جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه الزهرا سلام علیها شاهین دژ

حوزه/ حجت الاسلام گل‌محمدی گفت: واکنش مردم و ایستادگی آنها در برابر آشوبگران به دشمنان اسلام نشان داد که این انقلاب به حرکت بزرگ جهانی موعود وصل است و هیچ گاه ارزش های الهی در این مملکت کمرنگ نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عباس گل محمدی، امروز در مراسم یادواره شهدای روحانی آذربایجان‌غربی که در مدرسه علمیه الزهرا سلام علیها شاهین دژ برگزار شد با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: آن چیزی که در این مواقع بیشتر نمایان می‌شود بصیرت عوام و خواص است که با تشخیص شایسته حق از باطل مواضع خود را مشخص ساخته و همپای انقلاب و ولایت و رهبری حرکت می‌کنند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر منافقین قصد داشتند به بهانه واهی و از قبل طراحی شده به نظام اسلامی ضربه وارد کنند اما واکنش مردم و ایستادگی آنها در برابر آشوبگران به دشمنان اسلام نشان داد که هیچ گاه ارزش های الهی در این مملکت کمرنگ نخواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ تصریح کرد: همانطور که در روایات بیان شده در این گونه مواقع وظیفه خواص و نخبگان جامعه این است که با تشخیص درست جبهه حق از باطل و با بصیرت و آگاهی خود و جهاد تبیین، عموم مردم را از دسیسه‌ها و نقشه های دشمن آگاه کنند.

وی به فداکاری شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهداست و باید با پاسداری از انقلاب و خون شهدا دِین خود را نسبت به شهدا و اسلام ادا کنیم.

حجت الاسلام گل‌محمدی در پایان بیان کرد: مسئولیت تربیتی و تهذیبی طلاب در ارتقای فرهنگ جامعه نقش تأثیرگذاری دارند و همه ما وظیفه داریم زمینه را برای ایجاد جامعه ای سالم و امام زمانی آماده کنیم.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha