جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1045759
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
اینترنت / فضای مجازی

حوزه/ حال که بخاطر شرایط این روزها از اینستاگرام و مابقی شبکه‌های صهیونیستی دور شده‌ایم، خوبه یه نگاه جدی‌تر به کانال‌داری و تولید محتوا در ایتا داشته باشیم. با این کار جدید ایتا، همه کاربرای اینترنت در دنیا می‌تونن مخاطب کانال ما باشن. بدون نیاز به نصب ایتا یا ثبت نام در اون.

خبرگزاری حوزه | سال‌ها قبل که با فراگیر شدن پیام رسان‌ها از وبلاگ‌های شخصی به کانال‌های تلگرامی کوچ کردیم، بعضی از دوستان نکته سنج نوشتند: «تلگرام؛ زندانی به وسعت چند میلیون کاربر!»

مقصودشون این بود که با رها کردن سایت و وبلاگ، فضای اینترنت کم‌کم از محتوای تولیدی مؤلفین ایرانی تهی شده و ارتباط ما با «دنیای بی‌تلگرام‌ها» قطع میشه.

امروز که دیدم ایتا هم محتوای کانال‌های عمومی‌ش رو، در بستر وب منتشر کرد، خوشحال شدم. این فرصت، بیش از همه برای اهل قلم و صاحبان محتوای تولیدی در ایتا ارزشمند و مغتنمه.

تا امروز گلایه ما این بود که فضای ایتا محدود شده به چند میلیون کاربر عمدتا انقلابی و در چنین فضای ایزوله‌ای نمیشه با دنیا ارتباط گرفت.

بسم‌الله، این سد شکسته شد.

خیلی از دوستان انقلابی و فعالان رسانه‌ای، دل خوشی از اینستاگرام و سیاست‌های استکباری‌ش ندارن و صرفا بخاطر حضور اغلب افراد جامعه در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنن.

حال که بخاطر شرایط این روزها از اینستاگرام و مابقی شبکه‌های صهیونیستی دور شده‌ایم، خوبه یه نگاه جدی‌تر به کانال‌داری و تولید محتوا در ایتا داشته باشیم. با این کار جدید ایتا، همه کاربرای اینترنت در دنیا می‌تونن مخاطب کانال ما باشن. بدون نیاز به نصب ایتا یا ثبت نام در اون.

امیدوارم ایتا هم روی این طرح کار کنه و قابلیت‌هاش رو بهبود بده. حضور در نتایج جستجوی گوگل و بقیه موتورهای جستجو و دریافت حق‌السهم از محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله حقوق کانال‌هاست که هم مدیرای پیام‌رسان و هم اپراتورهای اینترنت باید به دنبال ادای اون باشن.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیایش IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 1
    لطفا فضا را برای فعالیت پلتفرم های داخلی وسیعتر کنید،سپاس
  • جوادسعیداوی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 1
    وقتی رهبر انقلاب می فرماید دانش داخلی یا بوی یا دانش بنیان را تقویت کنید .چرا باید وقتی ما دانش بومی که میتواند رقابت کند با آنچه نرم افزار خارجی میخوانید هست دانش داخلی را کنار گذاشته و از امثال واتساپ تلگرام اینستگرام بجای ایتا،سروش،روبیکا،ودیگر نرم افزارهای داخلی استفاده شود؟؟؟آیا کسی پشت صحنه ویا مافیایی وجود دارد؟؟؟؟که نرم افزارهای خارجی بسته نمیشوند؟؟؟عقل نشان میدهد ک چقدر خسارت های سیاسی اقتصادی معنوی این نرم افزارها به کشور وارد شده لذا نگاه مسئولین باید نگاه امنیتی و تروریستی به این ها باشد...یاعلی ع
  • علی علوی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    تا موقع فرمان خودرو دست دشمن باشد مقصدی در کار نیست
  • الهی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    خدا کند منشا اشاعه نورانیت دینی و اسلامی باشد.