پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان تضعیف قدرت ایران اسلامی را آرزوی دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها، صهیونیست ها و سعودی‌ها دانست و گفت: تا زمانی که ایران به عنوان یک ابرقدرت شناخته می‌شود، میدانی برای یکه‌تازی آمریکایی‌ها و دیگر اشغالگران در منطقه وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی استاد حوزه علمیه امروز در مراسم اقامه عزای شهادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) همواره به عنوان چراغ راه انسان نقش آفرین بوده‌اند و سعادت دنیوی و اخروی ما در گرو الگو گرفتن از زندگی این بزرگان است.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: زندگی و سیره ائمه اطهار(ع) سرشار از درس زندگی و انسانیت است و لذا ترقی و اعتلای زندگی انسان به معنای همان انسانی که در قرآن آمده، در منشور زندگی ائمه اطهار (ع) نهفته است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب در کشور، عنوان کرد: قدرت ایران اسلامی امروز برای ابرقدرت‌ها به یک ترس و کابوس بزرگ تبدیل شده است، بنابراین معاندین دست به هر کاری می‌زنند تا راه اقتدار روزافزون این نظام را سد کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب و ملت، راه اندازی اغتشاشات به بهانه فوت مرحوم مهسا امینی بود، در حالی که خانواده این مرحومه رسما اعلام می‌کند که از این آشوب‌ها و فتنه‌ها ناراضی است، بازهم می‌بینیم که عناصر ضدانقلاب و تجزیه طلب به فکر پیاده کردن برنامه شیطانی خود هستند.

وی تضعیف قدرت ایران اسلامی را آرزوی دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها دانست و گفت: تا زمانی که ایران به عنوان یک ابرقدرت شناخته می‌شود، میدانی برای یکه تازی آمریکایی‌ها و دیگر اشغالگران در منطقه وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: امروز استکبار برای درهم شکستن قدرت و مهمتر از آن استقلال جمهوری اسلامی، عناصر خودفروخته خود را هم در داخل و هم در خارج از کشور برای انجام پروژه آشوب و نفوذ بسیج کرده و لذا همواره باید این تحرکات را رصد کنیم و با بصیرت به مسایل سیاسی پیرامون نگاه کنیم.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: فتنه اخیر با همت و عزم ملی ملت ایران خنثی شد، ولی باید گفت که دشمنان برای تضعیف این نظام اسلامی هرگز آرام نخواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha