کش هست و جرات برخورد عبرت آموز با یقه سفيد ها و متنفذین سیاسی ،سلبریدی ها و... را ندارد وبجای بر خورد با ریشه و تنه شاخ وبرگ را هرس می کند که جای بسی تاسف است
  • حسین عابدی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    به نظر من شبکه های اجتماعی خارجی کلا مسدود واز شبکه های ایرانی استفاده شود
  • فخری سادات IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    مسدود شوند دندان خراب رو باید کشید
  • محمود IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    برای همیشه محو شوند که با هیچـــــ فیلتر شکنی پیدا نشوند
  • یونس IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    ضرراینستابیشتر از نفعش هست مصداقش آیه تحریم سراب وقمارهست
  • کاظم IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام به شرط تقویت داخلیها خارجیها مسدود شوند.
  • منطقی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    من استاد دانشگاهم خیلی کارام‌تو واتساپ بود الان اومدم ایتا و ... هیچ کاریم لنگ نموند بی کاره ها خیلی عشق واتساپ و تلگرام و‌‌... دارن وگرنه ارسال پیام چه تو ایتا چه تو واتساپ چه فرقی داره اما دو نکته خیلی از ماها برای تماس از واتساپ استفاده میکردیم سروش ضعیفه باید قوی بشه دولت برای کسب و کارها در بستر اینستا حتما باید کاری کنه. فقط کسب و کارها.‌ نه برخی بلاگرها که خصوصی ترین بخش زندگیشون رو میذارن همه ببینن همونها بعدا حرف از حریم خصوصی میزنن برای ارتباطات علمی و درست اگر ریگی تو کفش ندارین مثل کشورهای پیشرفته از ایمیل استفاده کنیم.
  • محمدرضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    گزینه ب کاملا درسته
  • رقیه IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اکه عکس و فیلم زشت و رکیک حذف بشه و همچنین طوری باشه ک امکان خلاف یا بی احترامی ب کسی نشه اشکال نداره وگرنه اصلا نباشه بهتره
  • طیبه میرزایی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    سلام خسته نباشید بنظر من شبکه های خارجی رو همه مسدود بشن برارامش همه زندگبها شبکه های داخلی خودتون رو پیشرفته کنین ک محتاج شبکه های خارجی نباشیم
  • محمدحسن IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    نمیشه همه پیام رسان های خارجی فیلتر بشه اما اینستاگرام باید جوری فیلتر بشه که با فیلتر شکنم نیاد
  • مهسا IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    هیچ کشوری فضای مجازی ول نداره و دشمنان از این حفره ای که براشون باز گذاشتیم دارن نهایت بهزه برداری رو میکنن
  • سرباز مهدی(عج) IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام علیکم باید زیرساخت قوی برای برنامه های داخلی شود تا برنامه خارجی راحت قفل بشه اینجوری هم هزینه اش برای مردم کمتره و برای مردم کشور خودمون سود اوره
  • Asal IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بهترین موقع برای مسدود کردن اینستا و واتساپه،اما از اونجایی که خیلی ها پیج کاری در اینستا دارن یکی دو روز بهشون فرصت بدن تا در پیجشون اعلام کنن که پیجشون به کجا انتقال میدن.تا هم اونها،هم مشتریهاشون بدونن در ایتا،سروش کجا میشه پیداشون کرد.
  • میثم قاسمی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 1
    با سلام و درود به نظر من به جای اینکه پیام رسان های خارجی را کلا ببندیم بهتر است تا فعالیت خودمان را بیشتر کنیم و با ساخت برنامه‌های اعتقادی در جنگ رسانه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم تجربه محدودیت ویدئو و ماهواره باید برای ما درس عبرتی باشه که علاوه بر افزایش سواد رسانه ای بایستی در این جبهه حضور قوی تری داشته باشیم باید مد نظر داشت اگر ما از این پلتفرم ها خارج شویم دیگران خارج نخواهند شد و ما کجا باید پاسخ بدهیم آنه در واتساپ و تلگرام و اینستاگرام هر کاری می خواهند بکنند و ما هم در پیام‌رسانی داخلی از شعائر دیمی و ملی خود حمایت کنیم و بستری برای پاسخگویی و در مرحله بعد تبلیغ و آموزش نداشته باشیم همیشه گفته می شود جوانان ما را هدف قرار داده اند بله کاملا درست اما ما چه کرده ایم برای تبلیغ آرمان هایمان و جذب جوانان کشورهای دیگر چه کرده ایم ؟ لطفا کمی تامل ...
  • پدرام IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    اگر مشکل کسانی که در اینستاگرام و تلگرام کسب و کار دارند حال شود من هم موافق پیام رسان ها و برنامه های ایرانی هستم.
  • محترم سادات میرزائی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    قطعا باید قطع بشه و جایگزین داخلی براش بزارید.وجود شبکه های خارجی ضربه به کشور میزنه
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    وقتي ايران توانايي لازم را دارد چه نيازي به محصولات مخرب اجانب ودشمنان هست .
  • متین IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    باید هم اینستاگرام و هم واتساپ و هم هر نرم افزار مشابه غیر ایرانی برای همیشه مسدود شوند ، فیلتر کردن بی فایده و باعث رواج استفاده از وی پی ان های غیر مجاز و پروکسی هاست ... فقط مسدود باید بشن ....
  • شریفه IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه گزینه دوم به درستی انجام شود خواست وگرنه گزینه اول قطعا
  • احمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    واقعا عجیبه! یادمه که چند سال قبل رایتل تماس تصویری می‌خواست ارائه کند یا پیام‌رسان بیسفون که کاملا ایرانی بود میخواست فعالیت کند به سختی مسدود شدند. بعدش به یک باره تلگرام و اینستا و هرچی اپ خارجی بود بدون هیچ ضابطه‌ای بصورت کاملا ول فعالیت کردند که در کمتر کشوری سابقه این حجم از بی‌مدیریتی را داریم.
    • علی اوجاقی NL ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 0
      خیانت کردند! رسما داخلی‌ها رو زمین زدند ازاین طرف به راحتی پهنای باند رو در اختیار شبکه‌های خارجی دادند.
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    اگر شبکه ملی قوی راه اندازی شود و کلیه نیازهای معمول تمام اقشار جامعه توسط شبکه ها های احتماعی داخلی رفع شود، دیگر نیازی به شبکه های اجتماعی و ماهواره ای خارجی نیست. اگر هم در مواردی باشد باید در کنترل کامل نظام امنیتی خودمان باشد.
  • مرضیه IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    بنظر من اینستا شبکه فاسد و گمراه کننده ای است برای نوجوانان حتی کودکان ما که الان همگی گوشی یدست دارند وکنجکاوند
  • کاظم IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    با توجه به اینکه گروهی از جامعه از ابعاد گوناگون وابسته کاری با شبکه واتساپ دارند بهتر است فعلا با رعایت شرط ذکر شده نسبت به فعالیت آن اجازه داده شود ضمنا فعلا هم شبکه های داخلی توان پاسخگویی به حجم تقاضای موجود را ندارند.
    • ؟ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      اگر تقویت بشوند چرا نتوانند جذب کنند؟ چرا با کار در رسانه دشمن باعث تقویتش بشیم وقتی می تونیم رسانه مال خودمون قویش کنیم
  • مرضیه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    مسدود شود چون نوجوانان و کودکان ما همگی گوشی بدست دارند و کنجکاوند
  • رحیمی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • مسعود IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    این شبکه ها و رسانه های خارجی وقتی که از دو دهه پیش علنی موضع خودشوم رو اعلام کردن که هدف جمعی اونها اول از هم پاشیدن تمام خانواده های ایرانی هست دوم گرفتن آسایش و آرامش و امنیت از مردم ایران تا ایران را سوریه سازی کنند واقعا متوجه نمیشم کدوم منطقی میگه بخاطر سود شخصی چند صد نفر یا چند هزار نفر که میتونن همون درآمدر رو در برنانه های داخلی داشته باشن باید چند نیلیون خانواده ایرانی رو فدای اونها و طرز فکر اونها کرد. من که با آوردن ماهواره به خونه و آزاد گذاشتن همسرم در استفاده از فضای مجازی بعد از هفت سال زندگی موفق کانلا مشخص فقط به دلیل کانالهای فارسی زبان ماهواره و فضای فاسد عمدی برنانه های اجتماعی خارجی زندگیم از هم پاشید میفهمم دشمن چطور داره آسیب میزنه. من هم زمانی مثل این مردم ساده لوح بودم و باور داشتم هیچکس با ما دشمنی نداره ما توهم دشمنی داریم ولی ما جوونها ساده لوح و احمق هستیم نمیتونیم واقعیت رو ببینیم کسانی که میدونن و به اجبار جلوی خودکشی خانوادگی مارو نمیگیرن مسئول هستن الان که همه مردم به اجبار سمت پیام رسانهای داخلی اومدن راحت میشه با ایجاد امکان انتقال پیجهای اینستا به روبیکار و گروه های واتس اپ به مثلا ایتا یا بله درآمد این هموطن ها رو حفظ کرد و برای همیشه دسترسی فرهنگی دشمن رو برای آسیب زدن به خانواده و امنیت ایرانی ها بست چنانچه این کار انجام نشه این دولت هم خاسته یا ناخاسته مثل دولت قبل دست تو دست دشمن گذاشته برای نابودی ریشه خانواده های ایرانی واین قتبل بخشش نیست چون جوانها تا سرشون به سنگ نخوره نمیفهمن چه خبره ولی شما که میفهمین داستان چیه جز خیانت نیست برگردوندن این جوانها به دامن دشمن در فضای مجازی. امیدوارم تیری که از دشمن به قلب من و خانوادم خورد رو کنترل کنن تا باقی هم وطنهام این یک دهه عذاب منو تحمل نکنن.
  • نرگس نجفی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    4 0
    قطعا این فضا و بستری که دشمنانمون ساختند به نفع هیچ کس نیست...مخصوصا جوان‌ها...ضررش بیشتر از نفعه شه
  • علیرضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    مسدود شوند
  • ف IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    5 0
    شبکه های خارجی مسدود شود
  • محمد جواد میرجلیلی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    در حالی که پیام رسان های داخلی همان عملیات را به نحو احسن انجام می دهند خارجی ها حکم ابزار فاسد را دارند که سبب غفلت از معبود و به حجاب رفتن معنویت شده اند. بنظرم کتاب گزینش تکنولوژی از دریچه بینش توحیدی استاد اصغر طاهرزاده را پیشنهاد مطالعه بفرمائید
  • خ IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 1
    با این دو گزینه یک طرفه به قاضی رفته ای دو گزینه دیگر اضافه کن که شامل نظرات مخالف باشد یا اینکه این دو گزینه را به آری یا نه تبدیل کن هر چند میدانم که این نظر را منتشر نمی کنی
  • حسین IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    الان بهترین فرصت است تا دست آمریکا و اسرائیل و نوچه های داخلیشان از مملکت کوتاه شود. پیام رسانهای داخلی را تقویت کنید. دسترسی به آنها را آسان نمایید و با وارد کردن شماره تلفن فورا وصل کنید. لازم نیست سوال بپرسید.
  • معصومه کریمی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه برداشته شود اما در مقابل برای کسانی که تبلیغ کارشان در این فضاباعث رونق در کارشان میشد باید رسیدگی شود.
  • ز IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    بسته بشه راحت شیم . ولی باید جایگزین های خوب و قوی داشته باشیم.
  • ز IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بسته بشه راحت شیم . ولی باید جایگزین های خوب و قوی داشته باشیم.
  • سارینا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 1
    بدون فیلتر بشه
    • . IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      بدون فیلتر یعنی اغتشاش، قتل و ...
  • محمدصمدی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    ده دوازده سال هست که درامد مفت فروش اطلاعات شخصی امان دست اجنبی هاست .چرا این درامد برای نرم افزارهای ایرانی نباشد؟ ضمنا تبلیغ کننده و تولید کنن ده و فروشنده و....واقعا درد وطن ودین دارند از همین وطنی ها استفاده کنند و خارجیها رو تشویق به استفاده از نرم افزار ایرانی بکنند چرا ما تبلیغ کننده جاسوس ابزارهای اونها باشیم.؟
  • محمد رحیمی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود شود
  • نظری IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    با عرض سلام و احترام نوجوانان و جوانان فریب خورده را آموزش دهید دین و نظام را با آموزش و راهنمایی درست به آنها تعلیم دهید به عنوان یک معلم نگران فرزندان ایرانم
  • مجتبی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • علی US ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام به نظر من باید با رعایت قوانین و انتقال سرور به داخل کشور و رعایت قوانین کشور به فعالیت ادامه بدن چون اولا با دنیای بیرون نمیشه قطع رابطه کرد ثانیا اینجوری محتوای مفید خارجی رو از دست میدیم ثالثا خیلی از کارهای فرهنگی و انتقال مبانی دینی به دیگر کشور ها از طریق اینستاگرام هست و خیلی دلایل دیگه در این که باید نظارت باشه شکی نیست و در کنار نظارت باید فرهنگسازی بشه واسه استفاده از این قبیل برنامه ها با کبریت میشه خونه رو آتیش زد ولی نمیشه کبریت رو کلا حذف کرد، باید فهمید که چه طور استفاده کنیم الان فیلترینگ براساس محتوا رو داریم که خیلی کارها راحت شده و نیازی به فیلترینگ کل برنامه نیست ولی اگه غیر از این شرایط باشه من خودمم موافقم که اون برنامه به کل فیلتر و از دسترس خارج بشه
  • محمدعلی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    دوتا گزینه ای که گذاشتید کافی نیست! قطعا الان شبکه های اجتماعی خارجی دلیلی برای ایجاد دفتر در ایران ندارن!! دلیلش هم ساده است: چون رقیبی در ایران براشون وجود نداره ما وقتی میتونیم اونارو مجبور به تاسیس دفتر کنیم که برای تک تکشون نرم افزارهای قوی و پرطرفدار داشته باشیم وگرنه تجربه تلگرام و نصب انواع و اقسام فیلترشکنها مجدد تکرار میشه کما اینکه همین الان هم شده
  • نسلتون منقرض بشه انشالله IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    نسلتون منقرض بشه انشالله
  • حسن رضا رضانژاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام خدمت همکاران عزیزم در زمینه ای خبر رسانی من حقیر هم خبرنگار و مدیر کانال تلگرامی رادیو مردمی لرستان هستم و از این بابت خیلی متاسفم که مردم خارج از ایران به خاطر یه فوتی که فیلمش هم پخش شده که بر اثر ایست قلبی و بیماری قبلی فوت کرده و کشورهای غربی بهانه میخان ما مردم نجیب و شریف ایران باید هوشیار باشیم و به هیچ عنوان دست از ولایت و پرچم کشورمان دست بر نداریم چون این پرچم خونها به پاش ریخته به کسانی که در داخل کشورمان با اغتشاشگران هم دست شده اند بهشون میگم با جوانان تا عمر داریم پای انقلاب و رهبرمون خواهیم ماند واما وجود برنامه های خارجی امثال اینستا و واتساب و تلگرام برایمان خیلی مفیده و اگه قطع بشوند ضرر های فراوانی از لحاظ ارزی به مردمان و قشر مهمی از جامعه که دارند با این برنامه ها از لحاظ اقتصادی دارند کار میکنند نطر حقی اینه که این برنانامه ها باشند اما با نظارت کامل و توسط عزیزانی که در حوضه ای فناوری و اطلاعات مهارت دارند ساپورت بشن که دیگه هیچ مشکلی اینچنینی برای کشورم ایران به وجود نیاد در اخر چرا تو این اغتششات کسی از به شهادت رسیدن کسانی که لباس نظام رو بر تن داشتند و به شهادت رسیدند چرا این خبرها رو بولد نکردند مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران اگاه باشید که دشمن با ما کاری نداره با اصل نظام کار داره و برای همین دنبال بهانه هستند وگرنه فوت مهسا امینی براشون هیچ مهم نیست شما رو به امام رضا (ع) قسم میدم که گول این مزدوران و وطن فروشان را نخورید و پای ولایت و رهبرمان تا جان در بدن داریم ایستادگی بکنید . حقیرتان .حسن رضا رضانژاد خبرنگار و عکاس و فعال رسانه ای و شاعر انجمن ادبی شهرستان و مدیر کانال مردمی رادیو تلگرامی لرستان
  • مهدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خیلی قبل میبایست شبکه های اجتماعی خارجی قط بشه و همه از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده کنند
  • مریم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    قطعا باید بسته بشه چون آسیب اش بسیار زیاده ،فرهنگ و پوشش غرب رو ترویج می کنه ، دین و اعتقادات رو داره از بین می‌بره ،غیرت مردها رو از بین برده ،بیشتر نسل جون رو درگیر خود نمایی و شهوت پرستی و شهرت پرستی کرده ، متاسفانه دختران جوان باز هزار رنگ و لعاب به نمایش میزارن و پسرا هم لذت میبرن واین مورد توی جامعه هم دیده میشه و هزاران فساد وگناه دیگه که قابل گفتن نیست ،فروپاشی خانواده وطلاق هم بشدت زیاده بخاطر الگو گیری از همین مخاطبین اینستاگرام
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به نام الله. راه نفوذ دشمن مسدود باید گردد. اینستاگرام به لانه فساد تبدیل شده است. قطعا ضررش از نفعش بیشتر است. من به کسانی که می گویند کسب و کارهایمان مختل شده هشدار می دهم همین کسب وکار شما باعث نفوذ دشمن در کشورو ایجاد اغتشاشات و اتش زدن مامور پلیس شده است. آیا خسارات و تبعات جانی و مالی این حوادث را به عهده می گیرید وخواهید گرفت؟ آیا انصاف است که عده ای برای کسب لقمه ای نان در فضای مجازی موجب ایجاد ناامنی و سو استفاده دشمنان داخلی وخارجی در کشور شوند و زندگی مردم را مختل کنند؟ یک حرفی بزنید که پشت آن منطق باشد نه از روی دل و هوس حرف می زنید. من به مسئولین هشدار می دهم که تمامی شبکه های مجازی متصل به صهیونیست ها الخصوص اینستاگرام و واتساپ را ریشه کن کنند و برای ابد انها را محو کنند تا راه نفوذ دشمنان را که در این دو دهه اخیر موجب ایجادخشونت وناهنجاری های اجتماعی شده اند مسدود نمایند. مسدود کردن فضای مجازی دشمنان مطالبه قانونی و به حق مردم است و مسئولین محترم باید به طور قاطع این حق را ادا نمایند . سپاسگزارم.
  • سلام IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه منظور فیلترشدن هست که فایده‌ای نداره. چون بازار فیلترشکن‌ها داغتر میشه و با فیلترشکن میشه وارد شد. اگه تابع قوانین بین‌المللی بشوند و در ایران دفتر داشته باشن تا در مواردی مثل اغتشاش، بشه کاری کرد، حتما اینکارو انجام بدید و اینکار حتما پیگیری بشه. بعدا که شبکه‌های اجتماعی خارجی مسدود شد، این پیگیری‌های شما و جواب ندادن‌های انها، افکار عمومی مردم و جهان‌رو، قانع میکنه چون خودشون همکاری نکردن. وزارت خارجه باید به دنبال راهی برای شکایت به مراجع بین‌المللی و جلوگیری از فتنه‌گری این قبیل شبکه‌ها پیدا کنه. بخصوص در این زمان که اروپا مشکل سوخت و سرمارو در پیش داره. قبل از انسداد یا قطعی .... حتما زیرساخت‌های شبکه‌های داخلی‌رو آماده کنید و بعد با آمادگی کامل، مردمُ منتقل کنید به شبکه‌های داخلی... هیچ مشکلی نباید برای انتقال به شبکه‌های داخلی، سرورها و زیرساختها داشته باشن چون به یکباره حجم عظیمی افراد وارد میشوند. مشکلاتی که این خرابی‌ها ببار اورده و شایعه‌سازیها، همه رو در جریان مردم بگذارید و واهمه نداشته باشید. همان سودی که از نظر مادی این شبکه‌ها به مردم میرسونن، همون سودُ شبکه‌های داخلی هم به مردم برسونن تا در این اوضاع بحرانی اقتصادی، کمترین ضرر بهشون برسه.
  • محمدرضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    سلام.یک سوال دارم چرا همه‌ی کم و کاستی ها و اشتباهات داخلی را گردن پیام رسان های خارجی انداخته‌اید؟یعنی هرچی مشکل ناشی از سوء مدیریت و بکارگیری مدیران نالایق و رانت و فساد در کشور وجود داره مسببش خارجی است؟
  • شمیم یاس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • علی اکبر ستوده IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به شرط باز کردن دفتر در ایران فعالیت کنند
  • دختر سردارم IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بهتر نیست واقع بین باشیم؟ ما میحوایم از طریق همین ارتباط با جهان تو فضای مجازی امام زمان مونو به دنیا معرفی کنیم وقتی از همچین فضاهایی کناره بگیریم فقط فضا رو برای دشمن خالی کردیم که راحت تر بتونه افکار عمومیو از چرندیات خودش پر کنه😐
  • سرباز انقلاب IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اینکه مسدود بشن رو من کاملا موافقم اما باید یه بستر دیگه ای با کیفیت خوب و عالی شبیه به همون ها تو کشور به سرعت راه اندازی بشه مثلا فضایی مثل توییتر در ایران نداریم و مهمتر از اون اینکه از پیامرسان های ایرانی به شدت حمایت کنه دولت... اما قطعا باید بسته بشه چون که ضرر عجیبی میزنه به کشور و مخصوصا فرهنگ
  • علیرضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    شبکه های مجازی که خارجیها درش دخیل هستند باید برچیده شود چون دوست ما نیستند و تو این چهل و اندی سال همه چیز رو ثابت کرده اند بجز ضربه به نظام مقدس راه شهدا و امام شهدا کاری دیگه نکردند
  • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    برای همیشه بسته شوند
  • الهام IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    مورد(ب )یعنی به شرط رعایت قوانین و تاسیس دفتر اجازه‌ی فعالیت داشته باشند
  • ریحانه مددی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    حتما بسع
  • ابوالفضل IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سه موضوع استراتژیک و اساسی فعلی کشور فقر فساد و تبعیض است نقطه مقابل فقر و تبعیض عدالت در ابعاد مختلف است و نقطه مقابل فساد ، داشتن ازادی بیان و ازادی پس از بیان میباشد. با زور و ایجاد خفقان سیاسی اجتماعی عمل مثبتی نمیشه انجام داد همان گونه که این امر در حکومت های گذشته راه بجایی نبرده
  • عوضعلی میرزایی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    باید محدود شوند ودرساعات خاصی که نوجوانان وجوانان به آن دسترسی ندارند برای ساعاتی فعال ودرغیر این صورت غیر فعال شوند خصوصا اینستاگرام
  • منیر IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    درسته که میشه با کنترل کردنشون اجازه داد تا شبکه های خارجی فعالیت کنن اما با جمع کردنشون میدون خالی میشه برا تقویت شبکه های داخلی مثل کشور چین و برخی کشورها که مردم فقط از شبکه های داخلی استفاده میکنن و دشمن کمتر میتونه تو مملکتشون جولون بده
  • فاطمه IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اینستاگرام برای همیشه مسدود شود ولی واتساپ فعالیت داشته باشد
  • غلام IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام علیکم در باید منافع کل کشور درنظر گرفته شود نه عده خاص که با گروگان گرفتن معیشت شأن کل مردم را میخواهند در این قتلگاه نگه دارند هیچ شکی نیست اینستا و...ساختار ضد فرهنگی و حکومتی است اما مسدود کردن باید جدی باشد و مثل تلگرام نباشد
  • Ali IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    ما تعهدی به آدمهای بد نداریم، دیگه هر وقت واتساپ و وایبر و لاین و ایمو و تلگرام ملعبه ای شده برای برأندازي حكومت اسلامي ما، چرا باید بگذاریم با دستهای خودمون به هلاکت بیوفتیم، بسیاری از روابط نامشروع، قتل، خیانت، وبزهکاری های اجتماعی ،توسط همین فضاهای مجازی آموزش داده میشه، عکسهای سکسی و فیلمهای سکسی رو هر وقت یه شخصی و تمام جوانان جامعه ببینند، ضمن اینکه عملکرد مسئولین اوقاف، بهزیستی، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، رسانه ملی، بانکها، و محل صدور مجوز کسب و کارها بسیار ضعیف عملکرده، و با جمعیت بسیار فقیری و کارتن خواب و مجرد مواجه شدیم، مثلا برای دریافت یک وام ۵میلیون تومانی دوتا ضامن کارمند و حقوق بگیر از همان بانک مربوطه باید باشد وگرنه وام به شما تعلق نمیگیرد، عملکرد ضعیف در مقابله با اختلاسگران و دزدهای بیت المال، همینها باعث شده مردم از اسلام و اشخاص مؤمن بدبين بشوند، سنگ اندازی بانکها برای وام و گرانی إجاره و مسكن و دستمزد کم کارگرها باعث نارضایتی مردم شده،
  • حسن صالحی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    رسانه های استعماری مثل بی بی سی،اسراییل بفارسی،وی او ای و...بایدبکلی مسدودبشن.فضای قانونمندبایدبنفع ماباشه.نه اینکه درظاهربنفع ماودرباطن صرفاًرفع تکلیف باشه.
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    هرچقدر مسدود بشن قطعا تکنولوژی به سمتی میره که در آینده امکان فیلترینگ و یا ... وجود نخواهد داشت... بنابراین این درمان مقطعی بی فايده است. ضمن اینکه در شرایط کنونی و بلافاصله بعد از ناامنی های اخیر اوضاع رو متشنج تر خواهد کرد و این اصلا حرکت عاقلانه ای نخواهد بود مسئله رو به صورت ریشه ای باید حل کرد ... با کار فکری بلند مدت و مصون سازی درونی
    • ؟ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      تکنولوژی فقط در آن جهت قابل پیشرفت هست؟ در جهت کنترلش محال است، چه دلیلی بر استحاله داربد؟
  • جمال IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    پیام‌رسان های داخلی تقویت شود و خارجی ها حذف گردد
  • حسین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    برای همیشه مسدود گردد
  • حسین معصوم بیگی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام به شرط رعایت قوانین و فراهم بودن شرایط مسدود نمودن صفحات ضد فرهنگی و ضد نظام و تعهد صاحبان صفحات مبنی بر عدم انتشار پیامهای ضد نظام و ضد قوانین کشور
    • ؟ IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      تعلیق به محال است. کجا حاضر می شوند؟ آمریکاییها همون قدر که به برجام پایبند موندن به بقیه هم ...
  • حسام IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    اگرشما واقعاًدلسوزکشورونظام ومردم هستید ، حدود ده سال است که مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی باید سامان دهی شود، پیام رسان ها باید ایرانی باشد تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند. چرااز نخبگان وجوانان دلسوز استفاده نمیکنید و پیام رسان های ایرانی راحمایت جدی نمیکنید؟؟؟ فکرمیکنم شماهم مانندبعضی مسئولین فقط ازشعارهای خاص استفاده میکنید.
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    فرزندانمون در اینستا و وات ساپ امنیت ندارن هر جور بخوان تربیتشون میکنن یه سر به اینستا بزنید تا تنوع فساد رو ببینید
  • قائمی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    این آزادی که ارمغان شیطانی است را نمی خواهیم
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    حالا گیرم که بسته شدند، با فیلتر شکن چه می کنید ، گیرم فیلتر شکن رو هم بستید با اینترنت ماهواره ای چه می کنید، بهترین راه آموزش تخصصی رسانه است به مردم تا یاد بگیرن خوب و بد رو
    • ممکنات IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      هر مصنوعی ممکن است ضدش ساخته بشه؟ چرا برای مقابله احساس بن بست می کنید؟ قوت بدرد پذیرندگان می خورد نه ناپذیران، چرا کانال های خودی تقویت نشوند، فراسرزمینی نگردند؟ چرا این را مطالبه نمی کنیم؟
  • مادر IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا کنه هیچ وقت باز نشه جوان های ما رو از راه راست منحرف می کنن زحمت یک عمر پدر و مادر به راحتی ضایع می شه
    • ابراهیم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      با نظر شما کاملا موافقم. شبکه های خارجی نیتشان از هم پاشیدن خانواده هاست
  • امین IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    عجب نظر سنجی دارید می‌کنید؟ گزینه سوم هم اصلا وجود نداره
  • سیده نیایش نبوی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 1
    سلام به نضر من قانون نداشته باشه بهتره من همیشه با گوگل کار میکنم اما چرا به چه دلیل این برنامه مسدود شده نمیدونم. بعد اگه برای همیشه مسدود شه چطور باید کارامون رو انجام بدیم چطور؟ هر وقت ایران و دولت تونست ی همچین چیزی شبیه گوگل بسازه من مشکلی ندارم
    • محمد باقر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      برنامه ذربین خیلی خیلی شبیه گوگل هست
  • احمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام علیکم؛ گربه برا رضای خدا موش نمیگیره، اونها هم برای رضای خدا و خوشایند ما امکانات مجانی در اختیارمان قرار نمیدهند و از قبل این تسهیلات مجانی اطلاعات ما را در اختیار می گیرند و دیگر نیازی به ارسال جاسوس با همه خاطراتش ندارند. ما باید شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای ملی داشته باشیم که از نظر کارآیی کمتر از آنها نباشند، متاسفانه در این زمینه کوتاهی های بسیاری از طرف متخصصین و ارگانهای مرتبط صورت گرفته است و چون نمیتوان جلوی نفوذ تکنولوژی را گرفت این کم کاری ها مردم را به استفاده از شبکه ها و پیام رسانه‌ای خارجی سوق داده است.
  • سعید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اگر قانون رعایت بشه خوبه،ولی اگر کلا جمعش بکنن و بی نیاز از این بی شرف های خبیث بیگانه بشیم بهتره. مثلا خودمون کار بکنیم و کانال برای مردم عزیزمون درست بکنیم و هی منت این سگای نجس بیگانه را نکشیم. حالم از غرب کثیف بهم میخوره، چون اونا هم حالشون از منه ایرانی بهم میخوره. البته منظور مسئولین شون و حمایت گردنشون است. غربی ها.
  • باقر IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به نظر من کار اساسی باید انجام داد. اساس اینها از ویدئو شروع شد. همون طرح جمع آوری ویدئو رو که 30 ساله تعلیق شده، دوباره با قوت احیاء کنید. مثل همین نهادهای تعطیل شده که آقای رئیسی دوباره احیاشون میکنه چون باور داره بعد 10 سال شرایط هیچ عوض نشده و فقط باید همونا رو احیاء کرد. شما هم طرح جمع آوری ویدئو رو با قوت احیاء کنید و نترسید. اگر نکنید، باور کنید یک روزی میاد که وسیله هایی به اسم موبایل میاد با کلی حافظه و امکان پخش ویدئو و قابلیت ذخیره و پخش کلیپ مبتذل و دیگه کاری نمیشه کرد، اینترنت میاد، کامپیوتر اتمی میاد، استارلینک میادد. البته نگران نباشید چون شما میتونید همممه رو ببنید و مسدود کنید و فیلتر کنید. ملت هم سرشون در آخور خودشونه و کاری به کار کسی و مسوولی ندارن. لذا استارلینک هم فیلتر میشه نگران نباشید شما فقط با اخلاص و سفت برید جلو (اختلاس و یا تخلفی هم بود و نفهمیدید مثل فولاد مبارکه، عیب نداره چون کسی در شبکه های ایرانی جرأت اظهار کردنشو نداره)
  • رضوان اکبری IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به شرط رعایت قوانین کشور قادر به ادامه ی فعالیت باشن
  • فاطمه IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام، اگر قراره شبکه های اجتماعی خارجی با فیلترشکن یا پروکسی به راحتی در دسترس باشن فایده ای نداره، بلکه ضرر نصب و استفاده از فیلترشکن و پروکسی(با پیشنهاد کانال های به شدت آسیب زا و فاسد) بیشتر هست.
  • مریم IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    با ید با شرط رعایت قوانین ولیحاد دفتر شروع به کار کنند مگه این سرزمین عقب افتاده است که هر غلطی می خواهند بکنند
  • شیدا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اجازه بدین دوباره از واتساپ، استفاده کنیم
  • علوی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    یه جوری مسدود بشن که حتی با فیلتر شکن هم کار نکنن اینجوری عالیه
  • حمید رضا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    این شیطان افزارها باید جمع بشن چون هم از نظر امنیتی به صرفه ست هم اقتصادی و اجتماعی
  • A.khatib IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام وقت بخیر ، کدوم فیلتر، خیلی ها هست هنوز فعال هستن ، با فیلتر شکن ، اینکه نمیشه ، باید کامل فیلتر بشه ، ی جوری که نشه وارد شن داخل اینستا یا واتساپ ، امیدوارم بالاخره آقایون ی مقدار حرف های رهبری رو گوش بدن ، و این پیام رسان های داخلی رو هم تقویت کنن .
  • حمید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    امروزه با توجه به‌ پیشرفت علم و گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی که علاوه بر ارتباطات معمول کاربرد های مختلفی دارد و خیلی از کسب و کارها وابسته به فعالیت این شبکه ها می باشد و حذف آنها براحتی امکان پذیر نمی باشد ولی با کنترل و محدود نمودن فعالیت شبکه های خارجی در کشور که عموما ابزار دست دشمنان می باشند و در سال‌های اخیر ماهیت خود را بخوبی نشان دادن می توان تا حدودی از تهدید و مضرات آنها جلو گیری کرد . همچنین با جایگزین و تقویت شبکه های اجتماعی مشابه داخلی با قابلیت های بهتر و متنوع می توان خلاء های بوجود آمده را پر و کم‌کم نسبت به حذف شبکه های خارجی اقدام نمود
  • مریم امینی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اگر بتوانند با قوانین، کنترلش کنند خیلی بهتر از انسداد کامله در حال حاضر معایب و مضراتش خیلی بیشتر از فوایدشه
  • ابراهیم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    با انها که مخل آسایش وامنیت هستن برخوردبشه چرا واسه همه فیلتر بشه
  • جعفر IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    یادمه قبل از معرفی تلگرام ما نرم افزار اجتماعی بیسفون داشتیم، ایده ایجاد کانالهای خبری و تبادل داده و گفتگو در گروه‌ها در این نرم افزار مهیا و پیاده شده بود، تا اینکه تلگرام به کپی برداری از چنین نرم افزارهایی دست زد، متاسفانه خائنین به فرهنگ کشور انقدر عمداً سنگ اندازی کردند که بستر فضای مجازی برای رشد نرم افزارهای بیگانه خیلی راحت فراهم شد و زمانی که ذائقه ملت ایران، وقتی با تلگرام و اینستا و توییتر و غیره عجین شد و کاملاً به اینها وابسته شدند، تازه برخی در دولت خواستند یک حرکتهایی برای مقابله انجام دهند ولی دریغ از خیانتهای نمایندگان مجلس و دولتمردان وقت، وقتی در کشوری که نمی‌شود قوانینی همچون شفافیت آراء نمایندگان، صیانت از فضای مجازی و شبکه اطلاعات ملّی و ... را تصویب و اجرا کرد، نتیجه ولنگاری در چنین اغتشاشاتی خیلی نمایان‌تر خواهد بود، کنترل فضای مجازی در کشورهای دیگر بسیار قانونمندتر از ماهاست، همین کشور چین شاید بارزترین نمونه در این خصوص می‌تواند محسوب شود، از سوی دیگر تولید کنندگان نرم افزاری چون اینستاگرام بسیار عالی به زوایای روانی و اخلاقی نوع بشر واقف هستن، برای مثال، امکان پسند کردن (like) یک موضوعی که توسط یک کاربر ایجاد و ارسال میشه رو در نرم افزار قرار دادن تا کاریر استفاده کننده از آن، به دلیل طمع چک کردن مطالبش و اینکه چقد آمار لایک کردن مطلب بالا رفته یا نرفته را کنترل و چک کند، ناخواسته به استفاده از نرم افزار شرطی می‌شود، یا امکانات دیگری همچون فالو کردن نیز برای شرطی شدن به نرم افزار و رقابت کاربران به استفاده های تبلیغاتی از امار بالای دنبال‌کنندگانشان، بسیار زیرکانه پیش بینی شده است، افزون بر اینها تعدد و گستردگی بسیار بالای سرورهای آنها و تلاش برای عدم تاخیر در نمایش عکسها و ویدئوهای کاربران، استفاده کنندگان از انها را حریص‌تر و شرطی‌تر نموده است. اینها ایده‌هایی هستند که در نرم افزارهای داخلی نیز می‌توان به راحتی پیاده سازی کرد، ایده‌هایی که در برخی موارد اختراع کننده‌اش ماها بوده‌ایم ولی بهره‌بردارانش آنها، کما اینکه نمونه‌ش در اول مطلب نیز عرض شد، فقط حمایت دولتمردان و مجلس را می‌طلبد، و این را هم باید دانست حتما در اوایل کار، تغییر ذائقه ملت و شرطی کردن آنها به نرم افزارهای داخلی زمان‌بر خواهد بود، ولی به شرط قطع یا محدودیت شدید بیرونی
  • قنبر IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    به نظرم طبق قوانین کشور باشد ادامه داشته لاشد خیلی خوبه خصوصا الان واقعا خیلی ها از این طریق درامد دارند مگر اینگه جایگزین خیلی خوبی داشته باشیم
  • زهرا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    ب
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    درسته که منفعتی دارد ولی به چه قیمتی،به قیمت فساد جوانها وناامنی کشور و ازبین رفتن خانوادهها ، وتسلط بی گانه در همه امور زندگی ما ، لذا بستن فوری ان از اهم امور است نباید این فرصت مناسب را از دست بدهیم که دیگر فرصت جبران نداریم
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    باید پاسخگو به کشور ما باشند و در مواقع مشکل ساز موظف به دادن اطلاعات شوند
  • شهناز ملکی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    چرا صدا وسیما چهره اغتشاگران رو نشان نمیده اقای مهران مدیری باید مجازات شوند
  • صادقی ام از حوزه علمیه محمدیه قائم‌شهر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    یکی از علل انحطاط وضعیت فکری و اخلاقی بسیاری از جوانان و نوجوانان و از هم پاشی برخی از نهادهای خانواده همین شبکه‌های اجتماعی خارجی خصوصا غربی است
  • گمنام IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    لعنت برپیام رسان خارجی که خون مردم بی گناه ماراریخت چند تا بچه یتیم شدن چندسال بابی پدری زندگی کنند چقدر مردم مارااذیت کردن چرا به فکر مردم نیستید دشمنان ما ازهرطریقی ضربه میزنند پیام رسانهارا قطع کنید وتمام
  • محب IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    نباید صورت مسئله رو پاک کرد بلکه باید و باید هر شخص با اکانت مشخص و محدودیت های مشخص اجازه استفاده داشته باشه
  • رحیم IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    به هیچ وجه نباید با شعار بعضا تو خالی فعالیت مذهبی ها در فضای مجازی، اجازه بدهیم برنامه های خارجی در ایران فعالیت داشته باشند.
  • حسن محمدی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    1
  • خواجه IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام و رحمة الله امیدوارم طبق فرموده امام جامعه بحث فضای مجازی یکبار برای همیشه حل شود تا اینهمه هجمه از طرف دشمنان و مزدوران علیه دین و نظام و... نشود . باید فضای مجازی در کشور توسط افراد متخصص مدیریت و سالم سازی شود
  • مهدی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    تاسیس دفتر
    • ؟ IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      دفتر برای چه؟ رسانه های سراپا پلیدی چیش رو میخای کنترل کنی؟
  • معارفی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    حداقل کنترل صددرصد
    • رؤیا نه IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      کدام کنترل؟ طرف اومده هسته ای ما رو ... در برابر رفع تحریم، حالا هم بر بر تو چشممون نگاه می کنه و ...! الآن هم چرک و زهرش رو ریخته توی جامعه ما حالا بیا جمعش کن!
  • عارف IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    ادامه فعالیت باشه اما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ودارای سازوکار مناسب باشد که قابل تفکیک باشه بین فرد جاهل وعامد
    • سوابق تعهداتی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      اینها معمولا مال امریکاییهاست، نتیجه تعهدات آمریکا دیگه ... وانگهی تا بشه رسانه خودی داشت چرا بریم سراغ رسانه دشمن و همه چیزمون رو در معرض دیدش قرار بدیم؟ کجای این عاقلانه است؟ تازه ما در عرصه ابزار ارتباطی بعد از استقلال می توانیم به ارائه آنها برای دیگران بیاندیشیم، و کاری کنیم که بجای سکانداری شیاطین نسبت به فرهنگ جهانی ما با استفاده از منابع الهی سهمی در نورانیت بخشیدن به فضای ارتباطی بین المللی داشته باشبم.
  • ثابتی IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    بهترین جای برای تبلیغ مجازی اینستاگرام است ... حیف نیست فیلتر بشه؟!
    • ؟! IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      حیف نیست، پولمون بجای تقویت ایرانی بره توی جیب دشمن؟!
  • رضا IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    همه برنامه ها باید کنترل گردد
  • حیین غلامرضازاده IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    اگر پیام رسان های داخلی تقویت شود و از تمام امکانات پیام رسان های خارجی مانند تماس تصویری و... برخوردار باشند دیگر نیازی به پیام رسان های خارجی نیست
  • احمدارغوانی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    با سلام و احترام خدمت شما باید برای همیشه شبکه خارجی تعطیل شودومردم از اخبار دروغ واغتشاش راحت شوند باتشکر
  • حسین IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    اگرنیازجامعه باتقویت شبکه های داخلی تامین شودبهتراست برای دشمن راهی به داخل بازنکنیم.
  • وهب IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اینکه اینهااگرمیخواستندقوانین کشوررارعایت کنندو دفترتاسیس کنندتاحالااین کارراکرده بودند،مگرشمافتنه های قبل رامشاهده نکردید،برادران فضای مجازی این رابدانیدکه هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره،عزیزانی هم که میگویندکسب وکارعده ای تعطیل میشه چونکه با اینستاکارشان نان میخورند من میگم پس اون مسولی که داره حقوق ازبین المال میگیره چراایجاداشتغال درفضای حقیقی نمی کنه که طرف بره توفضای مجازی واینستادنبال شغل بگرده،قبل ایجاداینستا مردم چطورایجاداشتغال داشتند،اینهاهمه همه توجیه هستش،الکی کلاه سرخودم نزاریم،مسولین کمربندهارومحکم ببندند وبرای مردم از سِروِهای داخلی ایجاداشتغال کنند،مگه مسولین فضای مجازی درایران چلاق شدندکه صهیونیست ها بخوان برای ماراه اشتغال رانشان بدهند،همانطوری که امروزدرتولیدموشکهای بالستیک وپهپادجزء برترینهاهستیم وابرقدرت هسته ای مثل روسیه ازمادرخواست پهپادمیکنه می‌توانیم ازاینستابهترهم بسازیم باایمنی کامل وبردن گمراه کردن مردم
  • حسنعلی رضائی IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    باسمه تعالی از آنجا که صاحبان فاسد و دیکتاتور شبکه‌های معاند خارجی قوانین کشور ما را رعایت نمی‌کنند، گزینه‌ی دوم سالبه به انتفاء موضوع است و فعالیت افراد کاسب در این شبکه‌های آلوده هم نمی‌تواند مجوزی برای فراهم ساختن امکان استفاده عموم از آن در جامعه اسلامی باشد.
  • حسنعلی رضائی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    با بسته شدن راه‌های منحرف کننده، مردم متوجّه راه درست و مستقیم انبیاء و اولیاء الهی می شوند و یقینا روز به روز بر رونق راه خدا می‌افزایند.
  • مهدیار IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    قطعا قطع کامل بهتر است اما به شرطی که با استفاده از برنامه های فیلترشکن و دی ان اس چنجر و قبیل انها نتوان این قطعی را دور زد ... اگر قرار باشد با یک برنامه ساده فیلترشکن دوباره بتوان از پیامرسان های خارجی استفاده کرد، این قطع کردن و مسدود کردن سود خاصی ندارد، مثل قطع کردن برنامه تلگرام ، که چندین راه برای فعال کردن دوباره ان وجود داشت
  • محمد حسن زارع بیدکی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    به شر ط رعایت قوانین کشور وتاسیش دفتر اجازه فعالیت داشته باشند
    • . IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      خیلی خیلی خیلی اهل رعایتند! مثل رئیس جمهوراشون!
  • Abedi IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اجازه فعالیت باشد و تا زمانی که شرایط و قوانین فعالیت خارجی ها تعیین نشده همچنان به همین صورت فعلی به کارشان ادامه دهند نه اینکه اولین گزینه حذفشان باشد و کلی از جامعه را از کار و اشتغال بیاندازن این را امثال ما می فهمیم و درک می کنیم که داریم با استفاده از ظرفیت این فضا تجارت مان را راه میبریم و کلی آدم داره تو همینکار نون می خوره
    • . IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      جناب کاری، چرا درخواست ارتقای داخلی ها نمیدید؟ خارجی هر کاریش کنی باز فرمون دست اونان
  • مصطفوی IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ، چون قابل کنترل ، نیست ، پس شرعا واجب است که بطور نفوذناپذیری ، بطور کامل مسدود شود ، تا اذهانِ عمومی ، بازیچه استکبار جهانی و ضد انقلابها و وطن فروش ها....نشود .
  • محمودی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    یعنی چی که بی در و پیکره، بدون چارچوب و قانون، بدون در نظر گرفتن شئون انسانی!!!! تا چارچوب اساسی براش تنظیم نشه همین که هست باشه.
  • لیلا علیزاده IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    مخصوصا اینیستا حتما باید حذف شود و واتساپ هم با تعهد واحترام به قانون کشور اجرا شود
    • . IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      وقتی عقبه رسانه دشمنه، فرقی نمی کنه، رفتی سراغ اون یکی دوباره اون رو هم... توی وفای به عهد هم که حسابی ...
  • یا مهدی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    عامل بدبختی جوونهای ما مسدود مسدود مسدود شوند...
  • حسن دنیادیده IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    مسدودشودخصوصااینستا
  • نرگس دولت زاد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    بابستن واتساپ واینستاگرام موافقم
  • مهندس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    شبکه های اجتماعی خارجی را بالکل حذف و از ظرفیت های داخلی و شبکه های اجتماعی داخلی استفاده شود.
  • سعیده IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    برای همیسه مسدود شوند
  • علی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    ببینید دوستان خیلی از افراد کشورمون دارن از همین شبکه های خارجی درآمد زایی میکنن و نمیشه با فیلتر کردن دائمی کاری رو پیش برد. اگه فیلتر بشه و کسی سمت نرم افزارهای ایرانی نمیره چون کارایی خاصی ندارن پشتیبانی خاصی ندارن. مثلا اینستاگرام شاید بدرد من و شما نخوره اما خیلیا دارن ازش کسب درآمد میکنن و این نامردیه که بخواین از نون خوردن بندازینشون
    • تصحیح پشتیبانی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      اگر پشتیبانی هایی که از خارجی ها میشه از ایرانی ها بشه، چرا کیفیت ایرانی بالا نره؟ وانگهی وسیله ایمن کم امکانات بهتر از وسیله نا ایمن دارای امکانات بیشتر و مضره.
  • راضیه IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    حکم به فیلتر کردن دائمی بدون در نظر گرفتن عواقب و تبعات قضیه،قطعا باعث بوجود اومدن مشکلات بزرگتری میشه.توی اینستاگرام بیش از یک میلیون کسب و کار آنلاین وجود داره و 9 میلیون نفر کسب در امد دارن از طریق همین برنامه.واقعیت اینه که بسیاری از مردم به جایگزین های ایرانی روی نمیارن چ خوشمون بیاد چ خوشمون نیاد.بله درست گفتند آزموده رو آزمودن خطاست.ایا حکومت تونست بعد فیلتر تلگرام غالب مردم رو بیاره سمت برنامه های داخلی.نه واقعیت نتونست چون به اجبار نمیشه کاری کرد بستن اینستا یعنی درگیری و مقابله ی خودخواسته با کسب و کار این همه آدم،بجای این کار با افراد و کسایی که مخل زندگی و آرامش مردمن برخورد کنید .قطعا اینستا رو‌ ببندند علاوه بر نارضایتی خیلی زیاد بسیاری از مردم ،باعث رفتن مردم به سمت برنامه یی دیگه خارجی و ایجاد تنفر میشید.باید فرهنگ و تقید معنوی رو با عمل درست مسئولین و خود مردم درست کرد گرفتن قدرت انتخاب و آزادی از مردم اشتباه خیلی بزرگیه
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام به نظر من باید حداقل یه مهلت یک هفته ای به کسب و کار های مشغول در اینستا بدهند که آدرس کسب و کارشان در شبکه های دیگر را به گوش مشتریان خودبرسانند و بعدا فیلتر کنند.البته لازمه قبلش برنامه های قوی ایرانی مثل اینستا وجود داشته باشه. اونوقت مردم کم کم وارد همون برنامه ها میشن.مردم متاسفانخ به فضای مجازی اعتیاد دارن و اگه برنامه های خارجی همگی از دسترس خارج بشن و برنامه های ایرانی قوی باشن حتما واردش میشن چون متسفانه اعتیاد دارن.😑
  • محمدعلیان NL ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد محدودیت مشکلی از جامعه حل نمی کند با فرد محرک برخورد کنیدو اطلاع رسانی
    • انباشته IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      جوامع بشری پر از محدودیتند، قوانین یعنی محدودیت، جامعه فاقد قانون سراغ دارید؟ پس معلوم میشه بدون محدودیت زندگی میشه جنگل.
  • بینام IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    بسته شدن کامل که راه حل نیست ، الان تنها وسیله تماس صوتی و تصویری اینترنتی واتساپ هست ، تو همین اربعین چقدر افراد با استفاده از واتساپ با هم صحبت میکردند اخه پیام رسان های داخلی کع خارج از کشور ابدیت نمیشه ، یه روز باز میشه ۱۰ روز قطعه اخه یه ذره فک کنید بعد عمل کنید
    • ؟ IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      تصویری از اوجب واجباته؟
  • رضا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    الف
  • اعظم منیری IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام اینستاگرام وواتساپ مثل لانه زنبور هستند که هردستی طرفش میره گزیده میشه چه بفهمه چه نفهمه باید کلا جمع بشن تا بتونیم جوونها ونوجوانهامونو با فرهنگ اسلامی ایذانی تربیت کنیم بخدا جوونای ما حیفن اینجوری نابود بشن اینا باید برای سربازی امام معصوم تربیت بشن دولت محترم برای اون ۹ میلیون نفر که تو اینستا نون درمیارن فکری کنه ولی اینستا وواتساپ رو باز نکنه وقتی تلگرام رو بستن اینستا اومد که وحشتناک تر بود خواهشا بعد جمع آوری این دو محل نفوذ دشمن در کشور .اجازه ندید شبکه جدیدتری توسط دشمن بیاد وبدتر ما وجوونا ونوجوونامون رو نابود کنه طرح شبکه اطلاعات ملی وصیانت رو خواهشا خواهشا خواهشا هرچه سریعتر عملی کنید به سخنان رهبرعزیز هر جا گوش نکردید محکم سیلی خوردید مثل همین اختشاشات اخیر از زحمات تون هم تشکر میکنیم مخصوصا پلیس امنیت
  • نرجس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    حتما باید مدیریت شود ،فضای اینستاگرام بسیار ولنگار شده بود حتی کودکان به محص باز کردن گوشی مادرانشان با صحنه های مستهجن روبرو میشدند اگر این فضا را مسدود کنیم فیلتر شکنها باز میکنند و جوانها حریص تر میشوند خواهشا شبانه روز مدیریت شود
    • . IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      کاملا مسدود شوند دیگه ... البته توام با تقویت کامل و کیفیت بخشی تمام به کانالهای ایرانی.
  • حسین IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    نظر بنده بر برچیده شدن شبکه های خارجی است
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام شبکه های خارجی برای همیشه مسدودشوند
  • فیروز IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام علیکم بهتر است کلا مسدود شوند والا هر زمان منافع آنها اقتضا کند آتش بیار معرکه خواهند بود و ریش ما گرو ی آنهاست. نفی سلطه کفار و قاعده نفی سبیل رعایت شود
  • ... IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    کلی ب برنامه ها نیازه...اگه قط شن همه اوکی میشن؟! ب قوانین گوش میدن؟! نچ بدترم میشه...من خودم مذهبیم ولی بنظرم بااین کارا هیچی درست نمیشه
    • نسبی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      هر قدر به طور نسبی رابطه دشمن با بدنه داخلی بیشتر دچار مشکل شود، طبعا کار آنها و تاثیرگذاریشان بیشتر دچار اختلال می شود، چند روزی که رسانه های خارجی قطع شد، چقدر افت کردند.
  • اعظم IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام به همه ی دوستان هیچ کشوری به این سطح آزادی و مخالفت با قوانین کشورش رانمیدهد،از نظر آمریکا ووهمراهانش آزادی یعنی بی دینی اجباری،باید فضای مجازی تحت کنترل باشد و از طرفی صدا سیما همینطور که در قضیه ی کرونا توانست برای استفاده از ماسک و...تاثیر زیادی بر مردم داشته باشد،باید در فرهنگ سازی برای حجاب و استفاده ی صحیح از فضای مجازی اقدام موثری داشته باشد،به خدا مردم اگر زیبایی‌های دین را بشناسند قطعا پیروی میکنند از طرفی مسئولین کشور خودشان عامل به دین باشند نه فقط حرف زدن بسیاری از مشکلات حل میشود
    • ؟! IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      صدا و سیما؟! رسانه ای که از نازک صدایی زن جوان سوء استفاده می کند، و در خبرگویی بکار می گیرد، چه مفهومی از حیا در ذهنیتش هست؟ تا چنان انحطاط فکری بر صدا و سیما مستولیست ...
  • Hadis IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    هیچ دلیلی برای قطع کردن برنامه ها وجود نداره کم کم داریم میشیم مثل کره شمالی وه پس رفت و عقب افتاده سیه خاطر همین که برنامه خارجی ندارن همش ملی هست از دنیا عقب نباشینننننن
    • . IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      اولا آمریکا کل دنیا نیست، بدافزارهای آمریکایی کنار گذاشتن، و تقویت خودیها باعث تبدل مدیریت از شر به خیر میشه. ثانیا اگر شرایطی پیش بیاید که ابدیتمان به خطر بیفتد یا دنیایمان، دنیا را وامیگذاریم، چرا که عالم دنیایی ابزار است نه هدف.
  • پناهی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    جمع شود بهتر است اما عملی نیست لذا طبق چهارچوب نظام باشه مدیریت میشه
    • ؟ IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      چرا عملی نیست؟ همون امکاناتی که به دشمن دادن، به داخلیها بدن، بعد ببینین وضعیت رو.
  • مهتاب IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    چقدر خوبه دنیای بدون واتساپ و اینستا خدایاشکرت که مسدوده😂
    • ! IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      متاسفانه با فیلتر شکن وی پی ان دارن ...! جدیت ماکو.
  • اسی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    مسدود
  • وجیهه کاظمی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    شاید حذف این رسانه ها به یکباره باعث نارضایتی و بد بینی بسیاری از اقشار جامعه بشه به هر حال از اول باید نباید به راحتی این رسانه ها در دسترس قرار می گرفت اما اول رسانه های قوی داخلی کاملا در اختیار عموم قرار بگیره تا خودشون جذب شده و اینستا و واتساپ رو کنار بگذارند اینجور اعتمادشان بیشتر جلب میشه
    • . IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      البته بهانه جو رو نمیشه قانع کرد، و معیار اونها نیستند، اما تقویت بومیها براب کاسبان حقیقی ممکنه و چندان زمان بر هم نیست.
  • کبری IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    تحلیل گری وروشنگری در مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی وفرهنگی در شبکه های تلویزیونی بسیار کم می باشد باید درشبکه های پر باز دید در باره تمام مسائل جامعه برنامه‌های تحلیلگری وروشنگری قرار گرفته شود صدا وسیما در این مورد بسیار کم برنامه وفعالیت دارد باید در هر موردی که دشمنان تبلیغات دروغین دارند تلویزیون بادعوت از کارشناسان موافق ومخالف وادامه برنامه ونتیجه گیری به مردم اطلاعات درست بدهند
    • . IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      البته روشنگری دارد، اما با چاشنیهای موسیقی کولی گری. بنده یه زمانی این برنامه ها رو مدام پیگیری و استفاده می کردم، اما خیلی وقته دیگه حالم از ...
  • زهرا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    رزاق خداوند است و بس...و راههای کسب رزق و پول و ثروت بینهایت و هرگز محدود به اینستاگرام نمیشود چه بسا شبه ناک نیز باشد...لذا بهترین زمان برای شکوفایی بهره مندی ارتقا و تقویت شبکه های قدرتمند داخلی توسط جوانان و ایرانبان فهیم و هوشمند است
  • P IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    شبکه های اجتماعی خارجی باید کلا مسدود شوند و میدون رو به شبکه های داخلی داد
  • منیژه پودات IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    ما نباید در مسیر صفر و صد باشیم در بعضی مواقع اعتدال مسیر خوبی هست
    • همه جا نه IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      صفر و صدی همه جا بد نیست. صد در صد اسلام را قبول داریم، هیچ در صد کفر را قبول نداریم. ابزار رسانه ای کفار حربی وسیله سلطه ی فرهنگیند، هیچیش رو قبول نداریم.
    • اقتداء با پیشوایان اعتدال IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      مجسمه تمام عیار اعتدال، انوار مقدسه معصومان علیهم أفضل صلوات المصلین هستند. سراغ دارید ذره ای سلطه کفار از جمله از نوع فرهنگی و رسانه ایش رو پذیرفته باشند؟
  • ریحانه IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    بابا این چند روز که قطعه حوصلم سر رفته قبول کنید
    • ! IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      به به! حوصله شما بند به جاسوس ابزارهای دشمنه؟؟ خیلی خوبه!
  • مهدوی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    سلام من از مسئولین میخوام جایگزین مناسب این برنامه ها رو درست کنن و اینها رو برای همیشه ببندن من زورم میاد افراد پست فطرت و فرصت طلب و طماع به کشورم به وسیله این چیزا نفوذ پیدا کنن و در اموارات ما دخالت کنن باعث برهم زدن نظم و امنیتمان بشن و مردمم رو از راه درست و پاکی منحرف کنن تا به اهداف کثیف خودشون برسن یا مهدی ( عج) به خودمون بها بدیم به رشد خودمون کمک کنیم خودمان رو حقیر نبینیم
  • پیمان شکری IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    بارعایت قوانین باشد
    • ! IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      همین الآن رعایت می کنند! مثل قبل! البته شاید پیشرفته تر!
  • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    هر چه بیشتر باشند وضعیت بدتر خواهد شد..
  • مریم شجاعی US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    مسدودشوند
  • مریم شجاعی US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    مسدودشوند
  • مریم شجاعی US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    مسدودشوند
  • مریم شجاعی US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    مسدودشوند
  • ناصر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام با جایگزین مناسب و تقویت رسانه داخلی و حذف اینستاگرام و کنترل و نظارت تلگرام موافقم.
  • متین IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    مسؤولین امر باید شرایطی رو فراهم کنند که ایران صاحب یک پیامرسان قدرتمند بین‌المللی بشه، خیلی قوی‌تر و بهتر از نمونه‌های خارجی. باید به جایگاهی برسیم که بقیه مجبور بشن برای استفاده از دست‌آوردهای علمی و فناوری ایران اسلامی زبان فارسی یاد بگیرند
  • حمیده IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    با رعایت قوانین به فعالیت ادامه بدن
    • ؟ IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      چه رعایتی؟ ماهیت و ساختار اینها یعنی حاسوسی، اشاعه فحشاء، فتنه گری و پشتبانی از آشوب، و ...
  • مسعودخواجوئی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    باسلام لطفا خواهش میکنم برای همیشه این در را به روی دشمنان قسم خورده این ملت ببندید بخدا عزیزان این ملت از نیروهای نظامی گرفته تا دیگر فرزندان این مرز و بوم حیف هستند داغشان بر سینه خانواده هایشان ملت ایران گذاشته شود از شما متشکرم
  • نرجس طاهری IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    یک نرم افزار جایگزین سریعا ارائه شود و خارجی ها به کلی حذف شوند
  • معصومه قانع زاد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    از ایرانی استفاده کنیم تا تقویت شود
  • گمنام IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    برای همیشه
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    ما باید از شبکه اجتماعی داخلی حمایت کنیم چرا پول به جیب دشمن برگرده
    • . IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      دقیقا
  • رها IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اخه چرا باید نطام تا اونجایی که تیغش میبره ببره والا اینهمه سختگیری به مردم باعث خسر دنیا و اخرت تون میشه اینهمه آقا فرمودن جذب حداکثری خوب چرا با اینهمه سخت گیری باعث فرار مردم از دین میشیدبترسید از خدا
    • ؟!!! IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      رها کردن مردم از شر و شراره های دشمن سخت گیریه؟! بفرمایید لغتنامه رو دوباره بنویسند!
    • ؟! IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      جذب دشمن؟! حالتون خوبه؟ نوجوونها و جوونهای اغتشاشات جذب کجا شده بودند؟ با چی جذب شده بودند؟ ماشینی که کنترلش دست دشمنه جذب انقلاب می کنه؟ چرا با این همه تجربه های تلخ دست بردار نیستیم؟! وقتی می تونیم رسانه خودی داشته باشیم چه ضرورتی برای سپردن دل و ذهن مردممون به بیگانه عنود هست؟
  • اصغری IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    با تکنولوژی و ارتباط با دنیا که نمیشه مبارزه کرد؟هرچیزی اگر طبق قانون باشه و هرجا قانون محکم و مقتدر حکمفرما باشه،کمتر مشکل پیش میاد.مسرود کردن همیشگی اشتباه محض هست و فقط و فقط دودستگی و دو قطبی شدن جامعه رو در پی داره.لطفا کمی منطقی به ماجرا نگاه کنید.
    • خدا گرایانه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      با استفاده از تکنولوژی خدامحور، برتکنولوژی شیطان مدار، می توان غالب شد، و سویه ارتباط را از غلبه شر به غلیه خیر تغییر داد. نقویت کامل رسانه خودی یعنی تصحیح مدیریت مجازی و فرهنگی تبلیغی، نه قطع آن، چرا غلط تفسیر می کنید؟!
    • . IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      خارجی مسدود، داخلی کاملا تقویت. کدام دو قطبی؟ حق و باطل همیشه دو قطبند و یکی نمیشن. از جبهه باطل فاصله بگیریم و به حزب الله بپیوندیم.
  • علیجانی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    به طور جد پی گیری شود تا به طور کلی بساطش جمع شود ما حاضریم به خاطر اسلام و قرآن و اهل بیت جان و مال و فرزندان و پدر مادرمان را فدا کنیم حالا این فضای مجازی خارجی که چیزی نیست
  • فطرس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    زندگیم سر همین اینستا ازبین رفت
  • پاسخ به«ببینید ما خودمون...» IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اتفاقا الآن مردم به سمت ایتا میان، اما با پاسخ منفی مواجه میشن، چون نیاز به ارتقای همه جانبه داره و دولت بایستی به عنوان یک ضرورت فوری، بجای پشتیبانی از خارجی ها به داخلی ها کمک کنه بعد نتیجه رو ببینه که چقدر مردم فوج فوج رو میارن؛ کنترل همه جا هست، در کنترل دشمن باشیم یا دولت خودمان؟ نتیجه نظرسنحی میگه چون مردم از کمک کافی مسئولان به رسانه های خودی چندان اطمینانی ندارند، به ناچار ... مردم دارند می بینند رئیسی رو انتخاب کردن که رتق و فتق امور بکنه و ایشون هم قول داد که ... اما با کمال تاسف کسی مثل فیروزآبادی همچنان ... ما باید مصرانه از دولت و آقای رئیسی بخواهیم تا هم مسئولان خائن را برکنار کند، و هم بیت المال را از حلقوم رسانه های دشمن در آورد و به کمک رسانه های ایرانی بشتابد.
  • محمد رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    الف
  • زهرا IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    با سرعت و دقت شرایط کسب و کار رو در داخلی ها درست کنید . مسدود شدن خارجی ها خیلی لازمه
  • عباس IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    شبکه های اجتماعی خارجی زمین بازی پانترکها و تجزیه طلبان کشور # به نظر بنده حقیر خدا بهتر هست شبکه های خارجی مسدود شوند برای اینکه چه تضمینی وجود دارد حتی با وجود قانونی بودن و داشتن دفترخدای ناکرده همچین اتفاقات مشابهی در آینده و حتی باروی کار آمدن احتمالی دولتها و یا مجلس های ضعیف به لحاظ پایبندی به اصول انقلاب ، امنیت ملی و وحدت ملی ، کشور دچار آسیب نشود . متاسفانه فعالیت های تجزیه طلبانه در شبکه های اجتماعی خارجی چندین سال در شمالغرب کشور توسط کشور های پانترکیه و جمهوری باکو تا شمالشرق و قلب کشور در حال اجرا می باشدکه زبان رسمی و وحدت ملی کشور را هدف قرار داده اند. تا جایی که در مناظق شمالعرب کشور پرچم پانترکیه و جمهوری باکو حمل می شود. متاسفنه برخی مسئولان دولتی و نمایندگان آن مناطق چه در دوره های قبل و حتی دردوره فعلی خواسته و یا ناخواسته به این موضوع توجه و حساسیت از خود نشان نمی دهند. به نظر می رسد مسئولین بلند پایه کشور اقدام شایسته نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی برای مقابله با تجزیه طلبان پانترک و ... در دستور کار قرار دهند.
  • اسلامی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    باسلام آیا نخبه و متخصص در کشور و همچنین امکانات ایجاد و گسترش و بهبود چنین فضاهایی در داخل کم است؟! آیا تنها موجودات ایجاد چنین فضاهایی دست نشانده های یهو و اسرائیل هستند؟! آیا وجود اینستاگرام و گره خوردن معیشت عده ای به آن یک امر مطلق و غیر قابل جایگزین است؟! همین تلاشی که کاربران ایرانی در این نوع فضاها انجام دادند و باعث رشد فزاینده آنها شد براحتی و به مرور زمان به طور قطع می‌تواند در مورد بسترهای داخلی فراهم شود این قطعی ادامه یابد حتی با فیلترشکن
  • عباس IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    شبکه های اجتماعی خارجی زمین بازی پانترکها و تجزیه طلبان کشور # به نظر بنده حقیر خدا بهتر هست شبکه های خارجی مسدود شوند برای اینکه چه تضمینی وجود دارد حتی با وجود قانونی بودن و داشتن دفترخدای ناکرده همچین اتفاقات مشابهی در آینده و حتی باروی کار آمدن احتمالی دولتها و یا مجلس های ضعیف به لحاظ پایبندی به اصول انقلاب ، امنیت ملی و وحدت ملی ، کشور دچار آسیب نشود . متاسفانه فعالیت های تجزیه طلبانه در شبکه های اجتماعی خارجی چندین سال در شمالغرب کشور توسط کشور های پانترکیه و جمهوری باکو تا شمالشرق و قلب کشور در حال اجرا می باشدکه زبان رسمی و وحدت ملی کشور را هدف قرار داده اند. تا جایی که در مناظق شمالعرب کشور پرچم پانترکیه و جمهوری باکو حمل می شود. متاسفنه برخی مسئولان دولتی و نمایندگان آن مناطق چه در دوره های قبل و حتی دردوره فعلی خواسته و یا ناخواسته به این موضوع توجه و حساسیت از خود نشان نمی دهند. به نظر می رسد مسئولین بلند پایه کشور اقدام شایسته نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی برای مقابله با تجزیه طلبان پانترک و ... در دستور کار قرار دهند.
  • Rozaftab IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    1-صحنه های زشت ،چندش آور و سکس نباشد. 2-دشمنان ایران،اسلام و بشریت در این رسانه ها راهی نداشته باشند. 3-تاوقتی به قوانین کشورمان متعهد باشند و رعایت آداب ایرانی و اسلامی را دارند ،از این رسانه ها استفاده شود ،در صورت نقض تعهد، مسدود دائم گردد. با سپاس و تقدیر
    • محال IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      تعلیق به محاله. اینا مثل روساشون هستند همون قدر که اونها رو قول و قراراشون وایسادند اینها هم وایمیسن.
  • فردین خالدی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    برای همیشه مسدودشود
  • لیلاابن علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 1
    به نظر من شبکه ایی مثل واتساپ واینستا باشن بهتر هست
    • ! IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      خیلی عالیه! حرف نداره! سالمترینشون همینان! از نگاه سلامت مدارانه شما تشکر!
  • علی فاطمی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اصل وجود شبکه های خارجی به جز نابودی فرهنگ وارزشهای دینی واخلاقی جامعه ، هیچ دست آوردی برای کشور ایران ندارد .
  • لبیک IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    لطفا برای همیشه مسدود کنیدنوجوانان ما اکثرا از راه به در شدن🙏
  • مهدوی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    دشمن همیشه دشمن است وبایدباقاطعیت بااوبرخوردکرد
  • محمدحسن IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    ماکشوربابصیرت وانقلابی هستیم وفرصت اشتباه یاهمان توبه الهی راباچهارچوب دینی وسیاسی وانقلابی به دیگران میدهیم واگرکشوری بخواهد بامردم وملت مانقش یامشارکت داشته باشد باید درچهارچوب کشوروملت وباوررهبری ومصلحت اسلامی ایران باشد
    • . IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      سپردن فرهنگمان به دست دشمن نتیجه ای جز آن چه شاهدش بودیم نداره. همین امروز خبری تو ایتا دیدم که قابلیت ارائه اطلاعات ایتا به دیگر کشورهای دنیا فراهم شده است، مصرا بخواهیم ایتا و امثال ایتا تقویت همه جانبه بشوند، ارتباط با دیگران همراه کنترل و‌ مدیریت خودی.
  • محمد هستم IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام ، خیلی خوبه که نظرسنجی گذاشتید ، اما کاش میشد که این نظرسنجی در سطح همه جامعه ایران برگزار میشد و نظر اون ده میلیون کسب و کار مجازی و به تبع اون ده میلیون ، میلیون ها نفر دیگه که به واسطه اون ده میلیون مشغول به کار شدند رو جویا میشدیم ، من یکی از اون ده میلیون کسب و کار هستم که یک سال شبانه روز در مکانی به اسم اینستاگرام فعالیت کردم و هزینه ها دادم و شاید برای دیده شدن کسب و کارم نزدیک به ۵۰ میلیون هزینه کردم که این به کنار ، چون وقت و جوونی م از اون مهمتره که برای کسب روزی حلال در اینستاگرام صرف کردم و الان به همین راحتی بعضی از عزیزان میفرمایند که بله باید بسته بشه و دولت نباید تردیدی بکنه ، این جمله شما خیلی مخربتر از کاریه که اینستاگرام داره انجام میده ، عده زیادی شغلشون رو از دست میدن و ضرر میکنن و حس ناامیدی میاد سراغشون و فقر و تنگدستی هم اگر اومد خودتون میدونید بقیه ش رو ، الحمدلله همه جزو اساتید هستید ، ما باید هر چیزی رو ساماندهی کنیم ، نباید دورش بندازیم ، ما میتونیم از ابزار دشمن بر علیه خودشون استفاده کنیم ، نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنیم ، ماهواره بده ، خب بیایم شبکه های خوب بسازیم ، اینستا بده ، این همه مبلغ فعال دارن توش کار میکنن ، لطفا کمی اونورتر از نعلین خودمون رو هم ببینیم ، دنیا قشنگ تر از این حرفاس اخوی ، التماس تفکر ، یا علی مدد
    • اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      السلام علیکم و رحمة الله و برکاته. شما چرا پاسخ نوشته های قبلیتان را نگاه نمی کنید؟ مگر کار منحصر در کانال خارجی، اون هم اینستاگرامه؟ نمیشه رسانه خودی تقویت بشه؟ باور نداریم ایرانی می تونه؟ چرا ما مثل بعضی از شیدایان غرب فکر می کنیم که قادر به تصور توانمندی ایرانی نیستیم؟ چرا ذهنمان همه می رود سراغ خودروسازان کذایی؟ در صنایع دفاعی کیا ما رو به اینجا رسوندند؟ پالایشگاه خلیج فارس کی ساخت؟ رتبه ایران در نانو کجاست؟... چرا با آن همه موفقیت، در رو به روی خودمون بستیم، و انگار فقط یه راه داریم و بس! اون هم کانال های دشمنه؟ شما اگر مهمون براتون بیاد، و امکان تهیه غذای سالم با کیفیت پایین داشته باشید، و علاوه بر اون غذای سمی شده ای که جدای از سمش همه محتویات و پختش و ... با کیفیت تر از غذای اوله داشته باشی، آیا از مهمانان در مورد کدامینشان، نظر سنجی می کنید؟ اگر کسی چنین کند، واکنشها چیست؟ چون بدیهیات داره مورد انکار قرار می گیره، به ناچار می پرسم. وقتی سرآشپز کس دیگریست و دشمنه، بارها هم دشمنیش رو ثابت کرده، به قرارداداش هم ملتزم نیست، چطور می خای از شر سموم رها بشی؟ جابجایی و مهاجرت شما به کانالهای خودی، خیلی مخرب تر از مضرات فراوان اینستاست؟!!! اینقدر منافع شخصی و گروهیتون براتون مهمه؟ اون همه مبلغ کار کردن این شد که همه می بینیم! آب در هاون کوبیدن! نعلین؟ ما با همون نگاه فوق عالمین الهی قضیه رو دنبال می کنیم، شما چرا عینک نزدیک بین زدی؟ دنیا بذاته چه ارزشی داره؟ آفرینندش اون رو ابزار دست یابی به آخرت قرار داد، و شد متجر اولیاء الله، شما توی خط و خالش گیر کردید و شده براتون مار، از تنگنا بیرون بیاید، «حب الدنیا راس کل خطیئة» شیدایی دنیا امکان داشتن اندیشه آزاد رو از انسان سلب می کنه، و منکرات هوایی و هوسی رو برچسب آزادی می زنه! ...
  • محبوبه IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    کلا پیام رسانه‌ای خارجی باید حذف شود چون آنها با جلب اعتماد مردم بعداً به این کارها دست میزنند والا هرگز نمیتوانستند اینطور شهرهارا به آشوب بکشند
  • زهرا IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    سلام .وجود این شبکه ها باعث نابودی فرزندان وطنم شده .از اساس اشتباه بود .ما شبکه ی بومی احتیاج داریم
  • حسن IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    با سلام وقتی نتونی تو اینستا وپلتفرم های خارجی از حق وحقیقت دفاع کنی وهمش لجن پراکنی باشه به چه دردی میخوره مثال چرا صفحات سردار شهید سلیمانی را بستن.وهزار مورد دیگه ..؟پس اصل را فدای فرع نکنید این همه پلتفرم وزیرساخت برای کسب کار تو کشور عزیز خودمون داریم.ومطمن باشید اگر بهشون میدون داده بشه.خیلی موفق تر میتونن عمل کنند .
  • حسین IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    بنام خدا بخاطر اینکه علت بی حجابی و بی حیایی برخی دختران و زنان تاثیر اینستا گرام است باید برای همیشه مسدود شود زیرا کمینگاه شیطان است و نظام اسلامی مسول است کمینگاه شیطان و راههای نفوذ آنرا برای سلامت جامعه ببندد همانگونه که با هر تهدید دشمنان دیگر مبارزه می کندإن شات الله یاعلی
  • اعلمی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    به نظر من استفاده از ظرفیت داخلی خیلی بهتر هست ، کنترل هم بهتر خواهد بود و اجازه نفوذ به دشمنان هم داده نمیشود
  • حمیده زهدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    مسدود شدن راه حل مشکلات فضای مجازی نیست، با تاسیس دفتر و رعایت قوانین کشور و همچنین تقویت پیام‌رسان‌های داخلی با امکاناتی که حتی بهتر از نمونه خارجی باشند، در این مدت که افراد بیشتری به این پیام رسان ها روی آورده اند می تواند خود به خود اقبال مردم به پیام رسان های داخلی را افزایش داده و استفاده از پیام رسان های خارجی هم در صورت تمایل افراد با رعایت قوانین و ضوابط انجام شود،ضمناً اطلاع رسانی گسترده در بیان امکانات نرم افزار های داخلی و استفاده از اینترنت اقتصادی و به صرفه نیز لازم است، بسیاری از هموطنان نمی دانند!
    • امکان ارتباط جهانی با ایتا IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      امروز خبری دیدم که از طریق ایتا میشه، با کشورهای دیگه ... اگر چنین امکانی فراهم شده باشه، دیگر وجود کانال های خارجی چه منطقی داره؟ خواست و خواهش نباید معیار واکنش ما باشد، بلکه خواست مشروع و عقلانی و شرعی معیار است.
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    به هیچ وجه این کارو نکنید مگه خداروخوش میاد کسب و کار ۹ میلیون ایرانی از طریق اینستا و واتس آپه من الان یه لوکیشن ساده نمیتونم بزنم هر کجا میخوام برم و بیام داریم به کجا میریم تو قرن ۲۲ داریم بر میگردیم به عقب همه پیشرفت میکنن ما باید پس رفت کنیم از مسئولین خواهش میکنم جای قطع کردن یه اپلیکیشن به فکر راه حل درست و منطقی باشن
    • تقویت داخلی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      در حال تقویت رسانه های ایرانی هستند، شما هم به مطالبه کنندگان تقویت همه جانبه بپیوندید، اگر ایرانیش خوب تقویت بشه دیگه عملا... الآن ایتا گویا قدمهایی برداشته بحمد الله تعالی.
  • جعفری IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    با سلام حرفم اینه که برای ما چه فایده ای داشته خدا وکیلی..اگر یه توئیت انقلابی گذاشته شده ویا از ایران حرفی زده شده وافتخارات مملکت در این پیام رسانا عنوان شده، عکس العمل اونا مگه غیر از این بوده که پیج اینطرف رو حذف کردن وبلکل بستن!! اینا یه مشت ادمای بی منطق وفاقد شعورند که فقط ادعاشون گوش دنیا رو کر کرده! این حتی تحمل اینکه اسم حاج قاسم ترند بشه رو ندارند وسریع حذف میکنند اونوقت میخوام ببینم چه نفعی داشته برای ملت! بماند که چقدر کنترل جوان ونوجوان ما رو با همین پیامرسانای خبیثشون،به دست گرفتند!!😔 همون یبار برای همیشه شرشون کم بشه هزاران برکت سرازیر میشه اقلا با این کار اینترنت ملی وپیام رسان ملی احیاء میشه زنده میشه🤲 اینکه بعضیا گفتن با تاسیس دفتر ادامه پیدا کنه!؟بنظرشون نمیاد که با اینهمه دفتر ودستکای متفاوت توی موارد دیگه ای،چرا بازم مثل اختاپوس افتادن روی این مملکت! دفترو دستک همش بازیه!
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند تاماازشرفتنه هادرامان بمانیم تاماجوانان راحت تر برای پیشرفت کشورتلاش کنیم
  • شانا BE ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    بهتر است مشکلات غرب و قوانین کشورها را ببینند، هر چه فیلترینگ بیشتر شود بیشتر اذیت می شوند، لطفا دیگر فشار نزاريد🙏🏻
    • ؟ IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      ؟
  • فرهاد RO ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    اینستا و امثال اینستا باید برای همیشه مسدود شوند، تا میای درباره ایثار و شهادت و ارزش های الهی و قهرمانان بزرگ جهان اسلام حاج قاسم و ابومهدی پست میذاری اینستا میاد به علت رواج خشونت و افراطی گری پستت رو حذف میکنه ولی اینستا درباره پست هایی که آشوبگران پلیس رو زنده زنده میسوزانند و به بیت المال خسارات سنگین وارد میکنند و افرادی که مردم رو به آشوب دعوت میکنند چه واکنشی نشان میدهد؟ هیچی! مگر اینها رواج خشونت نیست. اینستا سپاه رو سازمان تروریستی میدونه ولی سازمان مجاهدین(منافقین) رو نه! اینستا که مدعی آزادی بیان است پیج مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید و افرادی که قدمی در راه هدایت مردم برمیدارند را میبندد اما به سلبریتی های بیسواد و بیشعور تیک آبی میدهد. رییس اینستا کسیه که به خدا و دین اعتقادی نداره و از پیامرسانی که ساخته هم انتظاری جز این نمی رفت.
  • مقبول IN ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    نظرسنجی کار خوبی است اما در نظر داشته باشید که خیلی از شبکه‌های اجتماعی برای ترویج فرهنگ اسلامی و ارتباط بین المللی مثمرثمر هستند پس نباید از ریشه کند. البته یه اطاق کنترل باید داشته باشد که از ایجاد نا امنی جلو گیری کند. برادران ایرانی به خاطر بسپارند که هیچ کس از خارج حامی شان نیست همه مفاد خودشان دارند می خواهند مردم را بر علیه نظام و رهبری بشورانند. البته مسئولان نظام هم به فکر مردم باشند.
    • حله IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      رسانه های خودی الآن بعضا وضعیت بین المللی بخودشان گرفتند و دیگه عملا هیچ نیازی به خارجیها نیست
  • سکینه رنجبر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    برای همیشه مسدود شود
  • محمد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    آزموده را آزمودن خطاست. سلسله جنبان این پلتفرمها چون دست دشمنان ماست پس به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند وهیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره در مصاف های بعدی همه قوانین ومقررات را زیر پا نگذارند
  • منتظر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    اگر ما خود را شیعه ی منتظر ظهور حضرت منجی عجل الله فرجه الشریف میدانیم و هدف نهایی انقلابمان را زمینه سازی ظهور حضرتش میدانیم،پس باید تمام ارکان حکومت و زیرساخت ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در کشور در این راستا بوده و هماهنگ باشند؛ آیا با وجود نرم افزار های فساد زا و اتلاف کننده وقت جوانان، می توان به این هدف رسید؟!!!!!
  • Fatemeh IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    استوری گذاشتن در واتساپ برای همیشه قطع شود افراد استفاده نابجا میکنند
  • محمد مهدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    نمی توان به صورت کلی رأی به قطعی تمامی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی داد. خصوصا با توجه به اینکه این کار بازاری می شود برای فروشندگان وی پی ان ها و حتی برخی کاربران بدین واسطه هک شده و مورد سوء استفاده قرار می گیرند. کما اینکه تا کنون اینگونه بوده است. مضاف بر اینکه شبکه های اجتماعی داخلی از کیفیت مناسب برخوردار نیستند و این امر بیشتر سبب نارضایتی مردم از نظام می شود. یکی از مهم ترین اقدامات مسئولین نسبت به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی، عدم فعالیت این عزیزان در این شبکه هاست از صفحه های مرتبط با مقام معظم رهبری گرفته تا وزیر امور خارجه و فلان مسئول جزء. نمیتوان از مردم انتظار داشت در یک شبکه اجتماعی فعالیت نداشته باشند حال آنکه خود مسئولان کشور در آن شبکه ها فعال هستند. فلذا ابتدا باید فعالیت تمامی مسئولین در این شبکه ها به صورت یک قانون منع شود تا مردم عزم جزم نظام در کنترل این شبکه های اجتماعی را ببینند. مسئولان جزئی از این مردم هستند و نباید مثل تافته جدا بافته عمل کنند بلکه باید پیوسته پرچمدار باشند تا مردم به دنبال آن ها حرکت کنند. بعد از این اقدام باید موجبات ارتقاء کیفیت پیام رسان های داخلی در سطح پیام رسان های خارجی و حتی فراتر از آن فراهم شود. در مرحله آخر نیز بعد از فیلترینگ برخی پیام رسان های خارجی نه همه آنها، باید فرهنگ سازی حضور مردم در پیام رسان های داخلی صورت پذیرد که امری زمان بر خواهد بود. نکته مهم در این رابطه این است که تا زمانی که دو اقدام اول به صورت کامل انجام نپذیرد، نباید به هیچ وجه این مرحله آغاز شود؛ چرا که نتیجه لازم را نخواهد داشت و تنها سبب تخریب چهره پیام رسان های داخلی در ذهن مردم می شود و تنها کار را دشوار تر خواهد نمود.
    • . IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      فروش وی پی ان و هک بعضی، در مقابل آشوب، قابل قیاس هست؟ تازه باید نسبت به فیلتر شکن ها و مسیرهای دیگر، می بایست فکر کرد، و از ایده های جوانان نخبه بهره برد. کیفیت داخلی ها امکان ارتقا دارد، بایستی همگی روی این موضوع تاکید کنیم تا سرورهای کانالهای داخلی افزایش و در کل کمک همه جانبه شوند، چرا که رسانه های خارجی تالی فاسدشان بسیار بیشتر از منافعشان هست. البته فعالیتهای تبلیغی، کاری برخی مراکز علمی و ... می تواند صورت بپذیرد، چرا که مسایل سوء و امنیتی اینجا وجود ندارد، منتهی گویا از طریق ایتا می شود با تمام دنیا ... که در این صورت دیگر ... قطع کنونی چاره ای دیگری ندارد، البته بالا رفتن کیفیت رسانه های خودی می بایست تاکید و پیگیری همه ما باشد.
  • زارعی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    برداشته شود
  • مونا سادات IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    مسدود شود و عاملین این فتنه به اشد مجازات برسند.
  • محمد جواد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    بین اهم که امنیت روحی و روانی و آرامش جامعه است و مهم که معیشت مردم است، باید اهم رو انتخاب کرد. بله آسیب دارد ولی نمی شود این بمب ساعتی را رها کرد که هر وقت خواست منفجر شود و دین و دنیا رو با هم ببرد.
  • ایرانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    ⚠️🧕🏻🚨 10 برداشت غلط و رایج درباره حجاب اجباری 🔻یکم. ما #حجاب_اجباری نداریم، حجاب الزامی داریم. تفاوتش چیست؟ برای احکام فردی اجبار نداریم، الزام برای احکام اجتماعی است. مثل تفاوت حکم مستی در خلوت و جلوت؛ در خانه و خیابان. انشالله روشن است. 🔻دوم. الزام حجاب برای باحجاب کردن بی حجاب ها نیست، بلکه برای صیانت از دموکراسی و دفاع از حق اکثریت است که اسلام را می خواهند. پس مدام ژست نگیرید که مگر چند درصد با اجبار حجاب، باحجاب شدند. 🔻سوم. یک جامعه در انتخاب دین آزادست، اما در انتخاب از دین آزاد نیست. مردم ما اکثریت اسلام را می خواهند و حجاب جزئی از اسلام است. پس تکلیف رفراندوم هم روشن است. رفراندوم برای انتخاب اصل دین است نه جزئیاتش. 🔻چهارم. اینکه الزام حجاب در صدر اسلام بوده یا نه، سوال غلطی است. با فرض اینکه نبوده است باز هم مهم نیست. الزام اجتماعی حجاب از احکام تعزیری است که متناسب با زمان و مکان و شرایط اتخاذ می شود. مثل بسیاری دیگر از قوانین که زمان پیامبر نبوده و امروز هست و شرعی است. 🔻پنجم. بدحجابی در ایران ناشی از بی دینی نیست، ناشی از سبک زندگی غربی است. نشانه اش نیز حیا و عفت زنان ماست و نه ظاهرشان. پس از روی ظاهر نگوئید مردم حجاب نمی خواهند. انشالله روشن است؛ این بند بسیار مهم است. 🔻ششم. متولی حجاب در ایران تنها گشت ارشاد نیست؛ 26 نهاد متولی حجاب اند که متاسفانه در خواب عمیق اند و به کسی هم پاسخگو نیستند. کاش عدلیه به عنوان حقوق عامه به کم کاری این 26 نهاد هم ورود کند. 🔻هفتم. حجاب ملاک دینداری نیست؛ یک نشانه است در کنار دیگر نشانه ها. چه بسا زنان بدحجابی که دیندارتر هستند و بالعکس. خیلی ها این خطای اجتماعی را ندارند و صدها خطای فردی و اجتماعی دیگر دارند. 🔻هشتم.حجاب تنها چادر نیست. با این حال چادر طی سالهای اخیر فراتر از حجاب رفته است و به یک هویت فرهنگی-سیاسی و حتی مبارزاتی ارتقا یافته است. 🔻نهم. #چهارشنبه_سفید و موارد شبیه آن، پروژه فرهنگی علیه حجاب نیست؛ پروژه امنیتی علیه نظام است. لذا برخورد امنیتی میخواهد نه فرهنگی. 🔻دهم. مردها با دیدن زن بی حجاب الزاما به وسوسه گناه نمی افتند، بلکه دیدن زن بی حجاب خودش فی نفسه بدون ریبه و لذت معصیت است. لذا بی حجابی تعرض به حقوق دیگران است. انشالله روشن است. 💬 محسن مهدیان #جملات_طلایی_علماء_وشهدا @j
  • بهار IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام .اگه قرار باشه شبکه های خارجی غیر فعال شوند.پس حتما باید شبکه های اجتماعی داخلی خیلی بهتر از آنها به کاربران سرویس دهند.
    • یقینا IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      بلاشک. همه بخواهیم تقویت بشوند. شما هم در فارس من نظر مثبتتان را اعمال فرمایید.
  • مهدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    به نظر من شبکه هایی که کنترلی روشون نمی شه یا باید جمع بشن یا این رسانه ها مدیریت بشن، این به صلاح دین مقدس اسلام هست وگرنه با ترویج فساد و بی حجابی، نسل های بعدی بدون توجه به مسئله حجاب زندگی می کنند، بعد از مدتی برای مردم قطع شدن شبکه های خارجی عادی میشه
  • محمداربابی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    سلام، لطفا پیام رسان خارجی و گوگل پلی و دانلود فیلتر شکن برای همیشه مسدود شوند و پیام رسان های داخلی در سطح کشور گسترش داده شوند ،راه گناه در کشور اسلامی ایران بسته شود
  • محمدرضا IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    در صورتیکه سرورهای شبکه های داخلی را تقویت کنند نیازی به شبکه های بیگانه که همگی در حال جاسوسی از کاربران هستند نداریم.
  • س IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    وقتی در دولت روحانی بیش از ۸۰درصد پهنای باند کشور به جاسوس افزارهای خارجی داده میشود ما انتظار بهتر از این را نخواهیم داشت ، پهنای باند شبکه های اجتماعی را افزایش دهند و از نظر تجهیزات هم کمک کنند خواهیم دید در مقایسه با شبکه اجتماعی خارجی چگونه عمل خواهند کرد
  • عبدالله پور IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    براهمیشه مسدودشه
  • Abdolreza IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    باید مشکلات کشور را اساسی حل کرد واین ربطی به فضای مجازی نداره ،نباید فضا برای دشمنان نظام ایجاد کرد ،کشوررا نمیشه سلیقه ای اداره کرد ،ازماست که برخاست
    • ! IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      اصلا ربطی نداره! آتیش زدن و اغتشاش مال فضای مجازی نیست! بدنه دولت دستتونه و ...! آفرین حق اونی که به شماها اعتماد کرده همینه.
  • صادق IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    حرف حساب🌱 برای پاره پاره کردن ایران جنگ روسری راه انداخته اند .... غافل از اینکه ما برای حفظ جمهوری اسلامی سر می دهیم ... امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند..
    • . IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 1
      شما از روسری عقب نشینی کنید، باز ... فرقش اینه که عدم حمایت قاطعانه از حکم حیات بخش الهی، می توان قطع یا کاهش نصرت الهی در پی داشته باشد، چرا که «إن تنصر الله ینصرکم» و «إن کفرتم إن عذابی لشدید»
    • صادق IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      1 0
      کسی از روسری عقب نشینی نمی کند. از حجاب عقب نشینی نمی‌کند. محکم از حجاب دفاع میکنیم ما تا آخر ایستاده ایم.
    • صادق IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      1 0
      18:1منظورت چیه واضحتر بگو...!!!
    • رسول IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      1 0
      احسنت عالی.
    • صادق IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      1 0
      حرف حساب🌱 برای پاره پاره کردن ایران جنگ روسری راه انداخته اند .... غافل از اینکه ما برای حفظ جمهوری اسلامی سر می دهیم ... امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.. #جملات_طلایی_علماء_وشهدا
    • صادق IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 0
      18:1شما از روسری عقب نشینی کنید...
  • حسین IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام علیکم تبیین امر لازم است بسم الله الرحمن الرحیم مَنْ أَحَبَّ بَقَاءَهُمْ فَهُوَ مِنْهُمْ کسی که دوست داشته باشد بقای آنها را از آنان خواهد بود چنانچه شبکه ای از شبکه های اجتماعی فعال یا مسدود در حوادث منجر به اختلاف و تفرقه ... و بد دلی و فساد ... و ترویج ظلم ...و تقویت ظالمان و... قتل و... ایجاد خسارت مادی ومعنوی و... سهیم باشند اگر قلبا خواهان ادامه فعالیت انها باشیم و رفع مسدودیت یا محدودیت و... انها حالا فعال باشند وقابل دسترسی ولاغیر وهمچنین اگر جز برای تبلیغ حقیقت و دفع شر و فتنه و شبهه افکنی و .. . ودریک کلمه جهاد تبیین درانها عضویت داشته باشیم بخواهیم یا نخواهیم بدانیم یا ندانیم شریک در ظلم ها و جنایتها و هرشر و شرارتی هستیم که ان شبکه ها در ایجاد ان نقش داشته باشند وفردای محشر درگیر وگرفتار عواقب غیر قابل تصور ان باور نداریدا ین داستان را دنبال کنید صفوان بن مَهران شتران زیادی داشت که از کرایه دادن آنها، معیشت و زندگی خود را می گذراند و از همین جهت به او جمّال می گفتند. نقل می کند که؛ روزی خدمت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام رسیدم. آن حضرت علیه السلام به من فرمود: صَفْوَانُ کُلُّ شَیْ ءٍ مِنْکَ حَسَنٌ جَمِیلٌ مَا خَلَا شَیْئاً وَاحِداً» ای صفوان همه چیزِ تو خوب و نیکو است جز یک چیز سؤال کردم: فدایت شوم آن چیست؟ امام علیه السلام فرمود: إِکْرَاؤُکَ جِمَالَکَ مِنْ هَذَا الرَّجُلِ یَعْنِی هَارُونَ اینکه شتران خود را به این مرد (یعنی هارون خلیفه وقت) کرایه می دهی عرض کردم: وَ اللَّهِ مَا أَکْرَیْتُهُ أَشَراً وَ لَا بَطَراً وَ لَا لِلصَّیْدِ وَ لَا لِلَّهْوِ وَ لَکِنِّی أَکْرَیْتُهُ لِهَذَا الطَّرِیقِ(یَعْنِی طَرِیقَ مَکَّةَ) وَ لَا أَتَوَلَّاهُ بِنَفْسِی وَ لَکِنِّی أَبْعَثُ مَعَهُ غِلْمَانِی به خدا سوگند من از روی حرص و سیری و لهو چنین کاری نمی کنم. چون او به راه حج می رود، شتران خود را به او کرایه می دهم. خودم هم خدمت او را نمی کنم و همراهش نمی روم، بلکه غلام خود را همراه او می فرستم. امام علیه السلام فرمود: یَا صَفْوَانُ أَ یَقَعُ کِرَاؤُکَ عَلَیْهِمْ؟ آیا از او کرایه طلب داری؟ گفتم: فدایت شوم. آری......ادامه .. رجال الکشّی، ج۲، ص۷۴۰، ح۸۲۸
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    شما علتونمیبینی به معلول گیرمیدی.علت ناکارآمدی دولتهاست مردم ناراضی هستند.واقعانمیبینید.ببخشید که روغن ۷۰ تومنی توی یکسال شده ۳۵۰ تومن ومن آدم ناشکر بجای تشکر از دولت ،نق میزنم ببخشید که فضا روا انقدر محدود کردن که بعد کره شمالی و افغانستان بالاترین میزان محدودیت رو داریم و افرادی نادانی مثل من از این قضیه نارحتن.ببخشید که هر مسئولی میاد یه مشت وعده دروغ تحویل میده و بعد که خرش از پل گذشت کلا فراموش میکنه قولش به مردمو.ببخشید که شهردار قم شش تا بچه ش توی آمریکا وکانادست و ۴ ساله همه اینو میدونن و همچنان شهردار قمه.ببخشیدبخاطر این همه ناکارآمدی .ببخشید که من اعتراض میکنم .دوست عزیز من امسال برای سومین بار اربعین رفتم واین دوره هم به آقای رییسی رای دادم.ولی همین آقای رییسی گفت که نمیخاد فضای کسب و کار مردمو ببنده ،گفت که دو میلیون فالور داره وهر شب کامنتای مردمو میخونه.رسول خدا گفتند فقر از یک در بیاد ایمان از در دیگه میره.نمیخاماین حرفو بزنم ولی واقعا ناامید کننده ست که افرادی با این نوع تفکر همچنان با ندیدن هیچکدوم از واقعیات جامعه و بدون ذره ای مستقل فکر کردن طوطی وار حرفای رسانه ها رو تکرار میکنید.بخودتون بیاید قبل اینکه دیر بشه
    • . IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      اتفاقا یکی از ضعفهای دولت قبل بها دادن به ابزار مجازی سلطه دشمن بود. نباید گذاشت این ضعف در این دولت هم ادامه بیابه. شما با کوبیدن بر طبل ادامه سلطه، داری به ادامه همون ضعف کمک می کنی. چرا بجای نوشته های مکرر در دفاع از ادامه اون وضع، نمیای از رسیدگی به وضع پیامرسان های داخلی بگی؟ چرا مردم رو از رفتن به سمت اونا می ترسونی؟ چرا رسانه خودی رو از دشمن وحشتناک تر جلوه می دی؟ یکی از علل مهم گرانی ها، معاصی علنی و متفرعنانه است، وقتی در برابر خداوند حکیم و مهربان چنان گستاخانه می ایستیم، برخیمان مرتکب گناه می شویم، برخی مانع نهی آنان می شویم، نتیجه چه خواهد شد؟ می شود انتظار برکت داشت؟ گناه، کفرِ نعمت نیست؟ رسانه های دشمن در این زمینه به تسهیل گناه کمک نمی کنند؟ معیار محدودیت پیش شما چیه؟ از کجا این معیار رو می گیرید؟ آیا آمار برآمده از رسانه و معیار دشمنان می تواند قابل قبول باشد؟ یکی از کارکردهای مخرب رسانه های دشمن معیارسازی و آمارسازی طبق آن است، کسانی که گرفتار در تنگنای مادیتند چه حسی می توانند از معنویات، عفاف، حجاب و ... داشته باشند؟ آنها با هر چه و هر که مانع چرای نامحدودشان شود درگیرند، گر چه در تعارض خواهشها و امیالشان با همدیگر ناچار به گذاشتن قاعده و سازمانند، اما بعد از مدتی همان هم دستخوش تغییر می شود و ... اسم این را هم می گذارند پیشرفت! در مورد شهردار قم با شما موافقم هم مساله بچه هاش و هم نصب مجسمه در شهر مقدسی همانند قم، متاسفانه بجای رفتن بیشتر به سمت سبک زندگی نورانی اسلامی از اون هی دور میشیم. اما حرفی که آقای رئیسی زده در مورد حضورش در کانالهای خارجی هم به ایشان و هم امثال شما می گیم، چرا بجای پهن کردن بساط در زمین دشمن، بدنبال بروز کردن رسانه های خودی نیستند، اگر دغدغه شما کسب و کاره خب بسم الله این شما و این هم کانالهای متعدد ایرانی، وقتی اینها قوی شدند، کسب و کارها هم براحتی داخلش شکل می گیره، کسی هم که دنبال کسب و کارحلاله، رسانه خودی طبعا براش جذاب تره تا دشمنِ مکرر امتحان شده. استقلال فکر یعنی وابستگی رسانه ای به دشمن؟! حرفهای شما خیلی با حرفهای رسانه های خارجی تفاوت داشت؟ یه کمی دقت کنی می فهمی طوطی کیه.
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    اگر میخواهید این حوادث ناآرامی برای همیشه پایان یابد باید برای همیشه مسدود شود اونقدر مسئولان به عقل منطق بشری تکیه و تصمیم گیری نسازند بلکه به عقل سلیم و توکل به الله تعالی تصمیم سازی کنند همانطوری خدای تعالی می فرماید اگر ایمان بیاورند و تقوا پیشه کنند نزولات برکات آنقدر به آنان نازل میکنم..آقایان مسئول اگر معتقد و ایمان به خدا داری مثل شهدا دفاع مقدس با دست خالی با هشتاد کشور جنگیدند و یک وجب از خاک را از دست ندادند توهم بسم الله بگو وارد کارزار شو و اما پیشنهاد آفندی دارم این هست آقایان مسئولان بیایید شرکتهای متولی پیام رسان های داخلی را بسیج کنید و و خود دولت هزارمیلیارد تومان اعتبار دهد یک پیام رسان بسیار قوی در جهانی بطوریکه وزارت خارجه تمام قد بیاید سروها آن را با کشورهای دوست حتی آمریکای لاتین مثل ونزوئلا مستقر کند و همچنین یک انستگرام ایرانی مثل همین...میشه این کار کرد فقط به شرطی که به خدا اعتماد کنید کارها درست میشود اللهم عجل لولیک الفرج
  • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    همه ی این بدبختی ها و عجیب قریب کردن کردم همین اینستا آشغال هسته زنان ایران اکثر با حیا بودن مثل دهه ۶۰ و ۷۰ اما از موقعی که این آشغال ها آمدن بعضی ها .....
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    مگه من ادعا کردم اونا دوست ما هستن دوست عزیز شما معلول رو باز دارید میبینید.علت رونمیخواید ببینید.این همه کسب و کار به فنا رفته،گرانی های افسارگسیخته،ناکارامدی های وحشتناک بعضی ارکان و سازمانها و تظاهر گرایی که توی سیستم هست رو واقعا نمیبینید یا دوست ندارید ببینید.فقط از اول دولت آقای رئیسی تا الان همه چی حداقل دوبرابر شده.آیا درآمد مردم هم دو برابر شده توی این یکسال ؟؟ چیو پنهان میکنید شما منکر واقعیات جامعه هستید این حجم از نارضایتی از سیستم و بی اعتمادی به سیستم رو با این حرفا نمیشه درست کرد فقط عملکرددرست همه چیو درست مبکنه .زمان میگذره و نسل جدید و روزگار چنان سیلی به صورت ما میزنه که مجبور میشیم از خواب بیدار بشیم .امیدوار زودتر از این خواب سنگین بیدار شیم مردم رو راضی نگه دارید .این رو رعایت نکنند با سر زمین میخورند و زمین میخوریم.رسول خدا فرمودند فقر از یک در بیاد دین از دردیگه می‌ره.توی همین قم ،چقدر بی حجابی و بد حجابی توی این دو سه سال زیاد شده ،حتما میخواید بگید اینم تقصیر فضای مجازیه.اینم ببندم مردم متحول میشن .یکدفعه مومن میشن.بله مجازی هم تاثیر داشته ولی میدونید چی بیشتر تاثیر داشته بزارید از امام علی بگم تا جوابتون رو از کلام ایشون بگیرید که فرمودند هر موقع حاکمان و عالمان بد بشن همه ی مردم بد میشن و در جای دیگه ای فرمودن مردم شبیه حاکمانشون میشن.علامه جوادی آملی فرمودن ظاهر مردم باطن مسئولینه.
    • . IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      کسب و کار منحصر در خارجیه؟ شما دغدغه تون چیز دیگه هست، مثلا این رو به مردم می چسبونید که بله اگه مردم نخواستند بیان توی پیامرسان های داخلی! محدودیت! تحت نظر بودن! مدام کسب و کار رو تکرار ... بعد بهانه هایی که جوابش رو گرفتی! وقتی میگی اگر مردم نخواستند، هم به مردم دروغ بستی و توهین کردی، و‌ هم معیار رو خواهش و میل و هوا و هوس قرار دادی، یعنی ته استدلال شما اینه که کار خواهش محور! در صدر تصحیح عملکردها قطع استیلای کانالی دشمن است، جوونها و بچه هایی که توی کوچه و در حال راه رفتن هم سرشون توی گوشیه کم روشون تاثیر داره؟ نفرمودند: قلب الحدث کالارض الخالیة ما القی فیها شیء قبلته. دل جوان و‌ نوجوان همانند زمین خالیه، هر چه درش بکاری می پذیره؟ شما عملا طرفدار باز بودن دل همه به ویژه جوونها و‌ نوجوونها بروی لجنزار دشمنید، اسمش هم میگذارید کسب و کار! آره شما کاسبید! راضی نگه داشتن مردم یعنی هل دادن همه توی منبع انواع سموم؟! اینه راضی کردن مردم؟! مردم مومن هستند، به سمت جهنم کفار حربی هلشون ندید، دایه مهربان تر از مادر نشید. اگر اینی که از امیر المومنین علیه السلام و آیت الله جوادی حفظه الله نقل کردید، کلیت داشته باشه، خب نعوذ بالله میشه گفت مردم زمان حضرت هم باطن حاکمند! پناه می بریم به خدا از برخی استنتاجات نسنجیده و غلط! تا یه روایت یا سخنی رو دیدیم فورا عام علی الاطلاق ندونیم و پشتوانه حرفامون قرار ندیم.
  • اجسان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    واقعا باید یک تجدید نظر کامل و اصولی روی قوانین شبکه های مجازی آنهم بصورت کامل و علمی و حقوقی انجام پذیرد....مسلما هزینه یک کار علمی و حساب‌شده کاربردی یک هزارم خسارت‌های ایجاد شده فعلی نمی‌باشد....یا علی
  • Omolbanin IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    میگن نباید آزادی رو با فیلتر کردن دائم اینستا از ملت گرفت انگار نمی دانند دراینستا و همچین برنامه هایی فکر و ذهن مردم زیر سلطه دشمنان اسلامه و دارن جون هامون رو به بیراهه هدایت میکنن و میگن باید سکوت کنیم سکوت تا کجا؟؟
  • مسعود عالیشوندی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    تا ایجاد دفتر در داخل کشور و آوردن سرورها به داخل کشور و تعهد و التزام به رعایت قوانین و مقرارات کشور، از فعالیت آنها جلوگیری شود و امکان فعالیت از آنها سلب گردد. در عوض با توسعه زیر ساخت های داخلی و تسهیل فعالیت پیام رسان های داخلی، کشور را از حضور آنها برای همیشه بی نیاز کنیم؛ چرا که در هر حال اینها ابزار دست شیاطین و استعمارگران و استکبار جهانی هستند.
    • . IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      ایجاد دفتر و ... یعنی تاسیس پایگاه دشمن در داخل با تجویز و دست خودمون. عقلانیه؟
  • محمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    تکوین وتشریع چیه بابا.به مردم کوچه و خیابون میتونید بگی تکوینی و تشریعی .حالا برو با تکوین و تشریع برو به سری از این مسئولین دزدو لطفا بگو کمتر از این مردم بدزدن یا برو با تکوین وتشریع این بانکهای حروم خورو که ۱۸ درصد سود میگیرن رو درست کن.این حرفا چیه.دختر نماز خون هجده ساله میاد میگه من جرات ندارم توی همین قم به همکلاسیام بگم نماز میخونم بعد میای میگید این حکم تکوینش اینجوره تشریعیش اینجوره.بابا دارن کلا خدا رو میذارن کنار از زندگیشون.نشستی میگی توی جهنم میگن ما از مصلین نبودیم.فکر کنم خیلی توی فضاهای حوزوی وقت گذاشتید.من کارم با مردمه بیشتر از شما بین مردمم. میدونی مشکل کجاست از اون فضاها در بیا بروتوی جامعه ی واقعی،مردم واقعی تر .تا دو سه نسل دیگه غالب مردم بی دین میشن چون دارن تضاد میبینن بین حرف و عمل.پژوهش همین چند روزه ی خودکشورو ندیدیدکه نوجوونای هفده هجده ساله نه به دین تقیدی دارن نه وطنشون دوست دارن و روجانیت رو عامل بدبختیشون میبینن.بالاتر از شما بهتر از شما فلسفه دین واحکام رو گفتند ولی تا دورویی و تظاهر هست همه چی مدام بدتر میشه.موفق باشید من مثل شما تکوین و تشریع بلد نیستم ،چیزی که میبینم رومیگم
    • ۱ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      من و شما نخوندیم که بقیه هم بلد نیستند، تکوینی یعنی خدا وقتی آدمو آفرید امکان گزینش رو بهش داد، این امکانه بهش میگن اختیار، این اختیاره بهش میگن تکوینی و آفرینشی، اختیار آفرینشی معناش، هر چه دلت خواست بکن نیست، معناش اینه که خدا طوری درست کرده که می تونی کار خوب بکنی می تونی کار بد بکنی، فرستادن پیامبرا(ص) برای اینه که کدوم کار سعادتمندت می کنه و کدوم جهنمی. آوردن پیامبرا برای اینه که راه درست رو بفهمیم، همین راهنمایی الهی توسط پیامبرش بهش میگن تشریع، پس اختیار آفرینشی لازمه وجود آدمه، بدون اون امکان تکلیف نیست، تکلیف بر پایه چنین اختیاری ممکن میشه، لذا کسی که نماز نمی خونه از اختیارش سوء استفاده می کنه، و طبعا گرفتار تبعاتش هم میشه اگه توبه نکنه، خداوند همه ما را تحت هدایت مدامش قرار بده و از شر شیاطین و نفس اماره ایمن بفرماید إن شاء الله.
    • ۲ IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      شما تو مردمی و توی فضای مجازی دشمن هر دو، از این برمی داری می بری برای مردم. دختر دانش آموز؟ وقتی بزرگتر اون مثل تو باشه که مشکل رو توپ می کنه و می کوبه به مسئولان چطور براش باور درست میشه؟ وقتی همه رو متهم به تظاهر میکنه چطور اعتماد کنه؟ وقتی می بینه کسی مثل شما در مورد نماز اون فرمایش! می ده، و تازه اگه براش توضیح بدن خودش رو‌ به اون راه می زنه و مردم مردم میگه ... شما خیلی خیلی خیلی طرفدار مردمی! مثل آمریکا! مثل سران اروپا! مثل ... درود بر مردمیِ در اوج اخلاص! البته ادعای دوری از ریا کم نشنیدیم، برخی از ریش تراشها هم میگن از ریا بدشون میاد! گویا ریش داری از ریا قابل انفکاک نیست! انگار اخلاص توی ریش تراشیه! آره، اخلاص به شیطان درسته، چون شیطان هم گفت «لأزینن لهم»، خدا هم بعد از توبه حضرت آدم علی نبینا و آله و علیه السلام زینت براش قرار داد، برای خودش و همه مردان از نسلش تا قیامت، توی صف تزیینات شیطان وایسادن خیلی اخلاصش بالاست!
  • زهره درویش US ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام،من خودم ترجیح میدم مسدود بشن،اما از آنجایی که دوباره عده ای شاکی میشن که چرا حق انتخاب ندارن و چرا مسدود شده و جو حاکم ممکنه دوباره سنگین بشه،بهتره زیرنظر نظام اسلامی و بامجوز فعالیت کنن
    • . IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      ترس برادر مرگه. از خدا بترسیم نه از حرف این و آن. در مسیر خدا سرزنش دیگران چه اهمیتی دارد؟
  • فقط خدا IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    نظر بنده اینه که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مدیریت بشه
    • کجاش درست کنیم؟ IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      ساختار اون ها ساختاری ... چیش رو درست کنند؟ وقتی میشه با رسانه خودی با کل دنیا مرتبط بود، چرا افسار دست دشمن بدهیم و بعد ازش توقع درستی داشته باشیم؟
  • حائری IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    بسمه تعالی با توجه به اینکه از نظر منطق وعقل کالاهایی که در داخل کشور اسلامی مشابه آن وجود دارد نباید خارجی آن مورد استفاده قرار گیرد زیرا موجب بیکاری جوانان مملکت اسلامی شده و ضررهای فراوان یه کشور و ملت میزند و با توجه به آموزه های اسلامی مسلمانان نباید با رفتار و کردار خودشان موجب ضرر به مملکت اسلامی شوند و سود رساندن به کفار که اگر اینگونه عمل کنند مورد غضب الهی واقع خواهند شد والسلام علی من اتبع الهدی
  • رحمن IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    هیچ آدم عاقلی بستر جاسوسی و خرابکاری را در کشور خود، برای دشمنش فراهم نمی کند
  • الهام ملاحسینی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    الف..... برای همیشه مسدود شود. اینستا شده قتلگاه جوانان ما و یه عده بی دین وبی شرف هرزگی بکنن... ویه عده فقط خونه ها ووسایل شون را به رخ بقیه بکشن خیلی مزخرفه خدا خیرتون بده برای همیشه فیلتر کنین.....
  • ؟! IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 1
    آیا این که در زمین دشمنی که مدام در حال دشمنی و قتل عام ایمانی، تقوایی و فضیلتی است، زندگی کنیم یا زمین خودمان را تقویت کنیم، پرسش از بدیهی ترین بدهی ها نیست؟ دشمنی که بالصراحه می گوید هدفش چیست، قابل مهار با دفتر و ... است؟
  • هیهات IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    به شرط رعایت قوانین کشور و تاسیس دفتر! انگار ما با کسانی مواجهیم که رعایت پذیرند! رؤسای رژیم تروریست زای تروریست پرور، مواضع دشمنانه شون رو، مدام بروز می کنند، آن وقت ما در چی شک داریم که میخایم از طریق نظرسنجی بهش برسیم؟!
  • وحیدامیدی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 0
    برای همیشه مسدود شوندوغیر قابل دسترس در کل ایران با هر نرم افزاری نشود به آن دست یافت
  • مریم IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 0
    ۱
  • زهرا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 0
    برای همیشه مسدود بشه. ولی جایگزین بهتری براش باشه امیدوارم هرچه زودتر پیام رسان های داخلی و پرقدرتی را برایمان معرفی کنید یا علی
    • تدبیر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      خداوند مرحمت فرماید که مسئولان ضرورت و فوریت، تقویت کامل و از جمیع جهات رسانه های خودی را بدانند. تاخیر پذیرفته نیست. متاسفانه کسی مثل فیروزآبادی همچنان...!
  • صادق IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 0
    ماهیچ نیازی به پیامرسان های بی دروپیکردشمن نداریم ،،،هزاران شهیدبرای حفظ وجب به وجب این خاک ندادیم که اکنون باپیامرسان های دشمن زمین بازی واغتشاش دراختیارشان بگذاریم لذاکوچ ازپیامرسان های خارجی به داخلی وافزایش سرورهای داخلی وکیفیت پیامرسان های داخلی ازشام شب هم واجب تره
  • زهرا توکلی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 0
    الف
  • سامان IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    الف... برای همیشه مسدودشود
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    تنها را بستن و جمع کردن فتنه دشمنان ، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.
  • ش IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    سرقت اطلاعات.
  • صلاحی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    گزینه۱ با مسدودسازی شبکه های معاند کشور موافقیم. چون حفظ امنیت و ارامش جامعه بسیار مهم تر از سودی است که برخی فعالان بازار در فضای مجازی دارند. و یا بازار بی عفتی جوانان و نوجوانان ماشده اند. از جامعه رسانه ای کشور میخواهیم با تهیه برنامه هایی اگاهی های لازم را در جهت اقناع سازی افکار عمومی در بسته بودن شبکه های معاند انجام دهند. با تشکر
  • ابراهیمی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    فیلتر شوند
  • ابراهیمی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    الف) برای همیشه مسدود شود.
  • رحمان IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    باگزینه ب موافقم
    • . IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      آزموده را آزمودن خطاست
  • زهرها IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    بنظرم از تجربیات سایر کشورها استفاده بشه. من یه چیزایی از این تجربیات شنیدم. بنظرم اول برای یه مدت برداشته بشه. بعد از این که داخلی ها کامل جا افتاد و همه سازمانها و مردم ناچار به استفاده شدند، خارجیها هم باز بشه. فک کنم این یه تجربه موفق از یکی از کشورها بود که باعث سودهای مالی و معنوی برای کشورشون شده بود و دیگه خود مردم از داخلی استفاده میکردن
    • ؟ IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      وقتی داخلیها کارشون رو خوب انجام دادند، اجازه درآمد کسب کردن به دیگران چرا؟ همین الآن از طریق برخی از داخلیها می شود با دنیا مرتبط شد، یعنی علاوه بر نیازهای داخلی نیازهای ارتباطی خارجی هم می شود فراهم بشود.
  • مهتاب مرادی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    برای همیشه مسدود شود
  • مهدی کریمی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام دشمت که مشخص هست ودشمنی می کند ولی متاسفانه نداشتن سواد رسانه ای وتفوذ بیش از حد این شبکه های معاند بهترین راه حذف وقطع این شبکه ها برای همیشه هست البته به شرطی که پلتفرمها و برنامه های جایگزین داخلی ( ایتا روبیکا سروش و..) بتوانند ارتقا پیدا کرده وکمبودهای نرم افزاری را رفع کنند چون واقعا نیاز مملکت هست و فقط دراینصورت هست که موفق به مقابله وپیروزی با دشمن مجازی می شویم ناگفته نماند که نوددرصد درآمدهای اینترنتی خدماتی هستند که متوقف شدن آنها در امور اقتصادی کشور خیلی موثر نیستند و ضرری متوجه اقتصاد کشور نخواهد شد در ضمن اکثر ذینفع های این حوره معنولا آدمهای بیکار وبینیاز هستند که در کنار تفریح و سرگرمی درآمد خوبی هم به جیب می زنند و.... ببخشید بابت طولانی شدن نظر من حقیر جانم رافدای ایران می کنم و اگر رهبری امر کند کفن پوش در برابر اغتشاش گران خواهم ایستاد تا پای جان خیانت به وطن بزرگترین خریت و احمقی طرف را میرساند
  • وحید نخزری IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    1
  • محسن IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام.باید فرهنگ درست استفاده کردن از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رو آموزش بدهیم ...باتشکر
    • فضای دشمن اصلا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      وقتی فضا مال دشمنه، شما هر کاری کنی تحت مدیریت اونی، خیلی که تقلا بکنی اوتت می کنه
  • ویژگی مومن IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    «رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم : لا يُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَينِ ؛ [ صحيح البخارى ، ج 7 ، ص 103 . ] رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم :مؤمن از يك سوراخ ، دوبار گزيده نمى شود .» بارها از قبل اعتماد به دشمن گزشهای مهلک رو تجربه کردیم، باز میگیم دفتر داشته باشند! و ... !
  • عیسی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    خیلی بد
  • رمضان وروانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    باید مسدود کنن...خود همین شبکه های مجازی یکی از دلایل نشر بی ناموسی شده بین مردم...خیلی ها بوسیله همین شایعه های داخل همین فضای بیخود حتی جونشون رو هم از دست دادن
  • منیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند تا هم راه برای اپلیکیشن های ایرانی هموار شود و هم کشور و نظام از شر دسیسه های آنها در امان بماند
  • مریم IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    با گزینه دو موافقم به شرط اینکه همزمان حمایت گسترده از پیام رسان های داخلی بشه که واقعا هیچی از خارجیا کم ندارن جز اینکه پهنای باند و سرور بهشون نمیدن و سرعتشون پایینه
    • ؟ IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      وقتی داخلی کاملا تقویت شد، دیگه ماندن ابزار شیطان بزرگ برای چه؟! وقتی با رسانه ایرانی می توان به کل دنیا دسترسی داشت، چرا ...؟
  • محسن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    عرضه ندارید شبکه اجتماعی درست و حسابی راه بیندازید را فیلتر کردین با فیلتر شکن میرن بعد شبکه اجتماعی درست و حسابی راه بیندازید خودشون میرن کنار فیلتر کردن نداره خودتون مسخره کردید سورت مسئله را پاک می کنید دباره سوال بزرگ ترشه برای خودتون
    • حمایت مستمر از داخلی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      همگی بخوایم سرورهایی که به دشمنان داده اند بدهند به ایرانیها و کلا ایرانیها رو تقویت بکنند، عرضه ایرانی کم نیست، و البته نیاز به توجه مسئولان داره، مساله یک وسیله ساده نیست، مگر خارجیها در آغاز راه کیفیتشون همینی بود که الآن هست؟
  • حسین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    خیرمسدودنشه
    • . IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      خیر توی نامسدودی نیست همش شره
  • مائده IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    مسدود بشه
  • رضا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    فقط مسدود بشه. اینایی که میگن کسب و کار اینترنتی دارند.3دسته ان.یکی بلاگر و سلبریتی و مروج های مد که فقط با تبلیغ کار میکرد.و فرهنگ غلط مصرف گرایی و بی بندوباری رو ترویج میداده.یکی هم واسطه بوده که میتونه توی پلتفرم ایرانی بازم واسطه گری کنه.و سومی هم تولید کنندست.که اگه خودش به تولییدات ملی (مثل ایتا )اعتماد نداشته باشه پس برای چی انتظار داره محصولش رو هموطنهاش بخرن؟صدا و سیما هم کم فرهنگسازی نکرد برای اینستا .همه برنامه هاشون ادرس اینستا میدن!! اینای هم گه میگن ایرانیها کنترل شدست,مگه چه اطلاعاتی دارین که میترسین؟؟ لااقل میدونی یکی کلاه سرت گذاشت زودتر گیر میفته.تا کی بیگانه پرستی؟؟
    • درود IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      درود بر آقا رضا و تحلیلش.
  • حسن IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    گزینه الف
  • زینب رضایی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    مسدودشوند.چون به نظرنمیادسرورخارجی درایران دفتربازکنه.
    • مجرب IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      باز کنه بالاتر سفارخونه های اروپاییه؟ چه کردند در پوشش مصونیت دیپلماتیک؟
  • هاشمی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    یک شبکه مفید ایرانی برای همه..نه اینستا و ولتشاپ و نه تلگرام
  • سعید عبدالله پورعباسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    تابع نظر ولایت فقیه و امام خامنه ای هستیم
    • . IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      حضرت آقا وقتی کالای معمولی که توی ایران قابلیت تولید داره رو خاجیش اجازه نمیده، میشه ادامه فعالیت شبکه های جاسوسی دشمن هماره ملت ایران رو تجویز بکنه؟
  • عادل IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • امیررضا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    با سلام پرچم جمهوری اسلامی همیشه بالاس🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ان شاالله که بساط این شبکه های مجازی خارجی برچیده شود و با دادن اینترنت رایگان، شبیه کردن قابلیت های شبکه های مجازی بومی داخل کشوردقیقا مثل قابلیت های واتساپ و اینستاگرام که طرف وقتی خواست استفاده کند فکر کند همان واتساپ و اینستاگرام هست و بتواند خانواده و همسر و فرزندان خود را از این فضای هرز و بی ناموسی و بی غیرتی حفظ کند.
  • منیرالسادات موسوی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    وات ساپ باشه ولی اینستاگرام مسدود بشه چون بیشتر خرابکاری ها توی اینستاگرام بود
    • هذا مثل هذا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      پشت صحنه یکیه، اگر بهشون دوباره فرصت بدیم ... سری که درد نمی کنه چرا دستمال ببندیم؟ مگه امروزه مثل گذشته است که نمیگذاشتند ایرانی دست ... بحمد الله الآن کانالهای متعددی با کارکردهای متفاوت وجود داره، بایستی هر کدام به فراخور وضعش تقویت بشه تا جای کانالهای اونوری خالی احساس نشه، سرورهای همه رو تدریجا بیارن برای داخلیها
  • خدیجه افشار IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    حذف اینستا واتساپ زیرا مطمئنا ضررش بیشتر از سود آن خواهد بود مخالفادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی هستم
  • مرتضی رضائیان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • پورعلی‌بیگ IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    به هیچ وجه که قانون رو رعایت نمیکنن پس برای همیشه مسدود و تمام
  • پوریا قربانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    الف برای حمایت از برنامه داخلی
  • پرستو IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    به شرط رعایت قوانین کشور و تاسیس دفتر در ایران، اجازه فعالیت داشته باشند
    • استحاله IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      شرط مستحیل در معامله ...
    • فرش قرمز! IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      به دشمن اجازه بدیم، علاوه بر جاسوسی و ایجاد اغتشاش در داخل، دفتر رو هم تاسیس بکنند، تا از هر دو طریق ... اینها از سفارتخونه هاشون و از مصونیت دیپلماتیک سوء استفاده کردند، دفتر که ...
  • پرستو IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    باید قاطع و محکم با تمامی عوامل توطئه علیه ایران مبارزه کرد چه هنرمند باشد چه ورزشکار و .... ، و تاسیس شبکه های قوی برون مرزی
  • صبا IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    گزینه ۲
    • . IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      همون آش و همون کاسه
  • س IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    به نظره من مسدود باشن خیلی بهتره و نرم افزار های داخلی و ارتقا بدن
  • حوراء IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    بهتره از شبکه های داخلی استفاده بشه
    • تنها گزینه IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      چاره ای غیر از شبکه های داخلی نداریم. اگر شبکه از کشوری غیر از آمریکا باشد، و حتی هم اکنون دوست ایران باشد، باز هم اطمینانی نیست فردا همین دوست ... لذا تقویت کامل شبکه های ایرانی حتی تا بین المللی شدن سیاست منطقی و درست است، شبکه ها در آغاز نیاز به حمایت دارند، وقتی کارشان رونق یافت دیگه ...
  • قادری محبوبه IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اینستا گرام حتی با فیلتر شکن هم وارد نشوند
    • هکذا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      از شر همشون می بایست خلاص بشیم. فردا نمی تونن یکی دیگه رو عین اینستا بکنند؟ باز پس از شکل گیری کسب و کار و ... اجازه برخورد میدن؟ باز باید جوانانی از ابن مرز و بوم کشته بشند تا ...؟
  • .. IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    گزینه ۲ واتساپ باشه
    • پشت رل IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      کانال مهم نیست، پشت رل مهمه، همه اینها ابزار آمریکا هستند، اساسا ما بایستی به سهم خودمون نگذاریم این یاغی و تروریست پرور بین المللی توانش بیشتر بشه، حضور در کانالهای آنها حالا هر کدوم می خواد باشه یعنی تقویت دشمن.
  • سیده مهلاسیدی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    الف برای همیشه مسدود شوند
  • مریم IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    حکومتهای مختلف باخانواده هامقصراصلی هستندالان هم ب یکباره شایدکارمعقولی نباشه کنارگذاشتن این برنامه ها..همه که تفکرات انقلابی ندارن..بویژه نسل جدید..ولی,اگه بی سروصداانجام بشه,عالیه..
    • ؟ IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      شما اگر بخواهید یکباره همه غذایی که مسموم هست دور بریزی کار معقولی نیست؟! انقلابی و غیر انقلابی داره؟ اتفاقا علنی و توجیه شده باعث قانع شدن اکثریت می شود و حالا عده ای هم ... دیگر مشکلی نخواهد بود.
  • مریم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    الف
  • سید IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    دیگه واقا تحمل نداریم.جمع بشه عوضش داخلی‌اش تقویت بشن
  • یعقوب IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    برای امنیت فکری و اخلاقی و امنیت جامعه برا همیشه قطع شودو
  • مصطفی عبادیخواه IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    از اول هم نباید اجازه میدادن. الان که اجازه دادن برای جمهوری اسلامی و مردم سنگین تموم میشه
  • سهیلا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    برای همیشه حذف بشه و پیام رسان های داخلی تقویت بشه
  • خدیجه رضایی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    باید با اخلالی که در پیام رسان خارجی به وجود می اوریم مردم را ناگزیر کنیم وارد پیام رسان داخلی کنیم از طرفی جایگزین خوب برای خارجی ها اماده کنیم باید در صدا وسیما مردم در مورد پیام رسان داخلی در مورد امنیت ان اغنا بشوند این خیلی ضروری است
    • ویرایش IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      اقناع
  • نسیم IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    سلام آنچه امروز می بینیم و می شنویم از هتک حرمت مقدسات تا شهادت عزیزترین مدافعان وطن تا حیف و میل اموال بیت المال، همه و همه دستپخت همین شبکه هاست که هر روز و هر زمان غذایی سمّی پختند و به خورد جوانان این ملت دادند تا امروز به این شکل وقاحت و جسارت و گستاخی خود را نشان داد جمع کنند این ابزار شیطانی برای فریب نسل جوان را اما به سرعت جایگزین مناسبی به جای آن برای جوانان متناسب با سبک زندگی اسلامی فراهم کنند تا هدر نروند این سرمایه های باارزش انسانی.
  • کیخا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    4 0
    بنظر من برای سالم ماندن نسل جوان مون باید پیامرسانهای خارجی مثل. اینستا گرام و واتساپ رو کلا مسدود کنند. تا جلوی خیلی از خرابکاری ها و کارهای ضد اخلاقی و فسادها گرفته بشه.و ازهمه بدتر ماهواره ها هم هستند. که داره بنیان خانواده ها رو نابود میکنه.وباعث تغییر در سبک زندگی و نوع پوشش افراد و عادی شدن روابط بین زن ومرد نامحرم و دوستی های خیابانی بین دختروپسر درجامعه وهزار مشکل دیگه شده. دولت باید فکری برای این مشکلات برداره.
  • وحید مشهد پور IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    برای همیشه برن به درک
  • سید محمد سینا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    الف برای همیشه مسدود شود
  • محمد علیزاده IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند
  • الهام IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    مگه میشه واتساپ و اینستاگرام نباشه...واتساپ امکانات خوبی داره بنظر من باید باشه ..ایتا بقیه نرم افزارها مثل واتساپ اینستا نیست با کمال ادب بنظرم باید باشه
    • ؟ IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      چرا نمیشه؟ سرورهایی که دادن ابزارآلات دشمن بدن ایرانیها و همه جانبه کمکشون کنن. هزینه کمک به اینها بیشتره یا تحمل آشوب برآمده ی آلت دست دشمن؟
  • مهدی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    بنظر پیام رسان اینستاگرام و واتساپ خیلی قابلیت داره بیشتر کسب و کارها در اون هست
    • ؟ IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      این قابلیتها قابل تبدیل نیست؟ نمیشه رسانه های متنوع ایرانی رو تجهیز کرد؟ اونها یک شبه به وضعیت کنونی رسیدند؟ چرا بجای درخواست تقویت خودی، اصرار بر آشوب افزار؟
  • زهره علیقلی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    به نظر من ایتا وروبیکاباید خیلی پیشرفته بشه وجای واتساپ وتلگرام رابگیره وبساط تلگرام وواتساپ واینستا جمع بشه
    • . IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      البته روبیکا می بایست نظارت بیشتری روش باشه ...
  • محمد مهدی طالبی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    برای همیشه مسدود شوند و البته جایگزین مناسب طراحی شود
  • علی سبحانی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    بنام خدا به عنوان یک شهروند مسلمان و پیرو اهلبیت (ع) با هر عاملی که مستقیم ویا با با واسطه موجب تضعیف و یا اختلال در ارزشهای دینی ام شود شدیدا مخالف بوده و با هر شکل ممکن با آن مقابله می کنم . اینجانب شبکه های اجتماعی وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم را برای جامعه اسلامی و وطن عزیزم ایران ، به شدت مضر دانسته و با ادامه فعالیت این شبکه ها مخالفت به تمام معنا دارم . امیدوارم مسئولین ذیربط ، به دور از مصلحت اندیشی های مرسوم ، با قاطعیت تمام بساط این جرثومه های فساد و ابزارهای اغتشاش را از مملکت عزیز مان که آرامش آنرا مدیون خون شهدای گران قدرمان هستیم یک بار و برای همیشه برچینند .
  • زهرا سادات IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    برای همیشه بسته شود
  • قاسمی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    سلام مسدود شود
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    این بنده ی حقیر معتقدم در هر جائی که عده ای از مردم حضور دارند ، اگر از حضرات آقایان علماء نیز حضور داشته باشند و در برابر نظرهای غلط دیگران با همان بردباری و متانت خاص خود ، روش درست فکردن و مؤدب بودن را آموزش بدهند بسیار مفید و خوب و سازند خواهد بود زیرا تبلیغات دشمنان دین را خنثی کنند و آنان را نا امید خواهند کرد . بهر جائی اگر غالم نباشد __ در آنجا شخص ابلیس بذر پاشد __ همان بذر نفاق و جهل و پستی __ شریفان را کند ساقط ز هستی __
    • ؟ IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      آقایان علما توی مزبله ای که انواع بیماریهای واگیردار داره، بوی فوق العاده متعفن اون عقل رو از کله همه ... چطور می تونند کار کنند، همان گونه که در فضای حقیقی دنبال سلامت و مساعد بودن مکانیم در فضای مجازی هم هکذا.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    لطفاََ اصلاح بفرمائید : ...خوب و سازنده __تبلیغات دشمنان دین را خنثی و آنان را نا امید خواهند کرد . متشکرم .
  • موسوی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه برای همیشه مسدود شوند
  • فاطمه IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    لطفا واتساپ واینستاگرام وتوییتر براهمیشه مسدود بشوند
  • جواد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    به شرط رعایت قوانین کشور و تاسیس دفتر و ذخیره اطلاعات مربوط به کاربران ایرانی در سرورهای داخلی و عدم ذخیره‌سازی آن اطلاعات در سرورهای خارج از ایران، اجازه فعالیت داشته باشند
    • ! IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      شرط محال باطل است
    • لطفا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      شما تشریف ببرید بهشون بگید، تضمین قطعی بدن که دیگه از برجام خارج نمیشن، تا ما در مورد رسانه هاشون معامله بکنیم
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    آقایان علما توی مزبله ای که انواع بیماریهای واگیردار داره، بوی فوق العاده متعفن اون عقل رو از کله همه ... چطور می تونند کار کنند، همان گونه که در فضای حقیقی دنبال سلامت و مساعد بودن مکانیم در فضای مجازی هم هکذا». قربان شکل ماهتان بشوم ، یقین دارم که احساس مسئولیت کرده و بر این اساس مفید دیده ایدکه برای این بنده ی حقیر پاسخی مرقوم بفرمائید از این بابت سپاسگزارتان هستم و از خدای تعالی توفیقات زیادتری را برای وجود نا زنینتان خواهانم . اما همانطوری که میدانید بخشی از فرمایش امیر المؤمنین علیه الصلوة و السلام در خطبه ی 108 نهج البلاغه این است : « «طَبِيبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ، قَدْ أَحْكَمَ مَرَاهِمَهُ(1)، وَ أَحْمَى مَوَاسِمَهُ(2)، يَضَعُ ذلِكَ حَيْثُ الْحَاجَةُ إِلَيْهِ: مِنْ قُلُوبٍ عُمْيٍ، وَ آذَانٍ صُمٍّ، وَ أَلْسِنَةٍ بُكْمٍ؛ مُتَتَبِّعٌ بِدَوَائِهِ مَوَاضِعَ الْغَفْلَةِ، وَ مَوَاطِنَ الْحَيْرَةِ». آن حضرت با این تعابیر بلند و تشبیهات زیبا میفرماید پیامبر اکرم طبیبی است که برای درمان بیماران سیار است .درحالی که درمان بیماریهای روحی و اخلاقی بمراتب سخت تر و خطرنا تر از بیماریهای جسمانی است ، کسانی که چشم دلشان بر اثر گناهان و هوی پرستی و غفلت نا بینا شده و گوش شنوا برای دریافت پیام حق و زبان گویا برای ذکر حق ندارند ، در عصر غیبت ، جه کسانی غیر از علماء بزرگوا ر اسلام حفظهم الله تعالی ،تئانائی ولیاقت و شایستگی لازم و کافی دارند که این امر مهم را برعهده بگیرند ؟ کدام طبیب از درمان بیماران می گریزد ؟ حضور حضرات علماء در همین فضائی که مورد نظر مبارک جنابعالی است ، مشابه حضور رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در عصرآن حضرت خواهدبودپس آقایان با این کار علاوه بر این که بتوفیق الهی بیماران داخلی را معالجه خواهند کرد ، عاملین اصلی در ایجاد این بیماریها را نیز سر جای خودشان خواهند نشاند .ان شا ءالله موفق و مؤید و شاد کام باشید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
    • . IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      آقای اسلامی عزیز، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، در شرایطی که چاره ای نبود، تبلیغش را آنچنان داشت، اما پس از حاکمیت هم کعبه را تطهیر کرد، هم تاسیس مسجد نمود، هم مسجد ضرار را ویران، و مزبله قرار داد. آیا بعد از مزبله شدن، دور طبابتش به آنجا هم می کشید؟ در بیمارستان سعی می شود تا مقتضیات سلامت یابی فراهم و‌ موانع برطرف شود، در درمانگاههای روحی و ایمانی نیز نیاز به رعایت مقتضاها و نبود مانع هست. عمده کار پیامبر در مسجد است، علمای بزرگ و بزرگوار می توانند، از طریق رسانه های مطهر و مناست نسبی خودی هم با جاهای گوناگون دنیا ارتباط برقرار و ارائه هدایت کنند، منحصر به جاسوس افزارها و جنگ افزارهای دشمن نیست. الآن ایتا یقولون به این که امکان ارتباط جهانی داره، خب بسم الله.
  • سارینا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    #زن زندگی آزادی
    • . IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      زندگی متعالی و شرافتمندانه، و آزادی از هوا و هوس.
    • محمدی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      اون زنی که دشمنان میگند زن بردگی مردگی است نه زن زندگی آزادی.!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    با احترام و ادب خدمت با سعادتتان عرض می کنم که در کدام مکتب ودرکجای عالم می توان بهتر از آنچه که قر آن کریم انسان را اعم از زن و مرد ، گرامی داشته است سراغ گرفت ؟ مواظب باشیم که دشمنان اسلام ، با این بهانه ها فریبمان ندهند و نا بسامانی و تفرقه در بینمان ایجاد نکنند که هدفی جز این ندارند ، گرچه موفق نبوده و بعد از این نیز نخواهند شد ، فقط عده ای را بیهوده به رنج و زحمت وا می دارند . اما آنان هدفشان از آزادی ، در حقیقت ،هرزگی و ضدیت کردن وقرار گرفتن در برابر دین ما است . آیا آنان از خدای تعالی که قادر مطلق و آفریننده ی همه کس و همه چیز است ، بهتر و بیشتر صلاح بندگان او را میدانند ؟! مطمئن باشید فعلاََ جرأت نمی کنند که خیلی روشن نیت پلید باطنیشان را بیان کنند و گرنه می گفتند : زن ، زندگی ، آزادی ___ گر خود را وا ندادی __با هرزگی و شادی __نشدی زحزب بادی __ دشمن خانه زادی __با ما و با بی بی سی __کافتاده ایم به پیسی __و... ، اما چرا شعار های متین و ارزشمند اسلامی سر ندهیم ؟ مثلاََ نگویم : زن زندگی کرامت __انسان بود حرامت __هر کار زشت و پستی __در هرکجا که هستی __خود را بکن موقّر __ دشمن را بین محقّر __و... . این که من هر چه دلم خواست باید انجام بدهم ، آزادی نیست ، حیوانیت است ، چه کسی حاضر می شود که توی سرش بزنند و بگویند چون ما آزادیم دلمان می خواهد بزنیم توی سرتو و اینگونه زندگی کنم ؟ پس هر چه را که می شنویم قدری فکر کنیم که از کجا آمده است ؟ چه هدفی را دنبال می کند ، چرا ؟ حق است یا باطل ؟ به چه دلیل ؟ نه آن که تا هر یاوه ای را هر کس بگوید بصرف این که ظاهری فریبنده دارد ، بدون چون وچرا قبول کرده و شعار خود قرار دهیم . ان شا ءالله موفق باشید . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • معصومه بیرانوند IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    منم با فیلترینگ موافقم هرچند خودم فروش داشتم تو واتساب ولی ارزش کشورم و ملتم بیشتر از شبکه خارجی هست زنده باد وطنم
  • نرگس خاتون شریفی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    بنظرمن شبکه های خارجی برای همیشه مسدودشود .
  • حقگو IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    این دو شبکه اجتماعی کلا تعطیل شوند وجایگزین مناسب وقوی به جای آن دو قرار دهند.
  • کلثوم اله نوری IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    برای همیشه مسدودشوند
  • ماهان نوروزی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    اعتماد پشتوانه بزرگیست. اگر می خواهید مردم به پيام رسان داخلی رجوع کنند، جلب اعتماد کنید
  • زهرا قربانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    لطفا واتساب و اینستاگرام مسدود شود.
  • اسلام بابایی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    برا همیشه مسدود شود. بیشتر محتوایشان مسموم کنندست
  • هومن IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    بنظربنده موتورجستجوگر گوگل بسیارمفیداست وحتمابایدحفظ شوددرهرزمینه علمی اموزشی هنری و...که به ان رجوع کنیم دهامنبع قابل اعتمادوراستی ازمایی معرفی میکند.درموردمطالب ضداخلاقی هم کمافی سابق دستگاهای مرتبط همان فیلترینگ رااعمال کنند مانند قبل بازی ها وگیم وفیلم ها ی مجازنیز مثل قبل به راحتی دردسترس باشد بیقه سایت ها اگربرطبق قانون دارای مشکل هستند فیلتردازدسترس خارج شوند.ولی بازی ها نیزالان نمیدونم چرابازنمیشه که واقعا منکه اوقات فراغتم با بازی سپری میکنم واقعاالان ازلحاظ مغزی احساس افسردگی وناخوشایندی دارم وهرروز دعا میکنم که اوضاع اینترنت مانند قبل شده ولی نمیتونم بازی کنم که حتی بصورت لفظی بااپراتورایرانسل نزاکت وادب بالایی من همیشه بامردم صحبت میکنم ولی ازشدت ناراحتی نتوانستم مانندهمیشه بااین بنده خداصحبت کنم . چون واقعا دروقت فراغت چندوقته دغدغه ام شده که چکار کنم واقعاافسرده شدم خواهشمندم ازمسئولان تمام کنند این خرابی اینترنت رادرست کنند والا فشارروانی بسیاری برای این قطع وصل شدن هامتحمل میشویم خواهش میکنم بازی وفیلم مجازرو براحتی دردسترس باشه الباقی سایتها وهرچیزفعالیت اینترنتی هرچه شودبشود برایم مهم نیست قطع باشد یانباشد
  • محبوبه چهره گشا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    شبکه های خارجی باید بسته شود چون برای جوانان وکودکان این سرزمین ضرردارد
  • عسگری IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    برای همیشه جمع شوند
  • فاطمه IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    اوکی
  • مسلم IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    به نظرم این شبکه ها باید برای همیشه مسدود شوند