پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زنگ جشن عاطفه ها

حوزه/ پس از دو سال، تحصیل دانش آموزان به صورت مجازی، در آغاز سال تحصیلی و باز شدن مدارس، زنگ جشن عاطفه ها در دبستان دخترانه امیرالمؤمنین (ع) پردیسان استان قم نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد نجفی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم، در آیین نواختن زنگ عاطفه ها در دبستان امیرالمؤمنین (ع) پردیسان، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در استان قم ۶ هزار و ۶۷۶ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ دانش آموزی بدلیل فقر مادی نباید تحصیل را ترک کند گفت: برگزاری این جشن در مدارس، موجب ایثار و همبستگی بیشتر دانش آموزان در ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی است.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشن عاطفه ها را فرصتی مناسب برای مردم و دانش آموزان دانست و اظهار کرد: این جشن باشکوه و خداپسندانه، امروز در هزار و ۴۸۱ مدرسه استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار دانش آموز نیازمند توسط فرهنگیان، کمک و حمایت می شوند گفت: همه دست به دست هم بدهیم تا هیچ دانش آموزی بخاطر فقر از تحصیل محروم نشود.

در این مراسم که زنگ جشن عاطفه ها توسط فرزند شهید عبدالعزیز ستارپناه از کارکنان مدرسه امیرالمؤمنین (ع) نواخته شد، از تمام کارکنان این مدرسه که از حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند با اهدای لوح سپاس و یادبود معنوی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha