پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: عده ای که نام امام راحل(ره) را بر زبان می‌آورند، اما رفتاری متفاوت با امام(ره) دارند آیا به یاد دارند در سال ۶۰ که منافقین آشوب‌ها را در کشور به وجود آوردند، امام آنان را محارب نامید و قتل آنها را واجب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت فرید کرم‌پور حسنوند در محل فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه فیض عظمای شهادت اصلی‌ترین راه برای رسیدن به قرب الهی است، اظهار داشت: شهید با عبور از این گذرگاه به آن فیض عظما نائل می‌شود و راه و مسیر را به ما یاد می‌دهد.

وی ادامه داد: شهید با شهادتش هم خود به آمال و آرزوهایش می‌رسد و هم مسیر را به کسانی که به ارزش‌های انسانی دل‌سپرده‌اند می‌آموزد و با شهادتش سرافرازی و سربلندی را برای ملتش به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهید و شهادت راه پرافتخار و امتداد خط حضرت امام حسین(ع) در طول تاریخ است، عنوان کرد: هر جا ظلم و ظالم و ستمگرانی باشند همان‌ جا نیز یزیدیان هستند و هر جا دفاع از راه خدا و فضیلت‌ها و آرمان‌ها و ارزش‌ها باشد همان‌جا خط حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هر سرزمینی کربلا و هر روزی عاشورا است، بیان کرد: در هر سرزمینی که مبارزه با ظلم و بیگانگان باشد آن سرزمین کربلاست و هر جا انسان‌های از جان‌گذشته‌ای باشند که با خدا معامله کنند و بهشت خدا را خریداری کنند آن امتداد خط حسینی است.

وی با بیان اینکه ما امروز در این اجتماع بزرگ گردهم آمده‌ایم تا ضمن تجلیل و تکریم شهیدی از فرزندان دلاورخیز خطه لرستان با راه این شهید بیعت کنیم، گفت: سردمداران جنایت‌کار و دشمنان عربی، عبری و غربی بدانند که گر چه با دسیسه آنان مجاهدی از مجاهدان شهید شد، اما راهش در بین ماست و پرچم پرافتخارش بر دستان نیروهای مسلح و جوانان انقلابی بلند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شهید با شهادتش ما را در مسیری که حرکت می‌کنیم راسخ‌تر و محکم‌تر کرده است، تصریح کرد: این کار آنان نفرت ما از جنایتکاران را می‌افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در شمال غرب کشور پاسخ محکمی به جنایتکاران داده و می‌دهد، اظهار داشت: اگر چه شهید کرم‌پور در بین ما نیست، اما همرزمانش در لشکر ۸۴ استان لرستان از مرزها پاسداری کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌رزمانش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون این شهید را از گروهک‌های منحل و مزدور با بیش از ۷۰ موشک نقطه‌زن گرفتند، افزود: این اجتماع به معنای حمایت از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی است.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: ملت وظیفه خود می‌داند که از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی حمایت کند و انتظار دارد که مسئولین کشوری بیش از گذشته از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی حمایت کند.

وی بیان کرد: ملت نمی‌پذیرد که عده‌ای اندک در خیابان‌ها ظاهر شوند و هم افرادی از نیروی انتظامی را به شهادت برسانند و هم جمعی را زخمی کنند و با وقاحت تمام خودروها و تجهیزات این نیرو را به آتش بکشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه این‌ گونه صحنه‌ها و اتفاقاتی نباید در کشور به وقوع بپیوندد، گفت: جمهوری اسلامی پنجه در پنجه زورگویان عالم انداخته و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

حجت الاسلام المسلمین شاهرخی با بیان اینکه باید از این‌ گونه حوادث قبل از وقوع پیشگیری کرد، تصریح کرد: از فرماندهی انتظامی این استان و جوانان انقلابی و بسیجی و حزب‌الهی که در شهرهای لرستان بدون دعوت و داوطلبانه به خیابان‌ها آمدند و این‌گونه رفتارها را محکوم کردند باید تشکر و قدردانی کرد و بر بازوان این‌ چنین جوانان انقلابی و بسیجی بوسه زد.

وی اظهار کرد: جوانان انقلابی، بسیجی و حزب‌الهی لرستان گوش‌به‌فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند و آمادگی دارند همچون سال‌های اول انقلاب اسلامی که امنیت کشور را حفظ کردند اکنون نیز مشارکت کنند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم از دستگاه قضایی می‌خواهند که با آشوبگرانی که به مقدسات اهانت کردند و به اموال عمومی خسارت زدند و فرزندان این امت را شهید و مجروح کردند اعمال قانون مقتدرانه کند، افزود: دستگاه قضا قاطعانه با مسببان چنین حوادث تلخی که فضای کشور را به‌سمت التهاب و آشوب بردند برخورد قانونی کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه گروهک‌های منحل و خارج‌نشین و ورشکسته و حامیان آنان در سابقه زشت‌شان قتل صدها نفر از بانوان در کارنامه پلیدشان دارند، عنوان کرد: عده ای که نام امام راحل(ره) را بر زبان می‌آورند، اما رفتاری متفاوت با امام(ره) دارند آیا به یاد دارند در سال ۶۰ که منافقین آشوب‌ها را در کشور به وجود آوردند، امام آنان را محارب نامید و قتل آنها را واجب اعلام کرد.

وی با بیان اینکه روشی که آشوبگران و اغتشاشگران در پیش گرفتند و نظم و امنیت کشور را برهم زدند عین همان رفتاری است که منافقین در سال ۶۰ کردند، بیان کرد: چرا این اغتشاشات و توهین به مقدسات و به شهادت رساندن فرزندان ملت و بسیجیان و جوانان انقلابی را محکوم نمی‌کنید؟

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال این است که انسجام ملت را به‌ هم بزند و باید هوشیار بود، گفت: دشمن در تلاش است که کشور را به دو بخش موافق و مخالف تقسیم کند و این اختلاف را به درون خانواده‌ها و اقشار مختلف بکشاند و امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام و آرامش نیازمندیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha