جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: دشمن فوت مرحومه مهسا امینی را بهانه کرد و به نوعی این ماجرا به گفته خودشان به رمز فتنه گریشان تبدیل شد ولی بصیرت ملت ایران تمام خواب‌های آنان را آشفته کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در راهپیمایی مردم سنندج در اعتراض به آشوب گران و اغتشاشات، اظهار داشت: مردم کردستان امروز دوباره روحیه میهن پرستی و اسلامی خود را به همه نشان دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: ملت ایران به ویژه خلق کُرد از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی روحیه انقلابی و اسلامی خود را در عمل نشان دادند و این برای مردم این خطه یک افتخار بزرگ است.

وی تصریح کرد: دشمنان تمام داشته‌های خود در بخش نرم و سخت را آماده کرده بودند که علیه این نظام به کار ببندند و در این میان فوت مرحومه مهسا امینی را بهانه کردند و به نوعی این ماجرا به گفته خودشان به رمز فتنه گریشان تبدیل شد، ولی بصیرت ملت ایران تمام خواب‌های آنان را آشفته کرد.

سردار حسینی عنوان کرد: دشمنان امروز دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و از خونخواهی مهسا امینی سخن به میان می‌آورند، اما ملت ایران به خوبی این فریبکاری معاندان را می‌فهمند و فریب مظلوم نمایی آنها را نمی‌خورند.

وی گفت: باید گفت که دشمن نه تنها از فوت مرحومه مهسا امینی ناراحت نشد، بلکه این رویداد تلخ را برای خود یک فرصت دانست ولی بازهم در فتنه انگیزی ناکام ماند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده فوت مهسا امیری از اولویت‌های نظام است، تاکید کرد: رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد کشوری بارها با خانواده مرحومه امینی در تماس بوده‌اند و این نشان می‌دهد که عزم جدی برای شفاف سازی این پرونده در کشور وجود دارد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز حضور شما در این مراسم برای دشمنان ملت و نظام، پیامی بسیار روشن به دنبال دارد، امروز شما بار دیگر وحدت ملت ایران را به جهانیان به ویژه دشمنان و گروهک‌های تروریستی و جنایت کار نشان دادید که این بسیار ارزشمند است.

وی یادآور شد: آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط عده‌ای اوباش و وطن فروش به نوعی توهین به هویت و اقتدار ملی است و این حرکت در کنار عمل زشت و غیرانسانی آتش زدن قرآن کریم، چهره پلید دشمنان این آب و خاک را هویدا ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha