پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا علیه السلام

حوزه/ فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم ترین وظایف روحانیون در این برهه از زمان علاوه بر تبیین و نشر معارف دینی، تقویت انقلاب و نظام اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، تجمع طلاب و روحانیون یاسوج در محکومیت هتک حرمت مقدسات و جنایات اغتشاشگران، با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حوزه علمیه استان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع)یاسوج در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار حسن حکمتیان در ابتدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بیان کرد: تیپ ۴۸ فتح نقطه امیدی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی است و تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود.

 تقویت انقلاب و نظام اسلامی مهمترین وظیفه امروز حوزویان است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان سختی های تشیع از زمان پیامبر(ص) تا شکستن پهلوی حضرت زهرا (س)، ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین(ع) و مصائب اهل بیت، اظهار کرد: ما منتظر جهاد در کنار امام عصر(عج) هستیم و ان شاء الله این محقق خواهد شد.

 تقویت انقلاب و نظام اسلامی مهمترین وظیفه امروز حوزویان است

وی ادامه داد: تفکر راهبردی و استراتژی امام(ره) معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد و با تغییر هندسه جهان مسیر پر افتخار را ریل گذاری و قطار انقلاب اسلامی را به حرکت درآورد و امپراطوری ۲۵۰۰ ساله را از بین برد و در برابر استکبار جهانی ایستاد و هیمنه پوشالی آنها را در هم کوبید،

سردار حکمتیان با بیان اینکه آمریکا و ایادی اش با تمام توان در برابر ایران اسلامی به فتنه گری و دشمنی پرداخت، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ عمل وقیحانه ای از ترورهای شخصیتی و جنگ های نیابتی تا اختلافات قومیتی، اختلافات ایدئولوژیکی و تحریم های اقتصادی خودداری نکرد.

 تقویت انقلاب و نظام اسلامی مهمترین وظیفه امروز حوزویان است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی تجهیزات کافی، نیروی آموزش دیده و تجربه نداشتیم، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورهای دنیا به حمایت از صدام برخاستند و آن زمان کشور ما حتی برای تأمین سیم خاردار مشکل داشت، ولی در نبرد با دشمن پیروز شد.

وی با اشاره به نقش روحانیت در جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت و ظلم ستیزی،روحانیت در خط اول بودند.

سردار حکمتیان اضافه کرد: اگر به آمار جنگ تحمیلی نگاه کنید متوجه خواهید شد که استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم ۳۴ شهید روحانی، ۳ روحانی آزاده و ۱۵۰ رزمنده روحانی و همینطور ۲ روحانی جانباز بالای ۷۰ درصد دارد، نسبت به جمعیت بیشترین شهید روحانی را در کشور دارد.

 تقویت انقلاب و نظام اسلامی مهمترین وظیفه امروز حوزویان است

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف شما روحانیون در این برهه از زمان ضمن تبیین و نشر معارف دینی، حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی است که باید بالاترین اولویت فرهنگی و تبلیغی تان باشد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: تیپ ۴۸ فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های مردم استان در دوران دفاع مقدس است و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریستی، قاچاقچیان، اخلالگران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل، زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.

 تقویت انقلاب و نظام اسلامی مهمترین وظیفه امروز حوزویان است

در ادامه این نشست، حجت الاسلام ابراهیم بهشت مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج با قدردانی از مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد که با برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده خود جوش در شهر های مختلف استان هتک حرمت به مقدسات را محکوم و از انقلاب و نظام دفاع کردند، خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فلاحی کاوس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    به نظرم باید روحانیون وطلاب دربدنه اموزش وپرورش کشور بکارگیری شوند البته علاوه برطی وتداوم دروس حوزوی حداقل دوسال اموزشهای لازم را درجهت تدریس و دروس وسطوح ابتدایی وراهنمایی ودبیرستان هم طی کنند وسواد ومعلومات کافی را کسب کنند وامروز جامعه زیاد پای منبر رفتن علاقه ندارند .باید جوردیگر واردشد وبهترین راهکار وجود روحانیون نخبه وزرنگ وعالم به علوم مختلف واردبدنه اموزش وپرورش شد وهم درس دهند وهم تربیت کنند