سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

حوزه/ کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت برای تأمین منابع مورد نیاز خود نذورات فرهنگی خیّران برای خرید کتاب را می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت پذیرای نذورات فرهنگی برای خرید کتاب و تأمین منابع مورد نیاز کتابخانه فاطمی است.

افرادی که تمایل به مشارکت در نذر فرهنگی و خرید کتاب داشته باشند، می توانند مبلغ مورد نظرشان را به شماره حساب ۰۱۰۵۰۵۸۳۱۲۰۰۳ به نام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها واریز و با قید عنوان «نذر فرهنگی جهت خرید کتاب» در فیش واریزی خود، تصویر رسید واریزی را به کتابخانه ارسال کنند.

کسانی که مایل باشند شخصا هنگام خرید کتاب برای تأمین منابع مورد نیاز کتابخانه فاطمی حضور داشته باشند نیز می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۵۴ تماس گرفته تا هماهنگی لازم انجام شود.

علاقه مندان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با اهدای منابع و مشارکت در نذر فرهنگی با شماره تلفن‌های ۵۳- ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۵۰ داخلی ۹۰۰ و ۹۰۶ و یا شماره مستقیم مدیریت کتابخانه ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۵۴ تماس داشته باشند.

گفتنی است: در گنجینه قفسه باز کتب چاپی کتابخانه فاطمی در بخش خواهران حدود ۵۲ هزار جلد کتاب و در بخش برادران بیش از ۵۹ هزار جلد کتاب موجود است و در قسمت کتب مرجع هم در قسمت خواهران هزار جلد و در قسمت برادران هزار و ۳۰۰ جلد کتاب وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha