جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زهرائیه

حوزه/ نشست سیاسی «بررسی و تحلیل مسائل روز»، در مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرضیه نجفیان در نشست «بررسی و تحلیل مسائل روز»، در جمع طلاب مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد، با بیان اهمیت مقدس بودن هشت سال جنگ تحمیلی گفت: آنچه عملی را مقدس یا غیرمقدس می کند، انگیزه و نیت برای انجام آن عمل است. رزمندگان ما در ۸ سال دفاع و جنگ، جزء خدا و اولیای خدا و رضایت آنان را در نظر نداشتند، لذا دفاعشان و نبردشان، مقدس بود و در طول تاریخ نیز، از تقدس و اهمیت این مسئله کاسته نشده و نخواهد شد.

وی به بیان ابعاد دفاع و فرق آن با آشوبگری و خرابکاری خیابانی پرداخت و گفت: آنچه مسلم است این است که هر انقلاب و دولتی در دنیا اگر بخواهد روی پای خود بایستد و از تمامیت ارضی و دینی خود دفاع کند، دشمنان او تلاش می کنند با ایجاد موانع، مسیر پیشرفت آن کشور را ببندند.

نجفیان در ادامه گفت: آنچه وظایف ما را به عنوان مبلغین و سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف زیادتر می کند، لزوم آگاهی بخشی به جامعه و به ویژه بصیرت سیاسی در کنار آموزه های دینی می‌باشد و این مطلب می طلبد که ابتدا خودمان، بینش و بصیرت کافی را کسب کرده و قدرت تحلیل مسائل روز را داشته باشیم سپس این امر را به دیگران نیز انتقال دهیم که تنها راه مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی، طبق فرموده های رهبر عزیزمان همین است؛ بینش و بصیرت داشتن.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha