پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جهان اسلام نیازمند وحدت، مقاومت و بصیرت در برابر دشمنان دین خداست، بنابراین پاسداری از این ۳ امر مهم بر همه ما مسلمین امری واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت در استان کردستان اظهار داشت: ضروری ترین نیاز امروز مسلمین در جهان وحدت و انسجام به معنای واقعی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند و به نوعی هم دشمن سنی هستند و هم شیعه، بنابراین مسلمین باید با هوشیاری در برابر آنان ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: وحدت بدین معناست که هم در گفتار و هم در رفتار منصفانه و عادلانه با هم کیش خود رفتار و برخورد داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: تنها چیزی که در این عصر می تواند مسلمین را بر مستکبرین و استعمارگران پیروز گرداند همین حفظ وحدت به معنای واقعی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: جهان اسلام نیازمند وحدت، مقاومت و بصیرت در برابر دشمنان دین خداست، بنابراین پاسداری از این ۳ امر مهم بر همه ما مسلمین امری واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نیز حضور ملت ایران در محکومیت این آشوبگران، خاطرنشان کرد: از همه نیروهای مسلح، امنیتی، انتظامی و بسیجی و سپاهی که برای خنثی کردن این توطئه دشمن در میدان حضور فعال داشتند، تشکر و تقدیر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha