جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: در استان کردستان کمتر از ۳ درصد از تجمع‌کنندگان دستگیر شده اند و این نشان می دهد که نظام به دنبال برخورد قهری نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اولین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های استانی ستاد گرامیداشت هفته وحدت امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با حضور مسئولان و مدیران این استان برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا در این جلسه اظهار داشت: برنامه های هفته وحدت باید به صورت کامل بازتاب داشته باشد و این بازتاب بستگی به محتوای برنامه ها دارد و رهبری در این باره فرموده اند که برنامه های هفته وحدت باید پرمحتوا و پرمغز باشند.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید برنامه های هفته وحدت به اهدافی که این انقلاب توصیف کرده است همخوانی داشته باشد و ان شاء الله برگزاری جشن ملی وحدت که در کردستان قرار است برگزار شد، بتواند اثرگذاری خود را به صورت کامل داشته باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کردستان گفت: در ماههای اخیر دو رویداد در کردستان داشتیم که یکی سفر ریاست جمهوری به کردستان بود و دیگری باز شدن مرزهای استان برای عبور زائرین کربلا که این دو برنامه و رویداد به نحو احسن برگزار گردید.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تجمعاتی اخیرا در استان و کشور داشتیم و باید این موضوع در هفته وحدت جبران شود و باید با اجرای برنامه های هفته وحدت نشان دهیم که وحدت در کردستان نسبت به بسیاری از نقاط دیگر کشور، بهتر است.

استاندار کردستان تاکید کرد: حجم کار رسانه ای در اغتشاشات اخیر از سوی دشمن بسیار بیشتر از دیگر فتنه ها بود زیرا دشمن عملا شکست خورده بود و می خواست با کار رسانه ای این شکست را جبران کند.

وی تصریح کرد: دوشنبه هفته جاری تجمع مردم کردستان در حمایت از نظام و محکوم کردن اغتشاشگران بار دیگر روحیه متدین و انقلابی خود را به همه نشان داند.

زارعی کوشا گفت: باید تبیین کنیم که در اغتشاشات اخیر نظام و نیروهای امنیتی و انتظامی با نهایت خویشتنداری برخورد کردند و تقریبا در استان کردستان تخریبی نداشتیم.

استاندار کردستان در پایان اظهار کرد: در استان کردستان کمتر از ۳ درصد از تجمع کنندگان دستگیر شده اند و این نشان می دهد که نظام به دنبال برخورد قهری نبوده و نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاعلی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    خب اشتباه کردید؛ با برهم زننده قانون باید برخورد قانونی بشه